Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στο εσωτερικό, είναι ξεκάθαρο πως οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα ταμπλό πιο ζωηρό σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, με πολλές ανοιχτόχρωμες επιλογές στη διάθεση του κοινού. Επιπλέον, το αυξημένο πλάτος δημιούργησε τη βάση για ένα πολύ ευάερο εσωτερικό. Το δε ταμπλό το οποίο έχει ολόκληρο μια κλίση προς το παρμπρίζ, εντείνει την αύρα αυτή και δημιουργεί μια αίσθηση σαλονιού. Τέλος, ο μεγαλούτσικος πίνακας οργάνων, αλλά και η αρχοντική οθόνη 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα αποτελούν το καλύτερο συμπλήρωμα. Προχωρώντας στο κομμάτι της ποιότητας, αυτή κυμαίνεται σε πολύ υψηλά στάνταρ. Δεν υπάρχουν θόρυβοι και τριγμοί, οι λεπτομέρειες και οι αρμοί είναι προσεγμένοι, ωστόσο τα υλικά στις μεγάλες επιφάνειες είναι σκληρά, σημείο στο οποίο ο πιο πρόσφατος ανταγωνισμός έχει επενδύσει στα μαλακά σε αφή υλικά.
Χώροι
Τα αυξημένα μετατρόχια της νέας πλατφόρμας όχι απλώς έδωσαν ανάσα στο εσωτερικό του Ibiza, αλλά το εκτόξευσαν στην κορυφή της κλάσης του, με τις μετρήσεις να επιβεβαιώνουν τη μεγάλη αναβάθμιση. Συνολικά απέναντι στην κλάση, το νέο Ibiza έχει κορυφαίο πλάτος πίσω, χάνοντας μόνο από το Toyota Yaris, ενώ ο χώρος αποσκευών ανακοινώνεται στα 355 λίτρα και δύσκολα βρίσκει αντίπαλο.
Copyright © 2024 - autoagora.gr