autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα και η νέα σχεδίαση.

    Οδηγώντας

    11/9/2017

    Πραγματική premium αίσθηση δίνει το Ibiza σε ό,τι αφορά την κύλισή του και ειδικότερα τη λειτουργία της ανάρτησης, όπου περνάει εντυπωσιακά αλώβητο πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου. Και δεν είναι μόνο η μικρή και ήρεμη ταλάντωση της ανάρτησης αλλά και η ησυχία με την οποία εκτελεί τη δουλειά της. Σε δρόμο με στροφές από την άλλη, το Ibiza δεν ξεχνά τον fun to drive χαρακτήρα του. Η όλη προσπάθεια ευνοείται κατΆαρχάς από το νέο δάπεδο το οποίο δείχνει ότι μπορεί να (και θα) σηκώσει πολλή περισσότερη δύναμη (θυμίζουμε ότι έχουμε δει FR 150 ίππων αλλά όχι Cupra ακόμη…). To αυξημένο μετατρόχιο άπλωσε καλύτερα τη μάζα και μοιάζει να έχει ρίξει το κέντρο βάρους. Αυτό σημαίνει ότι χωρίς ακρότητες στην ανάρτηση το νέο Ibiza εμφανίζει μικρότερες κλίσεις και μια πιο ουδέτερη συμπεριφορά. Μεγάλη βελτίωση από τον πίσω άξονα ο οποίος είναι πια πιο ψύχραιμος όταν βυθίζεται, ενώ ρολάρει πλέον πιο γλυκά στη στροφή και ακολουθεί την καμπύλη της τροχιάς με στόχο να βοηθήσει όλο το εμπρός μέρος να βγει από την καμπή σωστά ευθυγραμμισμένο και χωρίς παρενέργειες. Αυτό φαίνεται πολύ και από το τιμόνι το οποίο είναι μεν λίγο ελαφρύ αλλά δεν έχει κενά και παρόλο που είναι αρκετά γρήγορο (2,6 στροφές από άκρη σε άκρη) δε φορτίζει παράλογα το πίσω μέρος. Γενικά όλες οι αντιδράσεις έχουν μια φυσικότητα πλέον κι αυτό χτίζει γρήγορα εμπιστοσύνη από πλευράς οδηγού.  Συνολικά η έκδοση των 95 ίππων αντιμετωπίζει με κέφι μια ορεινή διαδρομή, πατάει πολύ σίγουρα και βγάζει κι εδώ μια μικρή επιρροή από τα μικρομεσαία του ομίλου. 
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ