Με ήπια υβριδικούς κινητήρες, plug-in hybrid και diesel εκδόσεις το νέο VW Tiguan
Η γκάμα κινητήρων του νέου VW Tiguan διαθέτει ήπια υβριδικά μοτέρ βενζίνης, plug-in hybrid σύνολα, ενώ δεν απουσιάζουν και οι πετρελαιοκίνητες επιλογές.
Η εισαγωγική έκδοση εφοδιάζεται με τον ήπια υβριδικό 1,5 eTSI βενζινοκινητήρα που αποδίδει 130 άλογα και 220 Nm ροπή, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε 10,6 δευτερόλεπτα και την κατανάλωση σύμφωνα με την εταιρεία να είναι 6,1 λτ/100 χλμ σε κύκλο WLTP.
Αμέσως μετά βρίσκουμε το ίδιο μοτέρ στην πιο ισχυρή παραλλαγή του, με ισχύ 150 άλογα και 250 Nm ροπή, που χρειάζεται 9,1 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα και καίει 6,3 λτ/100 χλμ σε κύκλο WLTP.
Αμφότερες οι επιλογές είναι προσθιοκίνητες, συνοδεύονται με DSG κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων και διαθέτουν σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για μείωση κατανάλωσης και turbo μεταβλητής γεωμετρίας για πιο άμεση απόκριση. Στην περίπτωση του κινητήρα των 150 ίππων, ο οποίος εφοδίαζε και τα οχήματα που είχαμε στη διάθεσή μας, ο κύλινδρος έχει ειδική επίστρωση APS που μειώνει τις τριβές και ως εκ τούτου κρατά χαμηλά τους παραγόμενους θορύβους, κάτι που επιβεβαιώσαμε και κατά την οδήγηση των αυτοκινήτων.
Οι δίλιτρες βενζινοκίνητες εκδόσεις του VW Tiguan είναι δύο, έχουν κίνηση σε όλους τους τροχούς και θα είναι διαθέσιμες στη χώρα μας στα τέλη της χρονιάς. Στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει το μοτέρ 2.0 TSI με 204 και 265 άλογα, με τη ροπή να είναι 320 και 400 Nm αντίστοιχα και το κιβώτιο ταχυτήτων να παραμένει DSG 7 σχέσεων. Εδώ το γερμανικό SUV κινείται ακόμα πιο σβέλτα και η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 7,1 δευτερόλεπτα στην περίπτωση της έκδοσης των 204 ίππων και σε 5,9 δευτερόλεπτα στην περίπτωση του ισχυρότερου κινητήρα.
Όσον αφορά στην περίπτωση του diesel, το νέο VW Tiguan εφοδιάζεται με τον δίλιτρο TDI σε επίσης δύο παραλλαγές. Η «μικρή» έκδοση είναι προσθιοκίνητη, αποδίδει 150 άλογα και 360 Nm ροπή, χρειάζεται 9,4 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα και καταναλώνει 5,4 λτ/100 χλμ σε κύκλο WLTP σύμφωνα με τη VW. Η ισχυρότερη έκδοση 4MOTION είναι τετρακίνητη με 193 ίππους και 400 Nm ροπή. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε 7,7 δευτερόλεπτα και η κατανάλωση σύμφωνα με το πρότυπο WLTP είναι 6,2 λτ/100 χλμ.
Εναρμονισμένη στα πρότυπα των εποχών, η VW προσφέρει το νέο Tiguan και σε δύο plug-in hybrid επιλογές που ονομάζονται e-hybrid, χρησιμοποιούν ως βάση τον 1,5 TSI evo2 βενζινοκινητήρα και αποδίδουν 204 ή 272 άλογα.
Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός DSG κιβωτίου 6 σχέσεων και η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 8,2 δευτερόλεπτα στην περίπτωση του Tiguan e Hybrid 204 PS και σε 7,2 δευτερόλεπτα σε αυτή του Tiguan e Hybrid 272 PS.
Η VW έχει εξελίξει αρκετά την τεχνολογία της μπαταρίας του plug-in υβριδικού Tiguan. Το βάρος της είναι περίπου 100 κιλά και η χρήση ψυκτικού κυκλώματος κρατά τη θερμοκρασία χαμηλά, γεγονός που ενισχύει την μακροζωία της.
Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, η ηλεκτρική αυτονομία έχει διπλασιαστεί, αφού σύμφωνα με την εταιρεία το νέο plug-in υβριδικό VW Tiguan μπορεί να διανύσει 120 χλμ αποκλειστικά με ρεύμα, σε ταχύτητες μέχρι 140 χλμ/ώρα.
Όσον αφορά στους χρόνους φόρτισης, σε wallbox εναλλασσόμενου ρεύματος ισχύος 11 kW η μπαταρία που έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 19,7 kWh φορτίζει από 0 στο 100% σε 2 ώρες, ενώ με χρήση ταχυφορτιστή σταθερού ρεύματος 50 kW για τη φόρτιση από 10 έως 80% χρειάζονται 25 λεπτά.
Σελ. 1 | Νέο VW Tiguan: Το οδηγήσαμε στην Ορεινή Αρκαδία |
Σελ. 2 | Με δυναμική και ταυτόχρονα κομψή εμφάνιση το νέο VW Tiguan |
Σελ. 3 | Φουλ ανανεωμένο το εσωτερικό του VW Tiguan, με έντονο το τεχνολογικό στοιχείο |
Σελ. 4 | Με ήπια υβριδικούς κινητήρες, plug-in hybrid και diesel εκδόσεις το νέο VW Tiguan |
Σελ. 5 | Στο δρόμο το VW Tiguan είναι άνετο, στιβαρό και έχει υψηλή ποιότητα κύλισης |
Σελ. 6 | Η τιμή του νέου VW Tiguan ξεκινά από τα 34.300 ευρώ |