Nissan Juke 1,2 DIG-T 135 PS
18/7/2017
Upgraded - Για όσους θέλουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις από τον 1,2 DIG-T του Nissan Juke, η ελληνική αντιπροσωπεία έχει το κατάλληλο πακέτο.
H Nissan Sport Team της ΝΙΚ. Ι. Θεοχαράκης, επίσημου εισαγωγέα της ιαπωνικής φίρμας στην Ελλάδα, μας έχει συνηθίσει στην παρουσίαση, αξιόπιστων βελτιωμένων εκδόσεων μοντέλων και μάλιστα με εγγύηση. Η πείρα, η γνώση, αλλά και το μεράκι του τμήματος αποτελούν τα καλύτερα εχέγγυα για αξιόλογα αποτελέσματα, όπως στην προκειμένη περίπτωση με τον 1,2 DIG-T κινητήρα (σ.σ. εκτός του Juke της δοκιμής το πακέτο διατίθεται για τα Qashqai και Pulsar). Με τη χρήση παράλληλου εγκεφάλου και μόνο στις χειροκίνητες εκδόσεις, η ελληνική αντιπροσωπεία προσφέρει έξτρα μπρίο στους υποψήφιους, αλλά και στους ήδη υπάρχοντες πελάτες και μάλιστα με μικρό σχετικά κόστος.
+20 άλογα με 500 ευρώ
Η τιμή του παράλληλου εγκεφάλου που δίνει στον 1,2 DΙG-T των 115 ίππων 20 ακόμη άλογα ανέρχεται στα 500 ευρώ. Η τοποθέτηση μπορεί να γίνει σε οποιονδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ΝΙΚ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ και το κόστος είναι μικρό (20-30 ευρώ), ενώ σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να είναι ακόμη και μηδενικό. Η όλη διαδικασία διαρκεί λιγότερο από μία ώρα και επαναλαμβάνουμε πως δεν επηρεάζει σε τίποτα την 3ετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη, όπως ισχύει και στα νορμάλ μοντέλα.
Κινητήρας
Τα 20 παραπάνω άλογα, αλλά και τα +12 Nm ροπής έρχονται λίγο πιο ψηλά (135 ίπποι στις 5.100 σ.α.λ. από 115 άλογα στις 4.500 σ.α.λ. και 202 Nm στις 3.800 σ.α.λ. αντί 190 Nm στις 2.000 σ.α.λ.), χωρίς καμία αισθητή αλλοίωση στη γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα. Μόνο το έξτρα τράβηγμα μόλις ξυπνήσει το turbo κοντά στις 2.000 σ.α.λ. ή το έντονο σφύριγμα του turbo και το ανάλογο «τσιουφ» στο άφημα του γκαζιού σε ψυλλιάζουν. Στην ουσία τώρα, όλες οι επιδόσεις είναι βελτιωμένες σε σχέση με την έκδοση των 115 ίππων (π.χ. το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,1 δλ (-0,5 δλ.), ενώ το καλό είναι πως η βελτίωση των επιδόσεων υφίσταται χωρίς δραματική αύξηση της κατανάλωση (0,5 λτ./100 χλμ.).