Χωρίς αλλαγές στην ανάρτηση, το Nissan Juke δεν άλλαξε κάτι από το ευχάριστο και σπορτίφ οδηγικό του προφίλ. Στην πράξη βέβαια κινείσαι γρηγορότερα, αφού κερδίζεις χρόνο επιταχύνοντας πιο εύκολα στην έξοδο της στροφής. Επίσης μπορείς να κινείσαι με άνεση με μια σχέση πάνω, στοιχείο που ευνοεί την οικονομία καυσίμου. Σε κάθε περίπτωση είναι φιλικό και ευχάριστο, αποπνέοντας και την ανάλογη στιβαρότητα ως compact crossover. Το μικρό μήκος και η υψηλή θέση οδήγησης βοηθάνε στους χειρισμούς στο αστικό περιβάλλον, αλλά η ορατότητα προς τα πίσω είναι περιορισμένη. Η ανάρτησή του δεν πρόκειται να κουράσει, αν και στο μοντέλο της δοκιμής με τους τροχούς των 18 ιντσών και τα ελαστικά 225/45 η απόσβεση είναι αισθητά πιο σφιχτή. Από την άλλη όμως τα επίπεδα πρόσφυσης είναι υψηλά και το «πάτημα» τονισμένο. Σε πιεσμένους ρυθμούς η υποστροφή είναι περιορισμένη και η κλίση λογική, ενώ το τιμόνι είναι γρήγορο και με πολύ καλή αίσθηση κυρίως στην επιλογή Sport του Nissan Dynamic Control System.
Συμπέρασμα
Το Nissan Juke βρήκε το έξτρα μπρίο, που θέλει κανείς βλέποντας το εντυπωσιακό του design και απολαμβάνοντας το σπορτίφ του «στήσιμο». Τα 500 ευρώ είναι μια καθόλα λογική τιμή για το κιτ, χωρίς ιδιαίτερες θυσίες σε κατανάλωση.
Copyright © 2024 - autoagora.gr