Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ένα ευρύχωρο αλλά fun to drive SUV

Διαβάστηκε από 103744 αναγνώστες - 29/4/2020

Γιατί ο νέος 1.000άρης DIG-T κινητήρας θεωρείται τόσο εξελιγμένος;

Το νέο Nissan Juke έχει την τύχη να συνεργάζεται με τον άκρως εξελιγμένο 1.000άρι DIG-T κινητήρα της Nissan των117 ίππων και να ιδρώνει τον ανταγωνισμό. Ένα τεχνολογικά άρτιο σύνολο που διαθέτει άμεσο ψεκασμό με κεντρικά τοποθετημένο μπεκ, διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ειδική επίστρωση χιτωνίων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate και φίλτρο σωματιδίων. Το νέο αυτό μοτέρ μπορεί να συνεργαστεί τόσο με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και με το εξελιγμένο και νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας με 7 σχέσεις (DCT).

Επειδή όμως μεγαλύτερη απόδειξη για όλα τα παραπάνω, αποτελούν οι επιδόσεις αλλά και τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα, δείτε τα όλα εδώ.

Η αρχιτεκτονική που μπορεί να καλύψεις τις ανάγκες κάθε οικογένειας
Το νέο Juke είναι εξίσου απολαυστικό τόσο για τον οδηγό, όσο και για τους υπόλοιπους επιβάτες του. Ο οδηγός απολαμβάνει μία εντυπωσιακά άνετη θέση, μπροστά του αντικρίζει έναν πίνακα οργάνων με οθόνη πληροφοριών 7 ιντσών, ενώ στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζει το σύστημα infotainment με αιωρούμενη οθόνη αφής 8 ιντσών. Σημαντικό όμως στοιχείο του νέου Juke είναι και οι παρεχόμενοι χώροι, οι οποίοι αυξήθηκαν γενναιόδωρα, προσφέροντας περισσότερη άνεση για τα κεφάλια των πίσω επιβατών και κατά 68 ολόκληρα λίτρα μεγαλύτερο πορτ-παγκάζ. Ο τελευταίος με 2 επίπεδα αγγίζει πλέον τα 422 λτ. ενώ διαθέτει μεγαλύτερο άνοιγμα και πλάτος φόρτωσης.

Δίνοντας νέο ορισμό στην έννοια fun to drive
Το νέο Juke «πατάει» πάνω στην CMF-B πλατφόρμα και καταφέρνει από την μία να δημιουργεί ένα πιο στιβαρό σύνολο, από την άλλη να εξοικονομήσει 23 κιλά. Η νέα θέση οδήγησης, το καλύτερο τιμόνι και οι πιο προβλέψιμες αντιδράσεις, μπορούν με αρκετή άνεση να το κατατάξουν ανάμεσα στα πιο fun to drive B-SUV της αγοράς. Στην καθημερινότητα, το αυτοκίνητο παρέχει μία ανεπηρέαστη κύλιση από τις κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ οι κλίσεις σε στροφές είναι περιορισμένες, παρέχοντας σιγουριά στον οδηγό. Η δουλειά που έχει γίνει πάνω στο νέο Juke αποδεικνύεται ακράδαντα και από τα διαθέσιμα συστήματα για βελτιωμένη άνεση και μείωση της υποστροφής, όμως τίποτα δεν θα σας πείσει περισσότερο από ένα test drive. Πραγματοποιήστε το γρήγορα και εύκολα κάνοντας κλικ εδώ.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει