Γκολ με τη βασική εντεκάδα! Δοκιμάζουμε το νέο Micra στη βασική έκδοση κινητήρα και διαπιστώνουμε γιατί είναι καταδικασμένο να πετύχει.
Ανέκαθεν, το ισχυρότερο όπλο της γκάμας του μικρού Nissan ήταν η βασική έκδοση κινητήρα, όσον αφορά τα εμπορικά δεδομενα. Δοκιμάζοντας το νέο Micra στην αντίστοιχη έκδοση, διαπιστώνουμε ότι η τάση αυτή μάλλον θα συνεχίσει να ισχύει και στην παρούσα γενιά του μοντέλου.
Μπορεί το νέο Micra να έχει στην γκάμα του αρκετές και αξιόμαχες επιλογές κινητήρων, τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου, όμως η βασική βενζινοκίνητη έκδοση, είναι αυτή που έχει διαχρονικά ιδιαίτερη σημασία για την εμπορική του πορεία, καθώς είναι και η φθηνότερη. Το ατμοσφαιρικό Micra της νεάς γενιάς, σε αυτή την έκδοση, εφοδιάζεται με 3κύλινδρο, 1.000άρη κινητήρα απόδοσης 73 ίππων και κοστίζει 12.690 ευρώ. Είναι δηλαδή κατά 1.400 ευρώ φθηνότερο από την αντίστοιχη έκδοση (Energy) με τον 0,9 λτ. turbo κινητήρα των 90 ίππων, αλλά και κατά 2.500 ευρώ φθηνότερο από την αντίστοιχη εξοπλιστικά έκδοση πετρελαίου με τον 1,5 λτ. dCi κινητήρα των 90 και πάλι ίππων –μια σημαντική διαφορά, όταν το κόστος απόκτησης είναι το πρώτο και σημαντικότερο κριτήριο για μια νέα αγορά... Εμφανισιακά τίποτα δεν μαρτυρά τον μικρότερης απόδοσης κινητήρα που βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό –δεν υπάρχει άλλωστε κάποιος λόγος, για να γίνει κάτι τέτοιο-, με το Micra να παραμένει ιδιαίτερα καλαίσθητο και ξεχωριστό αισθητικά, μέσω της ιδιαίτερα δυναμικής του σχεδίασης που γνωρίσαμε στην νέα του γενιά.