O 3κύλινδρος κινητήρας βνζίνης, που εφοδιάζει την βασική έκδοση του νέου Micra αποδίδει 71 ίππους και εκτελεί τον ρόλο του «αυστηρά εντός συμβολαίου»: χωρίς μεν να απογοητεύει, αλλά χωρίς και να προσφέρει το κάτι παραπάνω στο αυτοκίνητο. Η ισχύς του και οι επιδόσεις του αποδεικνύονται οριακά επαρκείς, ενώ και ο χαρακτήρας λειτουργίας του είναι μάλλον τραχύς αλλά όχι ενοχλητικός, σε όλο το φάσμα του στροφομέτρου. Η αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου συμβάλλει και αυτή στην εκδήλωση μιας ραθυμότητας στο γκάζι, ειδικά με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο –κάτι που όμως είναι λογικό, με βάση την ισχύ και τη ροπή του μηχανικού συνόλου. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι για τον συγκεκριμένο κινητήρα, το ζητούμενο ήταν η οικονομία τόσο στην κτήση όσο και στην χρήση του. Η κατανάλωσή του είναι σχετικά χαμηλή καθώς το μοτέρ απαιτεί 6,0 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, όπως μετρήσαμε στην δοκιμή μας, αποδεικνύοντας ότι η βασική αποστολή του συγκεκριμένου κινητήρα χαρακτηρίζεται επιτυχής.
Copyright © 2024 - autoagora.gr