Ντεμπούτο για την Alfa Romeo Junior Ibrida Q4
Διαθέσιμη στην Ελλάδα τους επόμενους μήνες
Κινητήρας βενζίνης 136 ίππων με δυο ηλεκτρικό μοτέρ
Εξοπλισμένη με το οδηγικό προφίλ «Q4»
Ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω
Η έκδοση που συμπληρώνει την γκάμα της Junior
Η Alfa Romeo αποκάλυψε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών την τετρακίνητη Junior Ibrida Q4, την τετρακίνητη έκδοση του νέου της μικρού SUV. Η νέα έκδοση του πρώτου B-SUV της ιταλικής μάρκας συμπληρώνει την τρέχουσα γκάμα που περιλαμβάνει την ήπια υβριδική έκδοση με τα 136 άλογα, την αμιγώς ηλεκτρική με τα 156, καθώς και την επίσης ηλεκτρική Veloce, των 280 ίππων.
Η τετρακίνητη έκδοση της Junior
Η Junior Ibrida Q4 χρησιμοποιεί ήπια υβριδικό σύστημα με κινητήρα βενζίνης 1,2 λτρ. ισχύος 136 ίππων, το οποίο περιλαμβάνει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που αποδίδουν 29 άλογα έκαστος. Ο ένας είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις έξι σχέσεις, όπως ακριβώς και στην έκδοση με την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Ο δεύτερος βρίσκεται στο πίσω σύστημα και κινεί απευθείας τους αντίστοιχους τροχούς, εξασφαλίζοντας τετρακίνηση χωρίς να υπάρχει μηχανική σύνδεση των εμπρός τροχών με τους πίσω. Μάλιστα, ο οδηγός δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα για την ενεργοποίηση του συστήματος, αφού η ηλεκτρονική διαχείριση αποφασίζει πότε πρέπει να λειτουργεί ο κάθε κινητήρας.
Ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω μέρος
Η Alfa Romeo αναφέρει πως η επιλεγμένη σχέση μετάδοσης του πίσω ηλεκτροκινητήρα εξασφαλίζει ότι μπορούν να φτάσουν έως και 1.900 Nm στους πίσω τροχούς, ενώ το «Power Looping Technology» τροφοδοτεί απευθείας με ηλεκτρική ενέργεια τον πίσω κινητήρα εάν χρειάζεται, εξασφαλίζοντας αδιάκοπη λειτουργία της τετρακίνησης ανεξάρτητα από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος.
Νέο στην Junior Ibrida Q4 είναι και το πίσω σύστημα που διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.
Το οδηγικό προφίλ «Q4» αυξάνει τις επιλογές οδήγησης
Σε σχέση με την υβριδική έκδοση που έχει κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, τα προφίλ οδήγησης της τετρακίνητης Junior είναι εμπλουτισμένά με την επιλογή «Q4» που μεγιστοποιεί την πρόσφυση σε ολισθηρούς δρόμους. Υπάρχει επίσης η επιλογή «Natural» που ενδείκνυται για την καθημερινή χρήση, η «Dynamic» που απελευθερώνει την μέγιστη ισχύ του συστήματος κίνησης καθώς και η «Advanced Efficiency» που θέτει σε προτεραιότητα την υψηλή αποδοτικότητα ελαχιστοποιώντας την κατανάλωση.Στην Ελλάδα τους επόμενους μήνες.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο