Το νέο Toyota Hilux GR Sport II έκανε πρεμιέρα με ανυψωμένη ανάρτηση, ελαστικά παντός εδάφους και πιο ελαφριές ζάντες 17 ιντσών.
Με μεγαλύτερη ανάρτηση +20 χιλιοστά
Το Hilux GR Sport II είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε διπλοκάμπινη έκδοση. Το pick-up έχει υποστεί αναβαθμίσεις στην ανάρτησή του, με αύξηση του ύψους κατά 20 χιλιοστά και ευρύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω, κατά 140 και 150 χιλιοστά αντίστοιχα. Επιπλέον, το νέο μοντέλο φορά ελαφρύτερες ζάντες 17 ιντσών, συνδυασμένες με ελαστικά παντός εδάφους. Η γωνία προσέγγισης έχει επίσης αυξηθεί από 29 σε 30 μοίρες, βελτιώνοντας την ικανότητά του στο off-road.
Αναβαθμίσεις και στα φρένα
Εκτός από την αναβαθμισμένη ανάρτηση, οι άνθρωποι της Toyota βελτίωσαν και το σύστημα πέδησης, τοποθετώντας μεγαλύτερα δισκόφρενα μπροστά και δισκόφρενα πίσω αντί για ταμπούρα. Επιπλέον, υπάρχουν μικρές βελτιώσεις στην αεροδυναμική του οχήματος, χάρη στις νέες αεροκουρτίνες στο μπροστινό μέρος. Στο πίσω μέρος, υπάρχει μια πιο κομψή σπορ μπάρα και κάλυμμα για την καρότσα.
Με διακριτά χαρακτηριστικά για να ξεχωρίζει
Για να ξεχωρίσει το Hilux GR Sport II από τις συνήθεις εκδόσεις του Hilux, η Toyota έχει δώσει στο μοντέλο διακριτικά χαρακτηριστικά. Περιλαμβάνουν μια διχτυωτή μάσκα, κόκκινες δαγκάνες φρένων και πολλές σκούρες λεπτομέρειες. Το θέμα σε κόκκινο και μαύρο χρώμα συνεχίζεται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπου τα λογότυπα GR διακοσμούν τα προσκέφαλα των καθισμάτων. Επιπλέον, οι ζώνες ασφαλείας έχουν φινίρισμα σε κόκκινο χρώμα.
Το Hilux GR Sport II διαθέτει επίσης ένα σύστημα ψυχαγωγίας και πληροφοριών με μια οθόνη οκτώ ιντσών που υποστηρίζει πλοήγηση, καθώς και ενσύρματη και ασύρματη συμβατότητα με το Apple CarPlay. Επιπλέον, το Android Auto είναι διαθέσιμο αλλά απαιτεί ενσύρματη σύνδεση.
Καμία αλλαγή στον κινητήρα
Όσον αφορά τον κινητήρα, δεν έχουν γίνει αλλαγές κάτω από το καπό. Ο turbodiesel 2,8 λίτρων παραμένει αναλλοίωτος, προσφέροντας την ίδια ισχύ των 204 ίππων και ροπή 500 Nm. Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.