Ντεμπούτο στο Παρίσι για το νέο Renault 4 E-Tech electric
Το νέο Renault 4 στο Παρίσι
Διαθέτει τραπεζοειδή πίσω φινιστρίνια
Με υφασμάτινη οροφή που ανοίγει και πολύ χώρο για τους πίσω επιβάτες
Κινητήρια σύνολα με 122 και 150 PS
Το νέο Renault 4 στο Παρίσι
Η Renault παρουσίασε στην έκθεση του αυτοκινήτου του Παρισιού, το νέο της ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα αποτελεί την αναβίωση του παλιού Renault 4. Το Renault 4 E-Tech electric έχει μήκος 4,14 μέτρα, βασίζεται την πλατφόρμα AmpR Small, ενώ λόγω των αναβαθμισμένων αναρτήσεών του απέχει από το έδαφος 1,81 μέτρα. Το νέο ηλεκτρικό της Renault αναμένεται στις αγορές το 2025.
Διαθέτει τραπεζοειδή πίσω φινιστρίνια
Εμφανισιακά, η φαρδιά μάσκα ξεχωρίζει χάρη στο φωτισμένο περίγραμμα που περιβάλλει τους στρογγυλούς προβολείς LED στις άκρες της. Μάλιστα το Renault 4 E-Tech electric είναι το πρώτο όχημα της Renault που διαθέτει φωτιζόμενο σήμα στη μέση της γρίλιας. Από κει και πέρα, οι δύο προφυλακτήρες διαθέτουν κατακόρυφα προστατευτικά εξογκώματα, που θυμίζουν έντονα το αρχικό Renault 4. Στο πλάι ένα αυτοκόλλητο που συνδέει νοητά τις κολώνες του παρμπρίζ με τους θόλους των τροχών, παραπέμπει στα χαρακτηριστικά μπροστινά φτερά του αρχικού Renault 4. Επίσης παρατηρούμε τις τρεις παράλληλες «ρίγες», χαμηλά στις πόρτες, που μοιάζουν με οριζόντια εξογκώματα. Σύμφωνα με τη Renault το χαρακτηριστικό αυτό είναι εμπνευσμένο από τα πλαστικά προστατευτικά που ξεχώριζαν στις πλευρές του 4L. Επίσης, η γαλλική μάρκα υπογραμμίζει πως θα υπάρχουν και εκδόσεις με υφασμάτινη οροφή. Πηγαίνοντας προς τα πίσω βλέπουμε πως το μοντέλο εξακολουθεί να διαθέτει το σήμα κατατεθέν του προκατόχου του, που δεν είναι άλλο από τα τραπεζοειδή πίσω φινιστρίνια, ακριβώς πάνω από τους πίσω τροχούς, λειτουργώντας ως τρίτο τζάμι, προσφέροντας καλύτερη οπτική. Κλείνοντας με το πίσω μέρος, βλέπουμε τον αριθμό «4» να δεσπόζει, μαζί με τα κάθετα LED φωτιστικά σώματα σε στυλ «χαπιού», που έρχονται διακεκομμένα σε τρία τμήματα για να μας παραπέμπουν στα πίσω φώτα του 4L. Επιπλέον το Renault 4 E-Tech electric διαθέτει και μία μικρή αεροτομή, στο πάνω μέρος της πόρτας που οδηγεί στο πορτμπαγκάζ. Το τελευταίο, σύμφωνα με τη μάρκα, διαθέτει χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.
Με υφασμάτινη οροφή που ανοίγει και πολύ χώρο για τους πίσω επιβάτες
Όσον αφορά το εσωτερικό του νέου Renault 4, δεν διαφέρει πολύ από αυτό του Renault 5, με το ταμπλό του αυτοκινήτου να διαθέτει ψηφιακό καντράν 10,1 ιντσών και οθόνη αφής για το infotainment μεγέθους 10 ιντσών. Η γαλλική εταιρεία δεν έβαλε όλες τις λειτουργίες στο infotainment, αφού ο οδηγός μπορεί να ελέγξει κάποιες λειτουργίες του αυτοκινήτου από κάποια φυσικά κουμπιά, που βρίσκονται κάτω από τους αεραγωγούς.. Σύμφωνα με τη Renault, στα πίσω καθίσματα οι επιβάτες θα μπορούν να κάτσουν άνετα, αφού λόγω του μήκους του μεταξονίου του αυτοκινήτου (2.62 μέτρα) αυτοί θα έχουν πολύ χώρο για τα πόδια. Τέλος γνωστοποιείσαι πως θα υπάρχουν και εκδόσεις με υφασμάτινη οροφή, η οποία φυσικά θα μπορεί να ανοίγει.
Κινητήρια σύνολα με 122 και 150 PS
Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα, η Γάλλοι προσφέρουν δύο επιλογές. Η μια θα φτάνει τους 122 ίππους και 225 Nm ροπής, ενώ η δεύτερη τα 150 PS, τα 245 Nm ροπής και θα μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 8,5 δευτερόλεπτα. Ακόμα, το νέο ηλεκτρικό θα διαθέτει δύο επιλογές σε μπαταρίες, μια μικρή των 40 kWh και μια μεγαλύτερη των 52 kWh, ενώ θα μπορεί να φτάσει τα 300 χλμ. και τα 400 χλμ. αυτονομία αντίστοιχα. Τέλος θα μπορεί να φορτίσει με ισχύ μέχρι και τα 100 kW και θα φτάνει από το 15% έως το 80% μέσα σε μισή ώρα.