Βελτιωμένη ποιότητα και μεγαλύτερη προσοχή στη λεπτομέρεια. Με αυτήν τη συνταγή έχει σκοπό η Renault να φέρει την πέμπτη έκδοση του απόγονου του R5, του Renault Clio, στην αριστερή λωρίδα.
Made in Paradise... μΆ αυτό το μεγαλεπίβολο σλόγκαν διαφήμιζε η Renault το πρώτο Clio. Από τότε έχουν περάσει βέβαια, 28 χρόνια και τώρα, μέσα στον Ιούλιο, θα ξεκινήσει η εμπορική πορεία της πέμπτης έκδοσης του μικρού παραδεισένιου πτηνού. Εκτός από τα Zoe, Twingo και Captur μέσα στην ίδια... αυλή της Renault, το επιτυχημένο γαλλικό μοντέλο έχει να αντιμετωπίσει άφθονο και ισχυρό ανταγωνισμό από τη Γερμανία και τη Νότια Κορέα. Έτσι, η αντικατάσταση του Clio, έπειτα από έξι χρόνια, ήρθε την πιο κατάλληλη στιγμή.
Ας ρίξουμε μια ακριβέστερη ματιά. Παρά το τελείως καινούργιο αμάξωμα, που βασίζεται αυστηρά στη νέα γραμμή της Renault, άλλες εκπλήξεις δε θα συναντήσουμε.
Η πρόσοψη μας είναι ήδη γνωστή από το Megane, η πλευρική γραμμή, που έχει ανοδική πορεία όσο διαγράφεται από μπροστά προς τα πίσω, είναι επίσης οικεία. Renault, συγγνώμη, αλλά δε βλέπουμε κάτι το καινούργιο. Εντάξει, πιο αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως το μήκος του αμαξώματος έχει μειωθεί έστω και κατά πολύ λίγο. Για την ακρίβεια, το Clio V είναι πιο μικρό σε μήκος σε σχέση με τον προκάτοχό του κατά 1,2 cm, ενώ καθΆ ύψος είναι χαμηλότερο κατά 1 cm. Εντάξει, σε ό,τι αφορά το πλάτος υπάρχει αύξηση της τάξης των 7 cm. Υπάρχει κάποιο όφελος; Ναι, το γαλλικό μοντέλο έχει γίνει πιο αεροδυναμικό και πιο οικονομικό σε κατανάλωση.