Impreza
Ο προάγγελος του Impreza ήταν το Legacy, το οποίο σε έκδοση Group Ν είχε κερδίσει το Rally Safari το 1990. Ήταν Νοέμβριος του 1992 κι ένα αυτοκίνητο μικρότερο από το Legacy, αλλά με πολλά κοινά χαρακτηριστικά, λέρωσε τους τροχούς του στο δρόμο. Το νέο Subaru ονομάστηκε Impreza και έμελλε να διαγράψει μια λαμπρή πορεία και να μείνει στη συνείδηση όλων μας ως ένα από τα πιο ειδικά αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Η πρώτη γενιά του Impreza κυκλοφόρησε σε 4θυρη και 5θυρη έκδοση, και από εκεί και έπειτα η Ιαπωνική εταιρία μας κατακλύζει με νέες εκδόσεις αλλά και τιμητικές σε οδηγούς και κατακτήσεις πρωταθλημάτων. Ποιος θα ξεχάσει το αξεπέραστο McRay, για το πρωτάθλημα του 1995, το RB5 το οποίο κυκλοφόρησε με αφορμή την παρουσία του Richard Burns στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally με τα χρώματα της Subaru ή το απόλυτο 22B το 1998.
Ουσιαστικά ούτε η ίδια η Subaru δεν θα μπορούσε να έχει φανταστεί ή προβλέψει τον απόηχο της κίνησής της, να δημιουργήσει μια μαχητική μηχανή που θα την τοποθετούσε στο αυτοκινητιστικό πάνθεον. Το Impreza αγκαλιάστηκε από ένα ένθερμο κοινό, ένα κοινό που μεθούσε από αγώνες αυτοκινήτου, αλλά και από «Ινδιάνους» των δρόμων που διψούσαν για ωμή δόση αδρεναλίνης. Μιας μερίδας ανθρώπων που τους αρκούσε ένα δυνατό σασί και μοτέρ, μια καλή τετρακίνηση κι ένας στριφτερός κατά προτίμηση δρόμος! Όπως καταλαβαίνετε αλλά και όπως ήδη γνωρίζετε, τα Impreza είχαν κερδίσει τους σκληροπυρηνικούς όλου του κόσμου αλλά και το σεβασμό όλων μας στο δρόμο.
Evo
To Mitsubishi Lancer Evolution με το μάγκικο παρατσούκλι EVO, εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1992 και προορίζονταν αποκλειστικά για την αγορά της Ιαπωνίας. Η μεγάλη ζήτηση του όμως, έκανε την Mitsubishi να λανσάρει το 1998 στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην υπόλοιπη Ευρώπη το μεγαθήριο της με καμάρι. Λίγα χρόνια αργότερα για να ανταγωνιστεί το Subaru Impreza αποφάσισε να το εξαπολύσει και στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και κάπως έτσι λοιπόν ξεκίνησε ο αιώνιος πόλεμος μεταξύ των αγωνιζομένων στις ειδικές του Παγκόσμιου πρωταθλήματος, αλλά και των φανατικών θαυμαστών τους. Οι φανατικοί των EVO ήταν εμμονικοί! Για να είμαστε πιο ακριβής, μιλάμε για μια κανονική EVOμανία η οποία λίγο έλειψε να γίνει κίνημα, κι εδώ θα ήταν πιο καθοριστική η συμβουλή ενός ψυχολόγου. Λατρεύτηκε πιο παθιασμένα η αλήθεια είναι, από τους φανατικούς του μοντέλου, απ ότι οι αντίστοιχοι των STi. Αφοσίωση και εθισμός επάνω στην πιο καθοριστική πλατφόρμα που είχε κυκλοφορήσει ποτέ η Mitsibishi. Ένα αυτοκίνητο που τοποθετήθηκε στην πίσω και αθέατη πλευρά του εγκεφάλου όλων όσων έπιναν νερό στο όνομά του. Αυτοί είχαν άλλες προτεραιότητες άλλωστε από τις καλλίγραμμες λαμαρίνες και τα άχαρα φτιασίδια. Η εμπειρία οδήγησης του είτε off-road, είτε στους δρόμους ήταν πραγματικά αξεπέραστη, επειδή ήταν τόσο ωμή η συμπεριφορά των EVO. Τα δυο μοντέλα άλλωστε έμοιαζαν μόνο στο αμάξωμα, το σασί και το εσωτερικό design. Θα ακούσεις χιλιάδες απόψεις από ανθρώπους που τα απέκτησαν και τα ξεζούμισαν αλλά και από άλλους τόσους που το ονειρεύτηκαν και δεν το απέκτησαν ποτέ...
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr