Κάτω από το καπό του Peugeot 308 της δοκιμής έδρευε ένας 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας απόδοσης 115 ίππων και 270 Nm ροπής o οποίος -παρόλο που οι τιμές αυτές δεν είναι κορυφαίες στην κατηγορία- και γκάζι έχει, και οικονομικός στην κατανάλωση είναι. Για την ακρίβεια, τραβάει από τις 1.500 σ.α.λ., είναι γραμμικός, εξαιρετικά ήσυχος και πλουτισμένος στη λειτουργία, ενώ ακόμη και υπό πίεση η κατανάλωση δεν ξεφεύγει πάνω από τα 5,5 λτ./100 χλμ. Σημειώστε, επίσης, ότι έχει σύστημα Start&Stop το οποίο είναι εξαιρετικό στη λειτουργία γιατί σβήνει τον κινητήρα ακόμη και ρολαριστός (με 20 χλμ./ώρα), και παίρνει μπροστά πολύ γρήγορα.
Copyright © 2024 - autoagora.gr