Χωρίς ουσιαστικές αλλαγές το εσωτερικό του 308 ακλουθεί την σχεδίαση i-Cockpit που συναντάμε σε πολλά μοντέλα της γαλλικής εταιρίας. Έτσι ο πίνακας οργάνων είναι τοποθετημένος στο βάθος του ταμπλό και πάνω από το τιμόνι λειτουργώντας στη ουσία σαν Head up Dispay. Είναι ευανάγνωστο ενώ ο δείκτης του στροφόμετρου κινείται ανάποδα και δίνει νότες διαφορετικότητας. Στο κέντρο του ταμπλό συναντάμε μια οθόνη αφής 9,7 ιντσών που περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες του αυτοκίνητου και από κει ο οδηγός χειρίζεται όλα τα ηλεκτρικά συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Το menu είναι εύκολο και δεν θα αποσπάσει την προσοχή του οδηγού από το δρόμο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Την minimal αισθητική συμπληρώνει το αρκετά μικρό σε διαστάσει τιμόνι που διαθέτει ελάχιστα κουμπιά.
Ποιοτικά, το 308 παραμένει ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας. Διαθέτει «μπόλικο» και χορταστικό μαλακό πλαστικό στο ταμπλό, ακόμα και στα πιο κρυμμένα σημεία όπως εκεί που εφάπτεται με το παρμπρίζ. Η συναρμογή είναι υπεράνω κριτικής και το φινίρισμα αψεγάδιαστο.
Χώροι επιβατών και αποσκευών: Οικογενειακό με τα όλα του
Το 308 σαν γνήσιο μικρομεσαίο οικογενειακό θα μεταφέρει με άνεση 4 ή με παραχωρήσεις 5 επιβάτες, χωρίς όμως να διεκδικεί δάφνες στον τομέα της ευρυχωρίας. Οδηγός και συνοδηγός έχουν αρκετό διαθέσιμο πλάτος αλλά και ύψος για τα κεφάλια τους. Η θέση οδήγησης είναι ελαφρώς ψηλότερα από το συνηθισμένο και δεν ταιριάζει τόσο με την φιλοσοφία της κατασκευής. Οι πίσω επιβάτες έχουν αρκετό διαθέσιμο πλάτος ενώ δεν θα δυσκολευτεί να μεταφερθεί και ένας τρίτος επιβάτης.
Ο χώρος αποσκευών από την άλλη είναι γενναιόδωρος και τα 420 λίτρα του είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμα.
Copyright © 2024 - autoagora.gr