Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Νέα ηλεκτρική πλατφόρμα και εντυπωσιακή διχρωμία

5/2/2021

Με την πρώτη ματιά, το Renault Megane eVision επιβεβαιώνει το ηλεκτρικό του προφίλ εξαιτίας του κλειστού προβόλου του, ενώ η παρουσία αεραγωγών χρυσής απόχρωσης δεσπόζει. Η μία χαρακτηριστική μπάρα φωτισμού σε οριζόντια θέση ενώνει τους προβολείς που απαρτίζονται από τα συνηθισμένα φώτα πορεία σε σχηματισμό C. Το χρώμα γκρι ματ σε ολόκληρο το αμάξωμα συμπληρώνεται από το χρυσό στην οροφή, σε μία ιδιαίτερη αλληλουχία αποχρώσεων. Πρωτότυπο στυλ έχουν οι μεγάλες ζάντες των τροχών, επιφάνειας 20 ιντσών, που θυμίζουν ελαστικά αυτοκινήτου χαμηλού προφίλ.
 
Η πίσω πλευρά έχει σημαντικές αναπόφευκτα σημαντικές ομοιότητες με τα υπάρχοντα μοντέλα SUV της Renault. Το πίσω παράθυρο είναι ιδιαίτερα στενό, ενώ οι πίσω προβολείς ακολουθούν τον ίδιο σχεδιασμό με τους αντίστοιχους στο εμπρόσθιο μέρος. Ρετρό αύρα στο παλιό λογότυπο της Renault έχει η επιλογή των γραμμάτων στο νέο σήμα του Megane eVision. Ειδικά το γράμμα «Ε» της λέξης Megane απεικονίζεται με διαφορετική υφή, όπως συνηθιζόταν στα αυτοκίνητα της Renault την δεκαετία του 1970. Το παζλ της πίσω πλευράς συμπληρώνει μια επένδυση σε χρυσό χρώμα και ένας διαχύτης.


 
Από τεχνολογικής άποψης, η ηλεκτρική πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας με την Nissan. Η γνωστή με την ονομασία αρθρωτή πλατφόρμα CMF-EV έχει δοκιμαστεί και αξιολογηθεί σε τεστ με ταξίδια συνολικής απόστασης περίπου τριών εκατομμυρίων χιλιομέτρων. Ο χώρος υποδοχής οδηγού και επιβατών κρίνεται αρκετά ευρύς, χάρη στην παρουσία των μικρού μεγέθους ηλεκτρικών μπαταριών. Το μήκος του μεταξονίου φτάνει τα 2,7 μέτρα ενώ με τις συνολικές του διαστάσεις το ηλεκτρικό E-SUV ταιριάζει απόλυτα στα compact μοντέλα (4,21 μέτρα μήκος, 1,8 μέτρα πλάτος, 1,51 μέτρα ύψος).
 
Όσον αφορά της λεπτομέρειες της ηλεκτρικής απόδοσης, εξοπλίζεται μία μπαταρία 60 κιλοβατώρων που τροφοδοτεί τον ηλεκτρικό κινητήρα 160 κιλοβάτ. Ο κινητήρας βρίσκεται στον μπροστινό άξονα, δεδομένο που αποκλείει την δημιουργία ενός τετρακίνητου μοντέλου. Η ροπή θα είναι 300 Nm, ενώ μπορεί να διανύσει τουλάχιστον 450 χιλιόμετρα. Χάρη στον 130 kW DC φορτιστή θα γίνεται η ταχύτερη δυνατή επαναφόρτιση. Ο κινητήρας ιπποδύναμης 217 άλογα μπορεί να φτάσει ταχύτητα από 0 σε 100χλμ σε λιγότερα από οκτώ δευτερόλεπτα. Δεν αποκλείεται και έκδοση RenaultSport μοντέλου με την εγκατάσταση κινητήρα και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
 
Η έκδοση με τα Renault Megane eVision θα εμφανιστεί στην αγορά το 2021. Το νέο ηλεκτρικό SUV της γαλλικής αυτοβιομηχανίας υπόσχεται έντονο ανταγωνισμό με το «αδερφάκι» Kadjar, με την Renault να αποκαλύπτει τα μελλοντικά της σχέδια για μηδενικές εκπομπές ρύπων CO2 έως το 2050 στην Ευρώπη (μείωση 50% ως το 2030) και κατασκευή μοντέλων με καύσιμο το υδρογόνο.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει