Το Corsa OPC έγινε σύντομα αγαπημένη επιλογή της ανήσυχης νεολαίας, απασχολώντας κατ επέκταση και πληθώρα βελτιωτών. Τα χαρακτηριστικά του ήταν μοναδικά και ο λογικός κυβισμός του, σε γλύτωνε από υπέρογκα κρατικά χαράτσια. Έτσι, η επιλογή για τους νέους ήταν μονόδρομος. Η επιθετική του εμφάνιση σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά του, το έκαναν μοναδικό πόλο έλξης και τα στέκια άρχισαν να γεμίζουν σιγά-σιγά με τον “γνήσιο” και επικό αντικαταστάτη του Punto GT. O Ιταλός Βασιλιάς των Hot-Hatch της προηγούμενης δεκαετίας, είχε πλέον βρει τον επίσημο αντικαταστάτη του. Τα μπλε OPC είχαν καθίσει για τα καλά στον θρόνο της κατηγορίας και η παραλιακή οδός έμοιαζε τα βράδια σαν διαδήλωση του Στρουμφοχωριού.
Φυσικά όπως όλα τα “τεντωμένα” μικρά υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ, είχαν και αυτά τα θεματάκια τους ειδικά της πρώτης γενιάς, με διαρροές στο κύκλωμα ψύξης που απαιτούσαν αλλαγή του ψυγείου, αλλά και πρόβλημα στα έμβολα αν ανέβαζες αυθαίρετα την πίεση της τουρμπίνας. Αλλά και ποιο αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο θεματάκι τελικά? Μήπως οι άνθρωποι που έχουμε επιλέξει και έχουμε γύρω μας, δεν έχουν? Αγάπα το OPC σου με τα ελαττώματα του! Έτσι δεν κάνουμε και στην ζωή μας?
Τα «καυτά» μίνι GT υπόσχονται μεγάλες οδηγικές διαδρομές που σε βάζουν διαρκώς στον πειρασμό της sport οδήγησης, και τριπλασιάζουν τους παλμούς της καρδιάς.
Με τα νέα το τελευταίο διάστημα να μιλούν για πρόθεση της Opel να κυκλοφορήσει ένα ηλεκτρικό Corsa OPC, αναρωτιέμαι ήδη πόσο πολύ λείπει από την καθημερινότητα μας πλέον ένα “γνήσιο ανδρικό παιχνίδι” όπως τα Corsa OPC που ζήσαμε. Το τεράστιο αυτό σχολείο της συγκεκριμένης κατηγορίας είναι ίσως το τελευταίο κάστρο ανήσυχης οδήγησης, και πρέπει να παραμείνει στην θέση του.
Copyright © 2024 - autoagora.gr