Πρεμιέρα για τη νέα Ferrari F80 | Υβριδική με 1.200 άλογα!
V6 κινητήρας και 3 ηλεκτρικά μοτέρ για 1.200 άλογα.
0-100 σε 2,15 δευτερόλεπτα.
Με αεροδυναμικά χαρακτηριστικά από τη F1.
Κοστίζει 3,6 εκατ. ευρώ!
Η νέα ναυαρχίδα της ιταλικής μάρκας μετά τη LaFerrari
Η Ferrari αποκάλυψε τη νέα F80. Η νέα υβριδική Ιταλίδα καλλονή, έκανε ντεμπούτο λίγες ημέρες μετά την McLaren W1 και έρχεται να αποτελέσει τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας, μετά τη LaFerrari.
V6 κινητήρας και 3 ηλεκτρικά μοτέρ για 1.200 άλογα
Η Ferrari F80 εξοπλίζεται από ένα 3λιτρο V6 κινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ, δύο στον μπροστινό άξονα και ένα στον πίσω. Μόνος του ο κινητήρας βενζίνης αποδίδει 900 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. (κόφτης στις 9.200 σ.α.λ.), αλλά συνδυαστικά με τους τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες η συνδυαστική αυξάνεται στα 1.200 άλογα. Έτσι η F80 γίνεται το πιο ισχυρό αυτοκίνητο δρόμου που βγήκε ποτέ από τις πύλες του εργοστασίου της Ferrari! Να σημειωθεί πως ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη.
Στον τομέα των επιδόσεων, χρειάζονται μόλις 2,15 δευτερόλεπτα για να φτάσει η Ferrari F80 από στάση τα 100 χλμ./ώρα και 5,75 δευτερόλεπτα για τα 200 χλμ./ώρα, πριν την τελική ταχύτητα των 350 χλμ./ώρα!
Σε ότι αφορά το φρενάρισμα το μοντέλο απαιτεί 28 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα και 98 μέτρα από τα 200 χλμ./ώρα, χάρη στις εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo στους μπροστά τροχούς των 20 ιντσών, συνδυαστικά με τις τετραπίστονες δαγκάνες στους πίσω τροχούς μεγέθους 21 ιντσών.
Με αεροδυναμικά χαρακτηριστικά από τη F1
Η F80 χρησιμοποιεί ένα ασύμμετρο μονοκόκ πλαίσιο κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και άλλα σύνθετα υλικά. Η οροφή είναι κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα και τόσο το μπροστινό όσο και το πίσω υποπλαίσιο είναι από αλουμίνιο.
Κοιτώντας το εξωτερικό μέρος, οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω για να επιτρέπουν την ευκολότερη είσοδο και έξοδο, αλλά μεγαλύτερη εντύπωση προκαλούν τα αεροδυναμικά στοιχεία που συνοδεύουν την F80. H Ferrari πήρε τα περισσότερα από τα αεροδυναμικά της στοιχεία από τη Formula 1, όπως αποτυπώνεται στα 1.000 κιλά κάθετης δύναμης που παράγονται στα 250 χλμ./ώρα. Το μπροστινό άκρο της F80, αναπτύσσει 460 κιλά συνολικής κάθετης δύναμη (στα 250 χλμ./ώρα), ενώ πίσω υπάρχει ενεργή αεροτομή και τεράστιος διαχύτης για 590 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα.
Προσανατολισμένη στον οδηγό η καμπίνα
Στο «1+» εσωτερικό όπως το ονομάζει η Ferrari, υπάρχει διάταξη δύο θέσεων. Η Ferrari δημιούργησε επίσης ένα νέο τιμόνι για την F80 με πιο επίπεδο πάνω και κάτω μέρος. Η ασύμμετρη σχεδίαση του πλαισίου σημαίνει ότι το κάθισμα του οδηγού είναι ρυθμιζόμενο και χωρίζεται από αυτό του συνοδηγού. Μάλιστα, ξεχωρίζουν και από το χρώμα, με το πρώτο να έρχεται σε κόκκινη απόχρωση, ενώ το δεύτερο σε μαύρη. Δεν υπάρχει κύρια οθόνη, αλλά αντίθετα μια οθόνη πληροφοριών οδηγού τοποθετημένη απευθείας στην κεντρική κολόνα.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο