Πρεμιέρα για τη νέα, υβριδική BMW M5 με 727 άλογα!
Plug-in υβριδική με 727 άλογα και 1.000 Nm ροπής.
Βάρος που φτάνει τους 2,5 τόνους!
Πιο αργή στο 0-100 από την προηγούμενη.
Σπορ καμπίνα με κυρτή οθόνη και αναβαθμισμένο infotainment.
Αυτή είναι η νέα BMW M5
Το ντεμπούτο της έκανε η 7η γενιά της BMW M5. Το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο προσφέρει ισχύ 727 ίππών και 1.000 Nm ροπής, αλλά παράλληλα την καθιστά πιο αργή από την προηγούμενη εξαιτίας της μεγάλης αύξησης του βάρους.
Plug-in υβριδική με 727 άλογα και 1.000 Nm ροπής
Το plug-in υβριδικό σύστημα της νέας Μ5 διατηρεί τον υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4,4 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ενσωματωμένο στο οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic ηλεκτροκινητήρα. Ο τελικός απολογισμός έχει ως αποτέλεσμα συνδυαστική ισχύ 727 αλόγων και 1.000 Nm ροπής. Η μάρκα ισχυρίζεται πως στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, η νέα BMW M5 μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως 140 χλμ./ώρα. Η μπαταρία που βρίσκεται χαμηλά στο κάτω μέρος του αμαξώματος του αυτοκινήτου διαθέτει ωφέλιμη χωρητικότητα 18,6 kWh, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία 67 - 69 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP. Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται από φορτιστή AC με ισχύ έως και 7,4 kW.
Βάρος που φτάνει τους 2,5 τόνους
Παρά την αυξημένη ισχύ, το νέο Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης της Μ5 αυξάνει το συνολικό βάρος του μοντέλου. Σύμφωνα με τα στοιχεία της BMW η νέα Μ5 ζυγίζει 2.435 (χωρίς τον οδηγό), αριθμός που ξεπερνά τους 2,5 τόνους εάν συνυπολογίσουμε και τον οδηγό. Η προηγούμενη Μ5 ζύγιζε περίπου στα 1.971 κιλά, άρα το επιπλέον βάρος φτάνει περίπου στο +24%.
Πιο αργή στο 0-100 από την προηγούμενη
Η νέα Μ5 χρειάζεται 3,4 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η απερχόμενη απαιτούσε 3,2 δευτερόλεπτα. Αιτία για αυτό είναι το επιπλέον βάρος. Ωστόσο η τελική ταχύτητα δεν επηρεάζεται καθώς παραμένει αμετάβλητη και περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα ή στα 305 χλμ./ώρα με το πακέτο M Driver. Όπως και πριν, έτσι και τώρα η νέα Μ5 είναι τετρακίνητη, αλλά η μάρκα δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό μέσω ρύθμισης να απομονώσει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης η προσαρμοζόμενη ανάρτηση M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και Integral Active Steering, το οποίο προσφέρει χαρακτηριστικά τετραδιεύθυνσης στρέφοντας τους πίσω τροχούς έως και 1,5 μοίρες.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο