Πρεμιέρα για την ανανεωμένη Porsche 911 GT3
510 άλογα και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα.
Πιο αεροδυναμική σε σχέση με πριν.
Η GT3 Touring παίρνει και πίσω καθίσματα.
Από 319.460 ευρώ στην Ελλάδα.
Αυτή είναι η ανανεωμένη Porsche 911 GT3
Πρεμιέρα έκανε η ανανεωμένη Porsche 911 GT3. Το τελευταίο χρονικά σπορ μοντέλο που παρουσίασε η γερμανική φίρμα λαμβάνει μία σειρά από βελτιώσεις στον τομέα της αεροδυναμικής, ενώ έρχεται με αναβαθμισμένο κινητήρα 510 ίππων και πολλά πακέτα για μεγαλύτερη αποκλειστικότητα και χαμηλότερο βάρος.
510 άλογα και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα
Η ανανεωμένη Porsche 911 GT3 συνεχίζει να διαθέτει τον ατμοσφαιρικό 6κύλινδρο boxer κινητήρα 4,0 λίτρων του προηγούμενου μοντέλου, ο οποίος ωστόσο έχει αναβαθμιστεί. Μεταξύ άλλων, το μοτέρ διαθέτει τώρα δύο φίλτρα σωματιδίων και τέσσερις καταλύτες. Επίσης αποκτά νέους εκκεντροφόρους από την GT3 RS, νέο ψυγείο λαδιού και αναθεωρημένες κυλινδροκεφαλές.
Λειτουργώντας έως τις 9.000 σ.α.λ. ο boxer κινητήρας προσφέρει 510 άλογα και 450 Nm ροπής, ενώ παράλληλά συνεργάζεται είτε με ένα τυπικό χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με ένα αυτόματο PDK κιβώτιο 7 σχέσεων. Η 911 GT3 επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα με PDK, ενώ έχει τελική ταχύτητα 311 χλμ./ώρα. Με το χειροκίνητο κιβώτιο το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται στα 3,9 δευτερόλεπτα και η τελική αυξάνεται στα 313 χλμ./ώρα.
Πιο αεροδυναμική σε σχέση με πριν
Από κει και πέρα η Porsche έκανε την 911 GT3 και πιο αεροδυναμική. Στην ανάρτηση οι μηχανικοί της έδωσαν σε ορισμένους από τους συνδέσμους αεροδυναμικό σχήμα, βελτιώνοντας την κάθετη δύναμη στο μπροστινό μέρος όσο και την ψύξη των φρένων. Εξωτερικά, οι νέοι προβολείς της 911 επέτρεψαν επίσης ευρύτερες αεροδυναμικές εισόδους αέρα στο μπροστινό μέρος. Για να εξισορροπήσει την αυξημένη μπροστινή κάθετη δύναμη, η Porsche τροποποίησε τον διαχύτη στο πίσω μέρος, το καπάκι του καλύμματος του κινητήρα και τους πίσω αεραγωγούς.
Κατεβάζει το βάρος της στα 1.420 κιλά
Στην φρεσκαρισμένη 911 GT3 υπάρχουν νέα ελαστικά, διαστάσεων 255/35ZR20 μπροστά και 315/30ZR21 πίσω, ενώ οι νέοι τροχοί κόβουν επίσης 1,5 κιλά από το συνολικό βάρος του μοντέλου. Το πακέτο Weissach που διατίθεται στα μοντέλα RS της Porsche είναι παρών και προσθέτει ανθρακονημάτινα στοιχεία (οροφή, αντιστρεπτικές ράβδοι, βραχίονες της πίσω ανάρτησης και άλλα). Επίσης, η Porsche λανσάρει και το GT3 Touring Package που δίνει στο μοντέλο μία πιο διακριτική εμφάνιση, αφαιρώντας τη μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος. Υπάρχει και το πακέτο Leichtbau, το οποίο λαμβάνει τα εξαρτήματα της ανάρτησης από ανθρακονήματα από το Weissach Package, προσθέτοντας ζάντες μαγνησίου, που μειώνουν ακόμα περισσότερο το βάρος και συγκεκριμένα κατά 9 κιλά. Η Porsche λέει πως στην πιο ελαφριά διαμόρφωση, η νέα 911 GT3 ζυγίζει μόλις 1.420 κιλά.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο