Το GAC Aion Hyper HT έκανε πρεμιέρα όντας ένα νέο ηλεκτρικό SUV με αυτονομία έως και 770 χιλιόμετρα, 340 ίππους και καμπίνα που επιτρέπει στους πίσω επιβάτες να ξαπλώσουν!
Έως 340 άλογα και 770 Nm ροπής
Το βασικό μοντέλο Hyper HT βασίζεται σε αρχιτεκτονική 400 volt. Το μέγεθος της μπαταρίας δεν έγινε γνωστό, ωστόσο το μοντέλο χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρικό κινητήρα στον πίσω άξονα, που προσφέρει 245 ίππους και 355 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 6,8 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία του κυμαίνεται στα 600 χιλιόμετρα.
Από κει και μετά ακολουθούν άλλες τρεις εκδόσεις του Hyper HT, οι οποίες έχουν όλες προηγμένο σύστημα 800 volt. Το μοτέρ θα είναι κοινό και θα προσφέρει 340 άλογα και 430 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./ώρα θα γίνεται σε 5,8 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία στις δύο από αυτές θα ορίζεται στα 670 χιλιόμετρα και στην κορυφαία θα φτάνει τα 770 χιλιόμετρα.
Τεράστια ηλιοροφή και πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω
Σχεδιαστικά, το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του Hyper HT είναι οι πίσω πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω. Στάνταρ είναι επίσης η μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή, που προσφέρει απεριόριστη θέα. Αναφορικά με τις διαστάσεις το Hyper HT έχει μήκος 4.935 χλστ., πλάτος 1.920 χλστ., ύψος 1.700 χλστ., και μεταξόνιο 2.935 χλστ.
Μέγιστη άνεση στο εσωτερικό
Στην καμπίνα του Hyper HT ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά και η μεγάλη κεντρική οθόνη για το σύστημα infotainment. Επιπρόσθετα υπάρχουν και δύο επιφάνειες για ασύρματη φόρτιση, ενώ η φαρδιά κεντρική κονσόλα κρύβει ένα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο από κάτω. Οι επιβάτες που κάθονται πίσω μπορούν να ξαπλώσουν τα καθίσματα τους και να αναπτύξουν ένα μικρό υποπόδιο από το πίσω μέρος των μπροστινών καθισμάτων, με αποτέλεσμα η άνεση να φτάνει στον μέγιστο βαθμό.
Δεν ανακοινώθηκαν οι τιμές
Το κόστος απόκτησης με το οποίο θα προσφέρεται στην αγορά της Κίνας το GAC Aion Hyper HT δεν έγινε γνωστό.