Πρεμιέρα για το ανανεωμένο Volvo XC90
Δεύτερη ανανέωση για το 10 ετών XC90.
Ανασχεδιασμένα φώτα και μάσκα στο εξωτερικό.
Οθόνη αφής 11,2 ιντσών στην καμπίνα.
Ήπια υβριδικό και Plug-in υβριδικό.
Δεύτερη ανανέωση για το 10 ετών XC90
Πρεμιέρα έκανε το ανανεωμένο Volvo XC90. Το SUV πέρασε για δεύτερη φορά από φάση ανανέωσης, αφού μετά την κυκλοφορία του το 2014, ανανεώθηκε για πρώτη φορά το 2019, για να ακολουθήσει η νέα ανανέωση. Χάρη σε αυτή απέκτησε νέα μάσκα και προβολείς και μεγαλύτερη οθόνη αφής στο εσωτερικό. Το μοντέλο θα συνεχίσει προσφέρεται με ήπια υβριδικούς κινητήρες βενζίνης αλλά και ως Plug-in υβριδικό.
Ανασχεδιασμένα φώτα και μάσκα στο εξωτερικό
Το XC90 έλαβε νέας σχεδίασης LED φωτιστικά σώματα ημέρας. Η μάσκα είναι επίσης ανασχεδιασμένη, φέροντας διακοσμητικές διαγώνιες ραβδώσεις, ενώ ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει επίσης τροποποιηθεί με κάθετους αεραγωγούς και μεγαλύτερη κάτω εισαγωγή αέρα εκτείνεται. Στο πίσω μέρος, οι «υπογραφές» των φωτιστικών σωμάτων διαθέτουν νέα υπογραφή.
Οθόνη αφής 11,2 ιντσών στην καμπίνα
Στην καμπίνα, μία νέα οθόνη αφής 11,2 ιντσών φιλοξενεί το infotainment, αντί της προηγούμενης των 9 ιντσών. Όπως ισχυρίζεται η μάρκα, η νέα οθόνη είναι πιο ευκρινής και πιο εύχρηστη από την προηγούμενη. Η Volvo ισχυρίζεται ότι έχει προσθέσει επιπλέον ηχομόνωση σε ορισμένα μέρη του οχήματος για μια πιο αθόρυβη καμπίνα. Κατά τα άλλα, το ταμπλό ενσωματώνει επανασχεδιασμένους αεραγωγούς και διαθέτει διακοσμητικά πάνελ κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα υλικά. Η κεντρική κονσόλα προσφέρει περισσότερο χώρο αποθήκευσης συμπεριλαμβανομένης μιας πρόσθετης ποτηροθήκης με τρεις θέσεις. Κλείνοντας με την καμπίνα, σε νέα θέση βρίσκεται ο ασύρματος φορτιστής.
Ήπια υβριδικό και Plug-in υβριδικό
Το ανανεωμένο XC90 θα προσφέρεται αποκλειστικά ως τετρακίνητο, με δύο ήπια υβριδικά κινητήρια σύνολα βενζίνης (Β5 και Β6), αλλά και ως Plug-in υβριδικό (Τ8), χωρίς η Volvo να μπει σε λεπτομέρειες σχετικά με τις προδιαγραφές. Στην έκδοση Β5 αναμένεται να εξοπλίζεται με τούρμπο 4κύλινδρο κινητήρα με απόδοση 250 άλογα και 360 Nm ροπής, ενώ στην ισχυρότερη έκδοση Β6, το XC90 αυξάνει την ιπποδύναμη στα 300 άλογα και τη ροπή στα 420 Nm. Τέλος, το ισχυρότερο Plug-in υβριδικό Τ8 συνδυάζει και πάλι έναν βενζινοκινητήρα 310 ίππων με ηλεκτρικό μοτέρ 145 ίππων. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 18,8 kWh προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία κίνησης για 71 χιλιόμετρα.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο