autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Πρεμιέρα με 1.275 άλογα για τη νέα McLaren W1
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρεμιέρα με 1.275 άλογα για τη νέα McLaren W1

7/10/2024

Η ισχυρότερη και πιο γρήγορη McLaren για το δρόμο.
Υβριδική με 1.275 άλογα και 1.340 Nm ροπής.
0-100 σε 2,7 δλ. και 0-300 σε 12,8 δλ.
Μόνο 399 μοντέλα θα κατασκευαστούν.

Η ισχυρότερη και πιο γρήγορη McLaren για το δρόμο

Η νέα McLaren W1 έκανε το επίσημο ντεμπούτο της, αποτελώντας πλέον το γρηγορότερο και ισχυρότερο αυτοκίνητο δρόμου που έχει κατασκευάσει η βρετανική φίρμα. Η νέα ναυαρχίδα της McLaren εξοπλίζεται από υβριδικό σύστημα κίνησης, είναι άκρως αεροδυναμική και θα παραχθεί σε μόλις 399 μονάδες. Στα 2 εκατομμύρια ευρώ το κόστος της!

Υβριδική με 1.275 άλογα και 1.340 Nm ροπής

Η W1 εξοπλίζεται με υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποδίδει συνολικά 1.275 άλογα και 1.340 Nm ροπής, ισχύς η οποία κατευθύνεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Αποτελείται από έναν twin-turbo κινητήρα V8 4,0 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μία μικρή μπαταρία 1,384 kWh, η οποία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία για μόλις 2,6 χλμ. Η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας χρησιμοποιούνται επίσης για την όπισθεν και την εκκίνηση του αυτοκινήτου και συνδυάζονται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων. Την ίδια ώρα, το βάρος της W1 ανέρχεται στα 1.399 κιλά.

0-100 σε 2,7 δλ. και 0-300 σε 12,8 δλ.

Η νέα McLaren W1 κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δλ., το 0-200 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ., και το 0-300 χλμ./ώρα σε 12,8 δλ., πριν φτάσει την κορυφαία ταχύτητα των 350 χλμ./ώρα. H McLaren λέει πως η W1 καλύπτει από στάση τα 400 μέτρα σε περίπου 9,6 δλ., ενώ για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 29 μέτρα και από τα 200 χλμ./ώρα 100 μέτρα. Υπεύθυνες για το φρενάρισμα είναι οι εξαπίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες, μπροστά και πίσω, αντίστοιχα, συνδυαστικά με τους κεραμικούς, carbon δίσκους.    

Εξαιρετικά αεροδυναμική

Η McLaren W1 είναι εξαιρετικά αεροδυναμική, περνώντας περισσότερες από 350 ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα για δοκιμές και βελτιώσεις. Στο πίσω μέρος η ενεργή αεροτομή, εμπνευσμένη από την F1 GTR του 1997, μειώνει την αντίσταση και αυξάνει την κάθετη δύναμη, ενώ λειτουργεί και ως αερόφρενο. Μπροστά και πίσω υπάρχουν πολλά αεροδυναμικά πτερύγια, συμβάλλοντας και αυτά στην βέλτιστη αεροδυναμική.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις