Πρεμιέρα με 421 ίππους για τη νέα Mercedes-AMG GT 43 Coupe
Ντεμπούτο για τη... βασική Mercedes-AMG GT.
Ήπια υβριδική με 421 άλογα και 500 Nm ροπή.
2θέσιο ή 2+2 εσωτερικό με οθόνες.
0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα.
Ντεμπούτο για τη... βασική Mercedes-AMG GT
Η νέα Mercedes-AMG GT 43 Coupe έκανε επίσημη πρεμιέρα. Ο λόγος για τη βασική έκδοση της τετρακίνητης Mercedes-AMG GT, που αντί για το V8 μοτέρ, έρχεται εξοπλισμένη με τον τούρμπο 4κύλινδρο 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 421 ίππων και κίνηση στους πίσω τροχούς, αντί για τους τέσσερις.
Διαθέτει το ηλεκτρικό τούρμπο από τη Formula 1
Η νέα Mercedes-AMG GT 43 Coupe λαμβάνει με τη σειρά της το σύστημα κίνησης που είδαμε στην επίσης βασική, Mercedes-AMG SL 43, εκεί όπου ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων διαθέτει ηλεκτρικό τούρμπο. Η τεχνολογία αυτή έρχεται από την Formula 1 και υπαγορεύει την τοποθέτηση ενός μικρού ηλεκτροκινητήρα ανάμεσα στις δύο φτερωτές του τουρμπο επιταχύνοντας την φτερωτή της τουρμπίνας πριν ακολουθήσουν τα καυσαέρια. Το ηλεκτρικό τούρμπο αντλεί ενέργεια από το ηλεκτρικό σύστημα 48 volt που τροφοδοτεί τη μίζα-γεννήτρια και μετατρέπει έτσι την Mercedes-AMG GT 43 Coupe σε ήπια υβριδική.
Με 421 άλογα και 500 Nm ροπής
Η Mercedes-AMG GT 43 Coupe χάρη στο προαναφερόμενο σύστημα έχει ισχύ 421 άλογα (+14 ίπποι από το ήπια υβριδικό σύστημα) και 500 Nm ροπής. Η κίνηση οδηγείται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη εννέα σχέσεων. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 280 χλμ./ώρα.
Προαιρετικό το σύστημα τετραδιεύθυνσης
Η Mercedes θα προσφέρει τη νέα AMG GT 43 Coupe ως διθέσια αλλά και με την προαιρετική διάταξη 2+2. Προαιρετικό θα είναι και το σύστημα τετραδιεύθυνσης για όσους θέλουν να το εγκαταστήσουν. Το τελευταίο κατευθύνει τους τροχούς προς την αντίθετη φορά με τους μπροστινούς τροχούς σε ταχύτητες έως και 100 χλμ./ώρα και στην ίδια κατεύθυνση σε υψηλότερες ταχύτητες.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο