Τον 1.500άρη dCi της Renault με τους 90 ίππους τον έχουμε δοκιμάσει και στο Clio. Με 220 Νm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. τραβάει αρκετά καλά, είναι ελαστικός και με καλή απόκριση στο γκάζι. Όμως η οδήγηση με την οικονομική χαρτογράφηση Eco, επηρεάζει αρκετά το πόσο πατάς το γκάζι και του πόσο επιταχύνεις. Κόντρα στα αρκετά κιλά του Captur (1.245) προσφέρει επαρκείς επιδόσεις και καλή οικονομία καυσίμου. Με τη Renault να υπόσχεται 3,6 λτ./100 χλμ. και στη δοκιμή, η μέση τιμή να μην ξεπερνά τα 5,1, το πετρελαιοκίνητο Captur είναι οικονομικό για την κατηγορία των μικρών crossover. Υπάρχει και απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας. Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 5άρι με μακριά κλιμάκωση και θετικό σε κούμπωμα επιλογέα. Με καταβολή 1.700 ευρώ προσφέρεται το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, αλλά σε αυτή την περίπτωση η μέση κατανάλωση είναι 3,9 λτ./100 χλμ. και ο ιδιοκτήτης πληρώνει 92,7 ευρώ τέλη.
Copyright © 2024 - autoagora.gr