Παρότι η απόσταση από το έδαφος είναι 200 χλστ., το πετρελαιοκίνητο Renault Captur είναι καλοζυγισμένο και χωρίς μεγάλες κλίσεις στις στροφές. Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ σε αίσθηση και πληροφόρηση, αλλά το μπροστινό μέρος είναι ακριβές. Η πανοραμική θέση οδήγησης και ο μικρός κύκλος στροφής βοηθούν την κίνηση σε αστικό περιβάλλον. Στον ανοιχτό δρόμο είναι σταθερό και αρκετά ήσυχο, αν και θα θέλαμε μια 6η σχέση στο κιβώτιο. Αν το πιέσεις, στρίβει ουδέτερα και αν το παρακάνεις το ESP αναλαμβάνει δράση διακριτικά και ξεμπερδεύεις εύκολα και γρήγορα. Το πίσω μέρος δύσκολα θα γλιστρήσει και σε γενικές γραμμές το Captur σε εμπνέει να εμπιστευτείς το καλό του πλαίσιο και να οδηγήσεις σβέλτα και με ασφάλεια.
Η άνεση από την ανάρτηση δεν προβληματίζει, παρά μόνο ίσως σε χαμηλή ταχύτητα, που δείχνει να δυσανασχετεί στις έντονες ανωμαλίες. H απόσταση από το έδαφος ευνοεί την κίνηση σε κακοτοπιές. Ιδιαίτερα μνεία αξίζει το σύστημα πέδησης, τόσο για την αποτελεσματικότητα όσο και για την αντοχή του.
Copyright © 2024 - autoagora.gr