Οι καιροί κάνουν κύκλους και το Ibiza, μετά από σχεδόν 30 χρόνια, «ξαναφοράει» κινητήρα 1,5 λίτρων στην γκάμα του, μετά την πρώτη του γενιά και την γρήγορη έκδοση SXi τότε των 100 ίππων –ποιοί θυμούνται το «διάσημο» injection και το system Porsche καπάκι του; Ο νέος TSI EVO κινητήρας προέρχεται φυσικά από τον όμιλο VW και η απόδοσή του ανέρχεται στους 150 ίππους και τα 250 Nm ροπης, ενώ έχει την δυνατότητα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων για μείωση της κατανάλωσης (ACT). Στην πράξη, το μοτέρ αυτό παρουσιάζει θετική απόκριση από τις χαμηλές κιόλας σαλ, περιορισμένα επίπεδα θορύβου και καλές επιδόσεις σε όλες τις μετρήσεις που πραγματοποιήσαμε. Πιο αναλυτικά ο χρόνος που απαιτείται για το 0-100 από στάση είναι 8,2 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 215, ενώ και στις ρεπρίζ το νέο FR μας άφησε ικανοποιημένους με μόλις μια τιμή να ξεπερνάει τα 10 δευτερόλεπτα (αυτή από 80-120 χλμ/ώρα με 6η). Το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο που συνδυάζεται με αυτόν, έχει θετικό κούμπωμα και καλή αίσθηση, ενώ η κατανάλωσή του μηχανικού συνόλου κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα αναλογικά με την απόδοση και τον χαρακτήρα του. Συγκεκριμένα, στα 8,1 λτ./100 χλμ. ανήλθε η μέση τιμή δοκιμής που καταγράψαμε.
Copyright © 2024 - autoagora.gr