SEAT Ibiza FR. Ένα πλήρες άρθρο για το πιο ολοκληρωμένο FR
Διαβάστηκε από 7882 αναγνώστες - 6/12/2017
FουRιόζα Σπανιόλα! H τελευταία γενιά του SEAT Ibiza αρπάζει την ευκαιρία να τονίσει ακόμα περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα της και η απάντηση είναι το πιο ολοκληρωμένο FR στην ιστορία του μοντέλου.
Συνεχίζοντας την παράδοση της έκδοσης FR και των ιδιαίτερων στοιχείων της, η τελευταία γενιά του SEAT Ibiza αρπάζει την ευκαιρία να τονίσει ακόμα περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα της και η απάντηση είναι το πιο ολοκληρωμένο FR στην ιστορία του μοντέλου.
Η νέα γενιά του SEAT Ibiza, ενός μοντέλου διαχρονικά αγαπητού στην ελληνική αυτοκινητική πραγματικότητα, έχει καταφέρει από τις μικρότερες κιόλας εκδόσεις του να μπει δυνατά στην κατηγορία των μικρών. Όπλα του και βασικά του χαρακτηριστικά, το σπορ του ταπεραμέντο, η καλή ποιότητα κατασκευής, οι πλούσιοι χώροι του που είναι μάλιστα από τους καλύτερους στην κατηγορία του και η πραγματικά εξαιρετική σχέση τιμής-αξίας του (από 15.750 ευρώ η έκδοση της δοκιμής). Η έκδοση FR –που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην γκάμα του Ισπανικού μοντέλου το 2004- ανέκαθεν ήταν μια πιο σπορ έκδοση που «πατούσε» πάνω στα απλά Ibiza, προβάλλοντας εν γένει και έναν πιο σπορ χαρακτήρα, παντα όμως αρκετά πιο διακριτικά σε σχέση με τα κορυφαία Cupra που κατά καιρούς κυκλοφόρησαν. Η νέα γενιά του Ibiza FR τηρεί αυτή την παράδοση και δεν αποστασιοποιείται από αυτό τον χαρακτήρα, όμως εκμεταλλευόμενο τα νέα στοιχεία του ομίλου, προβάλλει ένα αξιοσημείωτα πλήρες προφίλ σε όλα τα επίπεδα. Στην έκδοση με τον 1,5 λτ. TSI κινητήρα που δοκιμάζουμε (το FR είναι διαθέσιμo και με 1,0 TSI 115 ίππων), μιλάμε για το πλέον γρήγορο και συνάμα πολιτισμένο-καθημερινό Ibiza και κατά την γνώμη μας αφήνει πολύ «χώρο» για την κορυφαία έκδοση Cupra. ¶σχετα αν, προς το παρόν, δεν υπάρχει κάποια πρόβλεψη ή είδηση για μια τέτοια έκδοση στη νέα γενιά του Ibiza.
Εμφάνιση: Διακριτικά δυναμικό
Όπως ίσχυε ανέκαθεν για την έκδοση και όπως αρμόζει στον γενικότερο χαρακτήρα του FR, η εμφάνισή του είναι όσο δυναμική χρειάζεται για να ξεχωρίσει από τα απλά Ibiza και να προκαλέσει τον παρατηρητή που «ψάχνεται», χωρίς παράλληλα να κρίνεται κραυγαλέο και επιτηδευμένο. Οι νέοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω έχουν αισθητά πιο μυώδη σχεδίαση, με τον μπροστινό να φέρει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τον πίσω να ενσωματώνει διαχύτη που πλαισιώνει όμορφα τις δυο μπούκες των εξατμίσεων δημιουργώντας μια ιδιαίτερη, ενιαία εικόνα. Τα λογότυπα FR, το κατά 1,5 εκ. πιο χαμηλό ύψος του αμαξώματος από το έδαφος και οι όμορφες ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών, συμπληρώνουν αρμονικά, σαν προσεγμένα μπαχαρικά σε ένα δελαστικό πιάτο, το προφίλ του πιο «καυτού» Ibiza της νέας γενιάς.