Κάποιες από τις αλλαγές που το Ibiza FR φέρει σε σχέση με τις απλές εκδόσεις είναι ότι διαθέτει κατά 20% πιο σφιχτή ανάρτηση και είναι πιο χαμηλό, διατηρώντας την πολύ καλή πλατφόρμα MQB A0 που βασίζεται και την ίδια αρχιτεκτονική των αναρτήσεων. Eπιπλέον, διαθέτει το σύστημα παραμετροποίησης Drive Profile που επιτρέπει στον οδηγό να διαλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport και Individual).
Όλα αυτά το καθιστούν ένα ιδιαίτερα ευχάριστο και γρήγορο Ibiza το οποίο δείχνει να μην επηρεάζεται στο ελάχιστο από την αυξημένη ιπποδύναμη «προκαλώντας» μάλιστα για επιπλέον ισχύ. Πιο συγκεκριμένα το FR παρουσιάζει σταθερότητα και σίγουρο πάτημα σε όλες τις συνθήκες, διατηρώντας σε μεγάλο βαθμό την άνεση και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης των μικρότερων εκδόσεων, ενώ την ίδια στιγμή στρίβει ακόμα πιο αποφασιστικά και σημαντικά πιο σβέλτα. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες και η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός χαρακτηρίζεται πολύ καλή, συμπληρώνοντας τον πολύ ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα και αυτής, της κορυφαίας έκδοσης του Ibiza.
Συμπέρασμα
Με τις επεμβάσεις που έγιναν στο ήδη πολύ καλό νέο Ibiza, η έκδοση FR καταφέρνει να διατηρεί αναλλοίωτο τον οδηγικό του χαρακτήρα και παρά τους 150 ίππους του, δείχνει ότι το σύνολο μπορεί να «αντέξει» πολλούς περισσότερους. Αν μπορούμε να του προσάψουμε κάτι, είναι ότι σίγουρα «λείπει» ο εστιασμένος σπορ χαρακτήρας μιας έκδοσης Cupra όπως συνέβαινε και στο παρελθόν και ίσως η SEAT πρέπει να αναθεωρήσει σχετικά με την απόφασή της να μην «βγάλει» αυτή την έκδοση, καθώς κρίνοντας από την εντύπωση που μας άφησε το FR, μία Cupra έκδοση θα μπορούσε να είναι εξαιρετική.
Copyright © 2024 - autoagora.gr