Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η Seat κάνει την έκπληξη και μπαίνει πριν την μαμά VW στην μικρή κατηγορία των SUV.

Για την διχρωμία υπολογίστε 450-550 ευρώ ανάλογα το χρώμα επιλογής.

Εντυπωσιακά τα φώτα ημέρα με τεχνολογία LED που είναι ταυτόχρονα και φλας!

Οι 17άρες ανήκουν στον έξτρα εξοπλισμό.

Δοκιμή: Seat Arona 1,0 TSi 115 Ps

Διαβάστηκε από 10903 αναγνώστες - 26/3/2018

Πήραμε στα χέρια μας το άρτι αφιχθέν μοντέλο στην Ελλάδα και σας μεταφέρουμε και την παραμικρή λεπτομέρεια. Το μικρό SUV της Seat βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα του ομίλου VW, MQB A0 όπως και το Ibiza το οποίο έχει θέσει τις βάσεις για το νέο Arona.

Η μικρή κατηγορία των SUVs έχει πάρει πραγματικά φωτιά. Αξίζει να αναφέρουμε πως μέσα σε λίγους μήνες έχουν  έρθει στην Ελλάδα το Kia Stonic, το Citroen C3 Aircross , το ανανεωμένο Renault Captur και φυσικά το Seat Arona. Ίσως είναι η πιο ανταγωνιστική κατηγορία και αναμένεται σε λίγα χρόνια να είναι η κορυφαία σε πωλήσεις. Όχι άδικα, προσφέρουν καλύτερους χώρους από τα αυτοκίνητα της μικρή κατηγορίας, έχουν αίσθηση SUV ενώ είναι σημαντικά φθηνότερα από τα μικρομεσαία. Λόγω μεγάλου χώρου αποσκευών μπορούν με άνεση να παίξουν το ρόλο του οικογενειακού, ενώ χάρη στις μαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις δεν θα κουράσουν εντός πόλεως .

Σχεδίαση: Μικρό Ateca
Το Arona είναι «φορέας» όλων αυτών των θετικών χαρακτηριστικών και δεν θα ήταν υπερβολή να  λέγαμε πως έχει την πιο SUV σχεδίαση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το μακρύ καπό για τα δεδομένα της κατηγορίας  και οι έντονες ακμές και γωνιές συνθέτουν ένα όμορφο σύνολο. Στο μπροστινό μέρος η σχεδίαση παραπέμπει απευθείας σε  Ibiza, η κυψελοειδής μάσκα και τα φωτιστικά σώματα με αρκετές γωνίες  δημιουργούν μια εντυπωσιακή εικόνα που τραβάει τα βλέμματα. ¶ξια μνείας είναι τα εντυπωσιακά φώτα ημέρας με τεχνολογία LED που  ταυτόχρονα γίνονται και φλας. Ψαρωτικό το χαρακτήρισε μια παρέα φοιτητών που μας σταμάτησε και μας ρώτησε για το νέο Arona. Στο πίσω μέρος το μικρό SUV παραπέμπει περισσότερο στο μεγαλύτερο Ateca, όντας όμορφο και χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες.  Η διχρωμία του αυτοκινήτου δοκιμής, του δίνει ακόμα πιο νεανικό χαρακτήρα αλλά κοστίζει έξτρα.
Το Arona με τον 1,0 TSi των 115 ίππων ξεκινάει από τις 16,500 ευρώ στην έκδοση Style ενώ η Xcllence της δοκιμής τιμάται 18,500 ευρώ, χωρίς να υπολογίζεται η χρέωση της διχρωμίας. Υπολογίστε 450-550 ευρώ ανάλογα την επιλογή χρωμάτων. 

Χώροι επιβατών-αποσκευών: Πραγματικό SUV
To Arona δίνει την γνώριμη πλέον αίσθηση ευρυχωρίας που προσφέρουν όλα τα μοντέλα που έχουν «χτιστεί» πάνω σε αυτήν την πλατφόρμα. Όπως το Ibiza και το Polo είναι από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας τους έτσι και το Arona διεκδικεί το τίτλο του πιο ευρύχωρου μικρού SUV. Μπροστά οι επιβάτες έχουν πολύ αέρα προς όλες τις κατευθύνσεις ενώ οι υψηλή θέση οδήγησης προσφέρει καλή περιμετρική ορατότητα. Οι πίσω επιβάτες έχουν αρκετό χώρο για τα γόνατα και του ώμους τους ενώ  ακόμα και οι πολύ ψηλοί δεν πρόκειται αν διαμαρτυρηθούν για το ύψος της καμπίνας. Για τις αποσκευές υπολογίστε 400 λίτρα και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις