Περνώντας στο εσωτερικό του Arona, η εικόνα είναι γνώριμη μιας και προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από το Ibiza. Στο ταμπλό την παράσταση κλέβει η οθόνη 8 ιντσών που ρυθμίζει όλα τα περιφερειακά και ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου, πλην του κλιματισμού. Μας άρεσε πολύ η ευκρίνεια της, όπως τα χρώματα και η ταχύτητα της. Είναι σίγουρα από τις καλύτερες στην κατηγορία και όχι μόνο. Η κάμερα οπισθοπορείας που διέθετε το αυτοκίνητο της δοκιμής είχε καλή εικόνα τόσο την νύχτα όσο και την ημέρα και μας βοήθησε αρκετά στο παρκάρισμα-ξεπαρκάρισα. Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και έχει ξεκούραστο φωτισμό την νύχτα ενώ σε λίγους μήνες θα είναι διαθέσιμος ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων του ομίλου που μπορεί να απεικονίζει και το Navi μπροστά στα μάτια του οδηγού. Ο κρυφός φωτισμός στις μπροστινές πόρτες δίνει αέρα από άλλη κατηγόρια και μπορεί ακόμα να αλλάξει και χρώμα. Η λευκή φάσα που διατρέχει το ταμπλό σπάει το μουντό γκρί και δίνει νεανικές πινελιές ενώ χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν πολλοί τόσο στις πόρτες όσο και στο ταμπλό και είναι εύκολα προσβάσιμοι. Από πλευρά ποιότητας κοιτάει την κορυφή της κατηγορίας παρά το γεγονός ότι χρησιμοποιείται αποκλειστικά σκληρό πλαστικό στο εσωτερικό. Η συναρμογή βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα ενώ δείχνει πως τίποτα δεν θα τρίξει σε βάθος χρόνου.
Copyright © 2024 - autoagora.gr