Κάτω από το καπό του Ισπανικού SUV της δοκιμής βρίσκεται ο γνωστός τρικύλινδρος 1000άρης που στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 115 άλογα(υπάρχει έκδοση με 95 ίππους). Ο κινητήρας αυτός τοποθετείται και στο Ibiza αλλά και σε πολύ μεγαλύτερα και βαρύτερα αυτοκίνητα του ομίλου. Δεν δείχνει λοιπόν να δυσκολεύεται με τα 1187 κιλά του Arona. Τραβάει από χαμηλά και ξετυλίγει την δύναμη του σε όλο το εύρος των στροφών. Είναι ζωντανός σχεδόν μέχρι τον κόφτη και δεν χρειάζεται να καταφεύγεις συχνά στο κορυφαίο σε αίσθηση και κούμπωμα 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Τα 115 άλογα είναι ολοζώντανα και εμπνέουν εμπιστοσύνη, κατεβάζοντας μια σχέση θα προσπεράσεις χωρίς να ιδρώσεις, ενώ η τελική αγγίζει 182 χλμ./ώρα. Μπορεί καταναλώνει 1 λίτρο περισσότερο από το αντίστοιχο Ibiza αλλά αυτό δικαιολογείται εν μέρει από τα περισσότερα κιλά και το μεγαλύτερο ύψος του Arona σε σχέση με το μικρό μοντέλο. Τα 7.2 λτ/100χλμ που χρειάζεται το βενζινοκίνητο Arona είναι μια απόλυτα λογική τιμή για την κατηγορία.
Copyright © 2024 - autoagora.gr