autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Κινητήρας-Επιδόσεις: ¶σσος στο μανίκι

Διαβάστηκε από 11630 αναγνώστες - 26/3/2018

Κάτω από το καπό του Ισπανικού SUV της δοκιμής  βρίσκεται ο γνωστός τρικύλινδρος 1000άρης που στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει  115 άλογα(υπάρχει έκδοση με 95 ίππους).  Ο κινητήρας αυτός τοποθετείται και στο Ibiza αλλά και σε πολύ μεγαλύτερα και βαρύτερα αυτοκίνητα του ομίλου. Δεν δείχνει λοιπόν να δυσκολεύεται με τα 1187 κιλά του Arona. Τραβάει από χαμηλά και ξετυλίγει την δύναμη του σε όλο το εύρος των στροφών. Είναι ζωντανός σχεδόν μέχρι τον κόφτη και δεν χρειάζεται να καταφεύγεις συχνά στο κορυφαίο σε αίσθηση και κούμπωμα 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων.  Τα 115 άλογα είναι ολοζώντανα και εμπνέουν εμπιστοσύνη, κατεβάζοντας μια σχέση θα προσπεράσεις χωρίς να ιδρώσεις, ενώ η τελική αγγίζει 182 χλμ./ώρα. Μπορεί  καταναλώνει 1 λίτρο περισσότερο από το αντίστοιχο Ibiza αλλά αυτό δικαιολογείται εν μέρει από τα περισσότερα κιλά και το μεγαλύτερο ύψος του Arona σε σχέση με το μικρό μοντέλο. Τα 7.2 λτ/100χλμ που χρειάζεται το βενζινοκίνητο Arona είναι μια απόλυτα λογική τιμή για την κατηγορία.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ