Πόσα μπορεί να αλλάξει στη καμπίνα η χρήση ηλεκτρικού χειρόφρενου; Πολλά είναι η αλήθεια και το Leon το αποδεικνύει περίτρανα. Η νέα πιο ανυψωμένη διάταξη ανάμεσα στα δύο καθίσματα λοιπόν, καταλήγει σε μία πιο άνετη και βολική θήκη η οποία θα λύσει τα χέρια του οδηγού. Στις πιο πλούσιες εκδόσεις, υπάρχει και 8 ιντσών οθόνη, η οποία συμπληρώνει τέλεια το σύνολο. Στο μοντέλο της δοκιμής βέβαια, συναντάμε την αντίστοιχη παρουσία μίας έγχρωμης οθόνης 5 ιντσών, η οποία αν και κάπως μικρή για το γενικότερο μέγεθος του ταμπλό, δίνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Η παρουσία ενός νέου πλαστικού πλαισίου γύρω από την ενότητα πίνακα οργάνων-κεντρικής κονσόλας, φώτισε αρκετά το μέχρι πρότινος «βαρύ» εσωτερικό.
Στον τομέα της ποιότητας, το Leon εξακολουθεί να βαδίζει σε πολύ καλά επίπεδα, χρησιμοποιήθηκε ακόμα πιο πλούσιο μαλακό υλικό σε ταμπλό, ενώ την γενικότερη εικόνα αναβαθμίζουν και οι επενδύσεις σε πόρτες και καθίσματα. Η συναρμογή είναι άψογη και δεν θα προβληματίσει ούτε σε βάθος χρόνου.
Χώροι: Στα 380 λίτρα, ο χώρος αποσκευών
Με ιδιαίτερα μεγάλη άνεση για γόνατα, ώμους και κεφάλια θα ταξιδέψουν οι 2 πίσω επιβάτες. Στα αρνητικά, παραμένει το υψηλό τούνελ στον χώρο του μεσαίου επιβάτη. Ο χώρος αποσκευών των 380 λτ. είναι αφενός στο μέσο όρο της κατηγορίας μα έχει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα. Όλοι και όλα θα ταξιδέψουν με άνεση στο νέο Leon, με μία μικρή παραχώρηση από τον τρίτο πίσω επιβάτη.
Copyright © 2024 - autoagora.gr