Ναι είναι για οικογενειάρχες, ναι είναι 1.000 κυβικά, αλλά τίποτα δεν το σταματά. Είναι εδώ και σε προκαλεί να οδηγήσεις με πιο σπορτίφ ρυθμό από ότι θα περίμενες. Ο κεφάτος κινητήρας σου δίνει το έναυσμα, ενώ η πολύ καλή θέση οδήγησης με την ιδιαίτερα καλή στήριξη, θα σε απογειώσουν. Το πλαίσιο μοιάζει πολύ ελαφρύ και ευέλικτο, ακόμα και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Κι όλα αυτά με μια σχετικά μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω μέρος. Οι ταλαντώσεις και οι βυθίσεις στο πίσω άκρο ελέγχονται ικανοποιητικά ενώ το αυτοκίνητο παραμένει σε κάθε βόλτα καλά εστιασμένο στην παροχή υψηλού επιπέδου άνεσης. Μαλακό το αριστερό πεντάλ αλλά η αίσθηση που παίρνει ο οδηγός από τα φρένα είναι μόνιμα καθησυχαστική.
Κινητήρας-επιδόσεις: Οικονομικός ακόμα και στην σβέλτη οδήγηση
Όπως και πριν την ανανέωση, έτσι και τώρα παραμένει ο 3κύλινδρος κινητήρας με απόδοση 115 ίππων, έχοντας το χαρακτηριστικό γουργουρητό να τον συντροφεύει. Η αλήθεια είναι πως δεν μας ενοχλεί καθόλου η ηχητική παρουσία του. Αν κανείς περίμενε πως ο κινητήρας θα ζοριζόταν να κινείσαι το αμάξωμα, πλανάται. Οι μετακινήσεις θα αποκτήσουν ένα μοναδικά πιο σβέλτο τέμπο, ενώ η ελαφριά αίσθηση στα χέρια του οδηγού είναι στα συν. Εύκολος χειρισμός και άνεση εντός πόλης από την χρήση του ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, ο οποίος και θα κρατήσει χαμηλά την κατανάλωση και θα σας ξεκουράσει με τις σωστές εναλλαγές του. Εάν βέβαια επιθυμείτε να έχετε περισσότερη συμμετοχή, υπάρχει και σειριακή λειτουργία, ενώ και η επιλογή Sport, θα σας βοηθήσει να προλάβετε την πτήση σας.
Copyright © 2024 - autoagora.gr