Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 7303 αναγνώστες - 23/6/2017
Από την αρχή κιόλας το Kodiaq σε κερδίζει με την απρόσμενη για το μέγεθός του ευελιξία, ακόμη και μέσα στην πόλη. Κρύβει αριστοτεχνικά τον όγκο του, ενώ για τα δύσκολα, οι αισθητήρες παρκαρίσματος λύνουν τα χέρια. Από εκεί και πέρα, όσο «ανοίγει» ο δρόμος, τόσο περισσότερο εκτιμάς το μεγάλο SUV της Skoda. To επίπεδο θορύβου είναι πολύ χαμηλό ακόμη και σε ταχύτητες 140 χλμ./ώρα, δείγμα και της καλής αεροδυναμικής, ενώ η ανάρτηση είναι σωστά ρυθμισμένη απορροφώντας αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες. Ενίοτε θορυβεί, αλλά όχι έντονα και κυρίως δεν αντιδρά «ξερά» και δεν τερματίζει. Στη σωστή απορρόφηση των κακοτεχνιών βοηθούν και οι τροχοί των 17 ιντσών με ελαστικά 215/65.
Εφοδιασμένο με ένα καλοζυγισμένο και ακριβές τιμόνι, το Kodiaq όσο σε ταξιδεύει στον ανοιχτό δρόμο, τόσο προβλέψιμο και ευκίνητο αποδεικνύεται στον επαρχιακό δρόμο χάρη και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Οι κινήσεις του αμαξώματος ελέγχονται άψογα, η κλίση είναι λογική, το κράτημα πολύ καλύτερο από ό,τι περιμένεις και η συμπεριφορά ιδιαίτερα ομοιογενής και «ώριμη». Το κυριότερο όμως είναι πως όταν το παρακάνεις αφενός οι αντιδράσεις είναι προοδευτικές και ελεγχόμενες και αφετέρου το στάνταρ ESP επεμβαίνει σωστά για να βάλει τάξη. Κατά τα άλλα η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή, ενώ ακόμη και σε κλειστές διαδρομές το Kodiaq δεν δείχνει ποτέ μπατάλικο ή το μέγεθός του. Χαίρεσαι να αλλάζεις σχέσεις με τον επιλογέα, φρενάρεις με σιγουριά και υψηλή αποτελεσματικότητα.