autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Skoda Scala 1.0 TSI DSG7: Το τσέχικο οικογενειακό αναβαθμίστηκε
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Skoda Scala 1.0 TSI DSG7, Τιμή 19/03/2025: 24 000€

Skoda Scala 1.0 TSI DSG7: Το τσέχικο οικογενειακό αναβαθμίστηκε

17/3/2025

Η ανανέωσή του φέρνει πιο σπορ και κομψή εμφάνιση, αλλά και ανώτερη ποιότητα υλικών στο εσωτερικό του.
Αν και αμιγώς βενζινοκίνητο, κινείται ευέλικτα και σημειώνει χαμηλή μέση κατανάλωση (6,7 λτ./100 χλμ.).
Αποτελεί το πιο ευρύχωρο μικρομεσαίο της αγοράς, έχει πορτμπαγκάζ 467 λτ.
Προσιτό, χωρίς να κάνει περιορισμούς σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Skoda Scala 1.0 TSI DSG7.

Γνωρίσαμε το Skoda Scala το 2019, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε ως ένα νέο μοντέλο που θα εμπλούτιζε την γκάμα του τσέχικου κατασκευαστή. Στην ουσία, αποτελεί ένα σπάνιο είδος στην τρέχουσα αγορά αυτοκινήτων, η οποία αποτελείται ως επί το πλείστον από SUV διαφόρων μεγεθών. Παρόλο που το Scala συγκαταλέγεται στα μικρομεσαία οικογενειακά, έχει την μορφή ενός  compact station wagon. Πλέον ανανεώθηκε, προκειμένου να πείσει ακόμα και τους πιο διστακτικούς για την μάρκα που εστιάζει στις έννοιες της προσιτής τιμής, της πρακτικότητας, αλλά και της καλής σχέσης ποιότητας και αξίας.

Εξωτερικά, είναι ξεκάθαρο από την πρώτη ματιά πως πρόκειται για το Skoda Scala που γνωρίζαμε, καθώς η ανανέωσή του δεν περιλαμβάνει ριζικές αλλαγές στην εμφάνισή του. Οι σχεδιαστές της Skoda φαίνεται να δούλεψαν επάνω στο αρχικό σχέδιο, εφόσον το προηγούμενο μοντέλο ήταν αρκετά ουδέτερο σχεδιαστικά, χωρίς αυτό να αποτελεί αρνητικό στοιχείο. Το ανανεωμένο μοντέλο εμφανίζεται λιγότερο συντηρητικό, καθώς υιοθετεί δυναμικά χαρακτηριστικά και ένα πιο σπορ στυλ. Η νέα οκταγωνική μπροστινή μάσκα αποτελεί πλέον σήμα κατατεθέν της μάρκας και είναι σημαντικά μεγαλύτερη από αυτήν του προκατόχου, ενώ τα μπροστινά LED φώτα είναι πιο λεπτά. Τόσο ο μπροστινός όσο και ο πίσω προφυλακτήρας έχουν ανασχεδιαστεί, ενώ στο πορτμπαγκάζ πλέον αναγράφεται το πλήρες όνομα της μάρκας.

Εισαγωγικός κινητήρας για το ανανεωμένο Skoda Scala είναι ο 1.000άρης τούρμπο των 95 ίππων, όμως η έκδοση που βρέθηκε στα χέρια μας είναι αυτή που εξοπλίζεται με τον 1.0 λτ. TSI τούρμπο βενζινοκινητήρα απόδοσης 116 ίππων και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7. Ο τελευταίος, είναι αρκετός ώστε να κινεί το οικογενειακό με ευκολία στην πόλη, ενώ οι «σφικτά»
κλιμακωμένες σχέσεις του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων το κάνουν άμεσο σε επιτάχυνση και ευέλικτο. Όπως είναι φυσικό, δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, άλλωστε δεν είναι αυτός ο σκοπός του. Όμως, είναι εξαιρετικά οικονομικό για ένα αμιγώς βενζινοκίνητο σύνολο και σημειώνει την χαμηλότερη μέση κατανάλωση της κατηγορίας, ακόμα κι αν αυτή συμπεριλαμβάνει τα ήπια υβριδικά μοντέλα.

Η ευρυχωρία συχνά είναι το μεγάλο «ατού» της  Skoda, και το Scala δεν αποτελεί εξαίρεση. Προς απόδειξη όσων υπόσχεται ο κατασκευαστής σχετικά με την άνεση και πρακτικότητα των μοντέλων της, το compact station wagon έχει τον περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, αλλά και το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ της κατηγορίας. Οι μετρήσεις για το κεφάλι των πίσω επιβατών, αλλά και το πλάτος του πίσω καθίσματος βρίσκονται κι αυτές κοντά στην κορυφή για τα μικρομεσαία. Παράλληλα, η ευρυχωρία συνοδεύεται από βελτιωμένη ποιότητα συναρμογής και καλύτερα υλικά στο εσωτερικό.

Ας δούμε τον επόμενο πίνακα που συνοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης, αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμολογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το Skoda Scala 1.0 TSI DSG7.
 

Μάρκα/Μοντέλο Skoda Scala Καλύτερα
Έκδοση μοντέλου Skoda Scala 1.0 TSI DSG7 116 PS    
Βαθμολογία 88%  
Κατηγορία μοντέλου Μικρομεσαία Βενζίνη    
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
2024    
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
Βενζίνη    
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
999    
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
116 163 MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
Automatic    
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
7    
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
ΕΜΠΡΟΣ    
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
6,7 6,7 SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
943 1042 SKODA SCALA 1.5 TSI DSG7 150ps
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
20,5 20,5 SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,35 1,39 HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 7-DCT 48V Hybrid 140ps
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) 467 467 SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
10,7 8 MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
202 230 CUPRA LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG MHEV 150ps
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 38,9 34,6 SEAT LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG 150ps
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
4 5 CITROEN C4 HYBRID e-DCS6 136ps
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
  23.900 CITROEN C4 HYBRID e-DCS6 100ps

Το Skoda Scala κατάφερε να συγκεντρώσει βαθμολογία 88%, ένα αρκετά υψηλό ποσοστό για την κατηγορία των μικρομεσαίων. Όπως προαναφέρθηκε, ο βενζινοκινητήρας αποδεικνύεται εξαιρετικά οικονομικός και καταφέρνει να σημειώσει την χαμηλότερη μέση κατανάλωση στην κατηγορία, η οποία υπολογίστηκε στα 6,7 λτ./100 χλμ. Θα πρέπει να σημειωθεί πως αυτή είναι χαμηλότερη κι από τα ήπια υβριδικά μικρομεσαία. Την ίδια στιγμή, η επιτάχυνση είναι επαρκής για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, καθώς χρειάζεται 10,7 δλ. για το 0-100.

Όσον αφορά την άνεση στο εσωτερικό, οι μετρήσεις φανερώνουν πως το Skoda Scala μπορεί να θεωρηθεί το πιο ευρύχωρο μικρομεσαίο. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι άπλετος (20,5 εκ.) και δεν θα στριμώξει τους πίσω, ακόμα κι αν στα μπροστινά καθίσματα καθίσουν ψηλά άτομα. Το πλάτος του πίσω καθίσματος των 1,35 μ. θα επιτρέψει την είσοδο τριών επιβατών, ενώ οι αποσκευές όλων θα χωρέσουν μέσα στο πορτμπαγκάζ των 467 λτ., το οποίο επίσης είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας.

Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους, αλλά και την πραγματική κατανάλωση του Skoda Scala 1.0 TSI DSG7.

Σελ.
2
Skoda Scala. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Σελ.
3
Skoda Scala. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

LEASING
LEASING