.jpg)
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Skoda Scala. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
17/3/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Skoda Scala 1.0 TSI DSG7.
Μάρκα/Μοντέλο | Skoda Scala | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,5 | 6,2 | PEUGEOT 308 Hybrid e-DCS6 136ps | 9,1 | SEAT LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG 150ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,3 | 4,8 | SKODA SCALA 1.5 TSI DSG7 150ps | 6 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI Hybrid S tronic 150ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,7 | 6,7 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | 8,1 | CUPRA LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG MHEV 150ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 943 | 1042 | SKODA SCALA 1.5 TSI DSG7 150ps | 717 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | |
Κατανάλωση | 81% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 20,5 | 20,5 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | 10,2 | PEUGEOT 308 Hybrid e-DCS6 136ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 5,8 | 6,2 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI Hybrid S tronic 150ps | 2,1 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 7-DCT 48V Hybrid 140ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,35 | 1,39 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 7-DCT 48V Hybrid 140ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI Hybrid S tronic 150ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 467 | 467 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | 355 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | |
Χώροι | 71% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 116 | 163 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 116 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 200 | 270 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 200 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,7 | 8 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 10,7 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 7,2 | 5,5 | CITROEN C4 HYBRID e-DCS6 136ps | 7,2 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 72% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 4 | 5 | CITROEN C4 HYBRID e-DCS6 136ps | 2 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 75% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,36 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,79 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,51 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,64 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 50 | 52 | PEUGEOT 308 Hybrid e-DCS6 136ps | 43 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 14,9 | 15,6 | CITROEN C4 HYBRID e-DCS6 136ps | 14,9 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1239 | 1239 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | 1450 | MERCEDES A-CLASS SEDAN A 200 FL mHEV 163ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 116 | 163 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 116 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | |||||
Ροπή (Nm) | 200 | 270 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 200 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 2000 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,5 | 4,7 | CITROEN C4 HYBRID e-DCS6 136ps | 6 | CUPRA LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG MHEV 150ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 122 | 106 | CITROEN C4 HYBRID e-DCS6 136ps | 137 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 7-DCT 48V Hybrid 140ps |
Ο αμιγώς βενζινοκίνητος 1.000άρης TSI κινητήρας των 116 ίππων σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων είναι αρκετός ώστε να κινεί με ευελιξία και ασφάλεια το compact οικογενειακό της Skoda στην πόλη. Και το καταφέρνει σημειώνοντας την χαμηλότερη μέση κατανάλωση καυσίμου, 6,7 λτ./100 χλμ., για τα αυτόματα μικρομεσαία, ακόμα χαμηλότερη κι από mild hybrid μοντέλα. Όπως είναι φυσικό, σε αστικό κύκλο η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη από τα τελευταία, όμως και πάλι καίγοντας 8,5 λτ./100 χλμ. θεωρείται συγκρατημένη. Σε συνθήκη ταξιδιού, είναι και πάλι οικονομικό, καίγοντας 5,3 λτ./100 χλμ. Αν και οι επιδόσεις επιτάχυνσης δεν είναι ο καθοριστικός παράγοντας σε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, το αυτόματο Skoda Scala των 116 ίππων ολοκληρώνει το 0-100 σε 10,7 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα 7,2 δλ. Καθόλου κακές επιδόσεις για ένα προσιτό αυτοκίνητο με προσανατολισμό οικογενειακού.
.jpg)
Προχωρώντας στην ευρυχωρία στο εσωτερικό του, οι μετρήσεις του όσον αφορά την άνεση των επιβατών φανερώνουν ότι πρόκειται για το πιο ευρύχωρο μικρομεσαίο της αγοράς. Τα 20,5 εκ. χώρου για τα γόνατα των πίσω επιβατών θέτουν το υπόδειγμα για την κατηγορία, ενώ υπάρχει αρκετός χώρος και για το κεφάλι τους. Με απλά λόγια, όσοι κάτσουν στα πίσω καθίσματα δεν θα στριμωχτούν ακόμα κι αν τα μπροστινά καθίσματα έχουν μετακινηθεί αρκετά πίσω. Ακόμη, ο χώρος αποσκευών είναι επίσης ο μεγαλύτερος στην κατηγορία, υπογραμμίζοντας την έννοια οικογενειακό. Το πορτμπαγκάζ του Scala υπολογίζεται στα 467 λτ.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Skoda Scala σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Skoda Scala. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Skoda Scala. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |