Η ευπάθεια προκαλείται από το σήμα αναζήτησης
Αρχικά, οι κυνηγοί αυτοκινήτων επικεντρώνονται στο πρώτο σήμα της επικοινωνίας μεταξύ αυτοκινήτου και κλειδιού, την ώθηση αναζήτησης. Αυτή είναι σκόπιμα σύντομη, συχνά μόνο 1,30 έως 1,50 μέτρα μήκος. Ο λόγος είναι ότι το κλειδί θα πρέπει να βρεθεί μόνο αν είναι απευθείας στο αυτοκίνητο. Το σήμα επιστροφής από το κλειδί, ωστόσο, συχνά εκπέμπει αρκετές εκατοντάδες μέτρα. Δεν χρειάζεται να επεκταθεί.
Πως λειτουργεί το κόλπο με τις βαλίτσες;
Αν κάποιος τραβήξει τη λαβή της πόρτας ή αγγίξει ένα κουμπί εκεί, το αυτοκίνητο στέλνει συνήθως ένα σήμα αναζήτησης στο κλειδί στα 125 kHz. Αυτό μετατρέπεται στην βαλίτσα (1) σε συχνότητα υπεραστικών 5 GHz και την αποστέλλει στη συχνότητα εξόδου στην βαλίτσα (2). Το κλειδί στέλνει το σήμα ανοίγματος και εκκίνησης 433 MHz απευθείας στο αυτοκίνητο.
Αισθητήρες κίνησης - Οι κατασκευαστές τρέχουν να προλάβουν
Οι αισθητήρες κίνησης θα μπορούσαν τουλάχιστον να σταματήσουν τις νυχτερινές εισβολές μέσα σε κατοικημένες περιοχές. Μέχρι στιγμής, όμως, αυτά χρησιμοποιούνται μόνο στην Porsche και τη Mercedes σε εθνικό επίπεδο. Οι μάρκες του ομίλου VW θα αρχίσουν σύντομα να προσφέρουν την τεχνολογία σε καινούργια αυτοκίνητα. Η Volvo επίσης, αλλά δεν λέει πότε. Η BMW προσφέρει επίσης ανιχνευτές κίνησης. Το Keyless Go μπορεί να απενεργοποιηθεί σε πολλούς άλλους κατασκευαστές. Τα οχήματα Land / Range Rover ανιχνεύουν τα εκτεταμένα ραδιοσήματα.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr