autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    Βρετανός Ιππότης και κλειδιά με αισθητήρες κίνησης

    Διαβάστηκε από 49806 αναγνώστες - 24/10/2019

    Το Range Rover Sport, ωστόσο, παραμένει κλειδωμένο, παρόλο που δεν διαθέτει ανιχνευτή κίνησης. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, ένας αισθητήρας πιθανώς μετρά πόσο μακριά ταξιδεύουν τα ραδιοκύματα. Εάν παραταθούν, ο χρόνος είναι πολύ μεγάλος και οι πόρτες παραμένουν κλειστές. Ακόμη και αν το κλειδί μεταφέρεται, το σύστημα αυτό εντοπίζει τις προσπάθειες παραβίασης. Επίσης, το Range χρησιμοποιεί διαφορετική συχνότητα. Ετσι, ο Βρετανός παραμένει το μόνο αυτοκίνητο, που δεν υποκύπτει στην επέκταση των συχνοτήτων. Για όλους τους υπόλοιπους 14 υποψήφιους, το κλειδί μπορεί να υποκλαπεί όταν μετακινηθεί, για παράδειγμα στην τσέπη σας. Η αυτοκινητοβιομηχανία ανταποκρίνεται σταδιακά στο πρόβλημα. Πολύ μακριά είναι η Mercedes και η Porsche. Τα κλειδιά όλων των σημερινών σειρών και από τους δύο κατασκευαστές, έχουν αισθητήρες κίνησης. Στη Mercedes, αυτά μπορούν συχνά να τοποθετηθούν και εκ των υστέρων. Οι υπόλοιπες μάρκες του ομίλου Volkswagen σύντομα θα ακολουθήσουν το παράδειγμα. Το δοκιμασμένο VW Touareg διαθέτει ήδη έναν αισθητήρα, μια καινοτομία που θα εξοπλίζει και άλλους τύπους οχημάτων με σύστημα Keyless Go.



    Στο Seat, αυτό συμβαίνει από τον Ιούλιο, η Audi εξοπλίζει ήδη τα A6, A7, A8, Q8 και e-tron με τον αυτόματο τερματισμό λειτουργίας. Στα τέλη Μαΐου ακολουθούν τα A1, A4, A5, Q5 και Q7. «Είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε πολύ σοβαρά», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Ford που προσφέρει την τεχνολογία από τον Φεβρουάριο για το Fiesta και από τον Μάιο για το Focus, με περισσότερα μοντέλα να ακολουθούν. Η Honda και η Renault « δεν γνωστοποιούν λεπτομέρειες για λόγους ασφαλείας», αν και πότε θα έρθουν με αισθητήρες κίνησης. Η Volvo ανακοινώνει ότι δεν αποκαλύπτει το χρόνο εισαγωγής. Αλλες μάρκες είναι πιο ανοικτές. Δεν υπάρχουν αισθητήρες κίνησης σε χρήση, λέει η Kia και η Hyundai. Για πολλά αυτοκίνητα, η λειτουργία χωρίς κλειδί μπορεί να απενεργοποιηθεί. Στη Mercedes, για παράδειγμα, είναι αρκετό το διπλό κλικ στο κουμπί κλεισίματος. Στο Subaru, πιέζοντας τα κουμπιά ασφάλισης και πορτπαγκάζ, για πέντε δευτερόλεπτα. Οι ιδιοκτήτες των Mazda πρέπει να πάνε στο γκαράζ για να βγάλουν την επιπλέον άνεση. Οι τεχνικοί αυτοκινήτων Marc Hauer και Ivan Bredichin πιστεύουν ότι ενώ οι αισθητήρες κίνησης εμποδίζουν μεγάλο μέρος των κλοπών, δεν θα σταματήσουν τελείως την υποκλοπή των keyless συστημάτων. «Οι κλέφτες θα προσαρμοστούν και θα χτυπήσουν κλειδιά που κινούνται στο μέλλον. Με ισχυρές συσκευές, τα σήματα μπορούν να επεκταθούν, για παράδειγμα, από το σούπερ-μάρκετ μέχρι το χώρο στάθμευσης».