Ο σχεδιασμός είναι εντελώς νέος. Η Audi αρέσκεται να κάνει αναφορές στην ομοιότητα με το Urquattro, όπως για παράδειγμα, οι τρεις υποδοχές μπροστά, κάτω από το καπό. Οι γρίλιες είναι χαμηλότερα από πριν, τα φτερά των τροχών εμφανίζονται τονισμένα, οι φαρδιές κολόνες C και η γραμμή οροφής θυμίζουν το τρέχον Q2 και συνολικά όλο το αυτοκίνητο φαίνεται πιο κοφτερό και τετράγωνο από πριν. Το νέο A1 έχει μεγαλώσει, αυξήθηκε κατά 5,6 εκατοστά φτάνοντας τώρα τα 4,03 μέτρα σε μήκος. Πάνω από όλα, το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 9,4 εκατοστά και βρίσκεται πλέον στα 2,56 μέτρα. Όμως αυτό δεν αντανακλάται αναγκαστικά στο διαθέσιμο χώρο.
Το μπροστά μέρος είναι τυπικό για την κατηγορία και είναι αρκετά ευρύχωρο, στο πίσω μέρος όμως τα πράγματα είναι μάλλον στριμωχτά. Οι ενήλικες πρέπει να αναδιπλωθούν και να χαμηλώσουν το κεφάλι, αλλά ας μην λησμονούμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα μικρό αυτοκίνητο. Ο αξιοπρεπέστατος χώρος αποσκευών αυξήθηκε κατά 65 λίτρα στα 335 και με διπλωμένο πίσω κάθισμα στα 1090 λίτρα από τα 920 που ήταν μέχρι τώρα. Επίσης, στο εσωτερικό, η Audi βασίστηκε στη νέα γραμμή σχεδιασμού, με πολλές γωνίες και άκρες .
Εξοπλισμός
Από τη βασική κιόλας έκδοση υπάρχουν ψηφιακά όργανα με οθόνη 10,25 ιντσών, ενώ το Virtual Cockpit κοστίζει λίγα ευρώ επιπλέον. Το MMI Navi Plus έρχεται με οθόνη αφής 10,1 ιντσών με εξτρά κόστος.
Ολόκληρος ο εξοπλισμός στο εξωτερικό και στο εσωτερικό μπορεί τώρα να συνδυαστεί ελεύθερα, επιτρέποντας την εξατομίκευση. Υπάρχουν δέκα εξωτερικά χρώματα και δύο χρώματα αντίθεσης για την οροφή, οπτικά πακέτα και ούτω καθεξής. Δεν θα κάτσουμε να υπολογίσουμε, αλλά η Audi μιλάει για ένα εκατομμύριο ξεχωριστές δυνατότητες.
Κινητήρας
Πολύ πιο εύχρηστο είναι το φάσμα των κινητήρων. Ξεκινάει με τον τρικύλινδρο 1.0 λίτρων με 116 ίππους (30 TFSI) και στη συνέχεια ακολουθεί ο τετρακύλινδρος των 1.5 λίτρων με 150 ίππους (35 TFSI) και ο 2.0 λίτρων με 200 ίππους (40 TFSI). Αργότερα, θα προστεθεί ένας 1.000άρης με 95 ίππους (25 TFSI). Εμείς οδηγήσαμε τον 30 TFSI.
Ο τρικύλινδρος είναι ένας συμπαθητικός νάνος, ζωντανός και ζωηρός. Ακούγεται πάντα, ακόμα και αν το Α1 είναι καλά μονωμένο. Επιταχύνει το A1 ζωντανά, αλλά φαίνεται να δυσανασχετεί στους ανηφορικούς δρόμους και σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας. Η Audi σχεδίασε το νέο A1 σφιχτό, οπότε πηγαίνει με μεγάλη ακρίβεια στις στροφές. Η σύγκριση με το Polo και το Mini είναι σίγουρα συναρπαστική, αφού το Α1 ποτέ δεν ήταν εύκολη υπόθεση.
Συμπέρασμα: Το νέο A1 παρουσιάζει μεγάλη βελτίωση σε σχέση με τον προκάτοχό του. Με ωραίο σχεδιασμό, ευέλικτο χειρισμό και πολλές επιλογές εξοπλισμού. Φαίνεται καλό μέσα και έξω και είναι γρήγορο στην οδήγηση αλλά και ευκίνητο.
Κινητήρας: Τρικύλινδρος, turbo
Χωρητικότητα: 999 κυβικά
Ισχύς: 116/5000
Ροπή: 200ΝΜ/2000
Μετάδοση: Μπροστινή κίνηση/6-τάχυτο κιβώτιο
Βάρος: 1165 κιλά
Χώρος αποσκευών: 335/1090 λίτρα
0-100: 9,5 δευτερόλεπτα
Τελική: 203 χιλιόμετρα
Copyright © 2024 - autoagora.gr