autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
436
σχόλια
Τι δεν σας έχουν πει για το VW Golf

Τι δεν σας έχουν πει για το VW Golf

436
σχόλια

Τα 4 κόκκινα σημεία του VW Golf

Διαβάστηκε από 73488 αναγνώστες - 20/11/2023

Είναι πανάκριβο. Ξεκινάει από τα 29.000 ευρώ.
Υστερεί σε κινητήρα - Καίει πολύ (9 λίτρα) μέσα στην πόλη.
Θέλει 300 μέτρα να προσπεράσει, είναι από τα χειρότερα στην κατηγορία του.
Έχει μόνο 2 χρόνια εγγύηση και τα συνεργεία της δεν τα πήγαν καλά στα τεστ μας.

Τι δεν σας έχουν πει για το VW Golf

Το VW Golf είναι ένα ορόσημο της κατηγορίας του και έχει γίνει εδώ και χρόνια συνώνυμο του όρου «μικρομεσαίο αυτοκίνητο». Συνεχίζοντας τη σειρά άρθρων μας στην οποία αναλύουμε τα πολύ αδύναμα σημεία των best seller μοντέλων, βάζουμε κάτω από το μικροσκόπιό μας το VW Golf της βασικής έκδοσης, το ξεψαχνίζουμε και σας παρουσιάζουμε τα κόκκινα σημεία του.

ΑρνητικάΤα κόκκινα σημεία του VW Golf

ΑρνητικάΕίναι πανάκριβο. Ξεκινάει από τα 29.000 ευρώ

Το πιο προσιτό VW Golf έχει 1.500αρη κινητήρα 130 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και κοστίζει 28.900 ευρώ. Με αυτά και ακόμα λιγότερα χρήματα μπορεί κανείς να αγοράσει όχι 1 και 2, αλλά 29 οικογενειακά SUV, με πολλά από αυτά να έχουν υβριδικά κινητήρια σύνολα.

ΑρνητικάΥστερεί σε κινητήρα - Καίει πολύ (9 λίτρα) μέσα στην πόλη

Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, η πραγματική κατανάλωση του VW Golf με τα 130 άλογα στην πόλη είναι 8,8 λίτρα/100 χλμ, όταν για παράδειγμα η full υβριδική Corolla, που κοστίζει 28.500 ευρώ, καίει 4,3 λτ/100 χλμ. 8,8 λίτρα/100 χλμ στην πόλη είναι και η κατανάλωση του Golf DSG με τα 150 άλογα, το οποίο έχει και 20 ίππους παραπάνω και έχει και αυτόματο κιβώτιο.

ΑρνητικάΘέλει 300 μέτρα να προσπεράσει, είναι από τα χειρότερα στην κατηγορία του

Το VW Golf της βασικής έκδοσης με τα 130 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έρχεται 5ο από το τέλος στη διαδικασία προσπέρασης από 80 στα 120 χλμ/ώρα. Πιο συγκεκριμένα θέλει 10,8 δευτερόλεπτα, ή αλλιώς 300 μέτρα, για να ολοκληρώσει τη συγκεκριμένη διαδικασία.
 

ΑρνητικάΈχει μόνο 2 χρόνια εγγύηση και τα συνεργεία της δεν τα πήγαν καλά στα τεστ μας

Η εγγύηση της VW έχει «κολλήσει» στα 2 χρόνια, τη στιγμή που εταιρείες όπως η Ford, η Kia και η MG προσφέρουν στους πελάτες τους 8 και 7 χρόνια. Επιπλέον, όπως είδαμε στα test service που κάναμε πρόσφατα, τα συνεργεία της VW δεν είχαν καλές επιδόσεις. Η βαθμολογία στο πρώτο test ήταν 32% και στο δεύτερο 56%.

 

Μάρκα/Μοντέλο Volkswagen Golf 1.5 Tsi 130 Ps 130ps Καλύτερα
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
28.900 18.900 SKODA SCALA 1.0 TSI 95 PS 95ps
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 8,8 4,3 TOYOTA COROLLA 1.8 L HYBRID 140 PS CVT 140ps
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
10,8 5,5 DS DS4 1.6 PureTech 180 PS EAT8 181ps
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια)
2 8 FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps
Test συνεργείων VW (Μέσος όρος επισκέψεων)
44%    

Τι πιστεύετε; Μπορεί η VW να περιμένει το Golf να γίνει πάλι βασιλιάς της κατηγορίας ή έχει χάσει το τρένο πια;

Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μας τα αναλυτικά χαρακτηριστικά του VW Golf και τη σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του.

Σελ.
2
Το VW Golf απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του
Σελ.
3
Volkswagen Golf. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
Σελ.
4
Volkswagen Golf: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας;
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε
  • Kwstas Lampropoulos

    Sorry κιόλας, εγώ Vagιτης δηλώνω αλλά κάπου το έχουν χέσει οι τύποι με το Golf. Πραγματικά δεν ξέρω από πότε έχουν να βγάλουν ένα ριζοσπαστικό μοντέλο, όπως κάνανε παλιά...

    Προβολή περισσότερων σχολίων
  • Χρήστος Βασιλείου

    Εδώ και πάρα πολλά χρόνια... Τα πελατάκια όμως δε λένε όχι στην κάποτε γερμανική αξιοπιστία και τελειότητα... Κι ας τους εκμεταλλεύονται δίχως αύριο...

  • Τασος Νασιο

    Αγοραστε κουβαγκ και κάντε πλουσιότερους τα λαμόγια τους μηχανικούς...σιγά τα σκουπίδια

  • Οδυσσέας Μαυρομάτης

    Μετά από όσα έχουν ακουστεί όλα αυτά τα χρόνια για τα Golf, πουλάνε ακόμα ρε γαμω το φελέκι μου???

  • Μηνάς Αποστόλου

    Αν δεν υπήρχαν τα VW στην Ελλάδα, θα είχε αυξηθεί 150% η ανεργία στον κλάδο μηχανικών και ανταλλακτικών..

  • Ιωάννης Μίσσιος

    29.000 + 1.000 έξοδα μεταφοράς και προετοιμασίας του αυτοκινήτου, είναι πάρα πολλά για ένα συμβατικό μικρομεσαίο, έχει ανέβει η τιμή 35%. Δεν αξίζει επ ουδενί.

  • Stelios Giannelis

    Το κάποτε καλύτερο hutcback της αγοράς σε ανυποληψία, κρίμα .

  • Mixalis Mamonas

    Κουβάς άχρηστο προβληματικό με κατανάλωση τρελή και αναξιόπιστο

  • Chris Psls

    Ο βασιλιάς είναι γυμνός!

  • Kyriakos Stefos

    ΟΚ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΙΛΑΕΙ ΤΟ AUTO BILD???.......

  • Nikos Demetzos

    Ευκαιρία οποίος το πάρει μετρητής παίρνει δώρο 10 λίτρα λαδι όχι ελαιόλαδο είναι ακριβώ συνθετικό έτσι για να βρισκεται

  • Spyros Antzoulatos

    Μακραν το καλύτερο στη κατηγορια του.

  • Argyrios Basileiou

    ΕΊΝΑΙ ΓΕΓΟΝΌΣ. ΑΠΟΤΥΧΊΑ!

  • Πέτρος Πετράκης

    Μα τι λέτε… μιλάμε για τον βασιλιά του premium…. έτσι μας το συστήνει ολόκληρος ο ειδικός τύπος και ξεπλένει κάθε του κοκκινίλα.

  • Dimitris Loeb

    Όταν τα λέγαμε καιρό ότι τα γκολφ δεν μας κραζατε γιατί τίποτα απλά δεν προσφέρει εγώ με το 308 του 2017 μοντέλο τίμιο αυτοκίνητο παρότι πεζο που παλαιότερα ήταν της πλάκας μεσαίας κατηγορίας το γκολφ και 30.000 τι λέτε ρε

  • Μπαμπης Παπ.

    Να ήταν μόνο 4........

  • Αλέξανδρος Ολιβέιρα

    Άγιο είχα και έμεινα μακριά από τα VAG

  • Xaris Rousis

    Πανάκριβο Πανάκριβα σέρβις+ανταλλακτικά Μακρυά το μετάνιωσα που πήρα vw Άθλια αυτοκίνητα

  • Panagiotis Chatzinikolaou

    για να ήταν ακόμα βασιλιάς της κατηγορίας θα έπρεπε να ξεκινά απο τα 20-22.000 για 29.000 είναι σαπακι.

  • Τάσος Ορφανός

    Η VW(και οχι μόνο ...)θα μου άρεσε αν ξαναγυρνουσε στις παλιές διαχρονικές της αξίες που την καταξιωσαν:ποιότητα,απλότητα,αξιοπιστία,φτηνή σχετικά συντήρηση Όσο επιμένει σε "οθόνες",κορυφαίες επιδόσεις και πολυπλοκοτητα,αυτοματισμους κλπ. σε συνδυασμό και με την μπαταριοκινηση δυστυχώς σκάβει τον λακκο της

  • Panos Michailidis

    Όλα σωστά. Τι άλλο να πούμε; Αν πάμε & στα προηγούμενα μοντέλα, είναι ακόμη χειρότερα.

  • Εμμ Τζιακης

    Και να μην ξεχναμε βγηκε ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ στα Γερμανικα τεστ αξιοπιστιας.

  • Nikos Frantzis

    απο παντα το ειχε χασει μονο και μονο απο την γερμανικη προπαγανδα πουλουσε μετα τον 1 χρονο ετριζε παντου σπασμενοι καταλυτες και σπιραλ καθε μερα αναιμικοι κηνητηρες χαλια χωροι μετα απο 50 χρονια στα συνεργεια δεν θα αγοραζα ποτε

  • Κώστας Παπουτσής

    πολύ κακό σέρβις αλλά τα ανταλλακτικά μερικές φορές είναι ποιο φθηνά από άλλες μάρκες

  • Κώστας Παπουτσής

    η GR γιατί σπάει συνέχεια ας μας πει η αντιπροσωπεία ..

  • Giannis Giavasis

    Με 32000 αγόρασα tesla με πολύ καλύτερες επιδόσεις,χώρους,τετρακινηση , 5 χρόνια εγγύηση κ.α. Αλλά το πρόβλημα είναι γενικότερο , δεν φτιάχνονται πλέον ποιοτικά αυτοκίνητα, έχουν όλα ημερομηνία ληξης και είναι πανακριβα

  • Judex Vulgaris

    Το τραίνο έχει χαθεί εδώ τουλάχιστον μια δεκαετία και πλέον. Αναξιόπιστοι κινητήρες (από τον πρώτο tfsi και εντεύθεν), αναρίθμητα προβλήματα στο θάλαμο καύσης τους, ακριβά ανταλλακτικά και συντήρηση, η βραχυτερη σε όλη την αγορά εγγύηση, απροσωπα - αοσμα - αδιάφορα (και όλα τα στερητικα α) σχεδιαστικά αυτοκίνητα, σκάνδαλo diesel gate κλπ. Ίσως μετά την βρετανική αυτοκίνητο βιομηχανία που πάτωσε (δικαίως), το Vag group να είναι μεγαλύτερο βαρίδι της αυτοκίνησης που για κάποιο ανεξήγητο λόγο έχει ακόμα αίγλη στην ψωροκωσταινα (ιδίως η πριμαντόνα του ομίλου audi)

  • Dimitris Ioannidis

    Ποτε είχε 22 χιλιάρικα και ποτε πήγε 30 χιλιάρικα ούτε το κατάλαβα

  • Johnys Kontopanos

    Σπύρο μουρμουρακη γτ έβαλες γελάκια φέρε τι μπέμπα σου να τις σκίσω το κωλαράκι όποτε θες με το vag γελοίε?που είσαι σαν το αστεριξ στη φωτογραφία μαζί με τι κάμπια σου δίπλα 1 μέτρο😆😆 βλάκακο κ κοίτα μη πάρεις καμία φωτιά με το μπουρδελο σου 😆😆

  • Johnys Kontopanos

    To καλύτερο gti 1.8.t 20v σε ολα τού δεν το αποχωρίζομαι ποτέ!!!💪💪

  • Yannis Konstantinidis

    Πρώτο με διαφορά. Δεν είναι τυχαίο που όλοι το θέλουν και απλα οσοι δεν μπορούν να το αποκτήσουν μιλάνε εναντίον του. Όσα δεν φτάνει η αλεπού.... Δεν είναι τυχαίο που όποιος παίρνει Golf μετά από χρόνια που το αλλάζει, πάλι Golf παίρνει

  • Manolis Fanaras

    Σαν αμάξωμα δεν παίζεται γερμανική ποιότητα κρατήματα και παθητική ασφάλεια επίσης από τα κορυφαία αυτά πληρώνεις εντέλει κακά τα ψέματα καμιά απολύτως σχέση με τα κορεατικά και γιαπωνέζικα κουβαδάκια που ίσως υπερτερούν σε αξιοπιστία κινητήρα.

  • Sotiris Zarnavelis

    Toyota Yaris mono re

  • Γιώργος Κολοκυθάς

    Ολόκληρο είναι ένα κόκκινο σημείο

  • Βλαδιμηρος Λενιν

    Μόνο Honda! Η Κουβαγκεν θέλει πολλά ψωμιά για να την φτάσει...

  • Nikos Karageorgiou

    Περασμένα μεγαλεία, έκαναν το πάλαι ποτέ αξιόπιστο και ασφαλές γκολφ πρωταθλητή στα μηχανικά και ηλεκτρικά προβλήματα ,στις βλάβες,στις αστοχίες υλικών.. Από το γκόλφ 5 και μετά, πανάκριβη συντηρηση ...

  • Γεωργιος Βεσκουκης

    Και Τέλος καίει και Πολύ ΛΑΔΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΛΑΜΠΆΚΙΑ ΠΟΥ ΑΝΆΒΟΥΝ

  • Liakos Tsiantoulas

    Η αληθεια ειναι οτι ειναι πολλα τα λεφτα. Πολλοι λενε ε αφου εχει τεχνολογια και εξτρα…ρε σεις νταξει ας μη κανουν μασαζ τα καθισματα η να σου βαζει μονο του μεγαλη σκαλα φωτων το βραδυ. Ενα νορμαλ αμαξι οπως παλια πχ το mk5 δε μπορουν να εχουν;

  • Νικόλαος ετσα

    Ο κινητήρας δεν είναι Fiat ??

  • Ioannidis Petros

    Georgios Kourtidis ντόμπρα τώρα πες μας λεει αλήθειες ;;;

  • Nikolaos Tsonakas

    ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΓΚΟΛΦΑΚΙΑΣ ,ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90 ,ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΓΚΟΛΦ ΕΓΙΝΑΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΑ ΣΕ ΓΕΝΙΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ,ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ XONDA ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΓΙΑΠΩ😍ΝΕΖΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ,ΡΗΜΑΔΙ..

  • Vasilis Donikian

    Δεν έχω εικόνα για τα VW, για λίγο οδηγούσα ένα polo 1.4 του 06 που ήταν πολύ καλό, σε όλα τα άρθρα για VW τα αρνητικά σχόλια είναι πάρα πολλά αλλά η εταιρεία και το golf κάνουν τρελές πωλήσεις παγκοσμίως. Έχω φίλους που έχουν VW και μου λένε ότι αν το αλλάξουν πάλι VW θα πάρουν, δεν ξέρω, ίσως έπεσα στις εξαιρέσεις

  • Paris KParasxos

    Νά ήταν μόνο τέσσερα!!

  • Antonios Papanikolopoulos

    30.000€ για ένα μικρομεσαίο και πουλάει όπως και άλλα του είδους.Τελικα έχει πολύ λίπος και μαύρο χρήμα ο Έλληνας και ζητάνε να συνεισφέρουμε τα ίδια εμείς που περνούμε με 3.000€ αυτοκίνητα

  • Jorge Cuba

    Και με τέτοια ακρίβεια στο λάδι που καίει καλύτερα με γάιδαρο.

  • Triantafyllos Giotas

    Ακριβό πλέον, αλλά έχω αλλάξει δύο golf ( 5αρι fsi 1.6 και 7αρι tdi 1.6) . Ειδικά το πρώτο έκανε 326.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα πλην φυσιολογικής φθοράς σε αναλώσιμα ανταλλακτικά. Ειδικά από την έκδοση 5 και μετά οι κινητήρες είναι σε υψηλό επίπεδο για την κατηγορία του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ υψηλότερη του μέσου όρου. Η οδική συμπεριφορά επίσης άνω του μέσου όρου της κατηγορίας ( παλαιότερα ήμουν κάτοχος peugeot rallye 1.6 ως μέτρο σύγκρισης για την οδική συμπεριφορά. Η σύγκριση δεν είναι δόκιμη διότι αφορά άλλο είδος αυτοκινήτου αλλά και το golf είναι εξαιρετικό ). Τέλος πιστεύω ότι είναι από τα 2-3 καλύτερα της κατηγορίας του.

  • Δημήτρης Φωτακίδης

    Ήταν πάντοτε υπερτιμημένο, όπως άλλωστε και το σύνολο των γερμανικών αυτοκινήτων.

  • Κωνσταντίνος Βασιλοπουλος

    Ναι μόνο 4 400 ίσως...

  • ΓιώργοςΧρύσα Ματεντζόγλου

    Best seller.Εγινε πανάκριβο και θα χάσει πολλούς αγοραστές.Εχει χάσει και την παλιά του αξιοπιστία. Η VW πρεπει να κανει κατι να παρει παλι τα επανω του στην Ελληνική αγορά.

  • Marios Chatz

    Ρεμονοκουβαγκ σελεωωωω

  • Komis Dracoulas

    Και τζάμπα δεν το παιρνω

  • Mixalis Tsoris

    Κουβαγιεν

  • Ανδρέας Μούτσος

    Βλέπω τα σχόλια από κάτω και κλαίω και μετανιώνω τις ώρες που σπατάλησα να γίνω μηχανικός!!! Μόνο FB κυρίες και κύριοι τσάμπα γνώση μην στείλετε τα παιδιά σας ΤΕΙ η οποιαδήποτε σχολή μηχανικών 🤣🤣🤣

  • Poulios Pouliopoulos

    Οσα δεν φτανει η αλεπου,τα κανει κρεμασταρια

  • γιωργος δημητροπουλος

    Σαπακι, δύο είχα μετά το 2004,fsi και tsi, τα πούλησα αφού πλήρωσα χιλιάδες ευρώ σε ζημιές που ούτε κινεζικα δεν δικαιολογουνται.. Δεν ήξερα δεν ρώτησα. Ποτέ ξανά όμως Γερμανικός κουβας.

  • Psaltis John

    Ως κάτοχος δύο μοντέλων έχω να δηλώσω... Τριμπούρδελο!!!!

  • Βασιλης Μαλτεζος

    Κάθε περσινή γενιά και καλύτερη

  • Γιωργος Φιαμ

    Μόνο όνομα πουλάει πλέον.Δυστυχως.

  • Akis Gucci

    Πότε ακριβως ηταν βασιλιας κ δεν το θυμαμαι? Ποτέ! απλα ηταν πιο αξιοπιστο απο τα αλλα σουργελα των ναζι, λογω μεγαλυτερης παραγωγης απο αυτα.

  • Chris Poulios

    Οι φτωχοί ανέκαθεν προσπερνούσαν αργά. Κατάλαβετε το, όταν θέλετε τεχνολογίες και μόστρα θα πληρώνετε και για το μοτερ. Τώρα οι υπόλοιποι που μιλάτε για κορολα και λοιπούς τενεκέδες της Ασίας Γαλλίας κλπ, είστε οι ίδιοι που πιστεύουν ότι ένα αιφον των 1600 ευρώ κάνει την ίδια δουλειά με ένα Xiaomi. ΧΦΤΟΥ

  • Κωστας Δημου

    Καλύτερα να σκεφτόμαστε σε ποιους δίνουμε τον ιδρώτα μας

  • Κωστας Βας

    μλκ δεν μπορώ🤣🤣

  • Γιάννης Μουρελάτος

    Τραινο***

  • Christos Rebbeka

    Υπερεκτιμημένο!

  • Kroister Dim

    Ότι VW επεσε στα χερια μου αποδεικτηκε σακαρακα... πεταμενα λεφτά! Απεξω μπολο μπολο και απο μεσα κωλο που λενε και στο νησι μου... das auto!

  • Thanos Kals

    There's no replacement for displacement

  • Dimitris Masalas

    Είναι ώρα να το σταματήσει όπως το POLO.

  • Giorgos Kargios

    δεν ξεκιναει απο 29000. εισαι λαθος

  • Theodore Stevens

    Μόνο Hyundai ρε άμπαλοι...

  • Dimitris Nerazzuro Tzo

    Giannis Mass

  • Dimitris Paraskevas

    2 χρόνια εγγύηση; 🤣

  • Fotios Papavassiliou

    30000 για κουβά

  • Νικολαος Τσακπινελλης

    Έχει κι άλλα κόκκινα, όχι μόνο 4

  • Χαράλαμπος Πιλικιδης

    Μαρτυριαρης....

  • Periclis Goumas

    κουβάς

  • Νίκος Νίκου

    Καλά ένα Golf 7.5 1500 130 PS blue motion, πόσο έκαιγε;

  • Νίκος Αγελαράκης

    Για μενα σως το πιο καλοδιαφημισμενο και υπερτιμημένο προϊόν.....

  • Vagos Karas

    Μέσα στην πόλη μπρο καίω πάνω από 45-50 λίτρα! Στιγμιαία πάντα με μέση κατανάλωση στα 14,5 και μου λες ότι 9 είναι πολλά στην πόλη κιόλας? Έχετε πρόβλημα?😅😅

  • Anthony Anthony

    Ναι ναι...αμαξαρα ειναι κ γραφε οτι θες.....

  • Periklis Chagiannis

    Τέσσερα μόνο???

  • Elias Gkatziouras

    Opel Astra!!!!! Turbo...

  • Nektarios Borbilas

    VW GOLF? Ούτε τσάμπα δεν το θέλω....

  • Τασος Γιωτακος

    Golf,γαμος με το συνεργείο πλέον.ολη η αγορά γνωρίζει πόσο αναξιόπιστα είναι κ πόση κακή γεωμετρία έχουν στη συμπεριφορά τους. Ιδανικά για την επαρχία μέχρι 3 χιλιάδες χλμ το χρόνο με οδηγό καθηγήτρια φιλόλογο. Η ακόμη καλύτερα από γιατρό του ΕΣΥ.Και φυσικά πανάκριβα. Μακρυά.

  • Γιώργος Λουκάκης

    Γιατί πότε ήταν βασιλιάς; 🙂

  • Vassilis Antonas

    Υπήρξε κάποιο Golf που δεν είχε ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά και που δεν υστερούσε συνολικά από τον ανταγωνισμό τα τελευταία 50 χρόνια; Το Hyundai (!) i30 N Performance είναι πολύ κοντά στο Golf R στα μισά λεφτα. Το πολύ υποδεέστερο GTI +30%. Όνειρο του κάθε μικροαστού και τίποτα περισσότερο. Σχεδόν corolla με ψευδαίσθηση πως πλέον δεν είσαι πλέμπα.

  • Nick papadoc Papagrigoriou

    Μόνο 308 diesel bluehdi. The best!

  • Konstantinos Samartzis

    Ξεκινάμε από το ότι είναι γερμανικό. Οπότε άκυρο εξ αρχής.

  • Σταύρος Γκουγκουλούδης

    Το 2022 πωλήθηκαν 544 golf και 1042 corolla. Η διαφορά είναι χαώδης και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι.

  • George Goussis

    Όσα δεν φτάνει η αλεπού....τα κάνει κρεμασταρια. Πάλι golf θα επέλεγα διότι δεν μπορεί να σταθεί αντίπαλος μπροστά του σε επί μέρους και over all.

  • Yianni Alexo

    Από τή στιγμή πού σου ζητάει ή hundai 26-27 χιλιάρικα για το αντίστοιχο στην κατηγορία, πόσο περιμένεις νά έχει τό golf?

  • Manolis Mast

    Αμα θες να κανεις νεους φιλους το αγοραζεις και την αλλη μερα θα γνωρισεις ολα τα συνεργεια του τοπου σου!

  • Hellin Spartan

    Είναι γκολφ. Τέλος

  • Petros Patoulidis

    Όσα δεν τα φτάνει η αλεπού κάθεται και τα κοιτάει!!!!!!

  • Macos Chaviaras

    ναζιστικά κάρα... το απωθημενο του ελληνος κυρ παντελη.

  • Μητσάρας Ευρίπου

    NISSAN SUNNY 1987 1300 Κυβικά. Το έχω ακόμα. Το Καλύτερο. Η Φωτογραφία είναι τον Αύγουστο 2023 στο Χωριό. 😉☺️🙋

  • Andreas Messimeris

    Έχω το 4 έχει 220.000 χιλιόμετρα και δεν το αλλάζω με τίποτα. Έχω πάει έξι φορές Ευρώπη και έχω γυρίσει την Ελλάδα

  • Michael Papoutsidis

    🔴5 Είναι VW

  • Elias Gkatziouras

    Opel Astra!!!!! Turbo....

  • Dimitris Nerazzuro Tzo

    Giannis Mass

  • Nikos Karageorgiou

    Περασμένα μεγαλεία, έκαναν το πάλαι ποτέ αξιόπιστο και ασφαλές γκολφ πρωταθλητή στα μηχανικά και ηλεκτρικά προβλήματα ,στις βλάβες,στις αστοχίες υλικών.. Από το γκόλφ 5 και μετά, πανάκριβη συντηρηση ...

  • Paris KParasxos

    Νά ήταν μόνο τέσσερα!!

  • Christos Rebbeka

    Υπερεκτιμημένο!

  • Vassilis Antonas

    Υπήρξε κάποιο Golf που δεν είχε ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά και που δεν υστερούσε συνολικά από τον ανταγωνισμό τα τελευταία 50 χρόνια; Το Hyundai (!) i30 N Performance είναι πολύ κοντά στο Golf R στα μισά λεφτα. Το πολύ υποδεέστερο GTI +30%. Όνειρο του κάθε μικροαστού και τίποτα περισσότερο. Σχεδόν corolla με ψευδαίσθηση πως πλέον δεν είσαι πλέμπα.

  • Νίκος Νίκου

    Καλά ένα Golf 7.5 1500 130 PS blue motion, πόσο έκαιγε;

  • Periclis Goumas

    κουβάς

  • George Goussis

    Όσα δεν φτάνει η αλεπού....τα κάνει κρεμασταρια. Πάλι golf θα επέλεγα διότι δεν μπορεί να σταθεί αντίπαλος μπροστά του σε επί μέρους και over all.

  • nick papagrigoriou

    Μόνο 308 diesel bluehdi. The best!

  • Jorge Cuba

    30000 για κουβά

  • Jorge Cuba

    Και με τέτοια ακρίβεια στο λάδι που καίει καλύτερα με γάιδαρο.

  • Antonios Papanikolopoulos

    30.000€ για ένα μικρομεσαίο και πουλάει όπως και άλλα του είδους.Τελικα έχει πολύ λίπος και μαύρο χρήμα ο Έλληνας και ζητάνε να συνεισφέρουμε τα ίδια εμείς που περνούμε με 3.000€ αυτοκίνητα

  • Γιώργος Κολοκυθάς

    Ολόκληρο είναι ένα κόκκινο σημείο

  • Vasilis Donikian

    Δεν έχω εικόνα για τα VW, για λίγο οδηγούσα ένα polo 1.4 του 06 που ήταν πολύ καλό, σε όλα τα άρθρα για VW τα αρνητικά σχόλια είναι πάρα πολλά αλλά η εταιρεία και το golf κάνουν τρελές πωλήσεις παγκοσμίως. Έχω φίλους που έχουν VW και μου λένε ότι αν το αλλάξουν πάλι VW θα πάρουν, δεν ξέρω, ίσως έπεσα στις εξαιρέσεις

  • Νικόλαος ετσα

    Ο κινητήρας δεν είναι Fiat ??

  • Dimitris Masalas

    Είναι ώρα να το σταματήσει όπως το POLO.

  • Κωνσταντίνος Βασιλοπουλος

    Ναι μόνο 4 400 ίσως...

  • Giorgos Kargios

    δεν ξεκιναει απο 29000. εισαι λαθος

  • ΓιώργοςΧρύσα Ματεντζόγλου

    Best seller.Εγινε πανάκριβο και θα χάσει πολλούς αγοραστές.Εχει χάσει και την παλιά του αξιοπιστία. Η VW πρεπει να κανει κατι να παρει παλι τα επανω του στην Ελληνική αγορά.

  • Anthony Anthony

    Ναι ναι...αμαξαρα ειναι κ γραφε οτι θες.....

  • Manolis Mast

    Αμα θες να κανεις νεους φιλους το αγοραζεις και την αλλη μερα θα γνωρισεις ολα τα συνεργεια του τοπου σου!

  • Sotiris Zarnavelis

    Toyota Yaris mono re

  • Σταύρος Γκουγκουλούδης

    Το 2022 πωλήθηκαν 544 golf και 1042 corolla. Η διαφορά είναι χαώδης και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι.

  • Βλαδιμηρος Λενιν

    Μόνο Honda! Η Κουβαγκεν θέλει πολλά ψωμιά για να την φτάσει...

  • Τασος Γιωτακος

    Golf,γαμος με το συνεργείο πλέον.ολη η αγορά γνωρίζει πόσο αναξιόπιστα είναι κ πόση κακή γεωμετρία έχουν στη συμπεριφορά τους. Ιδανικά για την επαρχία μέχρι 3 χιλιάδες χλμ το χρόνο με οδηγό καθηγήτρια φιλόλογο. Η ακόμη καλύτερα από γιατρό του ΕΣΥ.Και φυσικά πανάκριβα. Μακρυά.

  • Macos Chaviaras

    ναζιστικά κάρα... το απωθημενο του ελληνος κυρ παντελη.

  • Triantafyllos Giotas

    Ακριβό πλέον, αλλά έχω αλλάξει δύο golf ( 5αρι fsi 1.6 και 7αρι tdi 1.6) . Ειδικά το πρώτο έκανε 326.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα πλην φυσιολογικής φθοράς σε αναλώσιμα ανταλλακτικά. Ειδικά από την έκδοση 5 και μετά οι κινητήρες είναι σε υψηλό επίπεδο για την κατηγορία του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ υψηλότερη του μέσου όρου. Η οδική συμπεριφορά επίσης άνω του μέσου όρου της κατηγορίας ( παλαιότερα ήμουν κάτοχος peugeot rallye 1.6 ως μέτρο σύγκρισης για την οδική συμπεριφορά. Η σύγκριση δεν είναι δόκιμη διότι αφορά άλλο είδος αυτοκινήτου αλλά και το golf είναι εξαιρετικό ). Τέλος πιστεύω ότι είναι από τα 2-3 καλύτερα της κατηγορίας του.

  • Savvas Kofidis

    Όλοι απατεώνες και λαμόγια ξέρουνε ότι έρχεται οικονομικό κραχ και ότι αρπάξει ο κωλος τους από τις τιμές ..και στο τέλος θα φάνε τις λαμαρίνες

  • Yannis Skamnakis

    Για το 1000αρι μιλατε προφανως. Δεν αγοραζεις 1000αρι ενα αυτοκινητο 1500 κιλων

  • Petros Patoulidis

    Όσα δεν τα φτάνει η αλεπού κάθεται και τα κοιτάει!!!!!!

  • Μητσάρας Ευρίπου

    NISSAN SUNNY 1987 1300 Κυβικά. Το έχω ακόμα. Το Καλύτερο. Η Φωτογραφία είναι τον Αύγουστο 2023 στο Χωριό. 😉☺️🙋

  • Δημήτρης Φωτακίδης

    Ήταν πάντοτε υπερτιμημένο, όπως άλλωστε και το σύνολο των γερμανικών αυτοκινήτων.

Διαβάστε και άλλα σχόλια στην σελίδα μας στο Facebook