σχόλια
Τι δεν σας έχουν πει για το VW Golf
σχόλια
Τα 4 κόκκινα σημεία του VW Golf
Είναι πανάκριβο. Ξεκινάει από τα 29.000 ευρώ.
Υστερεί σε κινητήρα - Καίει πολύ (9 λίτρα) μέσα στην πόλη.
Θέλει 300 μέτρα να προσπεράσει, είναι από τα χειρότερα στην κατηγορία του.
Έχει μόνο 2 χρόνια εγγύηση και τα συνεργεία της δεν τα πήγαν καλά στα τεστ μας.
Τι δεν σας έχουν πει για το VW Golf
Το VW Golf είναι ένα ορόσημο της κατηγορίας του και έχει γίνει εδώ και χρόνια συνώνυμο του όρου «μικρομεσαίο αυτοκίνητο». Συνεχίζοντας τη σειρά άρθρων μας στην οποία αναλύουμε τα πολύ αδύναμα σημεία των best seller μοντέλων, βάζουμε κάτω από το μικροσκόπιό μας το VW Golf της βασικής έκδοσης, το ξεψαχνίζουμε και σας παρουσιάζουμε τα κόκκινα σημεία του.
Τα κόκκινα σημεία του VW Golf
Είναι πανάκριβο. Ξεκινάει από τα 29.000 ευρώ
Το πιο προσιτό VW Golf έχει 1.500αρη κινητήρα 130 ίππων, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και κοστίζει 28.900 ευρώ. Με αυτά και ακόμα λιγότερα χρήματα μπορεί κανείς να αγοράσει όχι 1 και 2, αλλά 29 οικογενειακά SUV, με πολλά από αυτά να έχουν υβριδικά κινητήρια σύνολα.Υστερεί σε κινητήρα - Καίει πολύ (9 λίτρα) μέσα στην πόλη
Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, η πραγματική κατανάλωση του VW Golf με τα 130 άλογα στην πόλη είναι 8,8 λίτρα/100 χλμ, όταν για παράδειγμα η full υβριδική Corolla, που κοστίζει 28.500 ευρώ, καίει 4,3 λτ/100 χλμ. 8,8 λίτρα/100 χλμ στην πόλη είναι και η κατανάλωση του Golf DSG με τα 150 άλογα, το οποίο έχει και 20 ίππους παραπάνω και έχει και αυτόματο κιβώτιο.Θέλει 300 μέτρα να προσπεράσει, είναι από τα χειρότερα στην κατηγορία του
Το VW Golf της βασικής έκδοσης με τα 130 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έρχεται 5ο από το τέλος στη διαδικασία προσπέρασης από 80 στα 120 χλμ/ώρα. Πιο συγκεκριμένα θέλει 10,8 δευτερόλεπτα, ή αλλιώς 300 μέτρα, για να ολοκληρώσει τη συγκεκριμένη διαδικασία.Έχει μόνο 2 χρόνια εγγύηση και τα συνεργεία της δεν τα πήγαν καλά στα τεστ μας
Η εγγύηση της VW έχει «κολλήσει» στα 2 χρόνια, τη στιγμή που εταιρείες όπως η Ford, η Kia και η MG προσφέρουν στους πελάτες τους 8 και 7 χρόνια. Επιπλέον, όπως είδαμε στα test service που κάναμε πρόσφατα, τα συνεργεία της VW δεν είχαν καλές επιδόσεις. Η βαθμολογία στο πρώτο test ήταν 32% και στο δεύτερο 56%.Μάρκα/Μοντέλο | Volkswagen Golf 1.5 Tsi 130 Ps 130ps | Καλύτερα | |
---|---|---|---|
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
28.900 | 18.900 | SKODA SCALA 1.0 TSI 95 PS 95ps |
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,8 | 4,3 | TOYOTA COROLLA 1.8 L HYBRID 140 PS CVT 140ps |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
|
10,8 | 5,5 | DS DS4 1.6 PureTech 180 PS EAT8 181ps |
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια)
|
2 | 8 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps |
Test συνεργείων VW (Μέσος όρος επισκέψεων)
|
44% |
Τι πιστεύετε; Μπορεί η VW να περιμένει το Golf να γίνει πάλι βασιλιάς της κατηγορίας ή έχει χάσει το τρένο πια;
Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μας τα αναλυτικά χαρακτηριστικά του VW Golf και τη σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του.
Σελ. 2 | Το VW Golf απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του |
Σελ. 3 | Volkswagen Golf. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 4 | Volkswagen Golf: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |
Sorry κιόλας, εγώ Vagιτης δηλώνω αλλά κάπου το έχουν χέσει οι τύποι με το Golf. Πραγματικά δεν ξέρω από πότε έχουν να βγάλουν ένα ριζοσπαστικό μοντέλο, όπως κάνανε παλιά...
Προβολή περισσότερων σχολίων
Εδώ και πάρα πολλά χρόνια... Τα πελατάκια όμως δε λένε όχι στην κάποτε γερμανική αξιοπιστία και τελειότητα... Κι ας τους εκμεταλλεύονται δίχως αύριο...
Αγοραστε κουβαγκ και κάντε πλουσιότερους τα λαμόγια τους μηχανικούς...σιγά τα σκουπίδια
Μετά από όσα έχουν ακουστεί όλα αυτά τα χρόνια για τα Golf, πουλάνε ακόμα ρε γαμω το φελέκι μου???
Αν δεν υπήρχαν τα VW στην Ελλάδα, θα είχε αυξηθεί 150% η ανεργία στον κλάδο μηχανικών και ανταλλακτικών..
29.000 + 1.000 έξοδα μεταφοράς και προετοιμασίας του αυτοκινήτου, είναι πάρα πολλά για ένα συμβατικό μικρομεσαίο, έχει ανέβει η τιμή 35%. Δεν αξίζει επ ουδενί.
Το κάποτε καλύτερο hutcback της αγοράς σε ανυποληψία, κρίμα .
Κουβάς άχρηστο προβληματικό με κατανάλωση τρελή και αναξιόπιστο
Ο βασιλιάς είναι γυμνός!
ΟΚ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΙΛΑΕΙ ΤΟ AUTO BILD???.......
Ευκαιρία οποίος το πάρει μετρητής παίρνει δώρο 10 λίτρα λαδι όχι ελαιόλαδο είναι ακριβώ συνθετικό έτσι για να βρισκεται
Μακραν το καλύτερο στη κατηγορια του.
ΕΊΝΑΙ ΓΕΓΟΝΌΣ. ΑΠΟΤΥΧΊΑ!
Μα τι λέτε… μιλάμε για τον βασιλιά του premium…. έτσι μας το συστήνει ολόκληρος ο ειδικός τύπος και ξεπλένει κάθε του κοκκινίλα.
Όταν τα λέγαμε καιρό ότι τα γκολφ δεν μας κραζατε γιατί τίποτα απλά δεν προσφέρει εγώ με το 308 του 2017 μοντέλο τίμιο αυτοκίνητο παρότι πεζο που παλαιότερα ήταν της πλάκας μεσαίας κατηγορίας το γκολφ και 30.000 τι λέτε ρε
Να ήταν μόνο 4........
Άγιο είχα και έμεινα μακριά από τα VAG
Πανάκριβο Πανάκριβα σέρβις+ανταλλακτικά Μακρυά το μετάνιωσα που πήρα vw Άθλια αυτοκίνητα
για να ήταν ακόμα βασιλιάς της κατηγορίας θα έπρεπε να ξεκινά απο τα 20-22.000 για 29.000 είναι σαπακι.
Η VW(και οχι μόνο ...)θα μου άρεσε αν ξαναγυρνουσε στις παλιές διαχρονικές της αξίες που την καταξιωσαν:ποιότητα,απλότητα,αξιοπιστία,φτηνή σχετικά συντήρηση Όσο επιμένει σε "οθόνες",κορυφαίες επιδόσεις και πολυπλοκοτητα,αυτοματισμους κλπ. σε συνδυασμό και με την μπαταριοκινηση δυστυχώς σκάβει τον λακκο της
Όλα σωστά. Τι άλλο να πούμε; Αν πάμε & στα προηγούμενα μοντέλα, είναι ακόμη χειρότερα.
Και να μην ξεχναμε βγηκε ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ στα Γερμανικα τεστ αξιοπιστιας.
απο παντα το ειχε χασει μονο και μονο απο την γερμανικη προπαγανδα πουλουσε μετα τον 1 χρονο ετριζε παντου σπασμενοι καταλυτες και σπιραλ καθε μερα αναιμικοι κηνητηρες χαλια χωροι μετα απο 50 χρονια στα συνεργεια δεν θα αγοραζα ποτε
πολύ κακό σέρβις αλλά τα ανταλλακτικά μερικές φορές είναι ποιο φθηνά από άλλες μάρκες
η GR γιατί σπάει συνέχεια ας μας πει η αντιπροσωπεία ..
Με 32000 αγόρασα tesla με πολύ καλύτερες επιδόσεις,χώρους,τετρακινηση , 5 χρόνια εγγύηση κ.α. Αλλά το πρόβλημα είναι γενικότερο , δεν φτιάχνονται πλέον ποιοτικά αυτοκίνητα, έχουν όλα ημερομηνία ληξης και είναι πανακριβα
Το τραίνο έχει χαθεί εδώ τουλάχιστον μια δεκαετία και πλέον. Αναξιόπιστοι κινητήρες (από τον πρώτο tfsi και εντεύθεν), αναρίθμητα προβλήματα στο θάλαμο καύσης τους, ακριβά ανταλλακτικά και συντήρηση, η βραχυτερη σε όλη την αγορά εγγύηση, απροσωπα - αοσμα - αδιάφορα (και όλα τα στερητικα α) σχεδιαστικά αυτοκίνητα, σκάνδαλo diesel gate κλπ. Ίσως μετά την βρετανική αυτοκίνητο βιομηχανία που πάτωσε (δικαίως), το Vag group να είναι μεγαλύτερο βαρίδι της αυτοκίνησης που για κάποιο ανεξήγητο λόγο έχει ακόμα αίγλη στην ψωροκωσταινα (ιδίως η πριμαντόνα του ομίλου audi)
Ποτε είχε 22 χιλιάρικα και ποτε πήγε 30 χιλιάρικα ούτε το κατάλαβα
Σπύρο μουρμουρακη γτ έβαλες γελάκια φέρε τι μπέμπα σου να τις σκίσω το κωλαράκι όποτε θες με το vag γελοίε?που είσαι σαν το αστεριξ στη φωτογραφία μαζί με τι κάμπια σου δίπλα 1 μέτρο😆😆 βλάκακο κ κοίτα μη πάρεις καμία φωτιά με το μπουρδελο σου 😆😆
To καλύτερο gti 1.8.t 20v σε ολα τού δεν το αποχωρίζομαι ποτέ!!!💪💪
Πρώτο με διαφορά. Δεν είναι τυχαίο που όλοι το θέλουν και απλα οσοι δεν μπορούν να το αποκτήσουν μιλάνε εναντίον του. Όσα δεν φτάνει η αλεπού.... Δεν είναι τυχαίο που όποιος παίρνει Golf μετά από χρόνια που το αλλάζει, πάλι Golf παίρνει
Σαν αμάξωμα δεν παίζεται γερμανική ποιότητα κρατήματα και παθητική ασφάλεια επίσης από τα κορυφαία αυτά πληρώνεις εντέλει κακά τα ψέματα καμιά απολύτως σχέση με τα κορεατικά και γιαπωνέζικα κουβαδάκια που ίσως υπερτερούν σε αξιοπιστία κινητήρα.
Toyota Yaris mono re
Ολόκληρο είναι ένα κόκκινο σημείο
Μόνο Honda! Η Κουβαγκεν θέλει πολλά ψωμιά για να την φτάσει...
Περασμένα μεγαλεία, έκαναν το πάλαι ποτέ αξιόπιστο και ασφαλές γκολφ πρωταθλητή στα μηχανικά και ηλεκτρικά προβλήματα ,στις βλάβες,στις αστοχίες υλικών.. Από το γκόλφ 5 και μετά, πανάκριβη συντηρηση ...
Και Τέλος καίει και Πολύ ΛΑΔΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΛΑΜΠΆΚΙΑ ΠΟΥ ΑΝΆΒΟΥΝ
Η αληθεια ειναι οτι ειναι πολλα τα λεφτα. Πολλοι λενε ε αφου εχει τεχνολογια και εξτρα…ρε σεις νταξει ας μη κανουν μασαζ τα καθισματα η να σου βαζει μονο του μεγαλη σκαλα φωτων το βραδυ. Ενα νορμαλ αμαξι οπως παλια πχ το mk5 δε μπορουν να εχουν;
Ο κινητήρας δεν είναι Fiat ??
Georgios Kourtidis ντόμπρα τώρα πες μας λεει αλήθειες ;;;
ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΓΚΟΛΦΑΚΙΑΣ ,ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90 ,ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΓΚΟΛΦ ΕΓΙΝΑΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΑ ΣΕ ΓΕΝΙΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ,ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ XONDA ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΓΙΑΠΩ😍ΝΕΖΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ,ΡΗΜΑΔΙ..
Δεν έχω εικόνα για τα VW, για λίγο οδηγούσα ένα polo 1.4 του 06 που ήταν πολύ καλό, σε όλα τα άρθρα για VW τα αρνητικά σχόλια είναι πάρα πολλά αλλά η εταιρεία και το golf κάνουν τρελές πωλήσεις παγκοσμίως. Έχω φίλους που έχουν VW και μου λένε ότι αν το αλλάξουν πάλι VW θα πάρουν, δεν ξέρω, ίσως έπεσα στις εξαιρέσεις
Νά ήταν μόνο τέσσερα!!
30.000€ για ένα μικρομεσαίο και πουλάει όπως και άλλα του είδους.Τελικα έχει πολύ λίπος και μαύρο χρήμα ο Έλληνας και ζητάνε να συνεισφέρουμε τα ίδια εμείς που περνούμε με 3.000€ αυτοκίνητα
Και με τέτοια ακρίβεια στο λάδι που καίει καλύτερα με γάιδαρο.
Ακριβό πλέον, αλλά έχω αλλάξει δύο golf ( 5αρι fsi 1.6 και 7αρι tdi 1.6) . Ειδικά το πρώτο έκανε 326.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα πλην φυσιολογικής φθοράς σε αναλώσιμα ανταλλακτικά. Ειδικά από την έκδοση 5 και μετά οι κινητήρες είναι σε υψηλό επίπεδο για την κατηγορία του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ υψηλότερη του μέσου όρου. Η οδική συμπεριφορά επίσης άνω του μέσου όρου της κατηγορίας ( παλαιότερα ήμουν κάτοχος peugeot rallye 1.6 ως μέτρο σύγκρισης για την οδική συμπεριφορά. Η σύγκριση δεν είναι δόκιμη διότι αφορά άλλο είδος αυτοκινήτου αλλά και το golf είναι εξαιρετικό ). Τέλος πιστεύω ότι είναι από τα 2-3 καλύτερα της κατηγορίας του.
Ήταν πάντοτε υπερτιμημένο, όπως άλλωστε και το σύνολο των γερμανικών αυτοκινήτων.
Ναι μόνο 4 400 ίσως...
Best seller.Εγινε πανάκριβο και θα χάσει πολλούς αγοραστές.Εχει χάσει και την παλιά του αξιοπιστία. Η VW πρεπει να κανει κατι να παρει παλι τα επανω του στην Ελληνική αγορά.
Ρεμονοκουβαγκ σελεωωωω
Και τζάμπα δεν το παιρνω
Κουβαγιεν
Βλέπω τα σχόλια από κάτω και κλαίω και μετανιώνω τις ώρες που σπατάλησα να γίνω μηχανικός!!! Μόνο FB κυρίες και κύριοι τσάμπα γνώση μην στείλετε τα παιδιά σας ΤΕΙ η οποιαδήποτε σχολή μηχανικών 🤣🤣🤣
Οσα δεν φτανει η αλεπου,τα κανει κρεμασταρια
Σαπακι, δύο είχα μετά το 2004,fsi και tsi, τα πούλησα αφού πλήρωσα χιλιάδες ευρώ σε ζημιές που ούτε κινεζικα δεν δικαιολογουνται.. Δεν ήξερα δεν ρώτησα. Ποτέ ξανά όμως Γερμανικός κουβας.
Ως κάτοχος δύο μοντέλων έχω να δηλώσω... Τριμπούρδελο!!!!
Κάθε περσινή γενιά και καλύτερη
Μόνο όνομα πουλάει πλέον.Δυστυχως.
Πότε ακριβως ηταν βασιλιας κ δεν το θυμαμαι? Ποτέ! απλα ηταν πιο αξιοπιστο απο τα αλλα σουργελα των ναζι, λογω μεγαλυτερης παραγωγης απο αυτα.
Οι φτωχοί ανέκαθεν προσπερνούσαν αργά. Κατάλαβετε το, όταν θέλετε τεχνολογίες και μόστρα θα πληρώνετε και για το μοτερ. Τώρα οι υπόλοιποι που μιλάτε για κορολα και λοιπούς τενεκέδες της Ασίας Γαλλίας κλπ, είστε οι ίδιοι που πιστεύουν ότι ένα αιφον των 1600 ευρώ κάνει την ίδια δουλειά με ένα Xiaomi. ΧΦΤΟΥ
Καλύτερα να σκεφτόμαστε σε ποιους δίνουμε τον ιδρώτα μας
μλκ δεν μπορώ🤣🤣
Τραινο***
Υπερεκτιμημένο!
Ότι VW επεσε στα χερια μου αποδεικτηκε σακαρακα... πεταμενα λεφτά! Απεξω μπολο μπολο και απο μεσα κωλο που λενε και στο νησι μου... das auto!
There's no replacement for displacement
Είναι ώρα να το σταματήσει όπως το POLO.
δεν ξεκιναει απο 29000. εισαι λαθος
Μόνο Hyundai ρε άμπαλοι...
Giannis Mass
2 χρόνια εγγύηση; 🤣
30000 για κουβά
Έχει κι άλλα κόκκινα, όχι μόνο 4
Μαρτυριαρης....
κουβάς
Καλά ένα Golf 7.5 1500 130 PS blue motion, πόσο έκαιγε;
Για μενα σως το πιο καλοδιαφημισμενο και υπερτιμημένο προϊόν.....
Μέσα στην πόλη μπρο καίω πάνω από 45-50 λίτρα! Στιγμιαία πάντα με μέση κατανάλωση στα 14,5 και μου λες ότι 9 είναι πολλά στην πόλη κιόλας? Έχετε πρόβλημα?😅😅
Ναι ναι...αμαξαρα ειναι κ γραφε οτι θες.....
Τέσσερα μόνο???
Opel Astra!!!!! Turbo...
VW GOLF? Ούτε τσάμπα δεν το θέλω....
Golf,γαμος με το συνεργείο πλέον.ολη η αγορά γνωρίζει πόσο αναξιόπιστα είναι κ πόση κακή γεωμετρία έχουν στη συμπεριφορά τους. Ιδανικά για την επαρχία μέχρι 3 χιλιάδες χλμ το χρόνο με οδηγό καθηγήτρια φιλόλογο. Η ακόμη καλύτερα από γιατρό του ΕΣΥ.Και φυσικά πανάκριβα. Μακρυά.
Γιατί πότε ήταν βασιλιάς; 🙂
Υπήρξε κάποιο Golf που δεν είχε ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά και που δεν υστερούσε συνολικά από τον ανταγωνισμό τα τελευταία 50 χρόνια; Το Hyundai (!) i30 N Performance είναι πολύ κοντά στο Golf R στα μισά λεφτα. Το πολύ υποδεέστερο GTI +30%. Όνειρο του κάθε μικροαστού και τίποτα περισσότερο. Σχεδόν corolla με ψευδαίσθηση πως πλέον δεν είσαι πλέμπα.
Μόνο 308 diesel bluehdi. The best!
Ξεκινάμε από το ότι είναι γερμανικό. Οπότε άκυρο εξ αρχής.
Το 2022 πωλήθηκαν 544 golf και 1042 corolla. Η διαφορά είναι χαώδης και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι.
Όσα δεν φτάνει η αλεπού....τα κάνει κρεμασταρια. Πάλι golf θα επέλεγα διότι δεν μπορεί να σταθεί αντίπαλος μπροστά του σε επί μέρους και over all.
Από τή στιγμή πού σου ζητάει ή hundai 26-27 χιλιάρικα για το αντίστοιχο στην κατηγορία, πόσο περιμένεις νά έχει τό golf?
Αμα θες να κανεις νεους φιλους το αγοραζεις και την αλλη μερα θα γνωρισεις ολα τα συνεργεια του τοπου σου!
Είναι γκολφ. Τέλος
Όσα δεν τα φτάνει η αλεπού κάθεται και τα κοιτάει!!!!!!
ναζιστικά κάρα... το απωθημενο του ελληνος κυρ παντελη.
NISSAN SUNNY 1987 1300 Κυβικά. Το έχω ακόμα. Το Καλύτερο. Η Φωτογραφία είναι τον Αύγουστο 2023 στο Χωριό. 😉☺️🙋
Έχω το 4 έχει 220.000 χιλιόμετρα και δεν το αλλάζω με τίποτα. Έχω πάει έξι φορές Ευρώπη και έχω γυρίσει την Ελλάδα
🔴5 Είναι VW
Opel Astra!!!!! Turbo....
Giannis Mass
Περασμένα μεγαλεία, έκαναν το πάλαι ποτέ αξιόπιστο και ασφαλές γκολφ πρωταθλητή στα μηχανικά και ηλεκτρικά προβλήματα ,στις βλάβες,στις αστοχίες υλικών.. Από το γκόλφ 5 και μετά, πανάκριβη συντηρηση ...
Νά ήταν μόνο τέσσερα!!
Υπερεκτιμημένο!
Υπήρξε κάποιο Golf που δεν είχε ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά και που δεν υστερούσε συνολικά από τον ανταγωνισμό τα τελευταία 50 χρόνια; Το Hyundai (!) i30 N Performance είναι πολύ κοντά στο Golf R στα μισά λεφτα. Το πολύ υποδεέστερο GTI +30%. Όνειρο του κάθε μικροαστού και τίποτα περισσότερο. Σχεδόν corolla με ψευδαίσθηση πως πλέον δεν είσαι πλέμπα.
Καλά ένα Golf 7.5 1500 130 PS blue motion, πόσο έκαιγε;
κουβάς
Όσα δεν φτάνει η αλεπού....τα κάνει κρεμασταρια. Πάλι golf θα επέλεγα διότι δεν μπορεί να σταθεί αντίπαλος μπροστά του σε επί μέρους και over all.
Μόνο 308 diesel bluehdi. The best!
30000 για κουβά
Και με τέτοια ακρίβεια στο λάδι που καίει καλύτερα με γάιδαρο.
30.000€ για ένα μικρομεσαίο και πουλάει όπως και άλλα του είδους.Τελικα έχει πολύ λίπος και μαύρο χρήμα ο Έλληνας και ζητάνε να συνεισφέρουμε τα ίδια εμείς που περνούμε με 3.000€ αυτοκίνητα
Ολόκληρο είναι ένα κόκκινο σημείο
Δεν έχω εικόνα για τα VW, για λίγο οδηγούσα ένα polo 1.4 του 06 που ήταν πολύ καλό, σε όλα τα άρθρα για VW τα αρνητικά σχόλια είναι πάρα πολλά αλλά η εταιρεία και το golf κάνουν τρελές πωλήσεις παγκοσμίως. Έχω φίλους που έχουν VW και μου λένε ότι αν το αλλάξουν πάλι VW θα πάρουν, δεν ξέρω, ίσως έπεσα στις εξαιρέσεις
Ο κινητήρας δεν είναι Fiat ??
Είναι ώρα να το σταματήσει όπως το POLO.
Ναι μόνο 4 400 ίσως...
δεν ξεκιναει απο 29000. εισαι λαθος
Best seller.Εγινε πανάκριβο και θα χάσει πολλούς αγοραστές.Εχει χάσει και την παλιά του αξιοπιστία. Η VW πρεπει να κανει κατι να παρει παλι τα επανω του στην Ελληνική αγορά.
Ναι ναι...αμαξαρα ειναι κ γραφε οτι θες.....
Αμα θες να κανεις νεους φιλους το αγοραζεις και την αλλη μερα θα γνωρισεις ολα τα συνεργεια του τοπου σου!
Toyota Yaris mono re
Το 2022 πωλήθηκαν 544 golf και 1042 corolla. Η διαφορά είναι χαώδης και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι.
Μόνο Honda! Η Κουβαγκεν θέλει πολλά ψωμιά για να την φτάσει...
Golf,γαμος με το συνεργείο πλέον.ολη η αγορά γνωρίζει πόσο αναξιόπιστα είναι κ πόση κακή γεωμετρία έχουν στη συμπεριφορά τους. Ιδανικά για την επαρχία μέχρι 3 χιλιάδες χλμ το χρόνο με οδηγό καθηγήτρια φιλόλογο. Η ακόμη καλύτερα από γιατρό του ΕΣΥ.Και φυσικά πανάκριβα. Μακρυά.
ναζιστικά κάρα... το απωθημενο του ελληνος κυρ παντελη.
Ακριβό πλέον, αλλά έχω αλλάξει δύο golf ( 5αρι fsi 1.6 και 7αρι tdi 1.6) . Ειδικά το πρώτο έκανε 326.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα πλην φυσιολογικής φθοράς σε αναλώσιμα ανταλλακτικά. Ειδικά από την έκδοση 5 και μετά οι κινητήρες είναι σε υψηλό επίπεδο για την κατηγορία του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ υψηλότερη του μέσου όρου. Η οδική συμπεριφορά επίσης άνω του μέσου όρου της κατηγορίας ( παλαιότερα ήμουν κάτοχος peugeot rallye 1.6 ως μέτρο σύγκρισης για την οδική συμπεριφορά. Η σύγκριση δεν είναι δόκιμη διότι αφορά άλλο είδος αυτοκινήτου αλλά και το golf είναι εξαιρετικό ). Τέλος πιστεύω ότι είναι από τα 2-3 καλύτερα της κατηγορίας του.
Όλοι απατεώνες και λαμόγια ξέρουνε ότι έρχεται οικονομικό κραχ και ότι αρπάξει ο κωλος τους από τις τιμές ..και στο τέλος θα φάνε τις λαμαρίνες
Για το 1000αρι μιλατε προφανως. Δεν αγοραζεις 1000αρι ενα αυτοκινητο 1500 κιλων
Όσα δεν τα φτάνει η αλεπού κάθεται και τα κοιτάει!!!!!!
NISSAN SUNNY 1987 1300 Κυβικά. Το έχω ακόμα. Το Καλύτερο. Η Φωτογραφία είναι τον Αύγουστο 2023 στο Χωριό. 😉☺️🙋
Ήταν πάντοτε υπερτιμημένο, όπως άλλωστε και το σύνολο των γερμανικών αυτοκινήτων.