Volkswagen Golf. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
Volkswagen Golf. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; Δείτε το και συγκριτικά με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Volkswagen Golf | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,8 | 4,3 | TOYOTA COROLLA 1.8 L HYBRID 140 PS CVT 140ps | 11,3 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,1 | 4,8 | SEAT LEON 1.5 EcoTSI 130 PS 130ps | 410 | MERCEDES A-CLASS SEDAN A 200 163ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,4 | 5,5 | SUZUKI SWACE 1.8 HYBRID 122 PS 122ps | 10,1 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία στο ταξίδι (χλμ.) | 882 | 1041 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G150 150ps | 10 | MERCEDES A-CLASS SEDAN A 200 163ps | |
Κατανάλωση | 82% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 15,5 | 18 | SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps | 8,8 | OPEL ASTRA 1.2 TURBO 130 HP AT8 130ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 5,5 | 6,2 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps | 0,6 | RENAULT MEGANE 1.3 TCe 140 140ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,36 | 1,39 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 381 | 596 | SUZUKI SWACE 1.8 HYBRID 122 PS 122ps | 334 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps | |
Χώροι | 72% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1498 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 130 | 186 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv X 186ps | 110 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 200 | 270 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 142 | SUZUKI SWACE 1.8 HYBRID 122 PS 122ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,27 | 8 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 12 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 10,8 | 5,5 | DS DS4 1.6 PureTech 180 PS EAT8 181ps | 14,6 | MERCEDES A-CLASS 160 109ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 70% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 2 | 8 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | 2 | VW GOLF 1.5 TSI 130 PS | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 60% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,28 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,79 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,49 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,62 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 45 | 52 | DS DS 4 1.2 PureTech 130 SS EAT8 130ps | 43 | MERCEDES A-CLASS 160 109ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 20 | RENAULT MEGANE 1.3 TCe 140 140ps | 12,3 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 155 PS mHEV 155ps | ||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1340 | 1216 | HYUNDAI i30 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 1755 | CITROEN C4 C-CROSS 1.2 PURETECH 130 EAT8 130ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1498 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 130 | 186 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv X 186ps | 110 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5000 | |||||
Ροπή (Nm) | 200 | 270 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 142 | SUZUKI SWACE 1.8 HYBRID 122 PS 122ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1400 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,4 | 4,4 | SUZUKI SWACE 1.8 HYBRID 122 PS 122ps | 6,5 | DS DS4 1.6 PureTech 180 PS EAT8 181ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 122 | 99 | SUZUKI SWACE 1.8 HYBRID 122 PS 122ps | 148 | DS DS4 1.6 PureTech 180 PS EAT8 181ps |
Σελ. 1 | Τι δεν σας έχουν πει για το VW Golf |
Σελ. 2 | Το VW Golf απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του |
Σελ. 3 | Volkswagen Golf. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 4 | Volkswagen Golf: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
- Kwstas Lampropoulos
Sorry κιόλας, εγώ Vagιτης δηλώνω αλλά κάπου το έχουν χέσει οι τύποι με το Golf. Πραγματικά δεν ξέρω από πότε έχουν να βγάλουν ένα ριζοσπαστικό μοντέλο, όπως κάνανε παλιά...
Προβολή περισσότερων σχολίων
- Χρήστος Βασιλείου
Εδώ και πάρα πολλά χρόνια... Τα πελατάκια όμως δε λένε όχι στην κάποτε γερμανική αξιοπιστία και τελειότητα... Κι ας τους εκμεταλλεύονται δίχως αύριο...
Γιαννης ΚατσεληςΧρήστος Βασιλείου η οδικη συμπεριφορα-ποιοτητα του Golf δεν εχει αντιπαλο...ο λογος που τα σπαει στις πωλησεις!
Χρήστος ΒασιλείουΓιαννης Κατσελης χαχαχαχαχαχαχα!!! Ποτέ δεν είχε οδική συμπεριφορά το Golf... Ποτέ όμως... Σαν να οδηγάς ψυγείο είναι... Ωμό και άχρωμο. Να μου πεις για το Focus-που και σε αυτό έβαλαν άξονα πλέον πίσω, να σου πω οκ. Να μου πεις για Γάλλο, έχουν και τιμόνι και πάτημα, κατά παράδοση... Οι Γερμανοί κάποτε είχαν να δείξουν ποιότητα. Πλέον είναι ντενεκέδες της φέτας...
Giorgos KaravasilakisΧρήστος Βασιλείου ο λόγος που σπάει "μπάλες" στους ιδιοκτήτες του, με τις αμέτρητες ζημιές, ποιος είναι?
Γιαννης ΚατσεληςGiorgos Karavasilakis για να τ αγοραζουν κατι γουσταρουν σ αυτο κι ας γνωριζουν για βλαβες....δεν σας περναει απ το μυαλο ολων;;
Giorgos KaravasilakisΓιαννης Κατσελης μου πετάς την μπάλα στην εξέδρα όμως, και δεν μου απαντάς για τα προβληματικά αυτοκίνητα τους..
Γιαννης ΚατσεληςGiorgos Karavasilakis πεταω την μπαλα στο γηπεδο,εσυ μαλλον δεν την επιασες...οι φραγκατοι γιατι παιρνουν μονο γερμανικα(Mercedes,Bmw,Audi κ.α);Γιατι δεν παιρνουν Corolla που δεν χαλαει;😂😂😂
Γιαννης ΚατσεληςΓιαννης Κατσελης εσυ αν ησουν ματσο θα επαιρνες Toyota ή Hyundai;;
Drakoulis ChristosΓιαννης Κατσελης ώπα ρε φίλε,για το γκόλφ μιλάμε.τι πετάς Μερσεντές,μπεμβε και αουντι;
Giorgos KaravasilakisDrakoulis Christos ο φραγκατος δλδ, αγοράζει VW θες να μας πεις?
Γιαννης ΚατσεληςDrakoulis Christos κοιταξε ποσο κοστιζει καταρχην..
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis για να δικαιολογήσει πίσω από την ποιότητα της Mercedes και της Bmw, τα προβληματικά VW. Ίδια χώρα, ίδια αυτοκίνητα λέει η λογική του... Αυτό καταλαβαίνω.
Γιαννης ΚατσεληςGiorgos Karavasilakis ναι
Giorgos KaravasilakisΓιαννης Κατσελης μόνο αν το λες ως αστείο μπορώ να το δεχτώ άνθρωπε! Δεν μπορεί να μιλάς σοβαρά..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΓιαννης Κατσελης αν οι πλούσιοι αγοράζουν vw, τα Mercedes τα παίρνουν εφοπλιστές?? 🤔
Χρήστος ΒασιλείουΟδυσσέας Μαυρομάτης 1. Παίρνω αμάξι με ο,τι βλάβη κι αν μου βγάλει, θα πρέπει να με κερδίζει με κάτι άλλο... Σχεδίαση, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά κλπ (βλέπε Alfa Romeo- πλέον πιο αξιόπιστη από VAG) 2. Λες για Mercedes, BMW και Audi. Φίλε μου αυτά τα παίρνει ο βλαχομπαρόκ Ελληνάρας, για να δείξει ότι έγινε κάποιος. Όταν είσαι κάποιος, παίρνεις Jaguar, Volvo και Lexus (το τελευταίο βγαίνει στο ίδιο εργοστάσιο με την Corolla, ενημερωτικά, μιας και την έβαλες στην ίδια πρόταση με τα premium γερμανικά). 3. Αυτό το αμάξι το παίρνεις για 5 χρόνια. Μετά ξεκινούν τα προβλήματα (αν δεν έχουν ξεκινήσει ήδη)... Το Golf ήταν ως το 3αρι...
- Τασος Νασιο
Αγοραστε κουβαγκ και κάντε πλουσιότερους τα λαμόγια τους μηχανικούς...σιγά τα σκουπίδια
Panagiotis KapouralosΤασος Νασιο κ τι να πάρω οπελ ;;🤣🤣🤣
Τασος ΝασιοPanagiotis Kapouralos εσύ πάρε κουβαγκ οι μηχανικοί τους με κότερα κυκλοφορούν 😆
Nikolas BikakisΤασος Νασιο πεζώ, Σιτροέν, Ρενώ. Ντήζελ 130 ίππων. Ποιότητα κύλισης και απίστευτη οικονομία. Τα έχουμε εταιρικά... Ή μια μεταχειρισμένη Μερσεντές ακλας 109 ιππων
Fotis RefNikolas Bikakis γτ είναι απατεώνες οι μηχανικοί?
- Οδυσσέας Μαυρομάτης
Μετά από όσα έχουν ακουστεί όλα αυτά τα χρόνια για τα Golf, πουλάνε ακόμα ρε γαμω το φελέκι μου???
Nikolas BikakisΟδυσσέας Μαυρομάτης μόνο leasing σε γερμανικές πολυεθνικές.. Ελάχιστα ιδιωτικά.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςNikolas Bikakis μα ακόμα κι έτσι, κάποιοι τα επιλέγουν έστω ως εταιρικά. Εδώ έχει βουτήξει ο κόσμος, για το πόσο προβληματικά είναι... Πω είναι δυνατόν να το επιλέγουν?
Nikolas BikakisΟδυσσέας Μαυρομάτης οι γερμανικές εταιρείες όμως ...τα στηρίζουν
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςNikolas Bikakis τι να πω δεν ξέρω. Γερμανικά είναι και τα mercedes και τα bmw κλπ.. Την επιλογή όμως δεν την κάνει η γερμανική πολυεθνική αλλά το στέλεχος! Κάνω λάθος?
Nikolas BikakisΟδυσσέας Μαυρομάτης ΟΧΙ! Είναι διαταγή άνωθεν. Πρέπει παγκόσμια η εταιρεία να έχει οχήματα από την.. πατρίδα. Παράδειγμα η Bayer, BMW Mercedes. 600 οχήματα στην Ελλάδα!
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςNikolas Bikakis δεν έχω κανένα στοιχείο για να αντιπαρατεθω και πραγματικά αν ισχύει αυτό που λέτε, είναι εξωφρενικό! Δλδ αναγκάζει τα στελέχη της να επιλέξουν αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν, επειδή είναι άνωθεν διαταγή και παίζουν με την καθημερινότητα τους, σε προβλήματα και ταλαιπωρίες?
Nikolas BikakisΟδυσσέας Μαυρομάτης όχι δεν καταλάβατε.. Τα αυτοκίνητα ανήκουν στην εταιρεία και τα παρέχει στα στελέχη της
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςNikolas Bikakis οκ μπερδεύτηκα. Αλλά και πάλι η ίδια η εταιρία αδιαφορεί για το αν τα αυτοκίνητα που παρέχει στα στελέχη της, έχουν κακό όνομα..?
Nikolas BikakisΟδυσσέας Μαυρομάτης δουλεύουν τα εργοστάσια της γαμημενης πατρίδας της .. Αυτό μετράει
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςNikolas Bikakis και για τα υπόλοιπα vw τα SUV ας πούμε εκεί τα παίρνουν λέτε? Νοικιαρικα σε πολυεθνικές, που από αυτά που λέτε είναι πολύ πιθανό. Εδώ τα έχουν ίδια τιμή..
Nikolas BikakisΟδυσσέας Μαυρομάτης ναι λέμε..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςNikolas Bikakis πραγματικά ανήκουστο. Και γιατί κανείς δεν τα λέει αυτά ρε γαμωτο?🤬
- Μηνάς Αποστόλου
Αν δεν υπήρχαν τα VW στην Ελλάδα, θα είχε αυξηθεί 150% η ανεργία στον κλάδο μηχανικών και ανταλλακτικών..
Haris TampakidisΜηνάς Αποστόλου να βάλουν λογικές τιμές να μπορεί να κάνει τις επισκευές ο κόσμος όχι να χρειαστεί να πουλάς ένα... νεφρό για μια επισκευή..
Μηνάς ΑποστόλουHaris Tampakidis αυτό θα βελτιωνε τα προβλήματα που βγάζουν τα αυτοκίνητα τους, διαχρονικά?
Haris TampakidisΜηνάς Αποστόλου ίσως ναι ίσως όχι
Μηνάς ΑποστόλουHaris Tampakidis δλδ στην περίπτωση που θα βελτιωνε, πως θα την βελτιωνε? Να ξέρεις πως αγοράζεις ένα προβληματικό αυτοκίνητο, αλλά να χεις στο μυαλό σου, πως έχουν φθηνά ανταλλακτικά ας πούμε?
- Ιωάννης Μίσσιος
29.000 + 1.000 έξοδα μεταφοράς και προετοιμασίας του αυτοκινήτου, είναι πάρα πολλά για ένα συμβατικό μικρομεσαίο, έχει ανέβει η τιμή 35%. Δεν αξίζει επ ουδενί.
- Stelios Giannelis
Το κάποτε καλύτερο hutcback της αγοράς σε ανυποληψία, κρίμα .
- Mixalis Mamonas
Κουβάς άχρηστο προβληματικό με κατανάλωση τρελή και αναξιόπιστο
Xaris RousisMixalis Mamonas ακριβώς!!!
- Chris Psls
Ο βασιλιάς είναι γυμνός!
- Kyriakos Stefos
ΟΚ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΙΛΑΕΙ ΤΟ AUTO BILD???.......
Kwstas LampropoulosKyriakos Stefos αυτό το ρημαδι ο 1.5 με τα 130 άλογα.
- Nikos Demetzos
Ευκαιρία οποίος το πάρει μετρητής παίρνει δώρο 10 λίτρα λαδι όχι ελαιόλαδο είναι ακριβώ συνθετικό έτσι για να βρισκεται
- Spyros Antzoulatos
Μακραν το καλύτερο στη κατηγορια του.
Kwstas LampropoulosSpyros Antzoulatos σίγουρα θα έχεις κάποιο παλιότερο μοντέλο στο μυαλό σου..
Periklis ChagiannisSpyros Antzoulatos μια φορά κ έναν καιρό!!
Τασος ΝασιοSpyros Antzoulatos μακραν το καλύτερο στην ικανοποίηση των μηχανικών 😆😆
Εμμ ΤζιακηςKwstas Lampropoulos Διαβασε τα Γερμανικα τεστ αξιοπιστιας, ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.
Jorge CubaΕμμ Τζιακης αν γυρίσεις το τάμπλετ ανάποδα είναι πρώτο όμως.
Εμμ ΤζιακηςJorge Cuba και τον σκουπιδιντενεκε αν γυρισεις αναποδα κουvag θα βρεις
Βασίλης ΘαλήςPeriklis Chagiannis δεν είναι απίθανο πάντως πως πουλάνε ακόμα με την φήμη αυτοκινήτων πριν 15 χρόνια??
Periklis ChagiannisΒασίλης Θαλής πάντα θα πουλάνε!!!
Βασίλης ΘαλήςPeriklis Chagiannis το θέμα είναι γιατί, ενώ έχουν τόσους δυσαρεστημένους πελάτες?
Periklis ChagiannisΒασίλης Θαλής είναι ωραία, έχουν ντιζάιν, ασφάλεια, αλλά χαλάνε!!! Κ πολλοίς κόσμος δεν το ξέρει!!!
Βασίλης ΘαλήςPeriklis Chagiannis σκέφτομαι το εξής όμως ρε φίλε μου. 30 χήνες για να τις δώσεις σήμερα, είναι πάρα πολλά λεφτά έτσι δεν είναι? Δεν θα κάνεις μια έρευνα να μάθεις πρώτα που θα δώσεις μια περιουσία? Θα φας απλά το παραμύθι του πωλητή ή της διαφήμισης?🤔
Periklis ChagiannisΒασίλης Θαλής Japan δεν σπάει δε χαλάει!!!
Βασίλης ΘαλήςPeriklis Chagiannis ο καθένας έχει τα γούστα του και καλά κάνει! Το θέμα είναι πως πληρώνεις ένα νεφρό για κάτι που ξέρουν και οι πέτρες πως είναι προβληματικό...
Παναγιωτης ΒασιλοπουλοςΒασίλης Θαλής νομιζουν οτι αγοραζουν πριμιουμ αμαξι επειδη ειναι γερμανικο😁
Βασίλης ΘαλήςΠαναγιωτης Βασιλοπουλος μα είναι δυνατόν να δίνεις ένα σκασμο λεφτά με την πεποίθηση πως είναι κάτι που δεν είναι? Και οκ, έρευνα αγοράς δεν κάνεις πριν δώσεις 30 χιλιάρικα???
Παναγιωτης ΒασιλοπουλοςΒασίλης Θαλής Οπως εγραψα, εχουν την ψευδαισθηση οτι οδηγουν κατι ανωτερο κ οτι ανεβαινουν σε κοινωνικο status.
Βασίλης ΘαλήςΠαναγιωτης Βασιλοπουλος αυτό το σύνδρομο τον έφαγε τον Έλληνα αδερφέ!! Η λεζάντα και τον να το παίξει κάποιος στους γείτονες και στο χωριό του...
Παναγιωτης ΒασιλοπουλοςΒασίλης Θαλής περι ορεξεως
- Argyrios Basileiou
ΕΊΝΑΙ ΓΕΓΟΝΌΣ. ΑΠΟΤΥΧΊΑ!
- Πέτρος Πετράκης
Μα τι λέτε… μιλάμε για τον βασιλιά του premium…. έτσι μας το συστήνει ολόκληρος ο ειδικός τύπος και ξεπλένει κάθε του κοκκινίλα.
Μηνάς ΑποστόλουΠέτρος Πετράκης μάλλον δεν τρώνε όλοι τον Παπά όμως..
Πέτρος ΠετράκηςΜηνάς Αποστόλου Είναι της λογικής "τάισε τάισε, στο τέλος κάτι μένει"... δε λέω, καλό αυτοκίνητο, ολοκληρωμένο, αλλά κάπου υπάρχει και ένα όριο.
Aris MathioulakisΠέτρος Πετράκης The best all rounder - έτσι γράφουν
- Dimitris Loeb
Όταν τα λέγαμε καιρό ότι τα γκολφ δεν μας κραζατε γιατί τίποτα απλά δεν προσφέρει εγώ με το 308 του 2017 μοντέλο τίμιο αυτοκίνητο παρότι πεζο που παλαιότερα ήταν της πλάκας μεσαίας κατηγορίας το γκολφ και 30.000 τι λέτε ρε
Nikos EmmanuilidisDimitris Loeb το πεζό το 308 πόσο έχει?????
Dimitris LoebNikos Emmanuilidis το καινούριο δεν γνωρίζω
Nikos EmmanuilidisDimitris Loeb 35 Χιλ ευρώ έχω το παλιό του 16
Dimitris LoebNikos Emmanuilidis αποκλείεται 24000 είχε την εποχή του
- Μπαμπης Παπ.
Να ήταν μόνο 4........
- Αλέξανδρος Ολιβέιρα
Άγιο είχα και έμεινα μακριά από τα VAG
- Xaris Rousis
Πανάκριβο Πανάκριβα σέρβις+ανταλλακτικά Μακρυά το μετάνιωσα που πήρα vw Άθλια αυτοκίνητα
Μηνάς ΑποστόλουXaris Rousis πραγματικά δεν είναι απορίας άξιο πώς και γιατί βγάζουν τόσα θέματα τα αυτοκίνητα τους?
Xaris RousisΜηνάς Αποστόλου άκου ποιοτικά τα λες κάπως αλλα ναι βγάζουν πρόβλημα.....όχι όμως μηχανικά σε εμένα τουλάχιστον
Μηνάς ΑποστόλουXaris Rousis γενικότερα είναι όμως αναρίθμητοι αυτοί που έχουν θέμα μηχανολογικό θέμα με ένα VW τους. Εξίσου διαβάζω συνέχεια για ελλείψεις ανταλλακτικών, εξωφρενικές τιμές κλπ... μπορεί να είσαι τυχερός και μακάρι να είσαι πάντα, αλλά σίγουρα θα χεις διαβάσει κι εσύ..
- Panagiotis Chatzinikolaou
για να ήταν ακόμα βασιλιάς της κατηγορίας θα έπρεπε να ξεκινά απο τα 20-22.000 για 29.000 είναι σαπακι.
Kwstas LampropoulosPanagiotis Chatzinikolaou προβλήματα πάντως ένα αυτοκίνητο, αν είναι καλοσχεδιασμένο, δεν βγάζει ακόμα και με 10.000 χαμηλότερη τιμή?
- Τάσος Ορφανός
Η VW(και οχι μόνο ...)θα μου άρεσε αν ξαναγυρνουσε στις παλιές διαχρονικές της αξίες που την καταξιωσαν:ποιότητα,απλότητα,αξιοπιστία,φτηνή σχετικά συντήρηση Όσο επιμένει σε "οθόνες",κορυφαίες επιδόσεις και πολυπλοκοτητα,αυτοματισμους κλπ. σε συνδυασμό και με την μπαταριοκινηση δυστυχώς σκάβει τον λακκο της
Απόστολος ΣαμπατάκοςΤάσος Ορφανός συμφωνώ στο πρώτο σκέλος αλλά είναι υποχρεωμένη δυστυχώς να ακολουθήσει τη νέα τάση. Στο μεταξύ αυτή η εμμονή για εισαγωγή σε premium κανάλια ( φταίει το γκρουπ που την ανάγκασε να το κάνει για να πουλάει η σκοντα κ η σεατ) της κοστίζει αρκετά γιατί απομακρύνεται από τις αρχές που την έκαναν κολοσσό..ευτυχώς που είναι πραγματικά πολύ ποιοτικά τα αμάξια της και σώζεται η κατάσταση αλλά για πόσο ακόμα..η αγορά καλώς ή κακώς είναι ευχαριστημένη με το μέτριο ή υποδεέστερο αν θέλετε (και καμαρώνει κι όλας ) μόνο κ μόνο για λίγα ευρώ μικρότερη τιμή κτήσης..
Μηνάς ΑποστόλουΑπόστολος Σαμπατάκος λέτε οι ιδιοκτήτες τους που κράζουν για αμέτρητα προβλήματα μηχανολογικής φύσεως να το κάνει επειδή είναι πραγματικά πολύ ποιοτικά όπως λέτε? 🤔
Απόστολος ΣαμπατάκοςΜηνάς Αποστόλου οποίος γνωρίζει πέντε πράγματα καταλαβαίνει την ποιότητα κατασκευής και που σε κλέβει η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία αγαπητέ Μηνά..η VW κλέβει σε πράγματα που δεν έχουν να κάνουν ποτέ με ασφάλεια και διάρκεια ζωής ενώ άλλες εταιρίες ( δεν έχω ασχοληθεί με όλες τις εταιρίες , δεν θα πω ψέματα )τις οποίες δοκίμασα δεν διστάζουν να κάνουν επικίνδυνες εκπτώσεις σε αυτούς τους τομείς..
Μηνάς ΑποστόλουΑπόστολος Σαμπατάκος άρα η vw βάζει καλή λαμαρίνα, αλλά προβληματικά μοτέρ? Καλά καταλαβαίνω?
Τάσος ΟρφανόςΜηνάς Αποστόλου το οτι ειναι κορυφαια (μεσα στην τριαδα) σε πωλησεις παγκοσμιως μονο τυχαιο δεν ειναι.Απλα εγω εκφραζω το πως εγω θα την ηθελα και τιποτα αλλο,δεν ειμαι σε θεση να της κανω...υποδειξεις!😄😂🤣Σιγουρα αυτοι που την ειρωνευονται βλεπουν μονοπλευρα λιγακι τα πραγματα η (οπως συνηθως) εχουν αχτι τους Γερμανους και δεν εχουν ψαξει ποτε ενα αυτοκινητο "απο κατω" για να δουν πως σε ποιοτητα η VW ειναι παντα μπροστα.
Απόστολος ΣαμπατάκοςΜηνάς Αποστόλου ποιο μοτέρ είχες κ σου έβγαλε πρόβλημα; Μόνο για το 1,4 του πρώτου Tiguan είδα το σασμάν να έχει πρόβλημα και ο κινητήρας αποδείχτηκε μικρός κ έβγαλε βλάβες..και για το 1,6 fsi έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο μετά τις 250 χιλ χλμ όμως..4 VW πέρασαν από τα χέρια μου ποτέ δεν άνοιξα μοτέρ , ποτέ δεν κατέβασα κιβώτιο, τα έσκασα στα χιλιόμετρα και κυκλοφορούν ακόμα ενώ έχω 17 και 13 χρόνια που τα πούλησα..το polo που έχω τώρα έχω 125 χιλ και άλλαξα μόνο δυο λάμπες των μπροστινών φαναριών..τι να πω..μην ακούτε τον κάθε ένα που σας λέει ιστορίες.
Απόστολος ΣαμπατάκοςΤάσος Ορφανός έτσι ακριβώς..μοναδική ένσταση είναι πως το value for money χάθηκε ενώ ήταν από τα καλύτερα..
Μηνάς ΑποστόλουΑπόστολος Σαμπατάκος ρε φίλε μου, η γενιά με τις καδένες έβγαλε μεγάλα θέματα σε όποιο αυτοκίνητο και αν την έβαλαν. Δεν έχω καμία όρεξη για ειρωνία όπως λέει ο παραπάνω αλλά για συζήτηση σαν άνθρωπος!
Kwstas LampropoulosΜηνάς Αποστόλου εγώ μπορώ να προσθέσω και τις ηλεκτρικές αντλίες νερού στην προηγούμενη γενιά των TSI..
Απόστολος ΣαμπατάκοςKwstas Lampropoulos δεν είχα ούτε ένα με καδένα να πω την αλήθεια..συμπτωματικά εντελώς..δεν ξέρω ποια ήταν με καδένα..οι άλλοι πήραν Tiguan 1,4 και τραβούσαν μεγάλα σκάφη..λογικό να τους μείνουν στο χέρι για μένα..έχω σκάφος και θέλω να το ρυμουλκώ έτσι; Ε δεν θα πάρω 1,4 όχημα 1800 κιλών για να ρυμουλκώ κ σκάφος..νομίζω πως ήταν παράτολμο πάραυτα θα πω κακώς η εταιρία το κυκλοφόρησε στην Ελλάδα..ήταν ατόπημα δεν το συζητάμε..γενικά κ στα καλύτερα σπίτια υπάρχουν μελανά σημεία..δεν είναι για καμία εταιρία να βάζεις το χέρι στη φωτιά. Όλες έχουν κάνει γκάφες που κόστισαν στους πελάτες πολλά χρήματα. Δεν αναιρεί όμως στη συγκεκριμένη εταιρία τις ποιοτικές προτάσεις που έχει τόσα χρόνια.
Απόστολος ΣαμπατάκοςΑπόστολος Σαμπατάκος γενικά θέλω να πω πως είναι πολλοί όσοι έχουν κακές εμπειρίες με κινητήρες του γκρουπ τα τελευταία χρόνια. Σίγουρα δεν βγήκε για όλους, αλλά τα αρνητικά σχόλια είναι πιο πολλά από τα θετικά, αν πας σε σελίδες vag και διαβάσεις..
Απόστολος ΣαμπατάκοςΑπόστολος Σαμπατάκος πιθανόν δεν αμφιβάλλω κ πραγματικά θα μπω να διαβάσω. Αυτό που ξέρω είναι πως κατέβαζα το golf μου κ το polo μου από τη Θεσσαλονίκη στο Γύθειο τάπα σε 6 1/2 ώρες πάρα πολλές φορές και δεν είχα καθόλου κατανάλωση λαδιού ούτε την παραμικρή διαρροή και όταν τα πούλησα γουργούριζε ο κινητήρας όπως την πρώτη μέρα..γιατί να μην ξαναπάρω; Και πήρα και είναι το ίδιο άψογο..προσοχή όμως: το έστρωσα σαν να πήγαινα σε κηδεία , δεν το πάτησα με το καλημέρα επειδή κυκλοφορεί χρόνια τώρα η αντίληψη πως είναι στρωμένα από το εργοστάσιο και δεν ξέρω εγώ άλλες θεωρίες..στρωμένο είναι το Φεράρι και το σκαυλαιν το νισσαν και μερικά άλλα σούπερ καρς όχι τα αμάξια της σειράς που οδηγάμε..επίσης όταν σταματάω το αφήνω και δέκα λεπτά να κρυώσουν λάδια κινητήρας και μετά το σβήνω..δεν ξέρω ,25 χρόνια έτσι κάνω κ δεν έχω κανένα φιλαράκι μηχανικό.
Μηνάς ΑποστόλουΑπόστολος Σαμπατάκος και μπράβο σου που τα συντηρείς έτσι, αλλά δεν μπορεί να κυκλοφορείς στο διαδίκτυο και να μην έχεις διαβάσει αγανακτισμένους ιδιοκτήτες vag
- Panos Michailidis
Όλα σωστά. Τι άλλο να πούμε; Αν πάμε & στα προηγούμενα μοντέλα, είναι ακόμη χειρότερα.
- Εμμ Τζιακης
Και να μην ξεχναμε βγηκε ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ στα Γερμανικα τεστ αξιοπιστιας.
John NasopulosΕμμ Τζιακης απίστευτο
- Nikos Frantzis
απο παντα το ειχε χασει μονο και μονο απο την γερμανικη προπαγανδα πουλουσε μετα τον 1 χρονο ετριζε παντου σπασμενοι καταλυτες και σπιραλ καθε μερα αναιμικοι κηνητηρες χαλια χωροι μετα απο 50 χρονια στα συνεργεια δεν θα αγοραζα ποτε
- Κώστας Παπουτσής
πολύ κακό σέρβις αλλά τα ανταλλακτικά μερικές φορές είναι ποιο φθηνά από άλλες μάρκες
- Κώστας Παπουτσής
η GR γιατί σπάει συνέχεια ας μας πει η αντιπροσωπεία ..
- Giannis Giavasis
Με 32000 αγόρασα tesla με πολύ καλύτερες επιδόσεις,χώρους,τετρακινηση , 5 χρόνια εγγύηση κ.α. Αλλά το πρόβλημα είναι γενικότερο , δεν φτιάχνονται πλέον ποιοτικά αυτοκίνητα, έχουν όλα ημερομηνία ληξης και είναι πανακριβα
Triantafyllos GiotasGiannis Giavasis Μεταπωλητική αξία μετά το τέλος της εγγύησης της 5ετιας = 0
Michalis PardalakisGiannis Giavasis έχουν όλα ημερομηνία ληξης και είναι πανακριβα Οπως και το δικο σου
Triantafyllos GiotasGiannis Giavasis Γνωρίζεις το κόστος αλλαγής μπαταριών ;; Θα αγόραζες εσύ μεταχειρισμένο ηλεκτρικό και να επιβαρυνθείς το κόστος αλλαγής;;
Triantafyllos GiotasGiannis Giavasis Επίσης το κόστος των μπαταριών είναι ανάλογα με την εταιρεία και τη χωρητικότητα. Σε πολλά αυτοκίνητα της μεσαίας κατηγορίας ( πχ 77 kw ) φτάνει τις 20.000 .
Giannis GiavasisTriantafyllos Giotas έχεις κάποια εμπειρία? Πώς έβγαλες το συμπέρασμα?
Giannis GiavasisGiannis Giavasis ναι Βίρνα εχουν όλα ημερομηνία λήξης και είναι πανακριβα , το είπα και παραπάνω
Michalis PardalakisGiannis Giavasis εντάξει Σελήνη...
Giannis GiavasisTriantafyllos Giotas 10000 τώρα, σε 10-15 χρόνια δεν ξέρω πόσο θα έχει. Ναι θα αγόραζα.Γιατί πρέπει να αλλάξεις μπαταρία σε ένα μεταχειρισμένο; μπορεί η μπαταρία του να είναι σε καλή κατάσταση. Εσύ θα άλλαζες μοτέρ σε ένα βενζινοκινητο?
Triantafyllos GiotasGiannis Giavasis Γιατί οι μπαταρίες έχουν διάρκεια ζωής 8 έτη από τον κατασκευαστή με σταδιακή μείωση χωρητικότητας.
Giannis GiavasisTriantafyllos Giotas το κόστος σήμερα είναι 10000 για τα Τέσλα, οι μπαταρίες δεν έχουν διάρκεια ζωής 8 χρόνια, έχουν εγγύηση έως 8 χρόνια η 192.000 χιλιάδες χιλιόμετρα για το 70% της χωριτικοτητας της , που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά με μικρότερη εμβέλεια
- Judex Vulgaris
Το τραίνο έχει χαθεί εδώ τουλάχιστον μια δεκαετία και πλέον. Αναξιόπιστοι κινητήρες (από τον πρώτο tfsi και εντεύθεν), αναρίθμητα προβλήματα στο θάλαμο καύσης τους, ακριβά ανταλλακτικά και συντήρηση, η βραχυτερη σε όλη την αγορά εγγύηση, απροσωπα - αοσμα - αδιάφορα (και όλα τα στερητικα α) σχεδιαστικά αυτοκίνητα, σκάνδαλo diesel gate κλπ. Ίσως μετά την βρετανική αυτοκίνητο βιομηχανία που πάτωσε (δικαίως), το Vag group να είναι μεγαλύτερο βαρίδι της αυτοκίνησης που για κάποιο ανεξήγητο λόγο έχει ακόμα αίγλη στην ψωροκωσταινα (ιδίως η πριμαντόνα του ομίλου audi)
- Dimitris Ioannidis
Ποτε είχε 22 χιλιάρικα και ποτε πήγε 30 χιλιάρικα ούτε το κατάλαβα
- Johnys Kontopanos
Σπύρο μουρμουρακη γτ έβαλες γελάκια φέρε τι μπέμπα σου να τις σκίσω το κωλαράκι όποτε θες με το vag γελοίε?που είσαι σαν το αστεριξ στη φωτογραφία μαζί με τι κάμπια σου δίπλα 1 μέτρο😆😆 βλάκακο κ κοίτα μη πάρεις καμία φωτιά με το μπουρδελο σου 😆😆
- Johnys Kontopanos
To καλύτερο gti 1.8.t 20v σε ολα τού δεν το αποχωρίζομαι ποτέ!!!💪💪
Kwstas LampropoulosJohnys Kontopanos μα νομίζω πως ήταν το τελευταίο καλό Golf. Αν δεν κάνω λάθος, από το Golf 5 και μετά αρχίσανε τα σοβαρά θέματα, κάνω λάθος?
Johnys KontopanosKwstas Lampropoulos ακριβώς!
Kwstas LampropoulosJohnys Kontopanos κοίτα κι εγώ Vagιτης είναι ρε μάγκα, αλλά είναι αλήθεια πως από την επόμενη γενιά και μετά άρχισαν να βγάζουν πολλά προβλήματα και κάθε επόμενο ήταν και χειρότερο! Πως να μην τα κράζουν όλοι μετά?
Johnys KontopanosKwstas Lampropoulos στα 20 χρόνια τού αύριο αλλάζει δίσκο πλάτο έχει αλλάξει ένα πολαπλασιαστη κ μία ν75 κ ένα σετ δισκόφρενα κ τα σέρβις τού κανονικά χωρίς τσεκ κ χωρίς να καίει λάδια καν 2003 αρχές 2004 μοντέλο κ είχα παλιά κ το μκ2 κ μκ3 μετά το μκ4 άστα να πάνε!
Johnys KontopanosJohnys Kontopanos άστους να κράζουν ο κολλητός μ έχει συνεργείο ελα να σε πάω μια βόλτα να δεις πόσα τζαπαν έχει μέσα κ αν έχει ένα vag ζήτημα είναι έχει να κάνει κ πώς το συντηρεί ο καθένας εμείς στην οικογένεια όσα vag έχουμε είναι τζάμι ποτέ θέματα κ ένα νισσαν όλα τζάμι τρέχουν!
Kwstas LampropoulosJohnys Kontopanos από το ΜΚ4 και μετά άρχισε η κατρακύλα, όπως ακριβώς τα λες φίλε. Μια οι καδένες, μια τα λάδια, μια οι αντλίες, χαλασανε πολύ το όνομα τους...
Χρήστος ΒασιλείουKwstas Lampropoulos σαν το VR6 Mk3 κανένα...
Kwstas LampropoulosΧρήστος Βασιλείου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε. Αλλά ακόμα και τα Golf 4 ήταν τίμια αυτοκίνητα. Από το 5αρι και έπειτα, τα προβλήματα ήταν ασταμάτητα...
Χρήστος ΗλιόπουλοςKwstas Lampropoulos τελείως μέσα έπεσες
Kwstas LampropoulosΧρήστος Ηλιόπουλος κι εγώ Vagιτης είναι ρε man, αλλά ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. Κάποτε τα Golf ήταν ριζοσπαστικά αυτοκίνητα, τώρα είναι μόνο σπαστικά...
- Yannis Konstantinidis
Πρώτο με διαφορά. Δεν είναι τυχαίο που όλοι το θέλουν και απλα οσοι δεν μπορούν να το αποκτήσουν μιλάνε εναντίον του. Όσα δεν φτάνει η αλεπού.... Δεν είναι τυχαίο που όποιος παίρνει Golf μετά από χρόνια που το αλλάζει, πάλι Golf παίρνει
Giorgos KaravasilakisYannis Konstantinidis αυτά είναι θεωρίες αγαπητέ! Στην πράξη είναι αμέτρητοι οι ιδιοκτήτες που μιλάνε για αμέτρητα προβλήματα. Σε όποια σελίδα αυτοκινήτου VW και να μπεις κλαίνε με μαύρο δάκρυ για τις τελευταίες γενιές του...
Χρήστος ΗλιόπουλοςGiorgos Karavasilakis μπα....Από τη σειρά 5 και μετά....οχι
Aris MathioulakisΧρήστος Ηλιόπουλος Δηλαδή τους πήρε 5 γενιές για να το μαζέψουν;
- Manolis Fanaras
Σαν αμάξωμα δεν παίζεται γερμανική ποιότητα κρατήματα και παθητική ασφάλεια επίσης από τα κορυφαία αυτά πληρώνεις εντέλει κακά τα ψέματα καμιά απολύτως σχέση με τα κορεατικά και γιαπωνέζικα κουβαδάκια που ίσως υπερτερούν σε αξιοπιστία κινητήρα.
Giorgos KaravasilakisManolis Fanaras αν είναι τόσο ανώτερα τα golf από τα Γιαπωνέζικα, γιατί κλαίνε με μαύρο δάκρυ στα συνεργεία οι ιδιοκτήτες τους, και έχουν βγάλει κακό όνομα?
Aristotelis KitsiosManolis Fanaras ΑΥΤΌ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ...ΥΠΟΤΊΘΕΤΑΙ ΠΩΣ ΛΈΓΟΝΤΑΣ VW ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ ΌΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΑΜΆΞΙ ΤΟΥ ΛΑΟΎ...(VOLKS-WAGEN)
Aristotelis KitsiosGiorgos Karavasilakis ΊΣΩΣ;;; ΤΟΥΟΤΑ ΠΡΏΤΗ ΣΤΟΝ 🌏 ΚΌΣΜΟ ΣΟΥ ΛΈΕΙ ΚΆΤΙ
Βασιλης ΘεοδωρουAristotelis Kitsios περασμένα μεγαλεία μέχρι και ο λεβιές ταχυτήτων ξεφτίζει
Aristotelis KitsiosΒασιλης Θεοδωρου ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΌΛΑ ΑΦΟΎ ΕΊΝΑΙ ΑΠΌ ΑΝΑΚΥΚΛΏΜΕΝΑ ΥΛΙΚΆ...
- Sotiris Zarnavelis
Toyota Yaris mono re
- Γιώργος Κολοκυθάς
Ολόκληρο είναι ένα κόκκινο σημείο
- Βλαδιμηρος Λενιν
Μόνο Honda! Η Κουβαγκεν θέλει πολλά ψωμιά για να την φτάσει...
Fotis RefΒλαδιμηρος Λενιν αξιόπιστα αλλά ματρακαδες τα Χόντα
Levas ThomasFotis Ref εσύ έχεις να δεις Honda από το 1990…..😒
Fotis RefLevas Thomas Thomas Levas
Fotis RefFotis Ref πίστεψε με βλέπω αρκετά συχνά..
Levas ThomasFotis Ref οκ….😒
- Nikos Karageorgiou
Περασμένα μεγαλεία, έκαναν το πάλαι ποτέ αξιόπιστο και ασφαλές γκολφ πρωταθλητή στα μηχανικά και ηλεκτρικά προβλήματα ,στις βλάβες,στις αστοχίες υλικών.. Από το γκόλφ 5 και μετά, πανάκριβη συντηρηση ...
- Γεωργιος Βεσκουκης
Και Τέλος καίει και Πολύ ΛΑΔΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΛΑΜΠΆΚΙΑ ΠΟΥ ΑΝΆΒΟΥΝ
- Liakos Tsiantoulas
Η αληθεια ειναι οτι ειναι πολλα τα λεφτα. Πολλοι λενε ε αφου εχει τεχνολογια και εξτρα…ρε σεις νταξει ας μη κανουν μασαζ τα καθισματα η να σου βαζει μονο του μεγαλη σκαλα φωτων το βραδυ. Ενα νορμαλ αμαξι οπως παλια πχ το mk5 δε μπορουν να εχουν;
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςLiakos Tsiantoulas μα το ζήτημα είναι πως και πανάκριβο έχει γίνει, και είναι πίσω από τον ανταγωνισμό του σε πολλά! Άσε που και σε ανταλλακτικά και σε ζημιές, είναι μεγάλη κατάρα τα τελευταία μοντέλα που φτιάξανε..
Timos SarridakisΟδυσσέας Μαυρομάτης Πες τα ρε driver!!
- Νικόλαος ετσα
Ο κινητήρας δεν είναι Fiat ??
- Ioannidis Petros
Georgios Kourtidis ντόμπρα τώρα πες μας λεει αλήθειες ;;;
- Nikolaos Tsonakas
ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΗΜΟΥΝ ΓΚΟΛΦΑΚΙΑΣ ,ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90 ,ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΓΚΟΛΦ ΕΓΙΝΑΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΑ ΣΕ ΓΕΝΙΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ,ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ XONDA ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΓΙΑΠΩ😍ΝΕΖΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ,ΡΗΜΑΔΙ..
- Vasilis Donikian
Δεν έχω εικόνα για τα VW, για λίγο οδηγούσα ένα polo 1.4 του 06 που ήταν πολύ καλό, σε όλα τα άρθρα για VW τα αρνητικά σχόλια είναι πάρα πολλά αλλά η εταιρεία και το golf κάνουν τρελές πωλήσεις παγκοσμίως. Έχω φίλους που έχουν VW και μου λένε ότι αν το αλλάξουν πάλι VW θα πάρουν, δεν ξέρω, ίσως έπεσα στις εξαιρέσεις
- Paris KParasxos
Νά ήταν μόνο τέσσερα!!
- Antonios Papanikolopoulos
30.000€ για ένα μικρομεσαίο και πουλάει όπως και άλλα του είδους.Τελικα έχει πολύ λίπος και μαύρο χρήμα ο Έλληνας και ζητάνε να συνεισφέρουμε τα ίδια εμείς που περνούμε με 3.000€ αυτοκίνητα
- Jorge Cuba
Και με τέτοια ακρίβεια στο λάδι που καίει καλύτερα με γάιδαρο.
- Triantafyllos Giotas
Ακριβό πλέον, αλλά έχω αλλάξει δύο golf ( 5αρι fsi 1.6 και 7αρι tdi 1.6) . Ειδικά το πρώτο έκανε 326.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα πλην φυσιολογικής φθοράς σε αναλώσιμα ανταλλακτικά. Ειδικά από την έκδοση 5 και μετά οι κινητήρες είναι σε υψηλό επίπεδο για την κατηγορία του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ υψηλότερη του μέσου όρου. Η οδική συμπεριφορά επίσης άνω του μέσου όρου της κατηγορίας ( παλαιότερα ήμουν κάτοχος peugeot rallye 1.6 ως μέτρο σύγκρισης για την οδική συμπεριφορά. Η σύγκριση δεν είναι δόκιμη διότι αφορά άλλο είδος αυτοκινήτου αλλά και το golf είναι εξαιρετικό ). Τέλος πιστεύω ότι είναι από τα 2-3 καλύτερα της κατηγορίας του.
Παναγιωτης ΒασιλοπουλοςTriantafyllos Giotas ανωτερη ποιοτητα τιγκα στο πλαστικο;;; μαλλον δεν εχεις δει αλλους κατασκευαστες να βαζουν δερμα στο ταμπλο κ στα πανελ της πορτας
- Δημήτρης Φωτακίδης
Ήταν πάντοτε υπερτιμημένο, όπως άλλωστε και το σύνολο των γερμανικών αυτοκινήτων.
- Κωνσταντίνος Βασιλοπουλος
Ναι μόνο 4 400 ίσως...
- ΓιώργοςΧρύσα Ματεντζόγλου
Best seller.Εγινε πανάκριβο και θα χάσει πολλούς αγοραστές.Εχει χάσει και την παλιά του αξιοπιστία. Η VW πρεπει να κανει κατι να παρει παλι τα επανω του στην Ελληνική αγορά.
ΓιώργοςΧρύσα ΜατεντζόγλουΓιώργοςΧρύσα Ματεντζόγλου Τα VW σταμάτησαν να είναι αξιόπιστα από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 . Το τελευταίο VW Golf που δεν ήταν λαδιερα ήταν το MK3 ..
Panagiotis TamtakosΓιώργοςΧρύσα Ματεντζόγλου και να μην βγάζει λάδια, θα βγάλει στα ηλεκτρονικά. Έχει ποικιλία το πακέτο.
- Marios Chatz
Ρεμονοκουβαγκ σελεωωωω
- Komis Dracoulas
Και τζάμπα δεν το παιρνω
- Mixalis Tsoris
Κουβαγιεν
- Ανδρέας Μούτσος
Βλέπω τα σχόλια από κάτω και κλαίω και μετανιώνω τις ώρες που σπατάλησα να γίνω μηχανικός!!! Μόνο FB κυρίες και κύριοι τσάμπα γνώση μην στείλετε τα παιδιά σας ΤΕΙ η οποιαδήποτε σχολή μηχανικών 🤣🤣🤣
- Poulios Pouliopoulos
Οσα δεν φτανει η αλεπου,τα κανει κρεμασταρια
Giorgos KaravasilakisPoulios Pouliopoulos η αλεπού στην προκειμένη περίπτωση ποια είναι ρε αδερφέ? Και τα κρεμασταρια εξίσου..
Poulios PouliopoulosGiorgos Karavasilakis θελω να πω οτι το γκολφ ειναι ενα ποιοτικο και αξιοπηστο αυτοκινητο ,γι αυτο ειναι και τσιμπιμενη η τιμη του,φιλε μου...τοσο απλα....γνωμη μου ετσι!
Giorgos KaravasilakisPoulios Pouliopoulos εε για το αξιόπιστο ακούγονται πολλά. Ίσως πιο πολλά από κάθε άλλη μάρκα...
Poulios PouliopoulosGiorgos Karavasilakis θα σε πω σε καμια πενταετια αδερφε,γιατι τωρα την πηρα την γκολφο (μεταχηρισμενο) θα δειξει....να σε καλα φιλε !!!
Giorgos KaravasilakisPoulios Pouliopoulos το 8αρι πήρες αδερφέ?
Poulios PouliopoulosGiorgos Karavasilakis το 7αρι ντιζελ, καλημερα!
Giorgos KaravasilakisPoulios Pouliopoulos καλημέρα φίλε. Από ιδιώτη ή ήταν leasing πριν, ξέρεις?
- γιωργος δημητροπουλος
Σαπακι, δύο είχα μετά το 2004,fsi και tsi, τα πούλησα αφού πλήρωσα χιλιάδες ευρώ σε ζημιές που ούτε κινεζικα δεν δικαιολογουνται.. Δεν ήξερα δεν ρώτησα. Ποτέ ξανά όμως Γερμανικός κουβας.
- Psaltis John
Ως κάτοχος δύο μοντέλων έχω να δηλώσω... Τριμπούρδελο!!!!
- Βασιλης Μαλτεζος
Κάθε περσινή γενιά και καλύτερη
- Γιωργος Φιαμ
Μόνο όνομα πουλάει πλέον.Δυστυχως.
- Akis Gucci
Πότε ακριβως ηταν βασιλιας κ δεν το θυμαμαι? Ποτέ! απλα ηταν πιο αξιοπιστο απο τα αλλα σουργελα των ναζι, λογω μεγαλυτερης παραγωγης απο αυτα.
- Chris Poulios
Οι φτωχοί ανέκαθεν προσπερνούσαν αργά. Κατάλαβετε το, όταν θέλετε τεχνολογίες και μόστρα θα πληρώνετε και για το μοτερ. Τώρα οι υπόλοιποι που μιλάτε για κορολα και λοιπούς τενεκέδες της Ασίας Γαλλίας κλπ, είστε οι ίδιοι που πιστεύουν ότι ένα αιφον των 1600 ευρώ κάνει την ίδια δουλειά με ένα Xiaomi. ΧΦΤΟΥ
Βασίλης ΘαλήςChris Poulios δλδ τι πληρώνεις ουσιαστικά στο συγκεκριμένο Golf?
Chris PouliosΒασίλης Θαλής Δεν λέω απαραίτητα ότι Γκολφ και τίποτα άλλο, απλά λίγο αυτό με τα μοτερ είναι που βρίσκω λάθος γενικότερα σε όλα τα μοντέλα ανεξαρτήτως μάρκας
Βασίλης ΘαλήςChris Poulios που βάζουν όλοι υβριδικά στην γκάμα τους εννοείς λόγω ρύπων?
Chris PouliosΒασίλης Θαλής θεωρώ ότι τα αμάξια λόγω όσων προσφέρουν σε τεχνολογία και εξοπλισμό, έχουν αυξημένο βάρος ακόμα και τα μικρά. Επομένως τα μηχανικά σύνολα συνήθως δεν μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων
Βασίλης ΘαλήςChris Poulios δεν θα διαφωνήσω μαζί σου, αλλά έχει και αντίκτυπο στην συμπεριφορά τους στον δρόμο. Εδώ βλέπεις να βάζουν χιλιάρια σε SUV...
Chris PouliosΒασίλης Θαλής ακριβώς, κάτι το οποίο μεταφραζεται στα όσα λέει το κείμενο και σε όσα είπα εγώ
Βασίλης ΘαλήςChris Poulios έτσι είναι αδερφέ. Το θέμα πλέον είναι πως δεν μπορεί ένα Golf ή οποιοδήποτε Golf να μην μπορεί να κάνει μια ασφαλή προσπέραση σε εθνική! Δεν μιλάμε για κάνα αυτοκίνητο mini κατηγορίας...
Chris PouliosΒασίλης Θαλής συμφωνώ ακράδαντα για αυτό και στις προσωπικές μου επιλογές οχημάτων επιδίωξα ένα μοτερ ανάλογου του βάρους του αμαξιού
- Κωστας Δημου
Καλύτερα να σκεφτόμαστε σε ποιους δίνουμε τον ιδρώτα μας
- Κωστας Βας
μλκ δεν μπορώ🤣🤣
Giannis Genti MurrjaΚωστας Βας εγώ λείπω δεν είμαι εδώ
Κωστας ΒαςGiannis Genti Murrja και εγώ συγκινήθηκα🤣
Giannis Genti MurrjaΚωστας Βας Κινητό τηλέφωνο είναι 😂😂
- Γιάννης Μουρελάτος
Τραινο***
Giorgos KaravasilakisΓιάννης Μουρελάτος τρένα είχαν και στα Τέμπη, αλλά....
Γιάννης ΜουρελάτοςGiorgos Karavasilakis τρενα ειχαν ναι! Τον τιτλο τρολλαρω αλλα ολα καλα, μαζι σου
Giorgos KaravasilakisΓιάννης Μουρελάτος νόμιζα πως έλεγες για το Golf..
Γιάννης ΜουρελάτοςGiorgos Karavasilakis εχω το mk6! Βημα δεν πανε μπρο!
Giorgos KaravasilakisΓιάννης Μουρελάτος τι μοτέρ φοράς?
Γιάννης ΜουρελάτοςGiorgos Karavasilakis 1,4! Το 140αρι
Giorgos KaravasilakisΓιάννης Μουρελάτος δεν μοιάζεις ικανοποιημένος πάντως αδερφέ..
Γιάννης ΜουρελάτοςGiorgos Karavasilakis οχι! Απο αποδοση 0 και πανω απο τις 3,5-4 καιει οσο δεν παει! Απλα εχει καλη πορεια! 6η 160 στις 2,5!
Giorgos KaravasilakisΓιάννης Μουρελάτος και γκάζι να μην έχεις και να καίει και τον πάτο του. Σε νιώθω φίλε.. Σου χει βγάλει θέματα που λένε με λάδια, καδένες κλπ?
Γιάννης ΜουρελάτοςGiorgos Karavasilakis Καδένα μία φορά και μία φορά την πολλαπλή στα μπουζι και έβαλα ngk
- Christos Rebbeka
Υπερεκτιμημένο!
- Kroister Dim
Ότι VW επεσε στα χερια μου αποδεικτηκε σακαρακα... πεταμενα λεφτά! Απεξω μπολο μπολο και απο μεσα κωλο που λενε και στο νησι μου... das auto!
- Thanos Kals
There's no replacement for displacement
- Dimitris Masalas
Είναι ώρα να το σταματήσει όπως το POLO.
- Giorgos Kargios
δεν ξεκιναει απο 29000. εισαι λαθος
Kwstas LampropoulosGiorgos Kargios 28.900 κάνει το 1.5 που αξιολογούν bro. Δίκιο έχουν..
- Theodore Stevens
Μόνο Hyundai ρε άμπαλοι...
- Dimitris Nerazzuro Tzo
Giannis Mass
- Dimitris Paraskevas
2 χρόνια εγγύηση; 🤣
- Fotios Papavassiliou
30000 για κουβά
- Νικολαος Τσακπινελλης
Έχει κι άλλα κόκκινα, όχι μόνο 4
- Χαράλαμπος Πιλικιδης
Μαρτυριαρης....
- Periclis Goumas
κουβάς
- Νίκος Νίκου
Καλά ένα Golf 7.5 1500 130 PS blue motion, πόσο έκαιγε;
- Νίκος Αγελαράκης
Για μενα σως το πιο καλοδιαφημισμενο και υπερτιμημένο προϊόν.....
- Vagos Karas
Μέσα στην πόλη μπρο καίω πάνω από 45-50 λίτρα! Στιγμιαία πάντα με μέση κατανάλωση στα 14,5 και μου λες ότι 9 είναι πολλά στην πόλη κιόλας? Έχετε πρόβλημα?😅😅
Μηνάς ΑποστόλουVagos Karas εε αν κυκλοφορείς με μεγάλο κινητήρα είναι λογικό αδερφέ. Αλλά νέας τεχνολογίας με 1.5 λίτρα, είναι πολλά τα 9 σε πόλη..
- Anthony Anthony
Ναι ναι...αμαξαρα ειναι κ γραφε οτι θες.....
Μηνάς ΑποστόλουAnthony Anthony αμαξαρα ένα αυτοκίνητο που θέλει 300 ολόκληρα μέτρα για να προσπεράσει με ασφάλεια δεν το λες... Για να μην πούμε για τα αμέτρητα θέματα που βγάζουν εδώ και χρόνια!
Anthony AnthonyΜηνάς Αποστόλου ..επειδη το εχω..κ σε σε σχεση με οποιο αλλο μπεις ειναι μερα μ.νυχτα...τα ταχα προβληματα αστα βραστα γιατι εχουμε κ συγγενεις που δουλευουν σε αλλες αντιπροσωπειες...τωρα τις απολυτες περιοδικοσυγκρισεις λες κ ειμαστε πιλοτοι φορμουλα 1 μονο για γελιο της εχω..Καλο απογευμα!
Μηνάς ΑποστόλουAnthony Anthony επειδή και άλλα αυτοκίνητα έχουν προβλήματα θα έπρεπε να μην λέει κανείς για τα προβλήματα των VW? Είναι λογική αυτή?
- Periklis Chagiannis
Τέσσερα μόνο???
- Elias Gkatziouras
Opel Astra!!!!! Turbo...
- Nektarios Borbilas
VW GOLF? Ούτε τσάμπα δεν το θέλω....
Kwstas LampropoulosNektarios Borbilas εντάξει, όχι κι έτσι! Τσάμπα αν είναι το παίρνεις ρε φίλε 🤣 και σοβαρά τώρα, αν είχε μια πιο γήινη τιμή ίσως είχε και αύξηση πωλήσεων. Τώρα δεν νομίζω πως τα αξίζει τα 30..
¶γγελος ΜαλάμηςKwstas Lampropoulos δυστυχώς όλες οι εταιρίες έχουν μπει στη φάση της αύξησης τιμών και οποίο νέο μοντέλο βγαίνει είναι 3-4 χιλιάρικα πιο ακριβό από το προηγούμενο! Όταν ένα Χιουντάι i20 κάνει 22-23 τότε ναι τς αξίζει τα 29 ένα γκολφ!
Kwstas Lampropoulos¶γγελος Μαλάμης το ζήτημα είναι τι σου προσφέρει πλέον ένα Golf νέας γενιάς. Εκτός από Led φώτα και οθόνες, το αυτοκίνητο είναι το ίδιο σχεδόν με τις προηγούμενες γενιές του, που δεν βγάλανε και κάνα καλό όνομα αξιοπιστίας. Μέχρι και οι Γερμανοί το κράζουν...
¶γγελος ΜαλάμηςKwstas Lampropoulos εγώ προσωπικά έχω ένα γκολφ 6 και είμαι πολύ ευχαριστημένος ! Βγάζει φθορές λόγω ηλικίας αλλά σε λογικά πλαίσια!
Kwstas Lampropoulos¶γγελος Μαλάμης εε δεν έχει και διαφορές από τα επόμενα μοντέλα φίλε μου. Στο 6αρι έχει μείνει σχεδιαστικά η VW. Μάλλον τυχερός είσαι πάντως. Με την καδένα δεν είναι αυτό?
¶γγελος ΜαλάμηςKwstas Lampropoulos ναι με την καδένα! 156κ χιλιόμετρα και δεν έχω αλλάξει ακόμα! Αλλά πλέον σε όλα τα αυτοκίνητα υπάρχουν ζημιές! Το 2023 δεν υπάρχει αξιόπιστο αυτοκίνητο 😂όποτε παίρνεις κάτι που σου κάνει στα γούστα σου και τέλος!
- Τασος Γιωτακος
Golf,γαμος με το συνεργείο πλέον.ολη η αγορά γνωρίζει πόσο αναξιόπιστα είναι κ πόση κακή γεωμετρία έχουν στη συμπεριφορά τους. Ιδανικά για την επαρχία μέχρι 3 χιλιάδες χλμ το χρόνο με οδηγό καθηγήτρια φιλόλογο. Η ακόμη καλύτερα από γιατρό του ΕΣΥ.Και φυσικά πανάκριβα. Μακρυά.
- Γιώργος Λουκάκης
Γιατί πότε ήταν βασιλιάς; 🙂
- Vassilis Antonas
Υπήρξε κάποιο Golf που δεν είχε ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά και που δεν υστερούσε συνολικά από τον ανταγωνισμό τα τελευταία 50 χρόνια; Το Hyundai (!) i30 N Performance είναι πολύ κοντά στο Golf R στα μισά λεφτα. Το πολύ υποδεέστερο GTI +30%. Όνειρο του κάθε μικροαστού και τίποτα περισσότερο. Σχεδόν corolla με ψευδαίσθηση πως πλέον δεν είσαι πλέμπα.
- Nick papadoc Papagrigoriou
Μόνο 308 diesel bluehdi. The best!
Sotiris MpalomenosNick papadoc Papagrigoriou με ημιακαμπτο,με σύστημα ad blue σχεδόν εγγυημένο να χαλάσει δεν είναι ούτε καν το μισό αμάξι από golf 2.0 tdi
- Konstantinos Samartzis
Ξεκινάμε από το ότι είναι γερμανικό. Οπότε άκυρο εξ αρχής.
- Σταύρος Γκουγκουλούδης
Το 2022 πωλήθηκαν 544 golf και 1042 corolla. Η διαφορά είναι χαώδης και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι.
- George Goussis
Όσα δεν φτάνει η αλεπού....τα κάνει κρεμασταρια. Πάλι golf θα επέλεγα διότι δεν μπορεί να σταθεί αντίπαλος μπροστά του σε επί μέρους και over all.
Giorgos KaravasilakisGeorge Goussis αξίζουν 30 ολόκληρα χιλιάρικα για ένα golf την σημερινή εποχή αγαπητέ?
Μηνάς ΑποστόλουGeorge Goussis αν έχει τέτοια διαφορά ποιότητας με τους ανταγωνιστές του, αλλά σχεδόν ίδια τιμή όπως λέτε, γιατί είναι πίσω στις πωλήσεις από αυτούς?
George GoussisGiorgos Karavasilakis ναι αξίζουν με το παραπάνω και όχι μόνο! Αν τα έχεις δωστα , η διαφορά τιμής από τα άλλα είναι μικρή και σε ανταμοιβη σε όλα με το παραπάνω και δεν το μετανιώνεις.
Giorgos KaravasilakisGeorge Goussis σας βρίσκω πολύ σίγουρο για όσα λέτε, και αναρωτιέμαι ποιες είναι οι τεράστιες διαφορές του Golf με τον ανταγωνισμό του..
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis σε αντίθεση με όσα γράφετε πάντως, πιο πολλοί είναι αυτοί που μετανιώνουν για την αγορά ενός golf, πάρα αυτοί που μένουν ευχαριστημένοι. Διαχρονικά κιόλας...
George GoussisΜηνάς Αποστόλου δεν είπα ούτε έγραψα ότι έχει ίδια τιμή με τους ανταγωνιστές του. Έγραψα για μεγάλη ποιότητα και οδηγική αίσθηση με μικρή διαφορά τιμής που αξίζει. Πηγαίνεις καρφί 800 χιλιόμετρα με 10λεπτες στάσεις για γέμισμα και καφέ, δεν σε στεναχωρεί ούτε η ποιότητα του δρόμου ούτε οι προπορευομενοι σου, όπως σε παίρνει και γουστάρεις... πηγαινεις και όταν φθάνεις στον προορισμό βγαίνεις άψογος και θέλεις και άλλο να οδηγήσεις . Κατανάλωση 6.2 λίτρα/100χιλ.με πάνω από 140 Χιλ.εως 220 Αν πηγαίνεις με 120-130 κατανάλωση 5,3 λίτρα στα 100 Χιλτρα. Κατανάλωση λαδιού μηδέν . Μιλάω για το Golf 8 mild hybrid ( δεν φορτίζω σε μπριζες), ανεξάρτητη ανάρτηση και επιλογές πραγματικές σε διαφορές μεταξύ τους σε normal , comfort, eco και sport mode.
Μηνάς ΑποστόλουGeorge Goussis γράψατε πως έχουν μικρή διαφορά τιμής. Πόση απόσταση έχει από αυτό που σας έγραψα? Επίσης συζητάτε για διαφορετικό αυτοκίνητο από αυτό που αξιολογούν εδώ ετουτοι.. Και τι σας κάνει να πιστεύετε πως τα ίδια νούμερα δεν έχει ένα 308 ας πούμε ή μια Corolla?
- Yianni Alexo
Από τή στιγμή πού σου ζητάει ή hundai 26-27 χιλιάρικα για το αντίστοιχο στην κατηγορία, πόσο περιμένεις νά έχει τό golf?
- Manolis Mast
Αμα θες να κανεις νεους φιλους το αγοραζεις και την αλλη μερα θα γνωρισεις ολα τα συνεργεια του τοπου σου!
- Hellin Spartan
Είναι γκολφ. Τέλος
Βασίλης ΘαλήςHellin Spartan κάποτε αυτό ήταν πλεονέκτημα, τώρα μάλλον καραμπινάτο μειονέκτημα...
Hellin SpartanΒασίλης Θαλής μετα απο 3.000.000χλμ με VW και 2 γκολφ στην κατοχή μου 20 χρόνια τώρα,θα πρέπει να σε διαψεύσω. Λυπάμαι 👍
Βασίλης ΘαλήςHellin Spartan εμένα να διαψεύσεις φίλε μου? Τους ιδιοκτήτες να διαψεύσεις που κλαίνε με μαύρο δάκρυ, για λάδια, κιβώτια ταχυτήτων, καδένες, αντλίες κλπ, από το 5αρι και μετά...
Hellin SpartanΒασίλης Θαλής μαλλον δεν διαβασες ολο το μήνυμα. Εγω ειμαι η VW 👍
- Petros Patoulidis
Όσα δεν τα φτάνει η αλεπού κάθεται και τα κοιτάει!!!!!!
- Macos Chaviaras
ναζιστικά κάρα... το απωθημενο του ελληνος κυρ παντελη.
Vasilis IoannouMacos Chaviaras άρα όσοι παίρνουν γερμανικά ιταλικά και ιαπωνικά παίρνουν ναζιστικα καρα;
Zaxarias ZaxopoulosMacos Chaviaras Οπα ρε επανάσταση του κωλου , οι κυρ παντελιδες και εσυ ο σκληρός άντρας ο βαρύς ο επαναστάτης ο ασήκωτος …. Τσού ρε Λακη πιες και λίγο νερό γιατί το μολύβι το πολύ σε βάρυνε …
Theodore StevensMacos Chaviaras καλά είχε πει ο Καζαντζάκης: «ο κομμουνισμός είναι πνευματική ψωρα»...
Macos ChaviarasVasilis Ioannou Ναζί ειπα και αναφερομαι στα Γερμανικα. Τους αλλους δυο, δοξα το Θεο, τους εχει τιμωρησει αρκετα η Ιστορια και η δικη τους ανοησία. Η ιστορικη μνημη, ειδικα οταν μιλαμε για ναζισμο, ειναι πανω απο ΟΛΑ.
Vasilis IoannouMacos Chaviaras αυτός ηταν ο αξονας, ας αφήσουμε τα δυο μέτρα και τα δυο σταθμά. Πολύ πιο τίμιο να πεις ότι έχω κόμπλεξ με τα γερμανικά παρά να αλλάζεις γραμμένη ιστορία
Macos ChaviarasVasilis Ioannou πολλα μας τα ειπες νομιζω, η αποψαρα σου στα μουτρα σου και μακρυα απο εμενα φιλοναζιδι.
Vasilis IoannouMacos Chaviaras ψυχολόγο θες για κόμπλεξ. Τα αλλά δε θεραπεύονται. Τουλάχιστον εμένα ο παππούς μου ήταν στην αντίσταση
Macos ChaviarasVasilis Ioannou ναι βεβαια, μαυρογοριτης ηταν στανταρντ και εσυ φιλοναζιδι που ως γελοιος ποζαρεις με ναζιστικο καρο. Ντροπη σου. Εξαφανισου απο τα σχολια μου.
Rudolf AllenMacos Chaviaras όλοι Lada 🤣
Vasilis IoannouMacos Chaviaras είναι δημόσια, δε πάω πουθενα. Χα
Vasilis IoannouRudolf Allen διαχρονικό τέρας
Billy KapantaisVasilis Ioannou LADA über alles ρε! 😜😜😜 😂😂😂
Macos ChaviarasZaxarias Zaxopoulos μας εσκιαξες ζαχαρια 😂😂😂 και εσυ απογονος ναζι απο μαμα ε;
Macos ChaviarasMacos Chaviaras Είσαι τρελός ; Εγώ με σοσιαλιστές ; Εθνικούς ή ταξικούς ….. Αλλα ρε Μάρκο πολύ βαρύς ρε φιλε … τι να σου πει ο Κυρ Παντελής ( ίσως κάποιος τέτοιος βιοπαλαιστής σε μεγάλωσε , ίσως λέω ) Εσυ είσαι για ηρωικές ενέργειες ρε Μάρκο , είσαι για μεγάλους στόχους , ανδρικούς , όχι Κυρ Παντελιδικους ….
- Μητσάρας Ευρίπου
NISSAN SUNNY 1987 1300 Κυβικά. Το έχω ακόμα. Το Καλύτερο. Η Φωτογραφία είναι τον Αύγουστο 2023 στο Χωριό. 😉☺️🙋
Μητσάρας ΕυρίπουΜητσάρας Ευρίπου Που πάνω Γερμανία ?
George ManiatisΜητσάρας Ευρίπου Αμαξάρα μην συζητάς......
Μητσάρας ΕυρίπουGeorge Maniatis Καλησπέρα Γιώργο . Πόσα Αμάξια έχεις αλλάξει σε 36 χρόνια . Εγώ ενα έχω.Τα Καινούργια δεν αντέχουνε μένουνε μετά από λίγα χρόνια στο Δρόμο ..Πέταξες πολλά λεφτά και με δώσεις τα πήρες. Καλό Βράδυ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Andreas Messimeris
Έχω το 4 έχει 220.000 χιλιόμετρα και δεν το αλλάζω με τίποτα. Έχω πάει έξι φορές Ευρώπη και έχω γυρίσει την Ελλάδα
Kwstas LampropoulosAndreas Messimeris από τότε έχουν να βγάλουν καλό Golf φίλε, κακά τα ψέματα..
- Michael Papoutsidis
🔴5 Είναι VW
- Elias Gkatziouras
Opel Astra!!!!! Turbo....
- Dimitris Nerazzuro Tzo
Giannis Mass
- Nikos Karageorgiou
Περασμένα μεγαλεία, έκαναν το πάλαι ποτέ αξιόπιστο και ασφαλές γκολφ πρωταθλητή στα μηχανικά και ηλεκτρικά προβλήματα ,στις βλάβες,στις αστοχίες υλικών.. Από το γκόλφ 5 και μετά, πανάκριβη συντηρηση ...
- Paris KParasxos
Νά ήταν μόνο τέσσερα!!
- Christos Rebbeka
Υπερεκτιμημένο!
- Vassilis Antonas
Υπήρξε κάποιο Golf που δεν είχε ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά και που δεν υστερούσε συνολικά από τον ανταγωνισμό τα τελευταία 50 χρόνια; Το Hyundai (!) i30 N Performance είναι πολύ κοντά στο Golf R στα μισά λεφτα. Το πολύ υποδεέστερο GTI +30%. Όνειρο του κάθε μικροαστού και τίποτα περισσότερο. Σχεδόν corolla με ψευδαίσθηση πως πλέον δεν είσαι πλέμπα.
- Νίκος Νίκου
Καλά ένα Golf 7.5 1500 130 PS blue motion, πόσο έκαιγε;
- Periclis Goumas
κουβάς
- George Goussis
Όσα δεν φτάνει η αλεπού....τα κάνει κρεμασταρια. Πάλι golf θα επέλεγα διότι δεν μπορεί να σταθεί αντίπαλος μπροστά του σε επί μέρους και over all.
- nick papagrigoriou
Μόνο 308 diesel bluehdi. The best!
- Jorge Cuba
30000 για κουβά
- Jorge Cuba
Και με τέτοια ακρίβεια στο λάδι που καίει καλύτερα με γάιδαρο.
- Antonios Papanikolopoulos
30.000€ για ένα μικρομεσαίο και πουλάει όπως και άλλα του είδους.Τελικα έχει πολύ λίπος και μαύρο χρήμα ο Έλληνας και ζητάνε να συνεισφέρουμε τα ίδια εμείς που περνούμε με 3.000€ αυτοκίνητα
- Γιώργος Κολοκυθάς
Ολόκληρο είναι ένα κόκκινο σημείο
- Vasilis Donikian
Δεν έχω εικόνα για τα VW, για λίγο οδηγούσα ένα polo 1.4 του 06 που ήταν πολύ καλό, σε όλα τα άρθρα για VW τα αρνητικά σχόλια είναι πάρα πολλά αλλά η εταιρεία και το golf κάνουν τρελές πωλήσεις παγκοσμίως. Έχω φίλους που έχουν VW και μου λένε ότι αν το αλλάξουν πάλι VW θα πάρουν, δεν ξέρω, ίσως έπεσα στις εξαιρέσεις
- Νικόλαος ετσα
Ο κινητήρας δεν είναι Fiat ??
- Dimitris Masalas
Είναι ώρα να το σταματήσει όπως το POLO.
- Κωνσταντίνος Βασιλοπουλος
Ναι μόνο 4 400 ίσως...
- Giorgos Kargios
δεν ξεκιναει απο 29000. εισαι λαθος
- ΓιώργοςΧρύσα Ματεντζόγλου
Best seller.Εγινε πανάκριβο και θα χάσει πολλούς αγοραστές.Εχει χάσει και την παλιά του αξιοπιστία. Η VW πρεπει να κανει κατι να παρει παλι τα επανω του στην Ελληνική αγορά.
- Anthony Anthony
Ναι ναι...αμαξαρα ειναι κ γραφε οτι θες.....
- Manolis Mast
Αμα θες να κανεις νεους φιλους το αγοραζεις και την αλλη μερα θα γνωρισεις ολα τα συνεργεια του τοπου σου!
- Sotiris Zarnavelis
Toyota Yaris mono re
- Σταύρος Γκουγκουλούδης
Το 2022 πωλήθηκαν 544 golf και 1042 corolla. Η διαφορά είναι χαώδης και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι.
- Βλαδιμηρος Λενιν
Μόνο Honda! Η Κουβαγκεν θέλει πολλά ψωμιά για να την φτάσει...
Fotis RefΒλαδιμηρος Λενιν αξιόπιστα αλλά ματρακαδες τα Χόντα
- Τασος Γιωτακος
Golf,γαμος με το συνεργείο πλέον.ολη η αγορά γνωρίζει πόσο αναξιόπιστα είναι κ πόση κακή γεωμετρία έχουν στη συμπεριφορά τους. Ιδανικά για την επαρχία μέχρι 3 χιλιάδες χλμ το χρόνο με οδηγό καθηγήτρια φιλόλογο. Η ακόμη καλύτερα από γιατρό του ΕΣΥ.Και φυσικά πανάκριβα. Μακρυά.
- Macos Chaviaras
ναζιστικά κάρα... το απωθημενο του ελληνος κυρ παντελη.
Vasilis IoannouMacos Chaviaras άρα όσοι παίρνουν γερμανικά ιταλικά και ιαπωνικά παίρνουν ναζιστικα καρα;
Macos ChaviarasVasilis Ioannou Ναζί ειπα και αναφερομαι στα Γερμανικα. Τους αλλους δυο, δοξα το Θεο, τους εχει τιμωρησει αρκετα η Ιστορια και η δικη τους ανοησία. Η ιστορικη μνημη, ειδικα οταν μιλαμε για ναζισμο, ειναι πανω απο ΟΛΑ.
Vasilis IoannouMacos Chaviaras αυτός ηταν ο αξονας, ας αφήσουμε τα δυο μέτρα και τα δυο σταθμά. Πολύ πιο τίμιο να πεις ότι έχω κόμπλεξ με τα γερμανικά παρά να αλλάζεις γραμμένη ιστορία
Macos ChaviarasVasilis Ioannou πολλα μας τα ειπες νομιζω, η αποψαρα σου στα μουτρα σου και μακρυα απο εμενα φιλοναζιδι.
Vasilis IoannouMacos Chaviaras ψυχολόγο θες για κόμπλεξ. Τα αλλά δε θεραπεύονται. Τουλάχιστον εμένα ο παππούς μου ήταν στην αντίσταση
Macos ChaviarasVasilis Ioannou ναι βεβαια, μαυρογοριτης ηταν στανταρντ και εσυ φιλοναζιδι που ως γελοιος ποζαρεις με ναζιστικο καρο. Ντροπη σου. Εξαφανισου απο τα σχολια μου.
Rudolf AllenMacos Chaviaras όλοι Lada 🤣🤣
Vasilis IoannouRudolf Allen Lads niva διαχρονικό τέρας
Vasilis IoannouVasilis Ioannou είναι δημόσια, δε πάω πουθενα. Χα
Zaxarias ZaxopoulosVasilis Ioannou Οπα ρε επανάσταση του κωλου , οι κυρ παντελιδες και εσυ ο σκληρός άντρας ο βαρύς ο επαναστάτης ο ασήκωτος …. Τσού ρε Λακη πιες και λίγο νερό γιατί το μολύβι το πολύ σε βάρυνε …
Macos ChaviarasZaxarias Zaxopoulos μας εσκιαξες ζαχαρια 😂😂😂 και εσυ απογονος ναζι απο μαμα ε;
Zaxarias ZaxopoulosMacos Chaviaras Είσαι τρελός ; Εγώ με σοσιαλιστές ; Εθνικούς ή ταξικούς ….. Αλλα ρε Μάρκο πολύ βαρύς ρε φιλε … τι να σου πει ο Κυρ Παντελής ( ίσως κάποιος τέτοιος βιοπαλαιστής σε μεγάλωσε , ίσως λέω ) Εσυ είσαι για ηρωικές ενέργειες ρε Μάρκο , είσαι για μεγάλους στόχους , ανδρικούς , όχι Κυρ Παντελιδικους ….
- Triantafyllos Giotas
Ακριβό πλέον, αλλά έχω αλλάξει δύο golf ( 5αρι fsi 1.6 και 7αρι tdi 1.6) . Ειδικά το πρώτο έκανε 326.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα πλην φυσιολογικής φθοράς σε αναλώσιμα ανταλλακτικά. Ειδικά από την έκδοση 5 και μετά οι κινητήρες είναι σε υψηλό επίπεδο για την κατηγορία του σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ υψηλότερη του μέσου όρου. Η οδική συμπεριφορά επίσης άνω του μέσου όρου της κατηγορίας ( παλαιότερα ήμουν κάτοχος peugeot rallye 1.6 ως μέτρο σύγκρισης για την οδική συμπεριφορά. Η σύγκριση δεν είναι δόκιμη διότι αφορά άλλο είδος αυτοκινήτου αλλά και το golf είναι εξαιρετικό ). Τέλος πιστεύω ότι είναι από τα 2-3 καλύτερα της κατηγορίας του.
Παναγιωτης ΒασιλοπουλοςTriantafyllos Giotas ανωτερη ποιοτητα τιγκα στο πλαστικο;;; μαλλον δεν εχεις δει αλλους κατασκευαστες να βαζουν δερμα στο ταμπλο κ στα πανελ της πορτας
- Savvas Kofidis
Όλοι απατεώνες και λαμόγια ξέρουνε ότι έρχεται οικονομικό κραχ και ότι αρπάξει ο κωλος τους από τις τιμές ..και στο τέλος θα φάνε τις λαμαρίνες
- Yannis Skamnakis
Για το 1000αρι μιλατε προφανως. Δεν αγοραζεις 1000αρι ενα αυτοκινητο 1500 κιλων
Yannis SkamnakisYannis Skamnakis για το 1.5 με τα 130 άλογα γράφει μέσα το άρθρο αδερφέ. Πραγματικά ένας κακός κινητήρας, όπου τον έβαλε τον γκρουπ, όλοι τον κράζουν..
Yannis SkamnakisYannis Skamnakis Βασίλης Θαλής
- Petros Patoulidis
Όσα δεν τα φτάνει η αλεπού κάθεται και τα κοιτάει!!!!!!
- Μητσάρας Ευρίπου
NISSAN SUNNY 1987 1300 Κυβικά. Το έχω ακόμα. Το Καλύτερο. Η Φωτογραφία είναι τον Αύγουστο 2023 στο Χωριό. 😉☺️🙋
Μητσάρας ΕυρίπουΜητσάρας Ευρίπου Που πάνω Γερμανία ?
- Δημήτρης Φωτακίδης
Ήταν πάντοτε υπερτιμημένο, όπως άλλωστε και το σύνολο των γερμανικών αυτοκινήτων.