Volkswagen Polo. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
Volkswagen Polo. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; Δείτε το και συγκριτικά με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Volkswagen Polo | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,5 | 3,5 | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 10,1 | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 4,6 | 3,9 | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 6,2 | SKODA FABIA 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,5 | 4,2 | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 8 | OPEL CORSA 1.2 T 130 PS AT8 130ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία στο ταξίδι (χλμ.) | 870 | 1154 | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 645 | SKODA FABIA 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | |
Κατανάλωση | 75% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 12 | 15,5 | HONDA JAZZ 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 6,5 | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,3 | 7,1 | HONDA JAZZ 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 0,2 | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,33 | 1,37 | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 1,23 | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 351 | 391 | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90 PS 90ps | 235 | MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 80ps | |
Χώροι | 81% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 95 | 150 | SKODA FABIA 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 71 | MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 S&S CVT 71ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 175 | 253 | HONDA JAZZ 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 93 | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,98 | 7,98 | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | 16,02 | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 14,8 | 5,2 | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps | 28,9 | MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 80ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 74% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 2 | 8 | FORD FIESTA 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | 2 | AUDI A1 SPORTBACK 30 TFSI S tronic 110ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 60% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,07 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,75 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,45 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,55 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 40 | 45 | CITROEN C3 1.2 PureTech 110 PS EAT6 110ps | 35 | MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 80ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 14,5 | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps | 12 | SUZUKI SWIFT SPORT HYBRID 129ps | ||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1172 | 325 | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 1323 | RENAULT CLIO E-TECH 1.6 HYBRID 140 PS 140ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 95 | 150 | SKODA FABIA 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 71 | MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 S&S CVT 71ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5000 | |||||
Ροπή (Nm) | 175 | 253 | HONDA JAZZ 1,5 i-MMD e:HEV FL 122ps | 93 | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1600 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,2 | 3,8 | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 6,1 | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS CVT 92ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 118 | 87 | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 140 | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS CVT 92ps |
Σελ. 1 | Τι δεν σας έχουν πει για το VW Polo |
Σελ. 2 | Το VW Polo απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του |
Σελ. 3 | Volkswagen Polo. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 4 | Volkswagen Polo. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
- Kwstas Lampropoulos
Δλδ πραγματικά, τι θέμα έχει αυτό το Polo με τα φρένα του ρε παιδί μου?? Σε όλα τα περιοδικά αυτό γράφουν!!
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKwstas Lampropoulos το πιο εκνευριστικο, είναι πως δεν κάνουν και κάτι να τα βελτιώσουν..
Kwstas LampropoulosΟδυσσέας Μαυρομάτης αυτές όμως είναι τελικά συμπεριφορές που στο τέλος χαρακτηρίζουν την μάρκα. Μετά να μην αναρωτιούνται γιατί τους έχουν κρεμάσει κουδούνια όλοι και τους κράζουν...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKwstas Lampropoulos νομίζεις πως τους απασχολεί? Πιο φθηνά στοιχίζει να πληρώσουν διαφήμιση, από το να εξελίξουν τα φρένα τους..
Προβολή περισσότερων σχολίων
- Andys Andreou
Μου είπε ένας να ανταλλάξουμε με golf 6 και να του δώσω impreza wrx 2001😂😂😂😂για μαλακά πσαχνεις αδελφε του ειπα
Μιχάλης ΚωνσταντίνουAndys Andreou κρίμα, έχασες την ευκαιρία να αποκτήσεις αυτοκίνητο..
Andys AndreouΜιχάλης Κωνσταντίνου είπε ο γνωστής του αυτοκινήτου. Να μου λείπει τέτοια ευκαιρία πάρτο εσει και κάνε και bonus card στο συνεργείο κάθε φορά που θα πήγαινεις το golf στα 389.000 το subaru μόνο για σέρβις πάει το golf? Για παλιοσηδερα
Μιχάλης ΚωνσταντίνουAndys Andreou τα ψυγεία ήταν πάντα πιο ανθεκτικά
Βασίλης ΘαλήςΜιχάλης Κωνσταντίνου αν ήταν καλό το Golf, γιατί να θέλει να το ανταλλάξει ο ιδιοκτήτης του με ένα Impreza 20+ χρόνων?
Andys AndreouΒασίλης Θαλής τα impreza έχουν αρχίσει τρελά τιμής, evo 7 του 2001 15.000 μέχρι mr8 9 20.000+.τα subaru κάπου εκεί Στα ίδια. Τα supra είναι του 98 και ζητάνε 50.000 και 60.000 τα skyline το ιδιο
Βασίλης ΘαλήςAndys Andreou αδερφέ μου δεν διαφωνώ. Και κατανοώ πλήρως την απόφαση σου να μην κάνεις ανταλλαγή. Απλά ήθελα να δώσω στον κ.Μιχάλη να καταλάβει τα απλά. Είχε ο άλλος το γαμάτο VW και ήθελε ανταλλαγή με ένα WRX. Ήταν δυνατόν να είναι ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο του?
- Aristotelis Venieratos
Χίλιες φορές ένα i20
Takis LainasAristotelis Venieratos ειδικά ο κορεάτης είναι για για δύο χρόνια. Μετά ψάχνεις να το σκοτώσεις...
Achilleas MantziosAristotelis Venieratos είναι να μην σου κάτσει η πατάτα.. όλοι ίδιοι είναι ..
Μηνάς ΑποστόλουAchilleas Mantzios εε όχι ρε παιδιά. Σε τι μπορεί να συγκριθεί το i20 με αυτό το πράγμα?
Achilleas MantziosΜηνάς Αποστόλου μας αφησε 3 φορες, μια απο συμπλεκτη, και 2 απο τρομπα συμπλέκτη, να μην πω για διαροή βαλβολίνης ... οκ... μαύρο στην hyundai
Aristotelis VenieratosΜηνάς Αποστόλου Σε κρατήματα ίσως και μόνωση καμπίνας. Σε όλα τ άλλα είναι για τα σκουπίδια το Polo
Μηνάς ΑποστόλουAristotelis Venieratos μάλλονε παρεξηγήσες. Εγώ θεωρώ πως το κορεάτικο είναι πολύ ανώτερο από το Polo. Σε όλα τα σοβαρά σημεία υπερέχει θεωρώ... Εδώ δεν μπορεί να φρενάρει παιδιά τι να λέμε!
Aristotelis VenieratosΜηνάς Αποστόλου Μα δεν είπα κάτι για σένα, οι Γερμανοί γενικώς έχουνε κάνει τα πάντα για να μην πουλάνε αμάξια. Τα χουν κάνει για τα σκουπίδια σε τιμή χρυσάφι, φύκια για μεταξωτές κορδέλες
Μηνάς ΑποστόλουAristotelis Venieratos δεν ειναι περίεργο όλο αυτό όμως ρε φίλε?
- Βασίλης Θαλής
Πως να μην θες 400 μέτρα για προσπέραση, με 95 φοράδες όλες κι όλες...?
Μηνάς ΑποστόλουΒασίλης Θαλής με χίλια κυβικά τι περίμενες..?
Βασίλης ΘαλήςΜηνάς Αποστόλου δεν πάει έτσι ρε αδερφέ. Κι άλλοι έχουν χιλια κυβικά αλλά δεν είναι τόσο αδύναμα...
Μηνάς ΑποστόλουΒασίλης Θαλής σαν ποιο δλδ?
Βασίλης ΘαλήςΜηνάς Αποστόλου το fiesta βγαίνει με 1000 κυβικά τρικυλινδρο..
Μηνάς ΑποστόλουΒασίλης Θαλής και είναι πιο δυνατό το τρίκυλινδρο της Ford?
Βασίλης ΘαλήςΜηνάς Αποστόλου 30 άλογα πιο δυνατό είναι φίλε μου!!
Μηνάς ΑποστόλουΒασίλης Θαλής πραγματικα αυτή η VW δεν έχει καμία λογική στις αποφάσεις της... Και λογικά είναι και πιο ακριβό από το Ford
Βασίλης ΘαλήςΜηνάς Αποστόλου και πιο ακριβό είναι, και λιγότερη εγγύηση δίνει, και καίει και πιο πολύ. Άστο μη το ψάχνεις...
Μηνάς ΑποστόλουΒασίλης Θαλής ρε φίλε, εγώ δεν λέω για τα λεφτά, γιατί ο καθένας κοιτάζει το κέρδος και λογικό είναι. Αλλά να μην βγάζουν ένα καλό αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά είναι απαράδεκτο! Διαβάζω και ξαναδιαβάζω σχόλια εδώ από ιδιοκτήτες που λένε τα χειρότερα... Πως περιμένουν να πουλήσουν μετά?
Βασίλης ΘαλήςΜηνάς Αποστόλου γιατί βγάζεις από την κουβέντα έξω τα λεφτά? Το κόστος είναι συνδυασμένο με την ποιότητα, έτσι δεν λένε?
Μηνάς ΑποστόλουΒασίλης Θαλής έτσι λένε, αλλά δεν συμβαίνει πάντα για αυτό δεν δίνω σημασία!
Βασίλης ΘαλήςΜηνάς Αποστόλου κατά την άποψη μου κακώς! Γιατί είναι πιο εξοργιστικο να σου πουλάνε για χρυσάφι ένα επικίνδυνο αυτοκίνητο... Άσχημα φρένα, κακή ρεπριζ, μικρή εγγύηση, κιβώτιο μιας άλλης εποχής... Και τιμή 22 χήνες!
Μηνάς ΑποστόλουΒασίλης Θαλής εντάξει έτσι όπως το λες συμφωνώ, απλά δεν είμαι από αυτούς που λένε πως αφού είναι ακριβό, είναι και καλό..
Βασίλης ΘαλήςΜηνάς Αποστόλου ούτε εγώ διαφωνώ σε αυτό ρε φίλε, αλλά δεν είναι πως ήρθε η κινεζική μάρκα στην Ελλάδα, να πλασάρει ένα μέτριο μικρό αυτοκίνητο, σε τιμή χαμηλή για να μπει στην αγορά. Εδώ λέμε για την VW που δίνει ένα μοντέλο με ιστορία, σε τραγική τιμή και ποιότητα κάτω του μετρίου....
Μηνάς ΑποστόλουΒασίλης Θαλής πουλάει γιατί χώνει φράγκα στην διαφήμιση φίλε. Εκεί είναι όλη η αλήθεια...
Βασίλης ΘαλήςΜηνάς Αποστόλου διαφήμιση κάνουν όλοι στα πάντα, είτε σε καλά είτε σε άσχημα προϊόντα. Το θέμα είναι να μπορούμε να διακρίνουμε εμείς τι αξίζει και το όχι..
Μηνάς ΑποστόλουΒασίλης Θαλής εγώ απορώ πάντως αν υπάρχουν άνθρωποι που μετά από τόσα χρόνια που υπάρχει το ίντερνετ, αγοράζουν αυτοκίνητα χωρίς έρευνα..
Βασίλης ΘαλήςΜηνάς Αποστόλου το ίντερνετ τι σχέση έχει ρε φίλε?
Μηνάς ΑποστόλουΒασίλης Θαλής μα στο ίντερνετ πλέον μπορείς να βρεις αμέτρητες πληροφορίες για το αυτοκίνητο που σε ενδιαφέρει, οποία κι αν είναι η ηλικία σου! Δεν μπορεί λοιπόν να μην έχεις δει να γράφουν πως είναι κακό αυτοκίνητο το Polo και υπερτιμημένο..
Βασίλης ΘαλήςΜηνάς Αποστόλου σε αυτό δεν μπορώ να διαφωνήσω, αλλά το θέμα είναι πως κάποιοι εμπιστεύονται πιο εύκολα τον μπατζανακη τους από δημοσιογράφους..
Μηνάς ΑποστόλουΒασίλης Θαλής αυτό είναι από μόνο του για γέλια, αλλά ακόμα κι έτσι, δες τι γράφουν οι ιδιοκτήτες του και εδώ και στις σελίδες της VW... Ούτε αυτοί που έκαναν το λάθος και το αγόρασαν ξέρουν??
Βασίλης ΘαλήςΜηνάς Αποστόλου το αστείο είναι πως αν πάνε να αγοράσουν πατάτες με μερικά ευρώ, ψάχνουν 5 μέρες την καλή πατάτα στην καλή τιμή! Εδώ που δίνουν δεκάδες χιλιάρικα αγοράζουν σαν τα πρόβατα...
Μηνάς ΑποστόλουΒασίλης Θαλής ακριβώς!! Πρόβατα σε σφαγή αδερφέ...
Βασίλης ΘαλήςΜηνάς Αποστόλου το θέμα είναι να μην πάρουν και κανέναν στον λαιμό τους..
- Giorgos Karavasilakis
Ακόμα στο 2000 έχει μείνει η Vag παιδιά! Δεν εξελίσσει στην πραγματικότητα τα αυτοκίνητα της...
Giorgos StogianidisGiorgos Karavasilakis μακάρι να έμενε στο 2000 , έχω passat του 2000 φθορά σε κανένα πλαστικό, οι πόρτες κλείνουν και δεν τρίζει τίποτα στιβαρό αμάξι ,βγάζει κάτι μικρές ζημιές ανά τα χρόνια όμως όχι κάτι σοβαρό ,το μοτέρ δουλεύει με φουλ καταπόνηση και υγραέριο και δεν καταλαβαίνει τίποτα βέβαια καλοσυντηρημενο και δεν έχει κάψει ποτέ λάδια ,μηδέν σκουριές σε αμάξωμα τα καινούρια όλα χάρτινα είναι και ψεύτικα σαν ποιότητα υλικών και τέρμα αναξιόπιστα μοτέρ
Giorgos StogianidisGiorgos Karavasilakis γιατί τους ενδιαφέρει μόνο το κέρδος ,εγώ μόνο φίλτρα Λαδια , μπουζί και αναλώσιμα αλλάζω στο αμάξι και μόνος, αν όλοι απλά κάνανε ένα σέρβις απλό αυτοί θα πειναγαν
Giorgos KaravasilakisGiorgos Stogianidis συμφωνώ απόλυτα φίλε, και αυτό ακριβώς είναι που εννοώ. Σε εκείνη ακριβώς την περίοδο σταμάτησε την εξέλιξη της. Από εκεί και μετά τα αυτοκίνητα της είναι μέτρια έως κακά, και δείχνει να χει καβαλήσει το καλάμι χωρίς λόγο...
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis από κει και πέρα σταμάτησαν τα σασί να είναι τόσο ανθεκτικά σε σκουριές , απο κει και πέρα άρχισαν να τρίζουν τα εσωτερικά, με ένα ψευτοτρακαρισμα να διαλύονται ( έχω ρίξει γκαραζοπορτα πριν χρόνια και δεν έπαθε τίποτα ) ,αρχίσανε τα καίνε λάδια τα μοτέρ ,αρχίσανε τα προβλήματα στα ηλεκτρικά , αρχίσανε τις ασυμβατότητες με χίλια δυο ,αρχίσανε να ακριβαινουν τα ανταλλακτικά και γενικά την είδανε
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis το ζήτημα είναι, γιατί δεν κάνουν κάτι να βελτιώσουν τις αδυναμίες τους..
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis ναι αλλά αυτή η τακτική δεν βγάζει κακό όνομα στην μάρκα?
Giorgos StogianidisGiorgos Karavasilakis στην Ευρώπη άμα δεις οι περισσότεροι στην πενταετία αλλάζουν αμάξι οπότε δεν τους πολυνοιαζει ,μετά την πενταετία δεκαετία αρχίζουν τα τραβήγματα
Giorgos KaravasilakisGiorgos Stogianidis άρα μιλάμε για μέτρια αυτοκίνητα με μικρή ημερομηνία λήξης, και τιμή γκαρσονιέρας..
Giorgos StogianidisGiorgos Karavasilakis όσο την παλεύει το αμάξι μου δεν το αλλάζω προσωπικά ,φυσικά δεν είναι χρεπι το προσέχω και το συντηρώ αλλά ότι βγάλει μου βγαίνει πολύ φτηνά να το φτιάξω
Giorgos KaravasilakisGiorgos Stogianidis με τέτοιες τιμές είναι δύσκολο πλέον να αποκτήσεις αυτοκίνητο. Τουλάχιστον αν το κάνεις όμως, να κάνεις μια σωστή επιλογή και όχι να παίρνεις Polo που δεν ξέρεις αν θα προλάβεις να προσπεράσεις ή θα σε πάρει σβαρνα η νταλίκα από την άλλη λωρίδα..
Giorgos StogianidisGiorgos Karavasilakis το κάθε αμάξι είναι για άλλη χρήση το polo είναι αυτοκίνητο πόλης όχι ταξιδιών εγώ με την μαούνα ευχαριστιεμαι ταξίδια αλλά στην πόλη δεν βρίσκω να παρκάρω όλα είναι σχετικά , τα άλογα του polo ήταν οκ την δεκαετία του 90 που ήταν και πιο ελαφριά τα σασί δηλαδή ένα μικρό ήταν 900 κιλά όχι 1200 που είναι σήμερα
Giorgos KaravasilakisGiorgos Stogianidis σε αυτό θα συμφωνούσαν, μόνο αν του απαγόρευαν να κυκλοφορεί σε εθνικές οδούς. Και τα ψέματα, κάποιος το αγοράζει και βγαίνει σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, και αυτό θέλει 400 μέτρα για να κάνει ασφαλή προσπέραση...
Giorgos StogianidisGiorgos Karavasilakis άμα το πάμε έτσι τα περισσότερα αμάξια δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν σε εθνικές οδούς και στην τελική αμα δεν μπορείς να προσπεράσεις πήγαινε σιγά δεν είναι ανάγκη τα τρέχεις
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis όλα σχετικά είναι ρε φίλε. Είναι θέμα σχεδιασμού της μάρκας. Το fiesta πως έχει με 1.000αρι κι αυτή κινητήρα, να δίνει 125 άλογα αντί για 95 της VW?
Giorgos StogianidisGiorgos Stogianidis συμφωνώ δεν είναι λίγα τα αυτοκίνητα που δεν έχουν αξιοπρεπή ροπή. Αλλά αυτό είναι το αποτέλεσμα που βάζουν τέτοιους κινητήρες πλέον σε τέτοιο βάρος...
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης αυτό θέλω να πω παραπάνω στον φίλο αδερφέ. Ότι είναι και λάθος της Vag αυτό το πράγμα!
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis μιλάμε για την μάρκα που απλά αποφάσισε να βάλει φρένα που σταματάνε 5 μέτρα πιο μακριά από τον ανταγωνισμό της. Ξέρεις πόσο είναι 5 μέτρα?
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης ναι είναι τραγικό το φρενάρισμα του..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis δεν είναι απλά τραγικό φίλε. Είναι εγκληματικό... Σε 5 μέτρα διαφορά έχεις πάρει σβαρνα ότι έχει βρεθεί μπροστά σου....
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης κοίτα λογικά περναει τα τεστ, αλλά είναι τελευταίο στην κατηγορία...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis χέστηκα για τα τεστ φίλε. Όπου διαβάσεις είτε Ελλάδα είτε εξωτερικό, όλοι λένε για το πρόβλημα στα φρένα. Και αυτοί δεν κάνουν τίποτα... Σου ξαναλέω. Ξέρεις πόσο είναι 5 μέτρα? Βγες σε ένα δρόμο, κατέβα από το αυτοκίνητο σου και βάλε με μέτρο ένα σημάδι 5 μέτρα πιο μακριά!!! Και σκέψου τι σου λέω...
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης χαμηλώνουν με επικίνδυνο τρόπο την τιμή τους νομίζω ...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis ποια χαμηλή τιμή??? 22.000 κάνει αυτό το ρημαδι!!
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης ρε συ, έχουν ανέβει γενικά όμως οι τιμές...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis ναι αλλά δεν έριξαν και την ποιότητά τους! Αυτό είναι ένα κακό αυτοκίνητο με εξωφρενική τιμή...
Giorgos StogianidisΟδυσσέας Μαυρομάτης σκέψου ότι πολλοί δεν τρέχουν κιόλας , εκεί που έχει πάει και η βενζίνη άμα δεις όλοι άμα μπορούσαν να πάνε και με κάτω από ρελαντί θα το έκαναν
Giorgos KaravasilakisGiorgos Stogianidis λες να είναι αυτό που σκέφτηκαν στην VW για τα φρένα του Polo? Πως δεν τα έχουμε ανάγκη ας πούμε?
Giorgos StogianidisGiorgos Karavasilakis για την προσπέραση λέω εγώ και το γεγονός ότι είναι αργό ,πολλούς δεν τους πειράζει γιατί ποτέ δεν τρέχουν και άμα χρειαστεί για μια διαδρομή να κάτσεις πίσω από φορτηγό δεν χάλασε και ο κόσμος
Giorgos KaravasilakisGiorgos Stogianidis εύχομαι φίλε μου να μην σου χρειαστεί να κάνεις ποτέ μια ασφαλή προσπέραση και να μην έχεις το γκάζι που πρέπει. Η ford πως μπορεί και δίνει 125 άλογα με ίδια κυβικά? Δεν συμφωνείς πως είναι τραγικά λίγα τα 95 στις μέρες μας?
- ΤακηΣ ΠλατανοΣ
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ VW.
- Thodoris Kagkalos
Όταν η γυναίκα είναι όμορφη τι σε πειράζει αν δεν έχει μυαλό, απλά δεν ανοίγεις συζήτηση.🙄
Giorgos KaravasilakisThodoris Kagkalos εδώ όμως μιλάμε για την ζωή σου και των υπολοίπων, όταν έχει τα χειρότερα φρένα στην κατηγορία...
Thodoris KagkalosGiorgos Karavasilakis όλα είναι ρίσκο και η γυναίκα και το αυτοκίνητο και με τα δυό διακινδυνεύεις και τα πληρώνεις.ΥΓ.Φίλε είχα golf και αγανάκτησα, έλα πλάκα κάνω!
Giorgos KaravasilakisThodoris Kagkalos τώρα σε νιώθω.. Πάντως αυτό με τα Polo πλέον, είναι κωμικοτραγικό!! Δεν φρενάρει ούτε με άγκυρα...
Thodoris KagkalosGiorgos Karavasilakis είχα polo+ golf.Στο τόπο 7 φορές, 3 φορές πολλαπλασιαστές,2 φορές αυτόματος, 2 φορές αντλία βενζίνης.Τέρμα τα vw
Giorgos KaravasilakisThodoris Kagkalos και όλες οι ζημιές εκτός εγγύησης?
Thodoris KagkalosGiorgos Karavasilakis βεβαίως!
Giorgos KaravasilakisThodoris Kagkalos πραγματικά λυπάμαι. Για αυτό κράζουν όλοι για την εγγύηση της VW...
Thodoris KagkalosGiorgos Karavasilakis ε ναι έχουν δίκιο!2 χρόνια!! Τι παίρνεις δλδ;
- Nikos Nick
Οι Γερμανοί διατάζουν κ τ ανθρωπακια εκτελουν χρόνια τώρα.....
Kwstas LampropoulosNikos Nick τι διαταγή έδωσαν σε αυτή την περίπτωση?
Nikos NickKwstas Lampropoulos ότι υπάρχει κυρίως γερμανικό έχει κ την θετική. Εύνοια των περιοδικών .....κ για οτιδήποτε γερμανικό κυκλοφορεί, από π.χ κορδόνια μέχρι ομπρέλα....... πληρώνουν τους (δούλους) κ αυτοί κάνουν ότι λένε τ αφεντικά τους
Kwstas LampropoulosNikos Nick εδώ όμως γράφουν τα αρνητικά του Γερμανικού αυτοκινήτου...
Nikos NickKwstas Lampropoulos χρόνια τώρα έκαναν κ κάνουν την δουλειά τους, τόσα χρόνια έβγαλαν δις με ψέματα......... έχουν καταφέρει να πείσουν τον Έλληνα ότι είναι τα καλύτερα με βοήθεια από τους δημοσιογράφους (περιοδικά) γι'αυτό και πουλάνε ότι βγάζουν, απλά κάποια στιγμή υπάρχουν κ κάποιοι ( δούλοι) που διαφοροποιούνται
Kwstas LampropoulosNikos Nick άρα αφού αυτοί εδώ διαφοροποιούνται όπως λες, και θα προσθέσω κράζουν τους πάντες, που κολλάτε το post σου?
Nikos NickKwstas Lampropoulos αναφερομε στην τελευταία ενότητα ......πώς καταφέρνουν να το πλασάρουν
Kwstas LampropoulosNikos Nick δεν σε πιάνω ρε άνθρωπε. Τεσπά, εσύ ξέρεις..
Nikos NickKwstas Lampropoulos τι να σου πω, εσύ ξέρεις....
- Leonidas Plakoutsis
Ξεχάσατε το σημαντικότερο. Καίει λάδια και θεωρείται φυσιολογικό από τον κατασκευαστή. Πάλι καλά που δεν το θεωρούν στοιχείο εξοπλισμού...
Akis TougerLeonidas Plakoutsis σύστημα λίπανσης εξάτμισης
- Giovanni Eggo
Οπως ολα τα γερμανικα και ιδιαιτερα της VW..τελειωσαν..μονο ασιατες πλεον..
- Panos Papakwstas
Πέρα από ζημιές που βγάζουν δεν αξίζουν τπτ
- Αλέξανδρος Ολιβέιρα
Πως το πετσοκόψατε έτσι, τα σκαμπό μου;
- Antonia Mixeli
Οι Έλληνες είναι τόσο ζώα σαν λαός που μπορείς να τους πουλήσεις τα πάντα
- Σωτήρης Χ.
Στον όμιλο ρίχνουν πιο πολύ βάρος στο Ibiza και στο Fabia. Τα οποία είναι τα αντίστοιχα αυτοκίνητα του Πόλο. Με τον ίδιο κινητήρα είτε βενζίνης είτε πετρελαίου. Οπότε αν θες να πας σε αυτήν την κατηγορία, καλύτερα να πάρεις Ibiza ή Fabia. Έχεις τον κινητήρα της Volkswagen με καλύτερα φρένα και εξοπλισμό. Η Volkswagen (μεμονωμένα σαν μάρκα) δίνει περισσότερο βάρος στο Golf (για μένα ναυαρχίδα της μάρκας), στο Passat και σε άλλα μοντέλα.
- Αντώνης Δαριβιανακης
22 Χιλ διά μίαν κουράδεν;
- Chris Psls
Γερμανική απάτη! Μακριά! Πέρασαν τα χρόνια που πουλούσαν αέρα!
- Philippos Filios
Κουβάς για πέταμα
- Kristay Zobi
Ναζιστικά σκουπίδια
Σωτήρης Χ.Kristay Zobi με την ίδια λογική και τα γιαπωνέζικα το ίδιο ειναι
Spyros AntzoulatosΣωτήρης Χ. Και οι γιαπωνεζοι ναζιδια είναι. Καμια λογική σ αυτο που γράφεις.
- Ελευθεριος Μπαρδης
Μιλάμε για Γερμανούς,, τι δεν καταλαβαίνετε;;; Σου πουλάνε πρόβατο για λύκο...
- Sakis Gabriel
Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω
- Chris Koum
Σίγουρα θα βρεθούν κορόιδα να το πάρουν...
- Nikos Saridis
Γερμανοί, οι μεγαλύτεροι απατεώνες...
- Lakis Kretsis
Καλησπέρα σας , η VW έχει χάσει πάρα πολλές θέσεις στην καρδιά και στο μυαλό μας , πανάκριβα αυτοκίνητα , εκτός τους συναγωνισμού , απαράδεκτη εγγύηση , που πολλές φορές δεν τυρούν ούτε μέσα στα 2 χρόνια και με πάμπολλες πλέον βλάβες !!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΑΚΡΙΒΑ !!! ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑ
- Νίκος Νίκου
Είναι το πιο όμορφο σε σχεδίαση, αλλά δυστυχώς υστερεί σε φρένα και κινητήρα, για το 95άρι μιλάμε. Το 1200άρι Peugeot 208 έρχεται πιο ροπάτο σε χαμηλές στροφές.
- Dimitris Kontogiannakoudis
ΣΑΒΟΥΡΕΣ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ
- Stelios Hightower
Υπηρχαν και χειροτερα . Καποτε πουλαγαν το πολο με 1000 κυβικα και 50 αλογα. Γελαγαν και τα πεζοδρομια
Διονύσης ΓκορτσίλαςStelios Hightower και το golf κάποτε είχε κινητήρα 1050 cc 45 άλογα....
Stelios HightowerΔιονύσης Γκορτσίλας σκληρες εποχες
Διονύσης ΓκορτσίλαςStelios Hightower άστα να πάνε, βέβαια άλλες εποχές, κι ο ανταγωνισμός τέτοια είχε!!!
- Xaris Rousis
Έχω πόλο Υπερεκτιμημένα αμάξια Ούτε τα μισά λεφτά αξίζουν Φυσικά και δεν θα ξαναπάρω
- Radiotopoulos Adonis
Με τα ίδια χρήματα 120 άλογα αυτόματο
- Γεωργιος Βεσκουκης
Ποτέ Γερμανικά Αυτοκίνητα
- Γεωργιος Βεσκουκης
Είναι κουβαγκεν Για Την Θάλασσα Είναι
- Stauros Petrou
Έλα μωρέ. Έχουν κολλήσει όλοι με ένα vw. Τους τα τρώνε οι Γερμανοί σε ανταλλακτικά φουλ. Άσε που γίνεται κουραστικό να βλέπεις τις ίδιες κ ίδιες ζημιές κ να μην τις φτιάχνουν έστω στο επόμενο μοντέλο. Άσε το χρώμα που σε όλα έχει πετάξει το βερνίκι κ ασπρίζουν σαν να είναι άρρωστα.
- Sokin Nick
GOLF GTI , ΙΒΙΖΑ CUPRA 20VT , TT ROADSTER 8N. ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ. ΈΝΑΣ ΓΡΥΛΟΣ ΠΑΡΑΘΥΡΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΓΚΟΛΦ Κ ΕΝΑ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΣΤΟ ΤΤ..... ΣΤΑΓΌΝΑ ΛΑΔΙ ....ΕΥΛΑΒΙΚΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ. ΖΕΣΤΑΜΑ , ΚΡΥΩΜΑ . ΚΑΛΑ ΛΑΔΙΑ Κ ΦΙΛΤΡΑ 1 ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ Ή ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΕ 5000-7000 ΧΛΜ Κ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΙΧ..
Μιχάλης ΚωνσταντίνουSokin Nick και εγώ είχα το polo 1.2 TSI , υπέροχο αυτοκίνητο
- Fanis Giouroukis
VW. Τα αγαπημένα αυτοκίνητα των συνεργείων. Χρήμα να έχεις να πληρώνεις ζημιές.
- Γωγος Σωτηρης
Ναι αλλά είναι γερμανικό premium 😂😂😂
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΓωγος Σωτηρης premium η VW??
Γωγος ΣωτηρηςΟδυσσέας Μαυρομάτης Ειρωνικά το είπα εξού και οι γελωτες
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΓωγος Σωτηρης το κακό είναι πως κάποιοι το πιστεύουν φίλε! Γιατί μασάνε την προπαγάνδα...
Γωγος ΣωτηρηςΟδυσσέας Μαυρομάτης δυστυχώς φίλε ισχύει απόλυτα και πόσο μάλλον οι ίδιοι οι κάτοχοι (περισσότεροι) νομίζουν ότι οδηγούν ποιοτικό όχημα..τι να πω ίσως είναι και θέμα νοημοσύνης!
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΓωγος Σωτηρης μπορεί, αλλά δεν είναι όλοι έτσι. Μπαίνεις παρακάτω και διαβάζεις ιδιοκτήτες που τραβάνε τα μαλλιά τους και σου λένε μην το πάρει κανείς! Μιλάμε για αυτοκίνητο με τραγικά φρένα που παίζεις κορώνα γράμματα το κεφάλι σου και των ανθρώπων γύρω σου.... Πόσο κολλημένος να είσαι και να το βλέπεις καλό???
- Jonn Lewntaridis
Ούτε στη Γερμανία που τα παράγει δεν κυκλοφορούν είναι αλήθεια περισσότερα κλιο έχει πάρα πολο
Μηνάς ΑποστόλουJonn Lewntaridis πράγματι? Συμβαίνει αυτό ακόμα και στην Γερμανία?
- John Anagnostopoulos
Ακόμη ένα Γερμανικό Υπερτιμημένο Σκουπιδι.
- Manolis Dretakis
Όλα τα αυτοκίνητα από το 2010 και μετά ... είναι κουβάδες και μάλιστα ... ίδιοι κουβάδες !
- Periklis Kagialaris
Έχει τα μειονεκτήματα του ΑΛΛΑ έχει αφράτα πλαστικά στο ταμπλό... Ζουλιούνται ρε παιδί μου...άλλα επίπεδα πρόσφυσης. Δεν με νοιάζει τίποτε άλλο. Μετά από 30 χρόνια ανάγνωσης ειδικου τύπου εχει γινει το μυαλό κατίκι κι έχω πειστεί ότι ποιότητα κατασκευής==μαλακά πλαστικά στο ταμπλό. Επίσης οι διαφημιστές με πείσαμε πως το πρωτεύον κριτήριο αγοράς είναι το brand recognition. Αυτό είναι κριτήριο αγοράς, τι λογότυπο θα βλέπεις στο τιμόνι και κυριότερα το θα βλέπουν οι άλλοι στην μάσκα. Τα άλλα είναι δευτερεύοντα: κινητήρας, φρένα, εξοπλισμός καμπίνας, εγγύηση, κόστος σέρβις/συντήρησης και κατανάλωσης, αξιοπιστία, κλπ. Αυτά είναι για τους λογιστές!
Kwstas LampropoulosPeriklis Kagialaris είναι πολλοί που αγοράζουν με αυτά τα κριτήρια που λες. Αυτοί εδώ τους κρεμάνε κουδούνια όμως για τα αρνητικά τους..
Panagiotis PapadopoulosKwstas Lampropoulos πολλά εξαρτώνται και από τη συναρμολόγηση. Το Auris που έχω, έχει σκληρά πλαστικά μεν, αλλά η συναρμολόγησή του είναι καλύτερη από το Fiesta του πατέρα μου (μαλακά πλαστικά).
Periklis KagialarisPanagiotis Papadopoulos Προφανώς. Έχει πολλές ποιότητες και διαβαθμίσεις σε σκληρά και μαλακά πλαστικά. Ένα κλασικό κουσούρι των μαλακών είναι η αντοχή σε γρατσουνιές και τον ήλιο (ξεθωριασμα).
Panagiotis PapadopoulosPeriklis Kagialaris σωστό. Το Ascona μας, είχε σκασίματα από τον ήλιο.
- Βασιλης Χριστοδουλου
Η χαρά των συνεργείων τα γερμανικά αυτοκίνητα..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΒασιλης Χριστοδουλου μήπως τα τσουβαλιάζεις όλα χωρίς λόγο?
- Yannis Roussas
Επισκευη κιβωτιου διπλου συμπλεκτη στα 20 χιλ. km. Κοστος 1300 ευρω. Εκτος εγγυησης φυσικα.
Giorgos KaravasilakisYannis Roussas στην τελευταία του γενιά το έπαθες φίλε?
- Giorgos Laoumtzis
Ο κόσμος ακούει γερμανικό και ψωνίζει. Μετά έρχεται ο λογαριασμός 🤣🤣🤣🤣
Giannis KoutsougkoulosGiorgos Laoumtzis οι μεγαλύτεροι απατεώνες στο αυτοκίνητο οι Γερμανοι
Γεωργιος ΑσημακοπουλοςGiannis Koutsougkoulos Giorgos Laoumtzis 4 opel από το 1999...όλα καινούρια ....μηδέν προβλήματα πλην αναλωσιμων Βέβαια δεν ξαναπαίρνω γιατί πλέον μόνο το σήμα είναι Opel ...τα υπόλοιπα όλα Peugeot
- Χρήστος Μουσικίδης
Καλά κάνετε και τα λέτε. Να τα λέτε για όλα τα αμάξια. Βέβαια πουλιέται σαν μεταχειρισμένο καλά. Όμως αν αγοράς ακριβά θες να το πουλάς ακριβά. Τώρα το θέμα πρεστιζ κλπ. Νάχαμε να λέγαμε.
- Νίκος Αθανασιάδης
Δεν μπορεί να δώσει πάνω από 2 χρόνια εγγύηση δεν αντεχει τόσο ούτως ή άλλως
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΝίκος Αθανασιάδης αυτό από μόνο του δεν αποτελεί κοροϊδία προς τους πελάτες τους όμως?
Νίκος ΑθανασιάδηςΟδυσσέας Μαυρομάτης τι τους νοιαζει; αφου πουλανε... εδω στην ελλαδα ειμαστε ακομη στην εποχη του παππου μας.. παρτε γερμανικα να τα χαιρεστε.. Ιαπωνας μονο! Mazda 2 2015 σκετο κουκλι και με τεχνολογιες και ολα μεσα... Δεν μπορω να καταλαβω γιατι φοβουνται ακομη τους ιαπωνες...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΝίκος Αθανασιάδης εγώ δεν πιστεύω πως κάποιος φοβάται τα ιαπωνικά αυτοκίνητα. Ίσα ίσα έχουν φήμη για σκυλιά του πολέμου. Αλλα ακόμα κάποιοι παίζουν και με την φήμη! Δλδ η VW πως σκατα πουλάει ακόμα με τόσα που λένε οι ιδιοκτήτες για τα προβλήματα τους? Τόσο καλό μάρκετινγκ?? 🤔
Νίκος ΑθανασιάδηςΟδυσσέας Μαυρομάτης η VW εχει αγορασει το μισο πλανητη δεν τους πολυ νοιαζει πιστευω. οσο για μας.. Δες που εχει παει η χωρα απο τον κοσμο που ψηφιζει και ελα πες μου μετα
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΝίκος Αθανασιάδης πες το ψέματα! Το μασάμε το κουτοχορτο με τόση ευκολία πια.. Αλλά πως είναι δυνατόν να βγάζεις τόσα λεφτά από την τσέπη σου χωρίς να κάνεις πραγματική έρευνα πριν αγοράσεις? Μιλάμε για 22000 έτσι? Δεν αγοράζεις πακέτο με τσιγάρα ρε γαμωτο..
Νίκος ΑθανασιάδηςΟδυσσέας Μαυρομάτης δεν εχω απαντηση μακαρι να ειχα κατι.. ενα mazda 2 υβριδικο τωρα αν πας να το παρεις με καλη εκδοση ολα τα καλουδια δεν εχει ουτε 22.000 (το τσεκαρα μολις)
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΝίκος Αθανασιάδης Σοβαρά, υβριδικό Mazda κάνει ίδια τιμή με αυτό το πράγμα??
Νίκος ΑθανασιάδηςΟδυσσέας Μαυρομάτης https://www.mazda.gr/configurator/MAZDA2/5HB/summary
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΝίκος Αθανασιάδης το υβριδικό τους δεν είναι αυτό που μοιάζει πολύ στο Yaris?
Νίκος ΑθανασιάδηςΟδυσσέας Μαυρομάτης πλεον οχι εχουν αναπτυξει δικο τους συστημα. Υπαρχει αυτο που ειναι yaris αλλα πλεον βγαινει και κανονικο 2αρι
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΝίκος Αθανασιάδης και αν δεν κάνω λάθος η mazda είναι από τις λίγες πλέον Γιαπωνέζικες που τα συναρμολογει στην Ιαπωνία. Έτσι δεν είναι?
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης πράγματι έχει και δικό της υβριδικό 2αρι η Mazda? Κι εγώ της Toyota την αντιγραφή νόμιζα πως πούλαγε.
Νίκος ΑθανασιάδηςGiorgos Karavasilakis οι Ιάπωνες προχωράνε μπροστά
Giorgos KaravasilakisΝίκος Αθανασιάδης λάτρης των Ιαπωνικών είμαι φίλε και συμφωνώ μαζί σου! Εδώ και πολλά χρόνια είναι πολύ ανώτερα από τα ευρωπαϊκά..
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis πράγματι φίλε, βγάζει και δικό της υβριδικό. Το τσεκαρα..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis το ζήτημα είναι πως και η mazda και η Toyota έχουν δύο ανταγωνιστικά αυτοκίνητα με αυτό το Polo και σε ανταγωνιστικές τιμές.
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης οι Γερμανοί επενδύουν σε διαφημίσεις φίλε μου, και οι Ιάπωνες σε εξέλιξη..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis μα δεν εχουν και σε τι άλλο να επενδύσουν οι Γερμανοί.. Από επιλογή τους μένουν πίσω από τις τάσεις.
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης όλος ο κόσμος ή τουλάχιστον οι Ευρωπαίοι ψάχνουν πια για οικονομική κατανάλωση. Και σε αξιοπιστία.. Ποια VW???😅
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis το χουν χαλάσει πολύ το όνομα τους αυτοί! Είχαν το γκολφ σαν ναυαρχίδα τους, που πλεον και αυτό είναι πίσω από τον ανταγωνισμό του.
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης αλίμονο ο σε αυτούς που μαδάνε την προπαγάνδα της διαφήμισης..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis δεν τους λυπάμαι αδερφέ! Είναι δυνατόν με τέτοια κρίση να ψωνίζεις ακόμα από διαφημίσεις χωρίς να ψάχνεις σοβαρά??
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης όταν υπάρχει υβριδικό toyota απέναντι, κι εσύ επιλέγεις γκολφ, τότε δεν υπάρχει σωτηρία ρε συ..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis για μένα ακόμα και το Focus είναι καλύτερο! Δεν τρέχεις κάθε μέρα συνεργεία..
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης τι ψάχνεις να βρεις! Μιλάμε για την μάρκα που καταφέρνει να χάνει και από τον εσωτερικό της ανταγωνισμό..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis για ποιο λες?
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης διάβαζα πριν λίγο καιρό πόσο καλύτερο είναι το ibiza από το Polo.... Σε όλα του!!
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis και νομίζω πως είναι και φθηνότερο..
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis και καλύτερο και φθηνότερο! Παίζει ακόμα και το fabia να είναι καλύτερο..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis από μόνο αυτό δείχνει πόσο πίσω έχει μείνει σαν μάρκα η VW. Μπορεί τα φράγκα να πηγαίνουν στην ίδια τσέπη, αλλά η υποτίμηση της μάρκας είναι ασταμάτητη...
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης βρε συ, εδώ δίνουν ακόμα και λιγότερη εγγύηση τα vw από τα Seat. Δείγμα έλλειψης αξιοπιστίας στο προϊόν τους δεν είναι αυτό? Οι Γιαπωνέζοι γιατί δίνουν 5?
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis γιατί ξέρουν τι πουλάνε. Επίσης και η VW για τον ίδιο λόγο δίνουν δύο. Γιατί κι αυτοί ξέρουν τι πουλάνε...
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης ακριβώς!! Και εντελώς τυχαια, σπάνε μετά την εγγύηση... Τυχαίο?
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis τυχαίο δεν είναι τίποτα στην ζωή φίλε! Αλίμονο να μην ξέρει μια μάρκα σαν την VW αν είναι αξιόπιστο ή όχι το αυτοκίνητο της... Αν έδινε 5 χρόνια, φαντάζεσαι τι θα γινόταν με τα αμέτρητα προβλήματα που εχουν?
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης θα χρεοκοπουσαν από τις επισκευές!!
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis για αυτό σου λέω, όλα υπολογισμενα είναι!
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης μόνο τα μέτρα φρεναρίσματος τους ξέφυγαν λιγάκι... 🤣 Δεν τα υπολόγισαν σωστά...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis αυτό είναι πραγματικά ανεπίτρεπτο. Δεν μπορεί να παίζεις έτσι με την ασφάλεια των ανθρώπων...
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης δεν υπάρχει μέσο που να μην τους έχει κράξει για αυτό ...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis ναι ρε τι να λέμε τώρα! Και αυτό θα συμβαίνει σε Ες τις εκδόσεις του Polo, όχι μόνο σε αυτή ..
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης σαφώς! Δεν φτάνανε οι υπόλοιπες ζημιές που είχε το κάνανε και επικίνδυνο..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis ρε συ εδώ θέλει σου λέει 400 μέτρα για να προσπεράσει, τι μου λες τώρα... Ποια ασφάλεια? Που πας με 95 άλογα την σήμερον ημέρα??
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης με 1000αρι μοτέρ τι να περιμένεις?
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis όχι ρε, δεν πάει έτσι. Έχουν κι άλλοι χίλια κυβικά μοτέρ που δεν έχουν τέτοια θέματα ..
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης σαν ποιο δλδ?
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis το fiesta για παράδειγμα..
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης έχει fiesta με 1.000 κυβικά?
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis αμέ! Και βγάζει 125 άλογα και όχι 95 που έχει το Polo!
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης τότε είναι θέμα στρατηγικής της VW...
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis θέμα ανοησιας είναι της vw, που για μια ακόμα φορά βγάζει ένα μέτριο αυτοκίνητο σε σχέση με τον ανταγωνισμό του και θέλει να πουλήσει βάσει φήμης και μόνο ..
Giorgos KaravasilakisGiorgos Karavasilakis τους έχει πάρει χαμπάρι ο κόσμος αδερφέ! Το yaris είναι πρώτο σε πωλήσεις μακράν ..
- Stavros Samios
Οι Γερμανοί πουλάνε ακόμη "όνομα" και ίσως παλιές δόξες. Κορεάτες και Ιάπωνες κάνουν την καλή δουλειά καιρό σωστό marketing!!!
Βασίλης ΘαλήςStavros Samios μα πως είναι δυνατόν να αγοράζει ακόμα ο κόσμος απλά επειδή έφτιαξε με κάποιο τρόπο όνομα κάποτε? Μιλάμε για δεκάδες χιλιάδες ευρώ έτσι?
Stavros SamiosΒασίλης Θαλής Η πράξη, αυτό μας δείχνει όμως....
Βασίλης ΘαλήςStavros Samios απορώ με τα κριτήρια που έχει ο κόσμος φίλε. Συμφωνώ αλλά και διαφωνώ παράλληλα. Μιλάμε για μια μάρκα φουλ προβληματική!! Δεν υπάρχει ιδιοκτήτης που να μην κλαίει τα λεφτά του με τρελές ζημιές... Αυτή η φήμη πως δεν μένει στην επιφάνεια δεν καταλαβαίνω..
Stavros SamiosΒασίλης Θαλής Ο αγοραστής αυτοκινήτων αρέσκεται σε αρχαιτυπικά κλισέ τύπου: "τα γερμανικά είναι αθάνατα" ή "γερμανική αξιοπιστία" κλπ. Παράλληλα οι Ιάπωνες, Κορεάτες και γιατί όχι οι άλλοι Ευρωπαίοι προσπαθούν πραγματικά και συνεχώς βελτιώνονται. Οι Γερμανοί από κεκτημένη ταχύτητα κρατάνε και τις τιμές τους ψηλά. Προσφορά και ζήτηση. Όταν οι αγοραστές τους πάρουν χαμπάρι και πέσουν οι πωλήσεις τους, τότε θα δεις πόσο θα πέσουν και οι τιμές τους...
Βασίλης ΘαλήςStavros Samios πιστεύεις πως θα ρίξουν ποτέ τις τιμές τους?
Stavros SamiosΒασίλης Θαλής Η αγορά αυτορυθμίζεται πάντα! Οι τιμές είναι συνάρτηση της ζήτησης του προσφερόμενου προιόντος, και όχι της παράδοσης ή του ονόματος...
Βασίλης ΘαλήςStavros Samios όσο και να προσπαθώ να θυμηθώ, δεν βρίσκω περίοδο που τα αυτοκίνητα πέσανε σε τιμές... Εδώ ανέβασαν και τα προβληματικά προϊόντα σαν αυτό εδώ το Polo...
Stavros SamiosΒασίλης Θαλής Μην συγκρίνεις την αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Εδώ το αυτοκίνητο διαχρονικά για τις κυβερνήσεις, ήταν η κότα που έκανε τα χρυσά αυγά!!! (φόροι παράλογοι). Δες την Ευρώπη, και την εκεί αξία μεταπώλησης των μεταχειρισμένων... Αυτός είναι ένας αξιόπιστος δείκτης.
Βασίλης ΘαλήςStavros Samios σε αυτό συμφωνώ που λες. Αλλά και πάλι δεν θα πρέπει να χαλαρώσουν οι φόροι εδώ στην Ελλάδα για να πέσουν? Δεν πιστεύω πως όσο και να πέσουν οι πωλήσεις μια VW θα αναγκαστεί να ρίξει τιμές..
Stavros SamiosΒασίλης Θαλής Όπως έγραψα και παραπάνω τα πάντα είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης. Όσο ο κόσμος (κατά κύριο λόγο άσχετος να κρίνει την αξία του "καλού" αυτοκινήτου), ή κάποιοι μαρκάκιδες που δεν αλλάζουν με τίποτα μάρκα, τόσο η VW θα πουλάει Polo... Παρεμπιπτόντως η μητέρα μου έχει Polo. Κάθε δύο μήνες συνεργείο....😂😂😂
Βασίλης ΘαλήςStavros Samios ωχ! Καμμένος κι εσύ λοιπόν.. ποια γενιά έχει?
Stavros SamiosΒασίλης Θαλής Ένα 1,4 του 1999 παλιό... Οκταβάλβιδο...
- Kroister Dim
6 στους 6 φίλους που το αγόρασαν είχαν θέματα στους 6 πρώτους μήνες κυρίως με ηλεκτρολογικά. Μόνο φάτσα έχει καλή και τίποτα παραπάνω...
Μιχάλης ΚωνσταντίνουKroister Dim όλοι οι φίλοι σου vw αγόρασαν??? αχαχαχαχα
- Dimitris Anastasopoulos
Όταν υπάρχει το yaris στην κατηγορία του τι θα μπορούσες να βρεις θετικό?Τι να συγκρίνεις?Δε θα έδινα αυτά τα χρήματα για αυτό το EIX με τίποτα.
- Πέτρος Τσονόπουλος
ψόφιο, ακριβο service, κακη αγορα που μετανιωσα
Giorgos KaravasilakisΠέτρος Τσονόπουλος αυτό με τα 95 άλογα είχες φίλε?
- Nikos Demetzos
Αμάξι με 55000χιλ και καίει λάδι ποιο πολύ από βενζίνη χωριά τα ηλεκτρικά πεταμένα λεφτα
Μηνάς ΑποστόλουNikos Demetzos μιλάς για παλιότερη γενιά VW ή για πρόσφατο μοντέλο? Έχουν ακόμα θέμα με λάδι?
Nikos DemetzosΜηνάς Αποστόλου Το αμάξι αγοράστηκε καινουργιο
Μηνάς ΑποστόλουNikos Demetzos τι αυτοκίνητο αν επιτρέπεται?
- Yannis Bagkatzounis
Η κανονική του τιμή έπρεπε να είναι τουλάχιστον 5000 ευρώ κάτω.
- Γκέγκας Κωνσταντίνος
Vw group...όλα τα σημεία κόκκινα.....σαραβαλέξ
- Sophia Trilivas
ΙΑΠΩΝΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΘΩΝ ΑΠΟ POLO
- Nikos Papamichalis
Αφού το λέει καί ή λέξη πόλο είναι αυτοκίνητο μεταφοράς στα γήπεδα πού παίζουν πόλο τι να τής κάνει τής πολυτέλειες??
- Μιχάλης Αναστασιάδης
Είχα στον παρελθόν επί 12 και πλέον χρόνια POLO. Όταν το άλλαξαν απογοητευμένος κατέληξα στο UP το οποίο μας ικανοποίησε, απόλυτα. Όμως προς μεγάλη μου έκπληξη, σταματούν την παραγωγή του περί τα τέλη του χρόνου!!! Συγχαρητήρια VW!!!
- Epithetiko Elikoptero II
Χώρια που θέλει να κουβαλάς και ένα μπιτονι με λάδια για να προσθέτεις...
- Giannis Koutsougkoulos
Γενικά μια απ' τις χειρότερες μάρκες, ωστόσο δουλεύουν τα συνεργεία,να έχουν δουλειά οι μαστόροι....
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos να φαληρισουμε εμείς για τα μαστορια 🤣
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου όχι,να δουλεύετε,,🤣🤣
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos λάκα πλάκα φίλε μου διαβάζεις σχόλια εδώ από ιδιοκτήτες, και σε πέφτει το σαγόνι.. Πως διάολο πουλάνε ήθελα να ήξερα..
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου να σου πω πως.. έχει πετύχει volkswagen ένα καλό φινίρισμα στα αυτοκίνητα τα καινούργια και συνήθως πουλάνε polo σωρηδόν στις κοπέλες.. και μετά γεμίζει λάδια το μηχανοστάσιο ξεβάφουν ξαφνικά τα χρώματα Δεν ανοίγουν τα παράθυρα και λοιπά και λοιπά
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos κάτσε όμως. Τα κορίτσια όπως λες ξέρουν από αυτοκίνητα? Γενικότερα όχι. Άρα κάποιος άνδρας τις συμβούλεψε.
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου με λίγα λόγια,,μπου##€λα🤣
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου ναι,,σωστός!!!! Πάρε VW,,χρηματοκιβώτιο από ποιότητα🤣
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos εδώ λοιπόν σε θέλω! Αν σκαμπαζεις έστω και λίγα από αυτοκίνητα, ξέρεις πως τα vag έχουν θέματα. Ποιος διάολο τους προτείνει να πάρουν?
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου είσαι μηχανικός αυτοκινήτων;
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos όχι. Θα έπρεπε?
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου Όχι αφού παραπάνω λες εμείς οι μαστορες τι θα κάνουμε
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου Αυτό κατάλαβα φυσικά και δεν θα έπρεπε ούτε ένα απαραίτητο
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos όχι αδερφέ μου. Αλλιώς το εννοούσα. Να φαληρισουμε εμείς οι οδηγοί, για τα μαστορια... 🤣
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου άκου: suzuki swift sport 2009.Το πήρα καινούργιο. Τα μόνα πράγματα που άλλαξα πέρα από τακάκια βαλβολίνες λάδια μέχρι σήμερα είναι: Μπαταρίες,,βάσεις αμορτισέρ εμπρός,,πολλαπλασιαστές μπουζί Μπουζοκαλωδια σετ τον προηγούμενο μήνα. Βλάβες 0.
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos γι'αυτό λέω πως είναι δυνατόν να πουλάει αυτός ο κατραμάς της VW...
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου τίποτα Εγώ θεωρώ ότι είναι μία ψευδαίσθηση στο μυαλό κάποιων μία Γερμανολαγνεία...δε ξέρω τι να πω...
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου για να είμαι δίκαιος σε λίγους μήνες το αμάξι θα πάει 100.000 χιλιόμετρα,,δεν το έκανα πολλά ταξίδια,,πιο πολύ κοντες αποστάσεις των 100 150 km και πέριξ της πόλης και μέσα στην πόλη
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos κακό να γουστάρεις μια μάρκα δεν είναι. Κακό είναι να ξοδεύεις 20+ χιλιάρικα και να μην κάνεις έρευνα. Διαβάζω το άρθρο και δεν βρίσκω ούτε ένα καλό χαρακτηριστικό στο Polo. Πως ακουμπάς τόσα λεφτά ρε παιδί μου χωρίς να δεις τον ανταγωνισμό του?
Μηνάς ΑποστόλουΜηνάς Αποστόλου ναι οκ δεκτον, αλλά και τι να λέει? Ίσα ίσα το σταμάτα ξεκίνα στις πόλεις βγάζει πιο πολλές φορές στα μοτέρ..
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου απλά τη θεωρούν πιο μάτσο μάρκα,,πιο premium,,ότι περπατάω καλύτερο αμάξι απ' τα υπόλοιπα... πραγματικά δε ξέρω με ποια κριτήρια κάνουν τέτοιες αγορές..
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos μα νομίζω πως εκτός από πλαστικά με σφουγγάρια στο εσωτερικό, δεν έχει κάτι άλλο. Και πλέον το έχουν πολλές μάρκες και αυτό. Εδώ σου λέει δεν φρενάρει και δεν προσπερνάει και ο άλλος ρισκάρει και αγοράζει...
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου Το μόνο κακό που έχει το αυτοκίνητο που προανέφερα το δικό μου δεν έχουν καθόλου καλή θέση οδήγησης,, άβολο,,και μέτρια πλαστικά.Το μόνο μειον
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos είσαι ψηλός εννοείς και δεν μπορείς να βρεις σωστή θέση?
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου Ναι το πήρα βιαστικά από μεγάλη καβλα όταν βγηκε
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου το συγκεκριμένο αμάξι είναι μέχρι 1,70 οδηγό παραπάνω δεν βολεύεσαι με τίποτα
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos ναι αυτό σίγουρα είναι ένα θέμα και μάλιστα σοβαρό, αλλά τι να πουν κι αυτοί εδώ, που παίζει να πατήσουν φρένα στο ΟΑΚΑ και να σταματήσουν στο Γαλάτσι?? 🤣
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου Τα εργοστασιακά καθίσματα ήταν για τον π*****ο.... Θα βάλω ένα της Sparco τώρα το 888.. μπα τέτοια θέματα δεν έχουμε έχει φρέναρες...🤣
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos πόσα άλογα έχει το δικό σου?
Giannis KoutsougkoulosGiannis Koutsougkoulos εσύ τι αμάξι έχεις
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου 125 στις 6.800/1.6
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos BMW 3αρα
Μηνάς ΑποστόλουΜηνάς Αποστόλου άστο μην το ψάχνεις, έχει κι αυτό τα θέματα του. Κι αυτά υπερτιμημένα είναι φίλε μου..
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου εδώ το ford puma 155 άλογα που το ζαχαρώνω πολυ,,έχει 28.000....γαμα τα... Καθόμαστε συντηρουμε αυτά που έχουμε
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos έχουν ανέβει πολύ οι τιμές η αλήθεια είναι αυτή φίλε μου. Για αυτό λέω πως δεν καταλαβαίνω αυτούς που έχουν να τα δώσουν και ουσιαστικά ματώνουν για μια αγορά καινούργιου, και πάνε με κλειστά τα μάτια και παίρνουν Polo... Είναι δυνατόν να διαλέγεις αυτό τον κουβά με 22 και όχι με 28 το Puma που λες?
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου έλα ντε!!!! Όπως και να έχει φίλε μου εγώ καινούργιο αυτοκίνητο δεν ξαναπαίρνω θα πάω να πάρω ένα μεταχειρισμένο που γουστάρω θα το ψάξω θα το κάνω και ένα βιολογικό μέσα και τελείωσε!!!
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου Γενικά Το αμάξι είναι ένα πράγμα που βαριέσαι εύκολα και μετά δεν μπορείς να το ξεφορτωθείς για να το αλλάξεις.... Εγώ το βαρέθηκα δεν το συζητάμε καν
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos το χεις πολλά χρόνια?
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου 2ο καινούριο,,το 2009 το πήρα σου είπα..
Μηνάς ΑποστόλουGiannis Koutsougkoulos είναι και 15 χρόνων.. Ώρα για αλλαγή, καλά λες! Πιάνει καλό νούμερο ως μεταχειρισμένο?
Giannis KoutsougkoulosΜηνάς Αποστόλου και να το πουλήσω τώρα αγαπητέ δεν έχω προκαταβολή για καινούργιο η για άλλο.. αργότερα αν πιάσει πιάνει περίπου 7 χιλιάρικα
- Antony Vlachos
Έχω το polo της προηγούμενης γενιάς. Συμφωνώ και επαυξάνω σε ότι λέει το άρθρο και επιπλέον μου έχει βγάλει ένα σωρό βλάβες. Μετά από κάθε ταξίδι που κάνω μου βγάζει και μία μεγάλη βλάβη. Λες και όταν ζεσταίνεται για αρκετή συνεχόμενη ώρα κάτι δεν αντέχει και χαλάει! Έχω "ματώσει "!
Kwstas LampropoulosAntony Vlachos από περιέργεια αδερφέ, τι βλάβες σου έβγαλε? Είχε περάσει η εγγύηση?
Dimitris CharalampidisAntony Vlachos κρίμα ρε φιλαράκι να μην είχα ένα συνεργείο να μου έφτιαχνες 2-3 σπίτια για παρτι μου
Antony VlachosKwstas Lampropoulos ψυγείο , φρεον δύο φορές, αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων, λάμπες που καίγονται συνέχεια, αισθητήρας λ δύο φορές, αντλία νερού δυναμό, εξάτμιση δύο φορές, αμορτισέρ εμπρός αμορτισέρ πίσω (αυτά τα βάζω στα αναλώσιμα), αισθητήρας αερόσακου, κλιπ και αριστερού και δεξιού σκιαδίου, πητσιλίθρα πίσω μπαρμπριζ και κάποια άλλα που δεν θυμάμαι τώρα.
Kwstas LampropoulosAntony Vlachos σώπα ρε φίλε, με τι ρημαδι έμπλεξες.. Και να φανταστώ κλασικά είχε περάσει η εγγύηση?
- Χαράλαμπος Πάσχος
Επειδή το είδα στην έκθεση, πράγματι είναι υπερτιμημένο, η φθηνή έκδοση είναι τελείως γυμνή, συν τα λάδια που γράφουν όλοι ότι θα καίει. Το μόνο όμορφο είναι η εμφάνισή του αλλά αυτό αρκεί για να το αγοράσει κανείς;
Βασίλης ΘαλήςΧαράλαμπος Πάσχος η εξωτερική εμφάνιση είναι και λίγο υποκειμενική. Αλλά πραγματικά είναι δυνατόν να πουλάνε τόσο ακριβά ένα τόσο μέτριο αυτοκίνητο?
- Giannis Koutsougkoulos
οι μεγαλύτεροι απατεώνες στο αυτοκίνητο,, Γερμανοι.
- Angelos Angelidis
<Ποιότητα κατασκευής> (λαμαρινών) κ απεριόριστη... εγγύηση χιλιομέτρων σε έν σόρρυ σε 2 χρονια) κ να μένεις στο αυτοκινητο κ να οδηγάς ταυτοχρονα σε δύο χρόνια δεν φτάνεις ούτε τα 80 Χιλ χιλιομετρα χαχαχα! Τι παπά πουλάς ρε κουβαγκεν...Α ξέχασα έχει χοντρή λαμαρίνα αν τρακάρεις βγαίνεις ζωντανός...Ευτυχώς το ξεφωρτωθηκα κ γλυτωσα
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςAngelos Angelidis ποιο μοντέλο είχες αδερφέ?
Angelos AngelidisΟδυσσέας Μαυρομάτης Ειχα αρκετά της VW στο παρελθον...
Angelos AngelidisAngelos Angelidis Αν κ δεν έχω το συγκεκριμένο για να φτάσουν την βασιλισσα ΗΟΝDA σε ποιότητα μηχανικών μερών κ φρενων θέλουν καμίια 100 χρόνια..Επίσης κ η ΚΙΑ έχει ανέβει σημαντικά τώρα δεε την εισβολή των ηλεκτροκίνητων Κινεζικών όπως βλέπω στο YouTube με την τρομερή ποιότητα κ το εκπληκτικό value for money θα κλάψουν μανουλες...
Βλαδιμηρος ΛενινAngelos Angelidis Ακριβώς έτσι φίλε μου. Έχω το jazz το αυτόματο του 2007 με 230.000 απροβληματιστα χλμ. και συνεχίζει... Μόνο σέρβις και τίποτα άλλο. Θέλουν πολλά ψωμιά να φάνε ακόμη για να φτάσουν την Honda.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΒλαδιμηρος Λενιν άρα μιλάς με πικρή πείρα όπως καταλαβαίνω ..
Angelos AngelidisΟδυσσέας Μαυρομάτης άστα... με πεθάνανε στα 500-800αρια ευτυχως έφυγα κ γλυτωσα τεσπα υπάρχουν κ λάτρεις που είναι ευχαριστημένοι με την VW ο καθένας με τις απόψεις του σεβαστές εγώ μιλάω από την δική μου εμπειρία...
Angelos AngelidisAngelos Angelidis ακριβώς τα πες όλα έτσι είναι κ ας μην έχω Honda
- Fedon Hatzakis
Δεν μπορει να συναγωνιστει τα υβριδικα της toyota
Giorgos KaravasilakisFedon Hatzakis μα είναι δυνατόν να συγκριθεί με τα Toyota? Υπάρχει έστω και ένα σημείο που θα κέρδιζε το Polo?
- Giwrgos Maxairas
Ξεχάσατε και τα μοτέρ που είναι ζημιαρικα
- Διονύσης Γκορτσίλας
Συγκρίνετε χιλιάρι με 90 άλογα με χιλιοπεντακοσαρι τούρμπο με 150 άλογα? Ωραία σύγκριση, δλδ να συγκρίνουμε και τα παπάκια με χαγιαμπουσα......
Kwstas LampropoulosΔιονύσης Γκορτσίλας εγώ αξιολόγηση είδα στο άρθρο και πίνακες της κατηγορίας. Συγκριτικό που κάνανε να δω κι εγώ αδερφέ..
- Γεωργιος Ασημακοπουλος
Βάλε και ένα γρύλο για το παράθυρο κυρ Στέφανε ...ναι ναι ξαναεσπασε.....και βάλε και κανέναν πολλαπλασιαστή .....ναι κυρ Στέφανε βαλε πάλι να έχουμε στο Πορτ μπαγκαζ καβατζα για ώρα ανάγκης....αααααα και λάδι κυρ Στέφανε ....πολύ λάδι .....δεν πειραζει που είναι ακριβό....πήρα market pass
Giorgos KaravasilakisΓεωργιος Ασημακοπουλος μοιάζεις σα να χεις καεί από VW φιλαράκο..
- Γιώργος Κολοκυθάς
Βασικά δεν έχει 4 κόκκινα σημεία το Polo. Ολόκληρο είναι ένα κόκκινο σημείο από μόνο του
- Chris Stefanou
22 χιλιάρικα το πολο 🤣
- Αλέξανδρος Δέλλας
Σαν σκάφος κακό δεν είναι, απλά η Φολκσβαγεν και υπερκοστολογεί και δεν προσφέρει τίποτα ειδικά στις βασικές εκδόσεις
- Timos Paraskevas
" Γερμανική ποιότητα κατασκευής " 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Ηλιας Κατσουλης
Από αυτά τα ρημάδια μόνο 1990 με αρχές 2000 κάποιοι κινητήρες ΑΕΑ ΑΕΒ ΑΕR κλπ ήταν καλοι σαν μεταλλα όχι περιφερειακά απο κει και μετά μπαρμπουτσαλα και οσο να κράζουν τους ιαπωνες για τσιγκους και παλιοπλαστικα απο το ίδιο καζάνι αγοράζουν σχεδόν οπότε..φρου φρου και αρώματα
- Aris Kouts
Εδω και πολλα χρονια το polo ο περιγελος της κατηγοριας ηταν, μαζι με το corsa.
- Anthony Anthony
Μαλλον ιδεα δν εχετε...60000 κ κιχ..παρτε ντατσουν...εχετε καταντησει αηδια
Βασίλης ΘαλήςAnthony Anthony περίμενες ας πούμε να έχει σκορπίσει σε τόσα λίγα χλμ?
Anthony AnthonyΒασίλης Θαλής ..αυτο καταλαβες.; ..εχω κ 1 golf μ 165.000 ..ομοιως...τπτ δε σκορπισε
Βασίλης ΘαλήςAnthony Anthony μα γράφεις σα να είναι κατόρθωμα το γεγονός πως έχει φτάσει στις 60.000 και δεν έχει κάνει κιχ... Τι έπρεπε να καταλάβω?
Anthony AnthonyΒασίλης Θαλής ..οκ..
Βασίλης ΘαλήςAnthony Anthony τον σταυρό σου να κάνεις πάντως φίλε. Από αυτά που γράφουν εδώ ιδιοκτήτες του Polo, μάλλον τυχερός είσαι που δεν τρέχεις στα συνεργεία προς το παρόν..
Γιώργος ΚυμιωνήςΒασίλης Θαλής Golf 5 με 320.000 km με αναλώσιμα μόνο . Διαβάζω με τα σχόλια και γελάω !
- Kappas Kostis
Μπορεί να έχει μόνο 4 καλά και όοοολα τα άλλα κακά !!!!!!
- Βασιλης Θεοχαρης
Δεν ξερουν οι γερμανοι να φτιαχνουν μικρα αυτοκινητα...στα μεγαλα οκ
- Timos Paraskevas
Γερμανικά θέατρα
- Ξενοφων Λαγος
Κουβαγκεν 😂
George DariotisΞενοφων Λαγος εσύ πάρε datsungen...🤪🤪🤪
- Χαράλαμπος Πιλικιδης
Γενικά τα γερμανικά ήταν πάντα ακριβά. Δίχως να τα αξίζουν, πάντα. Απλά έχει μείνει στην συνείδηση του κόσμου, ότι τα γερμανικά είναι πολύ αξιόπιστα αμάξια.
Γιώργος ΚυμιωνήςΧαράλαμπος Πιλικιδης είχες ποτέ γερμανικό αυτοκίνητο
Χαράλαμπος ΠιλικιδηςΓιώργος Κυμιωνής είμαι μηχανικός
Γιώργος ΚυμιωνήςΧαράλαμπος Πιλικιδης Και από την εμπειρία σου , λες ότι τα γερμανικά δεν είναι αξιόπιστα . Σωστά κατάλαβα ;
Χαράλαμπος ΠιλικιδηςΓιώργος Κυμιωνής για τώρα; όχι σαν τα παλιά.
- Φωκίωνας Μπακατσακης
δες σχόλια
- Agiostratidis Giannis
Παρόλο που δεν είμαι υπέρ και φανατικός τις group vag. Έχω στη κατοχή μου εταιρικό polo 1.6 diesel με 95 άλογα 5 κιβώτιο και μπορώ να πω οτι όχι απλά παει πολύ καλά άπλα σκάβει άσφαλτο και δεν το πιάνεις κανένα απο τα υπόλοιπα του ανταγωνισμού σε οδηγική συμπεριφορά ενεργητική ασφάλεια κ.τ.λ. Εχω δοκιμάσει άπειρα αυτοκίνητα και με προβληματίζει γιατί σε ένα χρόνο αλλάζουμε αυτοκίνητο λόγο λήξεως τις συμβάσεις με την leasing και ανανέωση τους με άλλο και δεν μπορώ να βρω κάτι αντίστοιχο.
- Dimitris Savvas
Ξερετε εσεις .datsun κι αγιος ο Θεος..
Giorgos KaravasilakisDimitris Savvas αν θες να ειρωνευτείς τα γιαπωνέζικα με σκοπό να ανεβάσεις αυτό το σκουπίδι φίλε μου, πραγματικά πρέπει να δεις πόσα αρνητικά έχει αυτό το Polo..
Timos ParaskevasGiorgos Karavasilakis από τον καρνάβαλο αυτό και γενικά τα ευρωπαϊκά ( ειδικά τα VW ) , χίλιες φορές Datsun του '70 και από τρίτο χέρι .
Θύμιος ΣκρίμπαςTimos Paraskevas Του 1970 τα Datsun έβγαιναν και διπλοκάμπινα! Άσχετα που δεν τα είχαμε ποτέ!!
- Ανδρέας Μούτσος
Εσείς που κοροϊδεύεται τα Γερμανικά τα δικά σας καθαρόαιμα είναι νομιζεται εν έτη 2023 γελάνε και τα πιστόνια
- Νικος Δελ
Άλλος ένας κουβάς με ρόδες της VW 😂
- Χρήστος Παπαδάτος
Σαπιλα
- Κωνσταντίνος Βασιλοπουλος
Μόνο 4?μήπως ξεχνάτε κάνενα μηδενικό?
- Θωμας Χατζης
1. Δεν είναι ακριβό, οι μισθοί μας είναι για κλάματα 2. Μην τρέχετε 3. Να τηρείτε τα όρια ταχύτητας και το μόνο που θα χρειαστεί να προσπεράσετε, θα είναι τρακτέρ 4. Τι να την κάνεις την εγγύηση όταν οι αντιπροσωπείες δεν αναγνωρίζουν κατασκευαστικές αστοχίες και μας λένε πως φταίει η κακή χρήση από τον οδηγό.
Vangelis KwromsΘωμας Χατζης με αυτή την λογική γέμισε η αγορά σκουπίδια
Θωμας ΧατζηςVangelis Kwroms χιουμοροστικό σχόλιο.
- Stelios Montefeltro
φωτο
Manolis AnemisStelios Montefeltro σκέφτομαι να πάρω το ίδιο αξίζει ;
Stelios MontefeltroManolis Anemis χτυπά το φίλε. Είναι τέλειο. Είχα 106, 147, Cherokee, L200(καινούργια) corsa, mercedes c180(μεταχειρισμένα) Το i20 ερωτεύτηκα!
Manolis AnemisStelios Montefeltro ευχαριστώ πολύ
- Bill Giannopoulos
Aris Petrou
- Hellin Spartan
Αλλά θα ζει για πάντα και ποτέ δεν πρόκειται να ξεπεραστεί σε ποιότητα ουτε σε 30 χρόνια. Οπως ολα τα πόλο ανέκαθεν 👍
- Dimitris Korizis
Η χαρά του συνεργείου
- Zervoleas Stefanos
Σαββουρες
- Βασιλης Θεοχαρης
η mazda με το Skyactiv εχει το καλυτερο μοτερ.
Dimitris KontogiannakoudisΒασιλης Θεοχαρης ΕΧΩ MAZDA 20 ΧΡΟΝΙΑ ... ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 385000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΚΟΜΑ ΟΥΤΕ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΠΟΥ ΞΕΡΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ....
Γιώργος ΡάκκαςDimitris Kontogiannakoudis και για την τιμή του έχει πάρα πολλά έξτρα.
Βασιλης ΧριστοδουλουΓιώργος Ράκκας Μιτσουμπισι λατζερ..το ποιο αξιοπιστο
- Dimitris Kontogiannakoudis
HONDA HAS VERY EXPENCIVE SALES NETWORK IN GREECE....
- Dimitris Kontogiannakoudis
μονο 1 ) MAZDA και 2 ) TOYOTA
Gerry FrenDimitris Kontogiannakoudis Honda;
Taxiarxis DimokratisGerry Fren Gerry Fren Νissan?
Gerry FrenTaxiarxis Dimokratis η Νissan πλεον (παλαιότερα Datsun) ανήκει στην Renault... και δεν συγκρίνεται με τους Ιάπωνες που είναι 10 χρόνια μπροστα.
- Alexis Georgiadis
Kouvagen.
- Dimitris Nerazzuro Tzo
Giannis Mass
- Dimitris Charalampidis
εννοείς scoda fabia 🥲
Kwstas LampropoulosDimitris Charalampidis ibiza φίλε μου! Το καλύτερο του γκρουπ σε αυτή την κατηγορία..
Chris FotopoulosKwstas Lampropoulos λες να εννοώ άλλα από αυτά που γράφω. Και το Skoda fabia rs βέβαια καλύτερο και πιο τίμιο οικονομικά είναι από το πανάκριβο πόλο............
Kwstas LampropoulosChris Fotopoulos σίγουρα είναι καλύτερο ακόμα και το fabia, αλλά κανένα τους δεν μπορεί να συγκριθεί με το Ibiza. Διάβαζα συγκριτικό πριν μερικές μέρες Polo με Ibiza και είναι συντριπτική η διαφορά τους...
Chris FotopoulosKwstas Lampropoulos το έγραψα στην αρχή
Kwstas LampropoulosChris Fotopoulos ναι φίλε μου συμφωνώ. Ειδικά η τελευταία του γενιά είναι δύο σκάλες καλύτερη από όλα τους..
- Γιωργος Φιαμ
Ρημαδι 🤣🤣🤣🤣🤣
- Vasilis Voumvakis
Θύματα πάντα υπάρχουν
- Δημήτρης Βασιλάκης
Είχα δύο Polo. Τρίτο δεν θα έχω.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΔημήτρης Βασιλάκης από περιέργεια αδερφέ. Αφού πήρες το πρώτο και δεν σου βγήκε η επιλογή, γιατί πήρες και δεύτερο??
Δημήτρης ΒασιλάκηςΟδυσσέας Μαυρομάτης είπα ότι θα μου έτυχε. Πού να ήξερα ότι δεν έτυχε, πέτυχε...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΔημήτρης Βασιλάκης πραγματικά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μόνο κακές κριτικές έχει και διαβάζω δεξιά και αριστερά.. Σου έβγαλε θέματα μεγάλα?
Δημήτρης ΒασιλάκηςΟδυσσέας Μαυρομάτης το πρώτο με άφησε 15αυγουστο από ηλεκτρικά κι όταν είχα αναμμένο το A/C δεν κρατούσε ρελαντί! Το δεύτερο μου έβγαλε διαρροή στην κρεμαγιέρα στα 2 χρόνια συν κάτι βδομάδες, έτσι για να είναι εκτός εγγύησης, με άφησε (με χιόνια!) από κλαπέ ανακύκλωσης καυσαερίων (!!!) κι όταν άρχισε να ζητάει 1 λίτρο λάδι στα 1.000 χλμ το ξεφορτώθηκα Και τα δύο έφυγαν στην πενταετία
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΔημήτρης Βασιλάκης αυτό με την εγγύηση της VW πάντως είναι τραγικό πραγματικά...
Zaglakas PanosΟδυσσέας Μαυρομάτης στην Ελλάδα... Στη Γερμανία σε ξεσκιζουν αν βγει κάτι... Όλη η σαβουρα εδω
- Xristos Kampas
Γιατί? τά προηγουμενα polo ήταν καλά για νά είναι αυτό?
Kwstas LampropoulosXristos Kampas είχαν και τα προηγούμενα Polo τέτοιο ζήτημα με τα φρένα τους?
Γιώργος ΚυμιωνήςXristos Kampas Δηλαδή φίλε μου ο ξένος τύπος δεν ‘κουμαντάρετε’;
Μιχάλης ΚωνσταντίνουKwstas Lampropoulos όχι, το είχα και ήταν καταπληκτικό
Kwstas LampropoulosΜιχάλης Κωνσταντίνου ναι δεν είχα ακούσει κάτι για το παλιό...
Xristos KampasKwstas Lampropoulos οδηγούσα το polo μοντέλο του 2001, παταγα φρένο Αρτα και σταματούσα Αμφιλοχία, τά φρένα δεν ήταν ποτε το δυνατό σημείο του polo, μήν σου φαίνεται παράξενο γιατί δεν διάβασες ποτέ στο παρελθόν άσχημες κριτικές για vw μοντέλα, γιατί απλά η εν λόγω εταιρεία τήν δεκαετία 2000-2010 "κουμαντάριζε" πολλά περιοδικά τής εποχής. Βλέπεις τότε δεν είχαμε και internet για ξέρουμε τι γράφει και ο ξένος τύπος.
Kwstas LampropoulosXristos Kampas είχε τόσο σοβαρό θέμα και στα παλιά μοντέλα του?? Και καλά ρε γαμωτο, γιατί δεν κάνουν κάτι να το αλλάξουν αυτό? Σχεδιαστικό να είναι το ζήτημα?
Giorgos KaravasilakisKwstas Lampropoulos γιατί σου είπε κανείς πως τους απασχολεί να φτιάξουν καλύτερα αυτοκίνητα ρε φίλε? Μόνο η κονομα τους απασχολεί ...
Kwstas LampropoulosKwstas Lampropoulos από στελέχη marketing σίγουρα πάνε καλά! Από σχεδιαστές μάλλον έχουν μαθητευόμενους από σχολές... 😅
Kwstas LampropoulosGiorgos Karavasilakis στην vw έχουν σίγουρα τα καλύτερα στελέχη marketing στην Ευρώπη!! Έτσι πουλάνε!
Kwstas LampropoulosKwstas Lampropoulos σιγά που δεν ξέρουν. Μια χαρά ξέρουν τι παράγουν ρε συ, απλά πουλάνε μόνο σήμα πια. Τυχαίο είναι που και ibiza και fabia είναι καλύτερα αυτοκίνητα?
Giorgos KaravasilakisKwstas Lampropoulos τίποτα δεν είναι τυχαίο.. Απλά εδώ κάνουν πωλήσεις μόνο με την φήμη, ενώ ουσιαστικά παράγουν ένα μέτριο σε όλα αυτοκίνητο...
Kwstas LampropoulosGiorgos Karavasilakis στην Ελλάδα είναι μόνιμο φαινόμενο αυτό ρε συ... Και δεν είναι και οι μόνοι! Και BMW με τον ίδιο τρόπο το πάει. Έχουν σταματήσει να εξελίσσουν ουσιαστικά τα αυτοκίνητα τους, πάνω από μια δεκαετία!
Giorgos KaravasilakisKwstas Lampropoulos ήδη βλέπουν την πλάτη Γιαπωνέζων και Κορεατών. Όταν θα τους περάσουν και οι Ευρωπαίοι, τότε θα αλλάξουν Ρότα..
Kwstas LampropoulosGiorgos Karavasilakis εγώ νομίζω πως σε αρκετές κατηγορίες είναι πίσω σχεδόν από τους πιο πολλούς. Η Peugeot χάνει σε κάτι από κάποιο vw δλδ?
Giorgos KaravasilakisKwstas Lampropoulos η Peugeot είναι εον η premium μάρκα της Stelantis. Αυτό έλειπε να είναι πίσω σε ποιότητα από την vw. Απλά θα της πάρει λίγο καιρό να μπει στην νοοτροπία των Ελλήνων που ακόμα δεν έχουν καταλάβει την αλλαγή της.
Kwstas LampropoulosGiorgos Karavasilakis καλά για Γιαπωνέζους δεν λέω. Λίγο το εσωτερικό τους μόνο με χαλάει...
Giorgos KaravasilakisKwstas Lampropoulos σε καινούργιο Mazda έχεις μπει ?
Kwstas LampropoulosGiorgos Karavasilakis όχι. Honda και toyota έχω δει τελευταίας γενιάς.
Giorgos KaravasilakisKwstas Lampropoulos μπες και δες ένα mazda και θα αλλάξεις γνώμη. Καμία σχέση με το παρελθόν και έχουν και υβριδικά..
Kwstas LampropoulosGiorgos Karavasilakis αυτό πάλι, που το πας.. γιατί ο όμιλος VAG δεν έχει ασχοληθεί καθόλου με φουλ υβριδικά σε μια εποχή που όλοι ψάχνουν οικονομία, δεν το καταλαβαίνω. .
Giorgos KaravasilakisKwstas Lampropoulos ρε εδώ δεν έχουν βρει τρόπο να σταματάνε τα αυτοκίνητα τους και να μην καίνε λάδια και βενζίνες με την σέσουλα, στα υβριδικά θα ψάχνουν?
Kwstas LampropoulosGiorgos Karavasilakis μα ίσα ίσα για αυτό θα έπρεπε!! Να ξεφύγουν από τις παλιές τεχνολογίες..
Giorgos KaravasilakisKwstas Lampropoulos η εξέλιξη νέας τεχνογιας θέλει λεφτά. Κι αυτοί βγάζουν αφού ακόμα πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Ποιος ο λόγος λοιπόν?
Kwstas LampropoulosGiorgos Karavasilakis τσάμπα κόπος Ε?
Giorgos KaravasilakisKwstas Lampropoulos και κυρίως, χρήμα!! Για Γερμανούς μιλάμε, μην το ξεχνάς...
Kwstas LampropoulosGiorgos Karavasilakis απορώ πως ακόμα βαστάει η Seat και δεν βγάζει τέτοια σκουπίδια ..
Giorgos KaravasilakisKwstas Lampropoulos πραγματικά, δεν έχουν σχέση ποιοτικά ούτε το ibiza, ούτε το leon που είναι βιτρίνα της Seat. Τουλάχιστον σε σύγκριση με τα vw, γιατί με τα γιαπωνέζικα μένουν πίσω κι αυτοί.. 😅
Kwstas LampropoulosGiorgos Karavasilakis καλά ναι, εσύ τι θα έλεγες!!
Giorgos KaravasilakisKwstas Lampropoulos 🤣🤣🤣
Xristos KampasGiorgos Karavasilakis όπως τα λέει ο φίλος είναι, τήν vw σέ ποιότητα τήν έχουν ξεπεράσει οι Κορεάτες και οι Γάλλοι, πουλάνε ακόμα εξαιτίας του marketing και φυσικά του σηματος vw, ότι πλαστικό είχε η πόρτα το 2010 έχει και τώρα, εδώ τους ξεπέρασε η Skoda και η seat που ανήκουν στον ίδιο όμιλο, τι νά λέμε τώρα.
- Μανωλης Σισκας
Βάλε και τις υπερωρίες της ένδειξης check engine
- Kappas Kostis
Μπορεί να έχει μόνο 4 καλά και όοοολα τα άλλα κακά !!!!!!
- τασος παπαμιχαλης
Κουwagen....
- Giorgos Agiovlasitis
Άλλο ένα κακό VW
- Chris Fotopoulos
Ibiza FR και με τα ρέστα παγωτά
Dimitris CharalampidisChris Fotopoulos εννοείς scoda fabia 🥲
Kwstas LampropoulosDimitris Charalampidis ibiza φίλε μου! Το καλύτερο του γκρουπ σε αυτή την κατηγορία..
Chris FotopoulosKwstas Lampropoulos λες να εννοώ άλλα από αυτά που γράφω. Και το Skoda fabia rs βέβαια καλύτερο και πιο τίμιο οικονομικά είναι από το πανάκριβο πόλο............
Kwstas LampropoulosChris Fotopoulos σίγουρα είναι καλύτερο ακόμα και το fabia, αλλά κανένα τους δεν μπορεί να συγκριθεί με το Ibiza. Διάβαζα συγκριτικό πριν μερικές μέρες Polo με Ibiza και είναι συντριπτική η διαφορά τους...
Chris FotopoulosKwstas Lampropoulos το έγραψα στην αρχή
Kwstas LampropoulosChris Fotopoulos ναι φίλε μου συμφωνώ. Ειδικά η τελευταία του γενιά είναι δύο σκάλες καλύτερη από όλα τους..
- Anthony Anthony
Μαλλον ιδεα δν εχετε...60000 κ κιχ..παρτε ντατσουν...εχετε καταντησει αηδια
Βασίλης ΘαλήςAnthony Anthony περίμενες ας πούμε να έχει σκορπίσει σε τόσα λίγα χλμ?
Anthony AnthonyΒασίλης Θαλής .αυτο καταλαβες.; ..εχω κ 1 golf μ 165.000 ..ομοιως...τπτ δε σκορπισε
Βασίλης ΘαλήςAnthony Anthony μα γράφεις σα να είναι κατόρθωμα το γεγονός πως έχει φτάσει στις 60.000 και δεν έχει κάνει κιχ... Τι έπρεπε να καταλάβω?
Anthony AnthonyΒασίλης Θαλής ..οκ..
Βασίλης ΘαλήςAnthony Anthony τον σταυρό σου να κάνεις πάντως φίλε. Από αυτά που γράφουν εδώ ιδιοκτήτες του Polo, μάλλον τυχερός είσαι που δεν τρέχεις στα συνεργεία προς το παρόν..
Γιώργος ΚυμιωνήςΒασίλης Θαλής Golf 5 με 320.000 km με αναλώσιμα μόνο . Διαβάζω με τα σχόλια και γελάω !
- Chris Stefanou
22 χιλιάρικα το πολο 🤣
- Timos Paraskevas
Γερμανικά θέατρα
- κωστας κυριακιδης
Από το 2008 μέχρι σήμερα το μόνο προβλήμα που είχα είναι τα ηλεκτρικά παράθυρα όντως είναι σαν άρμα στην αξιοπιστία δεν πεθαίνει ποτέ 🤣🤣🤣🤣
- Ξενοφων Λαγος
Κουβαγκεν 😂
- Χαράλαμπος Πιλικιδης
Γενικά τα γερμανικά ήταν πάντα ακριβά. Δίχως να τα αξίζουν, πάντα. Απλά έχει μείνει στην συνείδηση του κόσμου, ότι τα γερμανικά είναι πολύ αξιόπιστα αμάξια.
- Chris Koum
Σίγουρα θα βρεθούν κορόιδα να το πάρουν...
- Manolis G. Chatzikonstantinou
Βρείτε μερικά αρνητικά ακομα. Έχετε πλάκα.
Κορυφαίος θαυμαστής Giorgos KaravasilakisManolis G. Chatzikonstantinou αμέτρητοι ιδιοκτήτες του παρακάτω στα σχόλια, δεν δείχνουν να συμφωνούν μαζί σου.. Αναρωτιέμαι γιατί...
Manolis G. ChatzikonstantinouΚορυφαίος θαυμαστής Giorgos Karavasilakis Κι εγω. Μαλλον ειμαι τυχερός κάτοχος.
- Giwrgos Maxairas
Ξεχάσατε και τα μοτέρ που είναι ζημιαρικα
- Βασιλης Θεοχαρης
Στην 5ετια,κατω απο 100.000χλμ -στραβωσαν οι δισκοπλακες,οι ειδικοι ειπαν: περασες μεσα απο νερα οταν ηταν ζεστες!!! -Στραβωσε το εμπρος ψαλιδι,καβαλας πεζοδρομια -Αλλαγη δισκο,πλατο, εχεις το ποδι συνεχεια στον συμπλεκτη Subaru vivio 30 χρονια ,μονο λαδια και μπαταρια,ουτε λαμπα αλλαγη...
- Dimitris Kontogiannakoudis
μονο 1 ) MAZDA και 2 ) TOYOTA
Gerry FrenDimitris Kontogiannakoudis Honda;
Βασιλης ΧριστοδουλουDimitris Kontogiannakoudis Μιτσουμπισι λατζερ..το ποιο αξιοπιστο
Dimitris KontogiannakoudisGerry Fren HONDA HAS VERY EXPENCIVE SALES NETWORK IN GREECE....
Βασιλης ΘεοχαρηςDimitris Kontogiannakoudis η mazda με το Skyactiv εχει το καλυτερο μοτερ.
Dimitris KontogiannakoudisΒασιλης Θεοχαρης ΕΧΩ MAZDA 20 ΧΡΟΝΙΑ ... ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 385000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΚΟΜΑ ΟΥΤΕ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΠΟΥ ΞΕΡΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ....
Γιώργος ΡάκκαςDimitris Kontogiannakoudis και για την τιμή του έχει πάρα πολλά έξτρα.
- Νικος Δελ
Άλλος ένας κουβάς με ρόδες της VW 😂
- Dimitris Striftos
ξέχασαν να γράψουν ότι είναι και φριτέζα ❤️
- Angelos Angelidis
<Ποιότητα κατασκευής> (λαμαρινών) κ απεριόριστη... εγγύηση χιλιομέτρων σε έν σόρρυ σε 2 χρονια) κ να μένεις στο αυτοκινητο κ να οδηγάς ταυτοχρινα σε δύο χρόνια δεν φτάνεις ούτε τα 80 Χιλ χιλιομετρα χαχαχα! Τι παπά πουλάς ρε κουβαγκεν...Α ξέχασα έχει χοντρή λαμαρίνα αν τρακάρεις βγαίνεις ζωντανός...Ευτυχώς το ξεφωρτωθηκα κ γλυτωσα
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςAngelos Angelidis ποιο μοντέλο είχες αδερφέ?
Giannis KoutsougkoulosAngelos Angelidis οι μεγαλύτεροι απατεώνες στο αυτοκίνητο,, Γερμανοι.
Angelos AngelidisΟδυσσέας Μαυρομάτης Ειχα αρκετά της VW στο παρελθον...
Angelos AngelidisAngelos Angelidis Αν κ δεν έχω το συγκεκριμένο για να φτάσουν την βασιλισσα ΗΟΝDA σε ποιότητα μηχανικών μερών κ φρενων θέλουν καμίια 100 χρόνια..Επίσης κ η ΚΙΑ έχει ανέβει σημαντικά τώρα δεε την εισβολή των ηλεκτροκίνητων Κινεζικών όπως βλέπω στο YouTube με την τρομερή ποιότητα κ το εκπληκτικό value for money θα κλάψουν μανουλες...
Βλαδιμηρος ΛενινAngelos Angelidis Ακριβώς έτσι φίλε μου. Έχω το jazz το αυτόματο του 2007 με 230.000 απροβληματιστα χλμ. και συνεχίζει... Μόνο σέρβις και τίποτα άλλο. Θέλουν πολλά ψωμιά να φάνε ακόμη για να φτάσουν την Honda.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΒλαδιμηρος Λενιν άρα μιλάς με πικρή πείρα όπως καταλαβαίνω ..
Angelos AngelidisΟδυσσέας Μαυρομάτης άστα... με πεθάνανε στα 500-800αρια ευτυχως έφυγα κ γλυτωσα τεσπα υπάρχουν κ λάτρεις που είναι ευχαριστημένοι με την VW ο καθένας με τις απόψεις του σεβαστές εγώ μιλάω από την δική μου εμπειρία...
Angelos AngelidisAngelos Angelidis ακριβώς τα πες όλα έτσι είναι κ ας μην έχω Honda
- Γιώργος Κολοκυθάς
Βασικά δεν έχει 4 κόκκινα σημεία το Polo. Ολόκληρο είναι ένα κόκκινο σημείο από μόνο του