σχόλια
Τι δεν σας έχουν πει για το Suzuki Vitara
Suzuki Vitara 1.4 HYBRID 48V 2WD, Τιμή 21/11/2024: 19 580€
Τα 5 κόκκινα του Suzuki Vitara
Το Suzuki Vitara βρίσκεται στο TOP 10 των πωλήσεων λιανικής για το πρώτο εξάμηνο του 2023 και είναι το τρίτο πιο καλοπουλημένο μικρό SUV. Συνεχίζοντας τη νέα σειρά άρθρων μας, όπου εξετάζουμε τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία των Best Sellers στην Ελλάδα, αναλύουμε το ιαπωνικό μοντέλο και βλέπουμε πόσο καλό είναι στην πραγματικότητα.
Τι δεν σας έχουν πει για το Suzuki Vitara
Κάποτε το Suzuki Vitara θεωρούταν εξαιρετικό εκτός δρόμου «εργαλείο», αφού ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας που είχε, του έφτιαξε ένα καλό όνομα. Το Vitara συνεχίζει να είναι best-seller στην Ελλάδα και βρίσκεται στην 7η θέση των πωλήσεων λιανικής για το πρώτο εξάμηνο του 2023, με 663 πωλήσεις. Στην κατηγορία των μικρών SUV μάλιστα, το μοντέλο έρχεται τρίτο. Πόσο καλό είναι πλέον το Suzuki Vitara;
Συνεχίζοντας την νέα σειρά άρθρων μας, στην οποία αναλύουμε τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία των best-sellers, ήρθε η ώρα να εξετάσουμε το Suzuki Vitara και να δούμε ποια είναι τα κόκκινα και τα πράσινα σημεία του. Εστιάζουμε στη βασική έκδοση του ιαπωνικού μοντέλου, που έχει τιμή 19.580 ευρώ και διαθέτει ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα 129 ίππων, κίνηση στους εμπρός τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Τα κόκκινα σημεία του Suzuki Vitara
Δεν έχει καμία σχέση με το Vitara που ξέραμε, εκτός δρόμου
Το Suzuki Vitara δεν έχει καμία σχέση με τον προκάτοχό του σε εκτός δρόμου δυνατότητες. Για παράδειγμα, σήμερα το Dacia Duster είναι πολύ καλύτερο εκτός δρόμου. Για να μιλήσουμε με νούμερα, τα Grand Vitara είχαν 29 μοίρες γωνία προσέγγισης, όταν το καινούργιο έχει 18,2 μοίρες. Το Dacia Duster βάζει τα γυαλιά και στα δύο μοντέλα και είναι ακόμα καλύτερο στο να περνάει μέσα από χαντάκια και κακοτράχαλα εδάφη, αφού έχει 21 εκ. απόσταση από το έδαφος, 30 μοίρες γωνία προσέγγισης και 33 μοίρες γωνία φυγής (17,7 μοίρες η γωνία φυγής του νέου Vitara και 24 μοίρες αυτή του Grand Vitara 1998).Έχει πολύ φτωχό εξοπλισμό
Ο βασικός εξοπλισμός του Suzuki Vitara είναι πολύ φτωχός. Δεν έχει ούτε καν ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ούτε αισθητήρες παρκαρίσματος, ούτε έγχρωμη οθόνη αφής για το infotainment.Θέλει 38,3 μέτρα για να σταματήσει
Τα φρένα του είναι μέτρια (38,3 μέτρα για το 100-0). Υπάρχουν πλέον αυτοκίνητα στην κατηγορία που θέλουν 3 μέτρα λιγότερο για να σταματήσουν (πχ. Nissan Juke).Έχει μικρό πορτ-μπαγκάζ
Το πορτ-μπαγκάζ του Suzuki Vitara είναι μικρό. Έχει χωρητικότητα 375 λίτρα, όταν π.χ. το Ford Puma έχει 161 λίτρα παραπάνω (536). Με άλλα λόγια, στο Puma χωράνε μια βαλίτσα και ένα σακ-βουαγιάζ επιπλέον.Αν είσαι πάνω από 1,76μ δεν χωράς πίσω
Ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι λίγος. Αν έχεις ύψος πάνω από 1,76 μέτρα δεν χωράς.Τα πράσινα σημεία του Suzuki Vitara
Έχει καλή τιμή
Η τιμή του Suzuki Vitara είναι χαμηλή, 19.580 ευρώ. Βέβαια ο φτωχός εξοπλισμός του αφαιρεί τον τίτλο του «Value for Money».Έχει καλό όνομα
Το Suzuki Vitara έχει φτιάξει ένα καλό όνομα στην κατηγορία των SUV. Αυτό όπως αναφέραμε οφείλεται στις προηγούμενες γενιές, που ήταν πιο σκληροτράχηλες.Εσείς τι πιστεύετε; Αξίζει το Suzuki Vitara να είναι στο TOP 10 των πωλήσεων και το τρίτο πιο δημοφιλές μικρό SUV; Θα είχε αυτές τις πωλήσεις αν γνώριζαν τα παραπάνω;
Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μας τα αναλυτικά χαρακτηριστικά του Suzuki Vitara και τη σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του.
Σελ. 2 | Το Suzuki Vitara απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας |
Σελ. 3 | Suzuki Vitara. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 4 | Suzuki Vitara: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |
Η Suzuki το 2023......
Προβολή περισσότερων σχολίων
Μήπως καλύτερα να πάρεις S-cross;
Τα μόνα τετρακίνητα κάτω από 1600 κυβικά είναι αυτό και το duster. Τιμή και τα δύο στα 27000 σε καλές εκδόσεις. Τίμια, με το vitara να είναι πιο ποιοτικό και το dacia καλύτερο στο χώμα. Γιαυτό και πουλάνε σαν τρελά. Μικροθεματακια έχουν όλα τα αυτοκίνητα και μάλιστα πιο ακριβά μοντέλα περισσότερα.
Γιά τα 129 άλογα, τα 235 nm ροπή και τα 8,8 δλπ 0- 100 δεν λέτε κουβέντα ή κάνω λάθος...
Τα σημερινά μοντέλα δεν έχουν καμία σχέση με το βιταρα του 2.000 Έχω κάνει 320.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα μηχανικό πρόβλημα σκυλί στα χώματα τραβάει για πλάκα τροχόσπιτο ενάμισυ τοννο με μείον βέβαια την κατανάλωση και τα τέλη κυκλοφορίας Όμως από χώρους και συμπεριφορά στον δρόμο ...δεν το αλλάζω με τίποτα
Αγοραζοντας την πιο πλουσια εκδοση εχει πολλα παραπανω πραγματα. Αλλωστε η εκδοση με την τετρακινηση τα εχει ολα αυτα στη βασικη. Για τις off road δυνατοτητες παντως, σε λασπη και σε σαμαρια στο δρομο δεν κολλησε ποτε. Δεν ειμαι σιγουρος αν το PUMA βγαινει τετρακινητο και σε τι τιμη ειναι, αλλα οσο για το DUSTER, οποιος μπει μεσα για λιγο θα καταλαβει οτι 1000 φορες VITARA ακομα και με χειροκινητα παραθυρα παρα ενα πλαστικο ντενεκε και με αμφιβολη αξιοπιστια
Αξίζει. Με μια οθόνη πίσω είναι ο.κ.
Καλησπέρα το μόνο μειονέκτημα που ίσως έχει είναι αυτό για τα φρένα του , αν μας λέγατε και τι εννοείται ... γιατί 2 μέτρα όλα και όλα διαφορά από το καλύτερο της κατηγορίας δεν είναι σοβαρά πράγματα ... επίσης καλό θα είναι να μην το συγκρίνεται με αυτοκίνητα που έχουν 40 χιλιάρικα !!! Τέλος πολύς κόσμος δεν θέλει τις υπερβολικές ηλεκτρονικές βλακείες που βάζουν στα αυτοκίνητα σήμερα !!! και στα πίσω τζάμια η μανιβέλα ισούται με ασφάλεια αν πέσεις στο νερό που δεν θα δουλεύει τίποτε άλλο !!!
Παράθυρα: Εγώ δεν ανοίγω ούτε τα εμπρός, δε με πειράζει το χερούλι πίσω. Αισθητήρες, οθόνη, κάμερα: 100+250€, δωρεάν Χώροι πίσω 1;76 : Για παιδιά μια χαρά είναι Μία καλή & φθηνή επιλογή με υποχωρήσεις!
Άσχημο.......και μουσταρδί χρώμα.... τι να σχολιάσεις .......
Ποτέ κανένα Vitara δεν είχε ΤΟ χώρο αποσκευών ή ΤΟ χώρο για τους πίσω επιβάτες (υπάρχουν τα πολυτελή ψευτo suv των 2,5 τόνων με 21" ζάντες και το αντίστοιχο κοινό και εκμετάλλευση φυσικά). Όσον αφορά τον εξοπλισμό - όπως όλες οι εταιρείες - διαθέτει έκδοση με τις ελλείψεις που αναφέρετε. Τέλος πράγματι ένα αυτοφερόμενο όχημα ποτέ δε θα έχει τις εκτός δρόμου δυνατότητες που έχει ένα με πλαίσιο τύπου "σκάλα" (αυτονόητο).
Ήδη τα μοντέλα του 22 έχουν ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
Αυτά είναι τα γνήσια τετρακίνητα και που δεν το έχω πάει τόσα χρόνια απροβληματιστα.
Αυτό όμως μάλλον θα κρατήσει 20 χρόνια... αυτά με τά πολλά ηλεκτρονικά;;;;θα την βγάλουν τη δεκαετία;;;
Ναι αλλα ο νεοελληνας για να ανεβει θελει τζσιπουρα…
Το Vitara είναι πολύ καλό για τα λεφτά του , αγοράζεις ένα φθηνό suv που μπορεί να διανύσει εύκολα μια διαδρομή σε χώμα και χιόνι έχει γωνία προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης (18º, 18º και 28º) . Τώρα αν έχει μανιβέλα στα παράθυρα δεν έγινε και κάτι δεν αγοράζεις Land Cruiser ούτε wrangler.
Το vitara θα είναι πάντα vitara! Μπορεί να φλωρεξε λίγο τάσης και ανάγκη πωλήσεων, αλλά ακόμα και με την ηλεκτρική τετρακίνηση θα βγει από άμμους και λάσπες! Ασε που είναι από τα ελάχιστα Ιαπωνίκα πλέον αυτοκίνητα!
Πως φτάσαμε από τη δεκαετία του 2000-2010 όπου όλα έρχονταν full εξοπλισμένα σε όλα τα επίπεδα( ασφαλείας και πολυτελείας),στη σημερινή κατάντια… Κρίμα για τους σημερινούς οδηγούς της χώρας μας όπου δυστυχως αναγκάζονται πολλες φορές να αγοράσουν καινούργια αλλά φτωχά σε εξοπλισμό και επιδόσεις οχήματα
Ρε παιδιά έλεος αυτές οι συζητήσεις είναι που τις κάναμε πριν 30 χρόνια.....δλδ είναι μόνο το βιταρα που έχει πίσω μανιβέλα.....όλα τ αυτοκίνητα κάπου δίνουν κ κάπου κόβουν, αλλά έχουν υπέρ κάπου κ χάνουν κάπου αλλού........όλες οι εταιρείες το ίδιο κάνουν π.χ...20000 κ όταν πας εκεί φεύγεις με + αλλά 5 τουλάχιστον......
Ο εξοπλισμός είναι το λιγότερο... Άλλωστε τα βασικά( συναγερμό, abs, air-condition ή clima, άντε και navigation )πρέπει να έχει το αυτοκίνητο γιατι σε περίπτωση βλάβης θέλεις μια μικρή περιουσία για αντικατάσταση...Οι εκτός δρόμου επιδόσεις,οι χώροι επιβατών και το πορτμπαγκάζ για εμένα είναι το χειρότερο...
Βέβαια στο τεστ ταράνδου είναι καλύτερο από όλα αλλά ούτε αυτό έχει σημασία. Ηλεκτρικά παράθυρα μπιχλιμπίδια κ ας τουμπαρει.
Είναι μουφα τα πλαστικά θυμίζουν Lada κυρίως στο sx4
ναι αλλά γράφει suzuki
2023 - 20.000 ευρώ - χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα!!!
Τιμή
Μεγάλη πατατα
Υπέρ.....κινητήρας.....υπέρ υβριδικό δλδ χαμηλή κατανάλωση....
Όχι
Πολλά για κάτι φτωχό....
Αφού έχει και κινητήρα, και δεν ανοίγουν τρύπα στο σασί να περπατάς σαν τους Flintstones, μην λέτε κουβέντα...
Υπάρχουν και άλλα αμάξια
How much?
Για να μην έχει ηλεκτρικά παράθυρα,"οθοναρα" και ηλεκτρικο χειροφρενο εγω θα πλήρωνα έξτρα!
Πάρε Γερμανικό πού τά έχει όλα και είναι φουλ .γιατί Ελλάδα φέρνουν τά ποίο φτηνά .Καμία σχέση το ένα με το άλλο
Απορώ, αφού έχει χάσει το χαρακτήρα του ορθόδοξου Vitara, γιατί δεν του έχουν αλλάξει ονομα? Επίκληση στο συναίσθημα κανουν? Το μονο που κερδίζει η Suzuki είναι να το βάζει στη σκια του παλιού.
Πείτε μου σας παρακαλώ ΕΝΑ μόνο καινούργιο αυτοκίνητο που εχει τις ίδιες δυνατότητες εκτός δρομου όπως τα παλιά καλά τετρακίνητα , και σε τι τιμή μπορούμε να το αγοράσουμε??
Δηλαδή τόσα χρόνια που οδηγούσαμε αμάξια χωρίς οθόνη,ηλεκτρικά τζάμια,αισθητήρες κλπ όλα αυτά που βάζουν τώρα .......... Δεν ήταν καλά και αξιόπιστα αμάξια ? Μην τρελαθουμε !!!!!!!
Εάν είχε ότι του λείπει θα είχε 30 και βάλε!!!
Εγώ πάντως που είμαι 1.84 μια χαρά χώρεσα πίσω και είχα και λίγο αέρα ακόμη..
Συν ότι είναι από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα από όποια γωνία το δεις. Ασχήμια παντού στα αυτοκίνητα πλέον, αρκετή ασχήμια . Όταν παράγεις αυτοκίνητα κάθε δύο χρόνια για τους κοινους θνητούς, πόση ομορφιά να εμπνευστεις ? Κάποια στιγμή στερευει η έμπνευση για ωραία αυτοκίνητα. Οχι οτι τα προηγούμενα αυτοκίνητα απο τις περισσότερες μαρκες ήταν πολύ ωραία, αλλά πλέον όλα είναι ένα σύνολο κινούμενων εμετών.
Συγνώμη μια ερώτηση , Τουρκία κατασκευάζεται?
Ευχαριστούμε πολύ..ρε παιδιά τό θαψατε.. έλεος πέραν των έξτρα που στην Ελλάδα τα ζητάς και έχει αναμονή θα απαντούσα.. έχει μοτέρ Suzuki .. Έλα με αγάπη εμείς μεγαλώσαμε με το όνομα Vitara..
Δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα και οθόνη. Σιγά το πράγμα
Οχι
ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ...