autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
352
σχόλια
Τι δεν σας έχουν πει για το Suzuki Vitara
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τι δεν σας έχουν πει για το Suzuki Vitara

Suzuki Vitara 1.4 HYBRID 48V 2WD, Τιμή 21/11/2024: 19 580€

Τα 5 κόκκινα του Suzuki Vitara

Διαβάστηκε από 101573 αναγνώστες - 20/7/2024

Το Suzuki Vitara βρίσκεται στο TOP 10 των πωλήσεων λιανικής για το πρώτο εξάμηνο του 2023 και είναι το τρίτο πιο καλοπουλημένο μικρό SUV. Συνεχίζοντας τη νέα σειρά άρθρων μας, όπου εξετάζουμε τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία των Best Sellers στην Ελλάδα, αναλύουμε το ιαπωνικό μοντέλο και βλέπουμε πόσο καλό είναι στην πραγματικότητα.

Τι δεν σας έχουν πει για το Suzuki Vitara

Κάποτε το Suzuki Vitara θεωρούταν εξαιρετικό εκτός δρόμου «εργαλείο», αφού ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας που είχε, του έφτιαξε ένα καλό όνομα. Το Vitara συνεχίζει να είναι best-seller στην Ελλάδα και βρίσκεται στην 7η θέση των πωλήσεων λιανικής για το πρώτο εξάμηνο του 2023, με 663 πωλήσεις. Στην κατηγορία των μικρών SUV μάλιστα, το μοντέλο έρχεται τρίτο. Πόσο καλό είναι πλέον το Suzuki Vitara;

Συνεχίζοντας την νέα σειρά άρθρων μας, στην οποία αναλύουμε τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία των best-sellers, ήρθε η ώρα να εξετάσουμε το Suzuki Vitara και να δούμε ποια είναι τα κόκκινα και τα πράσινα σημεία του. Εστιάζουμε στη βασική έκδοση του ιαπωνικού μοντέλου, που έχει τιμή 19.580 ευρώ και διαθέτει ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα 129 ίππων, κίνηση στους εμπρός τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

ΑρνητικάΤα κόκκινα σημεία του Suzuki Vitara

Αρνητικά Δεν έχει καμία σχέση με το Vitara που ξέραμε, εκτός δρόμου

Το Suzuki Vitara δεν έχει καμία σχέση με τον προκάτοχό του σε εκτός δρόμου δυνατότητες. Για παράδειγμα, σήμερα το Dacia Duster είναι πολύ καλύτερο εκτός δρόμου. Για να μιλήσουμε με νούμερα, τα Grand Vitara είχαν 29 μοίρες γωνία προσέγγισης, όταν το καινούργιο έχει 18,2 μοίρες. Το Dacia Duster βάζει τα γυαλιά και στα δύο μοντέλα και είναι ακόμα καλύτερο στο να περνάει μέσα από χαντάκια και κακοτράχαλα εδάφη, αφού έχει 21 εκ. απόσταση από το έδαφος, 30 μοίρες γωνία προσέγγισης και 33 μοίρες γωνία φυγής (17,7 μοίρες η γωνία φυγής του νέου Vitara και 24 μοίρες αυτή του Grand Vitara 1998).
 

Αρνητικά Έχει πολύ φτωχό εξοπλισμό

Ο βασικός εξοπλισμός του Suzuki Vitara είναι πολύ φτωχός. Δεν έχει ούτε καν ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ούτε αισθητήρες παρκαρίσματος, ούτε έγχρωμη οθόνη αφής για το infotainment.

 

Αρνητικά Θέλει 38,3 μέτρα για να σταματήσει

Τα φρένα του είναι μέτρια (38,3 μέτρα για το 100-0). Υπάρχουν πλέον αυτοκίνητα στην κατηγορία που θέλουν 3 μέτρα λιγότερο για να σταματήσουν (πχ. Nissan Juke).

 

Αρνητικά Έχει μικρό πορτ-μπαγκάζ

Το πορτ-μπαγκάζ του Suzuki Vitara είναι μικρό. Έχει χωρητικότητα 375 λίτρα, όταν π.χ. το Ford Puma έχει 161 λίτρα παραπάνω (536). Με άλλα λόγια, στο Puma χωράνε μια βαλίτσα και ένα σακ-βουαγιάζ επιπλέον.
 

Αρνητικά Αν είσαι πάνω από 1,76μ δεν χωράς πίσω

Ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι λίγος. Αν έχεις ύψος πάνω από 1,76 μέτρα δεν χωράς. 

ΘετικάΤα πράσινα σημεία του Suzuki Vitara

Θετικά Έχει καλή τιμή

Η τιμή του Suzuki Vitara είναι χαμηλή, 19.580 ευρώ. Βέβαια ο φτωχός εξοπλισμός του αφαιρεί τον τίτλο του «Value for Money».
 

Θετικά Έχει καλό όνομα

Το Suzuki Vitara έχει φτιάξει ένα καλό όνομα στην κατηγορία των SUV. Αυτό όπως αναφέραμε οφείλεται στις προηγούμενες γενιές, που ήταν πιο σκληροτράχηλες.
 
 
Εσείς τι πιστεύετε; Αξίζει το Suzuki Vitara να είναι στο TOP 10 των πωλήσεων και το τρίτο πιο δημοφιλές μικρό SUV; Θα είχε αυτές τις πωλήσεις αν γνώριζαν τα παραπάνω;

Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μας τα αναλυτικά χαρακτηριστικά του Suzuki Vitara και τη σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του.

Σελ.
2
Το Suzuki Vitara απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας
Σελ.
3
Suzuki Vitara. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
Σελ.
4
Suzuki Vitara: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας;
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε
  • Οδυσσέας Μαυρομάτης

    Η Suzuki το 2023......

    Προβολή περισσότερων σχολίων
  • Nickos Theodoridis

    Μήπως καλύτερα να πάρεις S-cross;

  • Petros Kampas

    Τα μόνα τετρακίνητα κάτω από 1600 κυβικά είναι αυτό και το duster. Τιμή και τα δύο στα 27000 σε καλές εκδόσεις. Τίμια, με το vitara να είναι πιο ποιοτικό και το dacia καλύτερο στο χώμα. Γιαυτό και πουλάνε σαν τρελά. Μικροθεματακια έχουν όλα τα αυτοκίνητα και μάλιστα πιο ακριβά μοντέλα περισσότερα.

  • Νίκος Κων Παρθενης

    Γιά τα 129 άλογα, τα 235 nm ροπή και τα 8,8 δλπ 0- 100 δεν λέτε κουβέντα ή κάνω λάθος...

  • Γρηγόρης Ανδρόνικος

    Τα σημερινά μοντέλα δεν έχουν καμία σχέση με το βιταρα του 2.000 Έχω κάνει 320.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα μηχανικό πρόβλημα σκυλί στα χώματα τραβάει για πλάκα τροχόσπιτο ενάμισυ τοννο με μείον βέβαια την κατανάλωση και τα τέλη κυκλοφορίας Όμως από χώρους και συμπεριφορά στον δρόμο ...δεν το αλλάζω με τίποτα

  • Manolis Mast

    Αγοραζοντας την πιο πλουσια εκδοση εχει πολλα παραπανω πραγματα. Αλλωστε η εκδοση με την τετρακινηση τα εχει ολα αυτα στη βασικη. Για τις off road δυνατοτητες παντως, σε λασπη και σε σαμαρια στο δρομο δεν κολλησε ποτε. Δεν ειμαι σιγουρος αν το PUMA βγαινει τετρακινητο και σε τι τιμη ειναι, αλλα οσο για το DUSTER, οποιος μπει μεσα για λιγο θα καταλαβει οτι 1000 φορες VITARA ακομα και με χειροκινητα παραθυρα παρα ενα πλαστικο ντενεκε και με αμφιβολη αξιοπιστια

  • Dimitris Lekkas

    Αξίζει. Με μια οθόνη πίσω είναι ο.κ.

  • Lakis Kretsis

    Καλησπέρα το μόνο μειονέκτημα που ίσως έχει είναι αυτό για τα φρένα του , αν μας λέγατε και τι εννοείται ... γιατί 2 μέτρα όλα και όλα διαφορά από το καλύτερο της κατηγορίας δεν είναι σοβαρά πράγματα ... επίσης καλό θα είναι να μην το συγκρίνεται με αυτοκίνητα που έχουν 40 χιλιάρικα !!! Τέλος πολύς κόσμος δεν θέλει τις υπερβολικές ηλεκτρονικές βλακείες που βάζουν στα αυτοκίνητα σήμερα !!! και στα πίσω τζάμια η μανιβέλα ισούται με ασφάλεια αν πέσεις στο νερό που δεν θα δουλεύει τίποτε άλλο !!!

  • Stelios Giannelis

    Παράθυρα: Εγώ δεν ανοίγω ούτε τα εμπρός, δε με πειράζει το χερούλι πίσω. Αισθητήρες, οθόνη, κάμερα: 100+250€, δωρεάν Χώροι πίσω 1;76 : Για παιδιά μια χαρά είναι Μία καλή & φθηνή επιλογή με υποχωρήσεις!

  • Δημήτρης Δρουμαλιάς

    Άσχημο.......και μουσταρδί χρώμα.... τι να σχολιάσεις .......

  • Nikiforos Triple

    Ποτέ κανένα Vitara δεν είχε ΤΟ χώρο αποσκευών ή ΤΟ χώρο για τους πίσω επιβάτες (υπάρχουν τα πολυτελή ψευτo suv των 2,5 τόνων με 21" ζάντες και το αντίστοιχο κοινό και εκμετάλλευση φυσικά). Όσον αφορά τον εξοπλισμό - όπως όλες οι εταιρείες - διαθέτει έκδοση με τις ελλείψεις που αναφέρετε. Τέλος πράγματι ένα αυτοφερόμενο όχημα ποτέ δε θα έχει τις εκτός δρόμου δυνατότητες που έχει ένα με πλαίσιο τύπου "σκάλα" (αυτονόητο).

  • Θανάσης Γοβατζιδάκης

    Ήδη τα μοντέλα του 22 έχουν ηλεκτρικά παράθυρα πίσω

  • Παναγιωτης Χουντας

    Αυτά είναι τα γνήσια τετρακίνητα και που δεν το έχω πάει τόσα χρόνια απροβληματιστα.

  • Κώστας Μαρής

    Αυτό όμως μάλλον θα κρατήσει 20 χρόνια... αυτά με τά πολλά ηλεκτρονικά;;;;θα την βγάλουν τη δεκαετία;;;

  • Vasilios Macro

    Ναι αλλα ο νεοελληνας για να ανεβει θελει τζσιπουρα…

  • Stefanos Sigalas

    Το Vitara είναι πολύ καλό για τα λεφτά του , αγοράζεις ένα φθηνό suv που μπορεί να διανύσει εύκολα μια διαδρομή σε χώμα και χιόνι έχει γωνία προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης (18º, 18º και 28º) . Τώρα αν έχει μανιβέλα στα παράθυρα δεν έγινε και κάτι δεν αγοράζεις Land Cruiser ούτε wrangler.

  • Nikos Maresis

    Το vitara θα είναι πάντα vitara! Μπορεί να φλωρεξε λίγο τάσης και ανάγκη πωλήσεων, αλλά ακόμα και με την ηλεκτρική τετρακίνηση θα βγει από άμμους και λάσπες! Ασε που είναι από τα ελάχιστα Ιαπωνίκα πλέον αυτοκίνητα!

  • Apostolis Tziomakas

    Πως φτάσαμε από τη δεκαετία του 2000-2010 όπου όλα έρχονταν full εξοπλισμένα σε όλα τα επίπεδα( ασφαλείας και πολυτελείας),στη σημερινή κατάντια… Κρίμα για τους σημερινούς οδηγούς της χώρας μας όπου δυστυχως αναγκάζονται πολλες φορές να αγοράσουν καινούργια αλλά φτωχά σε εξοπλισμό και επιδόσεις οχήματα

  • Nikos Nick

    Ρε παιδιά έλεος αυτές οι συζητήσεις είναι που τις κάναμε πριν 30 χρόνια.....δλδ είναι μόνο το βιταρα που έχει πίσω μανιβέλα.....όλα τ αυτοκίνητα κάπου δίνουν κ κάπου κόβουν, αλλά έχουν υπέρ κάπου κ χάνουν κάπου αλλού........όλες οι εταιρείες το ίδιο κάνουν π.χ...20000 κ όταν πας εκεί φεύγεις με + αλλά 5 τουλάχιστον......

  • Vaggelis Vavas Vavanos

    Ο εξοπλισμός είναι το λιγότερο... Άλλωστε τα βασικά( συναγερμό, abs, air-condition ή clima, άντε και navigation )πρέπει να έχει το αυτοκίνητο γιατι σε περίπτωση βλάβης θέλεις μια μικρή περιουσία για αντικατάσταση...Οι εκτός δρόμου επιδόσεις,οι χώροι επιβατών και το πορτμπαγκάζ για εμένα είναι το χειρότερο...

  • Χριστόφορος Φυτάς

    Βέβαια στο τεστ ταράνδου είναι καλύτερο από όλα αλλά ούτε αυτό έχει σημασία. Ηλεκτρικά παράθυρα μπιχλιμπίδια κ ας τουμπαρει.

  • Γιαννης Ηλιοπουλος

    Είναι μουφα τα πλαστικά θυμίζουν Lada κυρίως στο sx4

  • Karidis Yorgos

    ναι αλλά γράφει suzuki

  • Kwstas Lampropoulos

    2023 - 20.000 ευρώ - χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα!!!

  • Stelio Tata

    Τιμή

  • Alexandros Zafeiriou

    Μεγάλη πατατα

  • Nikos Nick

    Υπέρ.....κινητήρας.....υπέρ υβριδικό δλδ χαμηλή κατανάλωση....

  • Αντ Χριστ

    Όχι

  • Panos Economopoylos

    Πολλά για κάτι φτωχό....

  • Μηνάς Αποστόλου

    Αφού έχει και κινητήρα, και δεν ανοίγουν τρύπα στο σασί να περπατάς σαν τους Flintstones, μην λέτε κουβέντα...

  • Apostolos Sioyfas

    Υπάρχουν και άλλα αμάξια

  • Τάσος Ορφανός

    How much?

  • Τάσος Ορφανός

    Για να μην έχει ηλεκτρικά παράθυρα,"οθοναρα" και ηλεκτρικο χειροφρενο εγω θα πλήρωνα έξτρα!

  • Φώτης Κακκιού

    Πάρε Γερμανικό πού τά έχει όλα και είναι φουλ .γιατί Ελλάδα φέρνουν τά ποίο φτηνά .Καμία σχέση το ένα με το άλλο

  • Akis Touger

    Απορώ, αφού έχει χάσει το χαρακτήρα του ορθόδοξου Vitara, γιατί δεν του έχουν αλλάξει ονομα? Επίκληση στο συναίσθημα κανουν? Το μονο που κερδίζει η Suzuki είναι να το βάζει στη σκια του παλιού.

  • Γρηγόρης Αργυρόπουλος

    Πείτε μου σας παρακαλώ ΕΝΑ μόνο καινούργιο αυτοκίνητο που εχει τις ίδιες δυνατότητες εκτός δρομου όπως τα παλιά καλά τετρακίνητα , και σε τι τιμή μπορούμε να το αγοράσουμε??

  • Λευτέρης Ρήγας

    Δηλαδή τόσα χρόνια που οδηγούσαμε αμάξια χωρίς οθόνη,ηλεκτρικά τζάμια,αισθητήρες κλπ όλα αυτά που βάζουν τώρα .......... Δεν ήταν καλά και αξιόπιστα αμάξια ? Μην τρελαθουμε !!!!!!!

  • Jim Melodos

    Εάν είχε ότι του λείπει θα είχε 30 και βάλε!!!

  • George Bilakis

    Εγώ πάντως που είμαι 1.84 μια χαρά χώρεσα πίσω και είχα και λίγο αέρα ακόμη..

  • Panayiotis Konstantos

    Συν ότι είναι από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα από όποια γωνία το δεις. Ασχήμια παντού στα αυτοκίνητα πλέον, αρκετή ασχήμια . Όταν παράγεις αυτοκίνητα κάθε δύο χρόνια για τους κοινους θνητούς, πόση ομορφιά να εμπνευστεις ? Κάποια στιγμή στερευει η έμπνευση για ωραία αυτοκίνητα. Οχι οτι τα προηγούμενα αυτοκίνητα απο τις περισσότερες μαρκες ήταν πολύ ωραία, αλλά πλέον όλα είναι ένα σύνολο κινούμενων εμετών.

  • George Filis

    Συγνώμη μια ερώτηση , Τουρκία κατασκευάζεται?

  • Dimitris Sinogeorgos

    Ευχαριστούμε πολύ..ρε παιδιά τό θαψατε.. έλεος πέραν των έξτρα που στην Ελλάδα τα ζητάς και έχει αναμονή θα απαντούσα.. έχει μοτέρ Suzuki .. Έλα με αγάπη εμείς μεγαλώσαμε με το όνομα Vitara..

  • Αντωνης Ζακας

    Δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα και οθόνη. Σιγά το πράγμα

  • Δημήτρης Μυλωνάς

    Οχι

  • Giorgos Andriotakis

    ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ...

Διαβάστε και άλλα σχόλια στην σελίδα μας στο Facebook