Το Suzuki Vitara απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας
Πόσο καλό είναι το Suzuki Vitara σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές; Δείτε το και συγκριτικά με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Suzuki Vitara | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Suzuki Vitara 1.4 Hybrid 48v 2wd 129ps | 92% | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps | 78% | SUZUKI VITARA 1.4 HYBRID 48V 4WD 129ps |
Βαθμολογία | 87% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year | 2020 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα | Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1373 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS) | 129 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 155ps | 84 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο | ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων | 6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση | ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,7 | 5,2 | HONDA JAZZ CROSSTAR e:HEV 109ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 922 | 1050 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 529 | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 4WD-I 116ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) | 11,2 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI 110 PS 110ps | 5,5 | TOYOTA YARIS CROSS 1.5 HDF 116 PS E-CVT 2WD 116ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,34 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS 114ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 375 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 289 | SUZUKI VITARA 1.5 HEV 116 PS 4WD 6AGS 116ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.) | 8,66 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 13,98 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 190 | 220 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 165 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,3 | 35,2 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 40,6 | HYUNDAI BAYON 1.2 84 PS 84ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια) | 5 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 2 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή | 19.580 | 18.340 | KIA STONIC 1.2 84ps | 40.250 | VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 190 PS DSG 4MOTION 190ps |
Σελ. 1 | Τα 5 κόκκινα του Suzuki Vitara |
Σελ. 2 | Το Suzuki Vitara απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας |
Σελ. 3 | Suzuki Vitara. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 4 | Suzuki Vitara: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
- Οδυσσέας Μαυρομάτης
Η Suzuki το 2023......
Karidis YorgosΟδυσσέας Μαυρομάτης το καλυτερο,δε χαλαει ποτε
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςKaridis Yorgos και οι κινητήρες χαλάνε! Να σπρώχνουμε καλύτερα για να έχουμε την ηρεμία μας? 🤔
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης φίλε πραγματικά πρέπει να είναι το χειρότερο τρικ που έχει κάνει ποτέ η Suzuki, αυτό με το όνομα Vitara..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis αφού βρίσκουν κόσμο να τρώει την μπανανοφλουδα της διαφήμισης, καλά τους κάνουν..
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης μιλάμε το αυτοκίνητο δεν έχει ούτε ένα, μα ούτε ένα χαρακτηριστικό από τα παλιά Vitara..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis έχει βρε συ! Το όνομα στην κωλοπορτα...
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης και τίποτα άλλο! Διάβασα γωνίες προσέγγισης και φυγής σε σχέση με το παλιό, και δεν πίστευα τις διαφορές...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis εμένα δεν μου κάνει εντύπωση πάντως. Τα παλιά καλά Vitara κάνανε όνομα για τις δυνατότητές τους στα βουνά, με πλαίσιο τύπου σκάλα αδερφέ! Πως να καταφέρουν σήμερα τα ίδια πράγματα?
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης τώρα με το αυτοφερομενο πλαίσιο δεν μπορούν να τα κάνουν αυτά.. Ξέχνα αυτά που ήξερες...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis ακριβώς φίλε! Κι αυτό είναι που εκνευρίζει.. Αφού δεν μπορείς να προσφέρεις τέτοιο αυτοκίνητο πλέον, γιατί του κοτσαρεις το Vitara?
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης για να πουλήσει, σε αυτούς που θυμούνται το αυτοκίνητο του παππού και του μπαμπά.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis ακριβώς!! Και επειδή ξέρεις πως ουσιαστικά φτιάχνεις suv πόλης, και δεν μπορείς να τα βάλεις με τον ανταγωνισμό σου, του βάζεις και φτηνή τιμή ας πούμε, να μαζέψεις κόσμο στα μαγαζιά σου.
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης παγίδα είναι και η τιμή ρε αδερφέ, αφού το αυτοκίνητο είναι πολύ φτωχό σε εξοπλισμό.. Άρα πας εκεί, σου λένε την αλήθεια και μετά σε βάζουν να αγοράσεις την πιο ακριβή έκδοση. Όλα marketing είναι...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis αυτό το κάνουν πολλοί ρε, αλλά να φτάνεις να παράγεις αυτοκίνητο χωρίς πίσω ηλεκτρικά παράθυρα??? Έχουμε 2023 όχι 1983...
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης ναι ρε συ είναι τραγικό! Μανιβέλα βάλανε για να ρίξουν το κόστος?? 🤣
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis ποιο κόστος μωρέ? Ολόκληρη Suzuki που παραγγέλνει εκατομμύρια εξαρτήματα, πόσο θα της στοίχιζε τελικά ανά αυτοκίνητο? 5 ευρώ??
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΟδυσσέας Μαυρομάτης μπορεί και λιγότερο!!
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΟδυσσέας Μαυρομάτης κι έχουν κάνει την ίδια βλακεία με την toyota και το C-HR... Σκοτεινό πίσω, και χαμηλό.. όλα για την φιγούρα!
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης ώπα εδώ θα διαφωνήσω γιατί είμαι Toyotaκιας! Ναι το κάνανε κι αυτοί, αλλά τουλάχιστον είναι ωραίο αυτοκίνητο το C-HR ρε φίλε. Αυτό είναι σαν μουσταρδί παγωτατζίδικο...
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis η ομορφιά για τον καθένα είναι διαφορετική. Αυτό που αρέσει σε σχεδίαση σε σένα, μπορεί να μην αρέσει σε μένα.. Αλλά ψηλά SUVακια γιατί γουστάρει ο κόσμος και coupe οροφή??
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης όλα για την μόδα φίλε!
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis και το μικρό πορτμπαγκάζ μόδα είναι?? 😅
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης σε τέτοια τιμή δεν μπορεί να προσφέρει και καλό πορτμπαγκάζ.. 😅
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis γιατί προσφέρει και τίποτα εκτός από ψεύτικο όνομα?? 😅
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης εμένα με ενοχλεί που έχουν περάσει τόσα χρόνια και η ποιότητα στο σαλόνι τους είναι σαν του swift πρώτης γενιάς... Λες και έχουν απόθεμα!!
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis αυτό είναι γενικό θέμα των Ιαπωνεζικων όμως, μιας και σου αρέσουν αυτά τα αμάξια ...
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης έχεις δίκιο, αλλά η Suzuki και η Subaru είναι οι χειρότερες σε αυτό.. καμία εξέλιξη!
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis η mazda βελτιώθηκε πάρα πολύ σε αυτόν τον τομέα και λίγο και η Toyota.
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης διαβάζω που λένε κάποιοι πως αν βάλεις παραπάνω φράγκα τα αρνητικά αυτά δεν τα έχει και γελάω.. 🤣
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis δλδ τι θα μεγαλώσει το πορτμπαγκάζ και η οροφή ή θα βελτιωθούν οι γωνίες προσέγγισης και φυγής?? Αυτά είναι ατάκες φανατισμένων για τον φτωχό εξοπλισμό της βασικής έκδοσης.. το αυτοκίνητο δεν αλλάζει, ούτε θα γίνει με κάποιο τρόπο αυτό που ήταν παλιά, ακόμα και με 10.000 παραπάνω!!
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης ναι μην το ψάχνεις, εδώ όλοι όσοι ξέρουν λένε πως το SX είναι πολύ καλύτερο!
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςGiorgos Karavasilakis ούτε κι εκείνο είναι τίποτα τρομερό, αλλά σίγουρα είναι καλύτερο από αυτό. Μάλλον σε εκείνο ταιριάζει πιο καλά το όνομα Vitara..
Giorgos KaravasilakisΟδυσσέας Μαυρομάτης βρε πουθενά δεν ταιριάζει, αλλά είναι πιο αυτοκίνητο το SX4 από το Vitara..
Προβολή περισσότερων σχολίων
- Nickos Theodoridis
Μήπως καλύτερα να πάρεις S-cross;
- Petros Kampas
Τα μόνα τετρακίνητα κάτω από 1600 κυβικά είναι αυτό και το duster. Τιμή και τα δύο στα 27000 σε καλές εκδόσεις. Τίμια, με το vitara να είναι πιο ποιοτικό και το dacia καλύτερο στο χώμα. Γιαυτό και πουλάνε σαν τρελά. Μικροθεματακια έχουν όλα τα αυτοκίνητα και μάλιστα πιο ακριβά μοντέλα περισσότερα.
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςPetros Kampas κάπου έχεις μπερδευτεί φίλε. Δεν είναι τετρακίνητο το συγκεκριμένο...
- Νίκος Κων Παρθενης
Γιά τα 129 άλογα, τα 235 nm ροπή και τα 8,8 δλπ 0- 100 δεν λέτε κουβέντα ή κάνω λάθος...
Giorgos KaravasilakisΝίκος Κων Παρθενης ε μάλλον δεν διαβάσατε το άρθρο. Τα γράφουν μέσα και μάλιστα λένε και για καλύτερο 0-100 από 8.8.
- Γρηγόρης Ανδρόνικος
Τα σημερινά μοντέλα δεν έχουν καμία σχέση με το βιταρα του 2.000 Έχω κάνει 320.000 χιλιόμετρα χωρίς κανένα μηχανικό πρόβλημα σκυλί στα χώματα τραβάει για πλάκα τροχόσπιτο ενάμισυ τοννο με μείον βέβαια την κατανάλωση και τα τέλη κυκλοφορίας Όμως από χώρους και συμπεριφορά στον δρόμο ...δεν το αλλάζω με τίποτα
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΓρηγόρης Ανδρόνικος Πείτε τα κ.Γρηγορη! Γιατί γράφουμε πως καμία σχέση δεν έχει το παλιό Vitara με αυτό το ψεύτικο πράγμα και γελάνε... Μάλλον δεν έχουν οδηγήσει ποτέ το παλιό να δουν τις δυνατότητες του!
Γρηγόρης ΑνδρόνικοςΟδυσσέας Μαυρομάτης σας έστειλα στο μεσεντζερ φωτογραφίες
- Manolis Mast
Αγοραζοντας την πιο πλουσια εκδοση εχει πολλα παραπανω πραγματα. Αλλωστε η εκδοση με την τετρακινηση τα εχει ολα αυτα στη βασικη. Για τις off road δυνατοτητες παντως, σε λασπη και σε σαμαρια στο δρομο δεν κολλησε ποτε. Δεν ειμαι σιγουρος αν το PUMA βγαινει τετρακινητο και σε τι τιμη ειναι, αλλα οσο για το DUSTER, οποιος μπει μεσα για λιγο θα καταλαβει οτι 1000 φορες VITARA ακομα και με χειροκινητα παραθυρα παρα ενα πλαστικο ντενεκε και με αμφιβολη αξιοπιστια
Βασίλης ΘαλήςManolis Mast αλλάζεις την κουβέντα από την στιγμη που μιλάς για αλλά λεφτά και έκδοση. Στα 20.000 που κάνει πωλήσεις το συγκεκριμένο, είναι πιο φτωχό και από τους άπορους στα παγκάκια... Τι σημασία έχει τι άλλο έχουν οι άλλες εκδόσεις του? Κάποτε αγόραζες πραγματικά ένα off road με το παλιό vitara...
Manolis MastΒασίλης Θαλής κάποτε ίσως. Τώρα πια με τις νέες τιμές ούτε φιατακι δεν παίρνεις. Σε τετρακίνητο ιδίως δεν έχει αντίπαλο σε αυτή την τιμή. Το duster είναι κουβάς
Βασίλης ΘαλήςManolis Mast μπορεί αλλά σε αυτά τα λεφτά, σε αυτή την έκδοση είναι απλά κοροϊδία. Εκτός από το να κοροϊδέψουν τους παλιούς fan για ποιο άλλο λόγο το είπαν Vitara αυτό το αυτοκίνητο?
Manolis MastΒασίλης Θαλής για τον ίδιο λόγο που υπάρχουν όλα τα παλιά κλασικά SUV σε δικινητη έκδοση. Οικονομία. Δυστυχώς δεν υπάρχει άλλο τετρακίνητο σε αυτή την τιμή παρά μόνο κινέζικα. Μάρκετινγκ ώστε να πιάσουν τους πελάτες που νομίζουν πως έχουν "τζιπακι". Ανάμεσα σε ένα swift και ένα Vitara όταν έχουν σχεδόν ίδια τιμή και ίδιες δυνατότητες τί θα έπαιρνες;
Βασίλης ΘαλήςManolis Mast κανένα. Το SX4 που είναι κατά γενική ομολογία καλύτερο από το ψευτοvitara..
Manolis MastΒασίλης Θαλής Suzuki. Μονόδρομος
Βασίλης ΘαλήςManolis Mast δεν διαφωνήσω μαζί σου, αλλά σε ότι έχει να κάνει με το νέο Vitara είναι αστείο αυτό που κάνουν. Δεν είναι Vitara το αυτοκίνητο που ξέραμε, και πουλάει επειδή μάθαμε το παλιό..
Manolis MastΒασίλης Θαλής κανένα αυτοκίνητο δεν είναι όπως τα παλιά.. Αν πάτε σε μία έκθεση και τους πείτε ότι ζητάτε τετρακίνητο σε κοιτάνε σαν εξωγήινο. Πολλές μάρκες που παλιά είχαν τετρακίνητα μοντέλα τώρα πια δεν τα παράγουν ούτε καν σαν παραγγελία. Για αυτό και στραβωσα με το άρθρο. Μιλάει για δυνατότητες εκτός δρόμου στη φθηνή έκδοση του η οποία δεν έχει τετρακίνηση και το συγκρίνει με το puma που δεν βγάζει καν τετρακίνητη έκδοση. Η άλλη επιλογή είναι το duster που αν το πας εκτός δρόμου θα σκορπίσει
Βασίλης ΘαλήςManolis Mast πάντως αν έχω καταλάβει καλά, δεν είναι συγκριτικό το άρθρο. Θετικά και αρνητικά διάβασα. Συμφωνώ πως δεν είναι όπως παλιά τα αυτοκίνητα και γι αυτό με εκνευρίζει στην προκειμένη περίπτωση η Suzuki που προσπαθεί να παραπλανήσει τον κόσμο με το όνομα Vitara..
- Dimitris Lekkas
Αξίζει. Με μια οθόνη πίσω είναι ο.κ.
Μηνάς ΑποστόλουDimitris Lekkas σε σχέση με ένα γαϊδούρι αξίζει? 20.000 για αυτοκίνητο με εξοπλισμό του 1980?
Dimitris LekkasΜηνάς Αποστόλου Αξίζει γιατί είναι japan. Κρατάει, έχει καλή μηχανή που θα βγάλει τουλάχιστον 600.000 χιλιόμετρα και δεν χαλάει. Και τα πολλά μπιχλιμπίδια δεν κάνουν και καλό. Μια χαλάει το ένα μια το άλλο. Εσύ πάρε τα χίλια κυβικά με τρεις κυλίνδρους και πολλά μπιχλιμπίδια.
Μηνάς ΑποστόλουDimitris Lekkas στην Ουγγαρία το φτιάχνουν το Japan φίλε μου... Και πρώτη φορά διαβάζω να προτιμούν το 1980 κάποιοι... Βάλτε και άγκυρα όπως είπε κάποιος αντί για χειρόφρενο!!
Giorgos KaravasilakisΜηνάς Αποστόλου παίζει να μην έχει ούτε βίδα από Ιαπωνία φίλε μου το αυτοκίνητο. Συγγνώμη κιόλας εε...
- Lakis Kretsis
Καλησπέρα το μόνο μειονέκτημα που ίσως έχει είναι αυτό για τα φρένα του , αν μας λέγατε και τι εννοείται ... γιατί 2 μέτρα όλα και όλα διαφορά από το καλύτερο της κατηγορίας δεν είναι σοβαρά πράγματα ... επίσης καλό θα είναι να μην το συγκρίνεται με αυτοκίνητα που έχουν 40 χιλιάρικα !!! Τέλος πολύς κόσμος δεν θέλει τις υπερβολικές ηλεκτρονικές βλακείες που βάζουν στα αυτοκίνητα σήμερα !!! και στα πίσω τζάμια η μανιβέλα ισούται με ασφάλεια αν πέσεις στο νερό που δεν θα δουλεύει τίποτε άλλο !!!
Βασίλης ΘαλήςLakis Kretsis έχει θέμα και στο φρενάρισμα? Πάντως το να σκέφτεσαι να μην πέσεις σε νερό και γι αυτό δεν θες ηλεκτρικά παράθυρα να το προσέξεις. Δεν είναι αμφίβιο..
- Stelios Giannelis
Παράθυρα: Εγώ δεν ανοίγω ούτε τα εμπρός, δε με πειράζει το χερούλι πίσω. Αισθητήρες, οθόνη, κάμερα: 100+250€, δωρεάν Χώροι πίσω 1;76 : Για παιδιά μια χαρά είναι Μία καλή & φθηνή επιλογή με υποχωρήσεις!
Βασίλης ΘαλήςStelios Giannelis το θεωρείς λογικό ρε αδερφέ να αγοράζεις σήμερα καινούργιο αυτοκίνητο χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα, και να προσθέτεις στα μαγαζάκια πράγματα που θα έπρεπε στα 20.000 να είναι στον βασικό εξοπλισμό? 🤔
Stelios GiannelisΒασίλης Θαλής , όχι δε το θεωρώ λογικό. Έγραψα ότι δε με πειράζει για πίσω . Τα εγγονάκια μου παίζουν με τους διακοπτες , τις μανιβελες δεν τις ακουμπούν. Τόσο η Suzuki, όσο και η Toyota χρησιμοποιούν ακόμη μανιβέλα . Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι πιο φθηνά , μάλλον έχουν μερικές χιλιάδες απόθεμα .
Βασίλης ΘαλήςStelios Giannelis και σου λέει κάτσε να τα φορτώσουμε στους φτωχούς που μασάνε από την χαμηλή τιμή...
- Δημήτρης Δρουμαλιάς
Άσχημο.......και μουσταρδί χρώμα.... τι να σχολιάσεις .......
Giorgos KaravasilakisΔημήτρης Δρουμαλιάς πραγματικά δλδ προσπαθείς να διαφέρεις και του βάζεις τέτοιο χρώμα?? Ότι θα αρέσει στο κοινό ας πούμε?
Δημήτρης ΔρουμαλιάςGiorgos Karavasilakis χ;χαχα....έλα ντε...
- Nikiforos Triple
Ποτέ κανένα Vitara δεν είχε ΤΟ χώρο αποσκευών ή ΤΟ χώρο για τους πίσω επιβάτες (υπάρχουν τα πολυτελή ψευτo suv των 2,5 τόνων με 21" ζάντες και το αντίστοιχο κοινό και εκμετάλλευση φυσικά). Όσον αφορά τον εξοπλισμό - όπως όλες οι εταιρείες - διαθέτει έκδοση με τις ελλείψεις που αναφέρετε. Τέλος πράγματι ένα αυτοφερόμενο όχημα ποτέ δε θα έχει τις εκτός δρόμου δυνατότητες που έχει ένα με πλαίσιο τύπου "σκάλα" (αυτονόητο).
Giorgos KaravasilakisNikiforos Triple τότε γιατί το είπαν Vitara?? Για να φάει την μπανανοφλουδα το κοινό και να το αγοράσει με το σκεπτικό ότι είναι ένα εξελιγμένο Vitara με τον ίδιο παλιό, καλό χαρακτήρα για βουνα?
Nikiforos TripleGiorgos Karavasilakis αυτή είναι η νέα μόδα/τάση της αγοράς και αυτό ακολουθούν οι περισσότεροι κατασκευαστές. "Κοινά" αυτοκίνητα με μεγάλες ρόδες και λίγο παραπάνω ύψος για να ξεγελάμε τον εαυτό μας ότι κάτι μπορούμε να κάνουμε με αυτά...
Giorgos KaravasilakisNikiforos Triple ισχύει αλλά θα ήταν πιο τίμιο να μην πουλάνε σανό στο κοινό του που το είχε αγαπήσει, και πλέον το συγκεκριμένο έχει μόνο το ίδιο σήμα. Διαβάζω πολλούς που λένε πως το sx4 είναι αρκετά καλύτερο σχεδόν σε όλα..
- Θανάσης Γοβατζιδάκης
Ήδη τα μοντέλα του 22 έχουν ηλεκτρικά παράθυρα πίσω
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςΘανάσης Γοβατζιδάκης ακόμα και τώρα σε αυτή την έκδοση έχει μανιβέλες πίσω φίλε! Μπες και δες στο site τους, είναι αστείοι οι άνθρωποι... Λες και ζούμε στο 80..
- Παναγιωτης Χουντας
Αυτά είναι τα γνήσια τετρακίνητα και που δεν το έχω πάει τόσα χρόνια απροβληματιστα.
- Κώστας Μαρής
Αυτό όμως μάλλον θα κρατήσει 20 χρόνια... αυτά με τά πολλά ηλεκτρονικά;;;;θα την βγάλουν τη δεκαετία;;;
Giorgos KaravasilakisΚώστας Μαρής αυτό το λέτε επειδή ήταν σκυλί και το παλιό Vitara?
- Vasilios Macro
Ναι αλλα ο νεοελληνας για να ανεβει θελει τζσιπουρα…
- Stefanos Sigalas
Το Vitara είναι πολύ καλό για τα λεφτά του , αγοράζεις ένα φθηνό suv που μπορεί να διανύσει εύκολα μια διαδρομή σε χώμα και χιόνι έχει γωνία προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης (18º, 18º και 28º) . Τώρα αν έχει μανιβέλα στα παράθυρα δεν έγινε και κάτι δεν αγοράζεις Land Cruiser ούτε wrangler.
Βασίλης ΘαλήςStefanos Sigalas το παλιό είχε γωνία προσέγγισης 29 μοίρες και τώρα έχει 18... Γωνία φυγής είχε 24 και τώρα έχει 17.7... που το είδες το καλό ρε αδερφέ?? Έχει καμία σχέση το παλιό σκληροπυρηνικό Vitara με αυτό το γιαλαντζί?
- Nikos Maresis
Το vitara θα είναι πάντα vitara! Μπορεί να φλωρεξε λίγο τάσης και ανάγκη πωλήσεων, αλλά ακόμα και με την ηλεκτρική τετρακίνηση θα βγει από άμμους και λάσπες! Ασε που είναι από τα ελάχιστα Ιαπωνίκα πλέον αυτοκίνητα!
- Apostolis Tziomakas
Πως φτάσαμε από τη δεκαετία του 2000-2010 όπου όλα έρχονταν full εξοπλισμένα σε όλα τα επίπεδα( ασφαλείας και πολυτελείας),στη σημερινή κατάντια… Κρίμα για τους σημερινούς οδηγούς της χώρας μας όπου δυστυχως αναγκάζονται πολλες φορές να αγοράσουν καινούργια αλλά φτωχά σε εξοπλισμό και επιδόσεις οχήματα
- Nikos Nick
Ρε παιδιά έλεος αυτές οι συζητήσεις είναι που τις κάναμε πριν 30 χρόνια.....δλδ είναι μόνο το βιταρα που έχει πίσω μανιβέλα.....όλα τ αυτοκίνητα κάπου δίνουν κ κάπου κόβουν, αλλά έχουν υπέρ κάπου κ χάνουν κάπου αλλού........όλες οι εταιρείες το ίδιο κάνουν π.χ...20000 κ όταν πας εκεί φεύγεις με + αλλά 5 τουλάχιστον......
Βασίλης ΘαλήςNikos Nick πριν 30 χρόνια να το δεχτώ να έχουν μανιβέλα! Το 2023 δεν είναι κοροϊδία ρε αδερφέ?
- Vaggelis Vavas Vavanos
Ο εξοπλισμός είναι το λιγότερο... Άλλωστε τα βασικά( συναγερμό, abs, air-condition ή clima, άντε και navigation )πρέπει να έχει το αυτοκίνητο γιατι σε περίπτωση βλάβης θέλεις μια μικρή περιουσία για αντικατάσταση...Οι εκτός δρόμου επιδόσεις,οι χώροι επιβατών και το πορτμπαγκάζ για εμένα είναι το χειρότερο...
Βασίλης ΘαλήςVaggelis Vavas Vavanos κακα τα ψέματα φίλε μου, δεν είναι το παλιό Vitara που έκανε θραύση στην Ελλάδα πριν κάτι δεκαετίες. Το όνομα του κοτσαρανε για να πουλήσει... Εδώ ακόμα και το sx4 καλύτερο λένε πως είναι..
Vaggelis Vavas VavanosΒασίλης Θαλής ισχύει...η μακριά έκδοση του, είναι πολύ καλύτερη από το Vitara
Βασίλης ΘαλήςVaggelis Vavas Vavanos το ζήτημα είναι πως προσπαθούν να κοροϊδέψουν στην κυριολεξία! Δεν έχει καμία δυνατότητα για χώμα και βουνά, αλλά σου βάζουν τιμή 20ρικο και μετά έλα να δεις πως σε αυτά τα λεφτά αγοράζεις ένα καραμετριο αυτοκίνητο, που έχει βαρύ όνομα! Όπου δεις να γράφουν Σουζουκακηδες αυτά λένε και επιλέγουν το SX4. Και κλειστοφοβικο πίσω και χωρίς χώρο πορτμπαγκάζ..
- Χριστόφορος Φυτάς
Βέβαια στο τεστ ταράνδου είναι καλύτερο από όλα αλλά ούτε αυτό έχει σημασία. Ηλεκτρικά παράθυρα μπιχλιμπίδια κ ας τουμπαρει.
Μηνάς ΑποστόλουΧριστόφορος Φυτάς εννοείτε πως βγαίνει καλό στα τεστ ταράνδου ή κακό?
Χριστόφορος ΦυτάςΜηνάς Αποστόλου το καλύτερο στη κατηγορία του κ καλύτερο από πολλά αμάξια πολλαπλάσιας αξίας
Μηνάς ΑποστόλουΧριστόφορος Φυτάς ναι αλλά και γωνία προσέγγισης και σε γωνία φυγής είναι χειρότερο... Γι αυτό έχασε και τις δυνατότητες του για βουνά!
Χριστόφορος ΦυτάςΜηνάς Αποστόλου κανένα στη κατηγορία του δεν έχει προσανατολισμό off road μην το συγκρίνουμε με τα προηγούμενα vitara. Μόνο το νέο jimny έχει off road προσανατολισμό για αυτο κ τα αργά. Περιμένω να δω το νέο mini land cruiser αν έρθει Ελλάδα κι αυτό.
Μηνάς ΑποστόλουΧριστόφορος Φυτάς άρα καλά τα λένε αυτοί εδώ πως είναι απλά ονομα και άλλαξε ο χαρακτήρας του, που όλοι αγαπήσαμε.
- Γιαννης Ηλιοπουλος
Είναι μουφα τα πλαστικά θυμίζουν Lada κυρίως στο sx4
Βασίλης ΘαλήςΓιαννης Ηλιοπουλος και σου λέει ο άλλος είναι το καλύτερο SUV που κυκλοφορεί!! Οι τύποι έχουν μείνει δεκαετίες πίσω φίλε, εδώ πουλάνε ακόμα αυτοκίνητα μανιβέλα..
- Karidis Yorgos
ναι αλλά γράφει suzuki
Βασίλης ΘαλήςKaridis Yorgos και?
- Kwstas Lampropoulos
2023 - 20.000 ευρώ - χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα!!!
Αλεξόπουλος ΒασίληςKwstas Lampropoulos Που βλεπεις το παραλογο Αυριο μπορει το εργοστασιο να πει χωρις αιρκοντισιον χωρις ηλεκτρικο τιμονι χωρις καποια αλλα και να το κατεβαση στα 15000 ευρω Οποιος θελλει παραπανω εξοπλισμο ας παρει με ποιο πλουσιο εξοπλισμο φιλικα παντα και γνωμη μου
Kwstas LampropoulosΑλεξόπουλος Βασίλης ρε φίλε μου, κάποια πράγματα που είναι στάνταρ τεχνολογίες εδώ και χρόνια, είναι αδιανόητο να μην τις βάζουν το 2023... Να βάλουν ανεμιστηρακια αντί για a/c ξέρω γω, και μια άγκυρα αντί για χειρόφρενο... Σου μοιάζει για λογικό?
- Stelio Tata
Τιμή
- Alexandros Zafeiriou
Μεγάλη πατατα
Βασίλης ΘαλήςAlexandros Zafeiriou προτηγανισμενη κιόλας, και κακής ποιότητας με ψεύτικη ταμπέλα αδερφέ!
- Nikos Nick
Υπέρ.....κινητήρας.....υπέρ υβριδικό δλδ χαμηλή κατανάλωση....
Giorgos KaravasilakisNikos Nick καλά mild είναι, δεν σκοτώνει και σε οικονομία...
Nikos NickGiorgos Karavasilakis από το να καίει αρκετά, κάτι καλύτερο είναι .....
Giorgos KaravasilakisNikos Nick κοντά στα 8 λίτρα σε πόλη. Θα μπορούσε να είναι και καλύτερο. Έχει και φουλ υβριδικό?
- Αντ Χριστ
Όχι
- Panos Economopoylos
Πολλά για κάτι φτωχό....
- Μηνάς Αποστόλου
Αφού έχει και κινητήρα, και δεν ανοίγουν τρύπα στο σασί να περπατάς σαν τους Flintstones, μην λέτε κουβέντα...
- Apostolos Sioyfas
Υπάρχουν και άλλα αμάξια
- Τάσος Ορφανός
How much?
- Τάσος Ορφανός
Για να μην έχει ηλεκτρικά παράθυρα,"οθοναρα" και ηλεκτρικο χειροφρενο εγω θα πλήρωνα έξτρα!
- Φώτης Κακκιού
Πάρε Γερμανικό πού τά έχει όλα και είναι φουλ .γιατί Ελλάδα φέρνουν τά ποίο φτηνά .Καμία σχέση το ένα με το άλλο
- Akis Touger
Απορώ, αφού έχει χάσει το χαρακτήρα του ορθόδοξου Vitara, γιατί δεν του έχουν αλλάξει ονομα? Επίκληση στο συναίσθημα κανουν? Το μονο που κερδίζει η Suzuki είναι να το βάζει στη σκια του παλιού.
Βασίλης ΘαλήςAkis Touger πως αλλιώς θα πουλήσουν?
- Γρηγόρης Αργυρόπουλος
Πείτε μου σας παρακαλώ ΕΝΑ μόνο καινούργιο αυτοκίνητο που εχει τις ίδιες δυνατότητες εκτός δρομου όπως τα παλιά καλά τετρακίνητα , και σε τι τιμή μπορούμε να το αγοράσουμε??
Βασίλης ΘαλήςΓρηγόρης Αργυρόπουλος τότε γιατί το βάφτισαν Vitara ενώ δεν έχει ουδεμία σχέση με τις δυνατότητες του παλιού που έκανε καλό όνομα?
Γρηγόρης ΑργυρόπουλοςΒασίλης Θαλής πρώτον το μοντέλο αυτό υπάρχει από το 2015 , απλώς είναι Facelift, άρα λίγο άστοχο αυτό που ρωτάς τώρα!! Και δεύτερον ουτε το jimny το καινούργιο έχει τις ίδιες δυνατότητες εκτός δρόμου με το παλιό!!! Άρα ???
Βασίλης ΘαλήςΓρηγόρης Αργυρόπουλος και τι αλλάζει την ουσία αυτό που μου λες? Άρα από το 2015 κοροϊδεύουν τον κόσμο που βάφτισαν ένα ψευτοsuv ως Vitara. Και το ίδιο κάνανε και με το Jimny. Που είναι το άστοχο στην σκέψη μου?
Γρηγόρης ΑργυρόπουλοςΒασίλης Θαλής ας φύγουμε από τα suzuki λοιπόν!!! Και δεν μου έχεις απαντήσει καν στην αρχική μου ερώτηση! Μήπως και οι λοιπές εταιρείες κοροϊδεύουν τον κόσμο??
Βασίλης ΘαλήςΓρηγόρης Αργυρόπουλος γιατί να φύγουμε από την Suzuki? Επειδή το χει κάνει επιστήμη να πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες? Και πάμε και σε όποια μάρκα θες φιλαράκι μου, αν κάνουν κι άλλοι τα ίδια, κι αυτοί κοροϊδεύουν τον κόσμο για να πουλήσουν. Επειδή ίσως το κάνουν κι άλλοι, σταματάει να είναι κοροϊδία? 🤔
Γρηγόρης ΑργυρόπουλοςΒασίλης Θαλής Τότε να πατε κύριε και στις άλλες αναρτήσεις, των υπολοίπων εταιρειών, για να γράψετε τα παράπονα περί κοροϊδίας, γιατί όλες το κάνουν!! 😝😝
Βασίλης ΘαλήςΓρηγόρης Αργυρόπουλος ξέχωρα από χαβαλε αδερφέ μου, πραγματικά είναι εξοργιστικο αυτό που κάνουν. Πατάνε σε επιτυχίες παλιών αυτοκινήτων με αλλά χαρακτηριστικά και πουλάνε σανό στον κόσμο... Υπάρχει κόσμος που ψωνίζει με τέτοιο μυαλό!
- Λευτέρης Ρήγας
Δηλαδή τόσα χρόνια που οδηγούσαμε αμάξια χωρίς οθόνη,ηλεκτρικά τζάμια,αισθητήρες κλπ όλα αυτά που βάζουν τώρα .......... Δεν ήταν καλά και αξιόπιστα αμάξια ? Μην τρελαθουμε !!!!!!!
Giorgos KaravasilakisΛευτέρης Ρήγας να γυρίσουμε στο 1980 δλδ ρε φιλαράκι? Δεν είναι ενοχλητικό να έχεις μανιβέλα σε αυτοκίνητο του 23 των 20 χιλιάδων??
Λευτέρης ΡήγαςGiorgos Karavasilakis Γι'αυτό δεν έχω τέτοιο αυτοκίνητο φιλαράκι και ούτε τους δίνω 20χιλ για κάτι που είναι στον δρόμο
Giorgos KaravasilakisΛευτέρης Ρήγας και καλά κάνεις, αλλά σκέψου το λίγο. Να χεις μαζέψει 20.000 να πας για καινούργιο και να σου πουν μανιβέλα και τα ρέστα! Το 2023 έτσι??
Λευτέρης ΡήγαςGiorgos Karavasilakis έχουν φτάσει τις τιμές σε υπερβολή λόγω των ηλεκτρονικών τα οποία εγώ προσωπικά μετά από 44 χρόνια που οδηγώ τα βρησκω υπερβολικά !!!! Έχει πχ ο γιος μου το Toyota το corola του 23 το hybrid ....... Του λέει στα Αγγλικά άνοιξε όλα τα παράθυρα και το κάνει !!!! Οδηγάει μόνο του διαβάζει λουρίδες πινακίδες Όπως και χίλια δυο άλλα πράγματα δεν είναι υπερβολή ??? Βέβαια το 2023 δεν επιτρέπετε η μανιβέλα σε καινούργιο αμάξι αλλά με όλα αυτά που ζητάνε οι νέοι οδηγοί κλέβουν από αλλού για να έχουν χαμηλή τιμή αλλιώς θα στοίχιζαν περισοτερο
Giorgos KaravasilakisΛευτέρης Ρήγας συμφωνώ πως οι εξοπλισμοί έχουν ξεφύγει στα αυτοκίνητα πλέον. Αλλά εδώ μιλάμε για κοροϊδία όταν δεν έχει ούτε τα βασικά σε ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο με 20.000. Αν είναι ας βγάλουν και τα φρένα και να σταματάμε με τα πόδια...
Λευτέρης ΡήγαςGiorgos Karavasilakis χαχαχα σωστός !!!! Το είχα το βιταρα το 2010 .... Τίποτα το σημαντικό η απολαυστικό ......... Γενικά πληρώνουμε άχρηστα ηλεκτρονικά που τα ζητάνε οι νέοι οδηγοί .......... Εγώ ας πούμε είμαι ευχαριστημένος με καλό μοτέρ ιαπωνικο,ηλεκ. Καθρέφτες,ηλεκ.τζαμια,καλά φρένα ,και μεγάλο Πορτ μπαγαζ....... Τα άλλα τα βλέπω αξεσουάρ μη απαραιτητα
Giorgos KaravasilakisΛευτέρης Ρήγας είναι για γέλια και για κλάματα μαζί... Γυρίζουν την εποχή 20 χρόνια πριν για να πουν ότι πουλάνε φτηνό.
- Jim Melodos
Εάν είχε ότι του λείπει θα είχε 30 και βάλε!!!
Giorgos KaravasilakisJim Melodos σαν ιδιώτης αγοράζεις αυτά που λείπουν με 300 ευρώ! Σαν μάρκα θα τα αγόραζαν με 15 ευρώ, και απλά επιλέγουν να μην το κάνουν... Οι ρεζιληδες της Ιαπωνίας είναι φίλε, μην το συζητάς...
- George Bilakis
Εγώ πάντως που είμαι 1.84 μια χαρά χώρεσα πίσω και είχα και λίγο αέρα ακόμη..
- Panayiotis Konstantos
Συν ότι είναι από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα από όποια γωνία το δεις. Ασχήμια παντού στα αυτοκίνητα πλέον, αρκετή ασχήμια . Όταν παράγεις αυτοκίνητα κάθε δύο χρόνια για τους κοινους θνητούς, πόση ομορφιά να εμπνευστεις ? Κάποια στιγμή στερευει η έμπνευση για ωραία αυτοκίνητα. Οχι οτι τα προηγούμενα αυτοκίνητα απο τις περισσότερες μαρκες ήταν πολύ ωραία, αλλά πλέον όλα είναι ένα σύνολο κινούμενων εμετών.
- George Filis
Συγνώμη μια ερώτηση , Τουρκία κατασκευάζεται?
Vagelis KarakousisGeorge Filis Ουγγαρία
George FilisVagelis Karakousis Ευχαριστώ
- Dimitris Sinogeorgos
Ευχαριστούμε πολύ..ρε παιδιά τό θαψατε.. έλεος πέραν των έξτρα που στην Ελλάδα τα ζητάς και έχει αναμονή θα απαντούσα.. έχει μοτέρ Suzuki .. Έλα με αγάπη εμείς μεγαλώσαμε με το όνομα Vitara..
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςDimitris Sinogeorgos μα το θέμα είναι πως δεν μοιάζει σε τίποτα με τα παλιά Vitara. Αυτό ουσιαστικά αναφέρουν και στην αξιολόγηση, πως έχασε τον χαρακτήρα τον σκληροτράχηλο που είχε παλιά..
- Αντωνης Ζακας
Δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα και οθόνη. Σιγά το πράγμα
Kwstas LampropoulosΑντωνης Ζακας ρίξε μια ματιά στο ημερολόγιο και ξανασκεψου το ..
Αντωνης ΖακαςKwstas Lampropoulos Θελω αυτοκινητο οχι υπολογιστη με ροδες
Kwstas LampropoulosΑντωνης Ζακας εε τότε μην πας στην Suzuki αν ψάχνεις για αυτοκίνητο. Όσο για το υπολογιστή με Ρόδες, θα το κάνουν τα ηλεκτρικά παράθυρα??
Αντωνης ΖακαςKwstas Lampropoulos οι οθονες καταντανε κουραστικες
Kwstas LampropoulosΑντωνης Ζακας μπορεί. Αλλά μανιβέλα το 2023 ρε αδερφέ?
Αντωνης ΖακαςKwstas Lampropoulos Ε και?
Kwstas LampropoulosΑντωνης Ζακας συγγνώμη ρε άνθρωπε. Έχω ξεπεράσει την περίοδο του μουλαριού και του καιρού, και μου κάνει τραγικός ο εξοπλισμός σε αυτή την έκδοση..
Αντωνης ΖακαςKwstas Lampropoulos Εφόσον έχει A/ C ABS υδραυλικό τιμόνι αερόσακους. Δεν έχει σημασία που δεν έχει οθόνη και ηλεκτρικα παράθυρα στις πίσω πόρτες.
Kwstas LampropoulosΑντωνης Ζακας θα ήταν κόστος 15 ευρώ για κάθε πελάτη! Προτίμησαν να γίνουν περίγελος με αυτή την έκδοση
Αντωνης ΖακαςKwstas Lampropoulos Το πρόβλημα είναι πολύ μικρό χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα στις πίσω πόρτες. Δεν θα επηρεάσει την καθημερινότητα
Kwstas LampropoulosΑντωνης Ζακας του οδηγού ίσως. Των υπολοίπων? Και δεν είναι απλά θέμα καθημερινότητας, αλλά γυφτιας το 23 να είναι έτσι εξοπλισμένο ένα αυτοκίνητο...
Αντωνης ΖακαςKwstas Lampropoulos Ναι θα κουραστούνε με την μανιβέλα. Τα βασικά τα έχει.
Kwstas LampropoulosΑντωνης Ζακας επειδή υπάρχετε κι εσείς με τέτοιες απόψεις προφανώς πουλάει ακόμα... Αλλά δεν τρώει όλος ο κόσμος σανό. Αυτό είναι το θέμα. Κάποιοι εκσυγχρονιστηκαμε
Αντωνης ΖακαςKwstas Lampropoulos Το Α και το Ω στο αυτοκίνητο είναι ο κινητήρας. Αν ο κινητήρας είναι αξιόπιστος χαλάλι αν δεν έχει οθόνη
Kwstas LampropoulosΑντωνης Ζακας και ποιος ξέρει την αξιοπιστία ενός κινητήρα που κατασκευάζουν στην Ουγγαρία? Που έχει δοκιμαστεί η αξιοπιστία του? Εκτός αν πιστεύεις πως μιλάμε ακόμα για το παλιό Vitara που έκανε καλό όνομα..
Αντωνης ΖακαςKwstas Lampropoulos Αυτό θα το μάθουμε
Kwstas LampropoulosΑντωνης Ζακας θα πρέπει να περιμένουμε πολύ. Άρα δεν γνωρίζουμε καν την αξιοπιστία που φέρατε σαν επιχείρημα, και ας ξεχάσουμε ότι το αυτοκίνητο είναι Ιαπωνικής κατασκευής. Να μην αναφερθούμε καν στο αυτοφερομενο πλαίσιο που διαθέτει το συγκεκριμένο...
- Δημήτρης Μυλωνάς
Οχι
- Giorgos Andriotakis
ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ...