autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα κόκκινα σημεία του VW T-Cross

Volkswagen T-cross 1.0 TSI 95 PS, Τιμή 30/01/2025: 19 950€

Τα κόκκινα σημεία του VW T-Cross

29/1/2025

Στα 20 χιλιάρικα έχει 5αρι σασμάν και μόλις 95 άλογα.
Δυσκολεύεται να προσπεράσει, έχει από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας.
Παρόλο που είναι χιλιάρι με 95 άλογα, καίει 8,2 λτ/100 χλμ στην πόλη.
Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης είναι σχετικά φτωχός.

ΑρνητικάΣτα 20 χιλιάρικα έχει 5αρι σασμάν και μόλις 95 άλογα


Το VW T-Cross είναι ένα μικρό SUV που είναι αρκετά δημοφιλές. Πόσο καλό είναι όμως στην πραγματικότητα; Για να το ανακαλύψουμε, βάζουμε κάτω από το «μικροσκόπιο» μας το T-Cross και αναλύουμε τα σημεία που το κάνουν να υστερεί. Επιλέγουμε την πιο προσιτή έκδοση που μπορεί να αγοράσει κάποιος, η οποία έχει τιμή σχεδόν 20.000 ευρώ (19.950 για την ακρίβεια) και εφοδιάζεται με τον χιλιάρη TSI κινητήρα που αποδίδει 95 άλογα, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι χειροκίνητο 5 σχέσεων.

Φαίνεται πως η VW έχει επιλέξει τον χειρότερο της κινητήρα στην βασική του έκδοση, με μόνο στόχο να κατέβει κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ, έστω και οριακά.
Όπως ήδη έχουμε αναφέρει, αυτός ο κινητήρας, με το 5άρη σασμαν (εν έτη 2025) είναι λίγος, αν αναλογιστούμε την τιμή των 20.000 ευρώ και το γεγονός πως η συντριπτική πλειοψηφία του ανταγωνισμού εδώ και χρόνια έχει περάσει στα 6τάχυτα κιβώτια.
Για παράδειγμα, με το ίδιο κόστος μπορεί κάποιος να αγοράσει το Nissan Juke με τα 114 άλογα, το Seat Arona με τους 115 ίππους, ή το Kia Stonic των 100 ίππων, ενώ το Citroen C3 Aircross με τα 100 άλογα κοστίζει 1.000 ευρώ λιγότερα. Επιπλέον, με το ίδιο budget μπορεί κάποιος να κάνει το βήμα προς την ηλεκτροκίνηση και να αγοράσει το Hyundai Inster, το Opel Frontera και το Citroen C3 Aircross Electric, τα οποία είναι ήδη διαθέσιμα για παραγγελία στην Ελλάδα.

ΑρνητικάΔυσκολεύεται να προσπεράσει, έχει από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας


Τα 95 άλογα και τα 175 Nm ροπής, σε συνδυασμό με την αναγκαστικά πιο αραιά κλιμάκωση του πεντατάχυτου σασμάν, σε σχέση με αυτά των 6 σχέσεων, έχει αρνητικό αντίκτυπο στην επιτάχυνση εν κινήσει. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το VW T-Cross της συγκεκριμένης έκδοσης έχει από τις χειρότερες επιδόσεις ρεπρίζ στην κατηγορία, μιας και χρειάζεται 10,09 δευτερόλεπτα για την προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο (60-100 χλμ/ώρα) και 16,6 δευτερόλεπτα για την προσπέραση σε αυτοκινητόδρομο (80-120 χλμ/ώρα).
Αν κάνουμε αναγωγή σε μέτρα, με το T-Cross των 95 ίππων θα μείνετε εκτεθειμένοι στο αντίθετο ρεύμα για 224 μέτρα, ή στην αριστερή λωρίδα για 461 μέτρα.

ΑρνητικάΠαρόλο που είναι χιλιάρι με 95 άλογα, καίει 8,2 λτ/100 χλμ στην πόλη


Ο κινητήρας, που είναι απλός βενζινοκίνητος χωρίς ήπια υβριδική υποστήριξη, καταναλώνει 8,2 λτ/100 χλμ στην πόλη και 6,8 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο, ενώ στο ταξίδι ο κινητήρας καίει 5,2 λτ/100 χλμ.

Αν κάνουμε εσωτερική σύγκριση, το T-Cross με τα 116 άλογα, που είναι πιο γρήγορο, καίει στην πόλη 8,3 λτ/100 χλμ, δηλαδή έχει πρακτικά την ίδια κατανάλωση σε αστικό κύκλο και ταυτόχρονα καλύτερες επιδόσεις.

ΑρνητικάΟ εξοπλισμός της βασικής έκδοσης είναι σχετικά φτωχός


Η εισαγωγική έκδοση εξοπλισμού του VW T-Cross ονομάζεται Essential, και είναι σχετικά απλή για τα δεδομένα του 2025 και για την τιμή των 20.000 ευρώ. Το αυτοκίνητο έχει απλό air condition και όχι αυτόματο κλιματισμό, σκέτους αισθητήρες παρκαρίσματος και όχι camera οπισθοπορείας, δεν έχει cruise control, ούτε αισθητήρα βροχής, ούτε σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, ούτε ζάντες αλουμινίου.
Η οθόνη του συστήματος infotainment έχει διάσταση 8 ιντσών, ενώ το αυτοκίνητο δεν διαθέτει σύστημα πλοήγησης.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε