autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

H BMW 225xe είναι το μεταβατικό στάδιο προς το μέλλον της αυτοκίνησης.

Κλασσικό BMW το εσωτερικό με την γνωστή εργονομία της εταιρείας και με κορυφαία ποιότητα κατασκευής και συναρμογής.

Ο κινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται άψογα. Η μεγάλη ροπή δίνει πολύ καλές επιδόσεις.

Test: BMW 225xe Active Tourer

Διαβάστηκε από 7695 αναγνώστες - 15/12/2016

Η υβριδική BMW 225xe Active Tourer μας φέρνει πιο κοντά στις νέες τεχνολογίες που έρχονται. Εμείς την οδηγήσαμε και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Αναμφίβολα, το μέλλον της αυτοκίνησης είναι ηλεκτρικό. Οι αυξημένες απαιτήσεις της πολιτείας για μείωση των ρύπων σε συνδυασμό με την εξέλιξη της τεχνολογίας, αλλά και η παγκόσμια τάση για πιο οικολογικές μετακινήσεις, μας οδηγούν στην ηλεκτροκίνηση. Το πιο σημαντικό πρόβλημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι το μέγεθος και το βάρος των μπαταριών. Έτσι, οι περισσότεροι κατασκευαστές μπαίνουν σιγά-σιγά στο παιγνίδι, προκειμένου να είναι έτοιμοι όταν έρθει η ώρα και να έχουν εξελίξει τα μοντέλα τους. Η BMW εν προκειμένω, έχει δημιουργήσει ξεχωριστό τμήμα για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της, τα i3 και i8, που κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους και τα οποία δανείζουν την τεχνολογία τους στα «απλά» μοντέλα της BMW. Κάπως έτσι, προκύπτει και η 225xe Active Tourer της δοκιμής μας. Βασίζεται στην 218i που σημαίνει ότι o κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ο 1,5 turbo των 136 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 88 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς είναι 224 άλογα, η ροπή 385 Nm, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 6,7 δλ., και η κατανάλωση 2,1 λτ./100 χλμ., σύμφωνα με την BMW

Εσωτερικό
Το εσωτερικό της BMW 225xe Active Tourer έχει μία και μόνη διαφορά από τις «απλές» Active Tourer. Πρόκειται για το μπουτόν επιλογής προγράμματος οδήγησης, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων. Η ποιότητα των υλικών είναι εξαιρετική, όπως και η συναρμογή τους, στοιχεία άλλωστε για τα οποία ξεχωρίζει η γερμανική εταιρεία. Οι χώροι είναι άνετοι για 4 ενήλικες και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι 400 λίτρα, αντί για 468 λίτρα που είναι στις απλές εκδόσεις, λόγω των μπαταριών. 

Κινητήρας
Κάτω από το καπό της BMW 225xe βρίσκεται ο γνωστός 3κύλινδρος 1.5 λτ.  βενζινοκινητήρας της εταιρείας, που αποδίδει 136 ίππους και μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Στο πίσω μέρος βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 88 ίππων, που μεταδίδει την κίνηση πίσω, μέχρι την ταχύτητα των 125 χλμ./ώρα. Η συνδυαστική ισχύς των δύο κινητήρων είναι 224 ίπποι και η συνδυαστική ροπή 385 Nm. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών οδηγικών προγραμμάτων (Auto eDrive, Max eDrive, Save Battery). Το πρώτο είναι «προεπιλεγμένο» και η κατανάλωση ανέρχεται στα 5,0 λτ./100 χλμ. περίπου, στο δεύτερο κινείσαι αμιγώς ηλεκτρικά για μια απόσταση έως 30 χιλιομέτρων, ενώ στο τρίτο φυλάσσεις την μπαταρία ή την φορτίζεις όταν φρενάρεις. Η μέση κατανάλωση είναι 2.1 λτ./100 χλμ. στην πράξη όμως οδηγώντας θα δείτε από 0 μέχρι 7 λτ./100 χλμ. ανάλογα του τρόπου κίνησης, από αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι φουλ γκάζι. Όσον αφορά στις μπαταρίες της 225 xe, για να φορτίσουν χρειάζονται περίπου 3,5 ώρες από οικιακή πρίζα στην επιλογή γρήγορη φόρτιση, ή 2,5 ώρες σε wallbox. Υπάρχει η δυνατότητα προγραμματισμού των ωρών φόρτισης αλλά και ενημέρωση για την πορεία τη φόρτισης, μέσω εφαρμογής σε smartphone.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις