Κινητήρας
Διαβάστηκε από 13832 αναγνώστες - 3/2/2017
Ο πολύ καλός και αποδοτικός 1,6 BlueHDi κινητήρας των 120 ίππων, που έχουμε γνωρίσει και σε άλλα μοντέλα της Peugeot, εφοδιάζει το 3008 της δοκιμής μας. Στην προκειμένη περίπτωση διαθέτει επιπλέον δεξαμενή ουρίας (Ad Blue) που μειώνει την εκπομπή των οξειδίων του αζώτου. Ο κινητήρας αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής και έχει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, χωρίς θόρυβο και κραδασμούς. Το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με το οποίο συνεργάζεται έχει σχετικά αραιή κλιμάκωση προς όφελος της κατανάλωσης, που στις συνθήκες της δοκιμής μας δεν ξεπέρασε τα 6,2 λτ./100 χλμ.
Τεχνολογία
Σε επίπεδο συστημάτων ασφαλείας το νέο 3008 είναι εφοδιασμένο με όλα σχεδόν τα διαθέσιμα καλούδια της γαλλικής εταιρείας, όπως τα συστήματα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας Κυκλοφορίας, το Σύστημα Προειδοποίησης Πρόσκρουσης, Αυτόματη Ρύθμιση Δέσμης Φώτων, Σύστημα Προειδοποίησης για ύπαρξη οχήματος στο «τυφλό σημείο» του καθρέφτη, καθώς και σύστημα Ενεργού Cruise Control με δυνατότητα αυτόματου φρεναρίσματος. Τεχνολογική πρωτοπορία του 3008 αποτελούν οι δύο νέοι τρόποι αστικής μετακίνησης που προσφέρει προαιρετικά, με τα δύο ηλεκτρικά οχήματά της, το PEUGEOT Micro e-Kick scooter & το e-Bike by PEUGEOT, που βρίσκονται σε ειδική επαναφορτιζόμενη θέση στο χώρο αποσκευών.