Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 13833 αναγνώστες - 3/2/2017
Ο κανόνας λέει ότι η Peugeot έχει βρει την χρυσή τομή ανάμεσα στην άνεση και την δυναμική οδική συμπεριφορά. Το 3008 δεν αποτελεί εξαίρεση, αλλά αντίθετα επιβεβαιώνει αυτόν τον κανόνα. Βασικό συστατικό της οδικής συμπεριφοράς του 3008 στο δρόμο, αποτελεί η πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform) του ομίλου πάνω στην οποία βασίζεται το 3008 και η οποία διακρίνεται για την αντοχή της και το μειωμένο της βάρος. Η ανάρτηση ακολουθεί την παραδοσιακή συνταγή των γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και του ημιάκαμπτου πίσω άξονα, όμως οι ρυθμίσεις των μηχανικών της Peugeot έχουν σαν αποτέλεσμα την ασφαλή οδική συμπεριφορά και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Παρά την μαλακή ανάρτηση οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες και τις περισσότερες φορές το 3008 στρίβει σχεδόν ουδέτερα και με ασφάλεια. Το πολύ καλό και πληροφοριακό τιμόνι συμπληρώνει την θετική εικόνα.
Το νέο 3008 δεν διαθέτει τετρακίνηση αλλά το σύστημα Advanced Grip Control, ένα ηλεκτρονικό σύστημα που ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω των πέντε διαφορετικών προγραμμάτων ( Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF), οι επιλογές του οποίου γίνονται από ένα περιστροφικό διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Επιπλέον διαθέτει και το σύστημα ελέγχου της κατάβασης (Hill Assist Descent Control) με ταχύτητα έως 3 χλμ./ώρα. Το ύψος των 219 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος και η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης θέτουν τα όρια στις εκτός δρόμου αναζητήσεις. Στην πράξη και χωρίς να θεωρείται off road animal, το 3008 θα κινηθεί με άνεση σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές και αντίθετα με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας του, δεν θα δείξει να «υποφέρει».