autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το Plug-in υβριδικό SUV BYD Seal U DM-i παρουσιάστηκε στην Ελλάδα
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Plug-in υβριδικό SUV BYD Seal U DM-i παρουσιάστηκε στην Ελλάδα

7/10/2024

Δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτρική ισχύ, για χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Βγαίνει προσθιοκίνητο και τετρακίνητο, με 218 και 324 άλογα αντίστοιχα.
Μπορεί να κάνει έως και 80 χλμ μόνο με ρεύμα.
Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει μέσα σε 35 λεπτά.

Δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτρική ισχύ, για χαμηλή κατανάλωση καυσίμου

Η BYD, παρουσίασε στην Ελλάδα το SEAL U DM-i. Πρόκειται για το πρώτο Plug-in Hybrid (PHEV) όχημα της εταιρείας που διαθέτει την τεχνολογία Super DM (Dual Mode) της BYD στην Ευρώπη. Το SEAL U DM-i παρέχει μια αποτελεσματική, πρακτική, προσιτή και οικολογική λύση για τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης αλλά και για ξέγνοιαστα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Το οικογενειακό SUV της κατηγορίας D είναι διαθέσιμο στη χώρα μας, και απευθύνεται στους πελάτες που αναζητούν ένα φιλικό προς το περιβάλλον όχημα, χωρίς συμβιβασμούς στην αυτονομία, την πρακτικότητα και την οικονομία.
 
Η τεχνολογία Super DM αναπτύχθηκε αποκλειστικά από την BYD προσφέροντας πληθώρα πλεονεκτημάτων, όπως ενεργειακή απόδοση, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, πολύ καλές επιδόσεις και άνεση. Το "i" συμβολίζει την ευφυΐα, ενσαρκώνοντας τις αρχές της έξυπνης και ενεργειακά αποδοτικής οδήγησης.
 
Το σύστημα Super DM της BYD δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτρική ισχύ με μικρή εξάρτηση από το καύσιμο, γεγονός που το καθιστά πιο φιλικό προς το περιβάλλον, με μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη και ο οδηγός επιλέξει τη λειτουργία EV, το όχημα γίνεται αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ όταν η κατάσταση φόρτισης (SOC) είναι χαμηλή, το BYD SEAL U DM-i μετατρέπεται σε υβριδικό, με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, εξαλείφοντας τις όποιες ανησυχίες σχετικά με την ηλεκτρική αυτονομία. Προσφέροντας μια ήσυχη και άνετη οδήγηση, συναρπαστική απόδοση υψηλής ισχύος και απόκριση στο πάτημα του γκαζιού, αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επαναπροσδιορίζει την οδηγική εμπειρία.

Βγαίνει προσθιοκίνητο και τετρακίνητο, με 218 και 324 άλογα αντίστοιχα

Το SEAL U DM-i διατίθεται σε δύο εκδόσεις (Design & Boost) οι οποίες απευθύνονται στους οδηγούς που επιθυμούν ένα φιλικό προς το περιβάλλον όχημα, χωρίς συμβιβασμούς στην αυτονομία, την πρακτικότητα και την οικονομία.
 
Το SEAL U DM-i στην έκδοση Design διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες υψηλής ισχύος (150 kW – 204 PS για τον εμπρός και 120 kW – 164 PS για τον πίσω κινητήρα) και μια “Blade Battery” με χωρητικότητα 18,3 kWh, η οποία υποστηρίζεται από τον τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, που αναπτύχθηκε από την ίδια τη BYD. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει 96 kW (131 PS) και συνεργάζεται με τους δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνολική μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 238 kW (324 PS) και η συνολική μέγιστη ροπή 550 Nm. Το BYD SEAL U DM-i Design είναι τετρακίνητο.
 
Η έκδοση Boost είναι προσθιοκίνητη και προσφέρεται με έναν υβριδικό κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 72 kW (98 PS) και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλής ισχύος 145 kW (198 PS). Η έκδοση Boost διαθέτει την ίδια Blade Battery της BYD με χωρητικότητα 18,3 kWh, όπως και η έκδοση Design. Η συνολική ισχύς του συστήματος για την έκδοση Boost είναι 160 kW (218 PS). Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 300 Nm.
 
Το BYD SEAL U DM-i διαθέτει δύο προφίλ οδήγησης για όλες τις εκδόσεις: EV και HEV. Στο πρώτο προφίλ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία «EV only mode» για ομαλές καθημερινές μετακινήσεις ή οδήγηση στην πόλη. Στο δεύτερο προφίλ το όχημα θα χρησιμοποιεί ως επί το πλείστων την ισχύ που παρέχει η μπαταρία. Ο βενζινοκινητήρας παρέχει πρόσθετη ισχύ στους τροχούς μόνο κατά την επιτάχυνση υποστηρίζοντας με αυτό τον τρόπο τη μπαταρία.
Το SEAL U DM-i εναλλάσσεται ομαλά μεταξύ των διαφορετικών λειτουργιών, δίνοντας την αίσθηση ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου χάρη στις μοναδικές τεχνολογίες του. Επιπλέον, οι οδηγοί δεν θα ανησυχούν για την αυτονομία ή για τους τρόπους φόρτισης. O κινητήρας φορτίζει τη μπαταρία (μεταξύ 25% και 70%, το εύρος μπορεί να ρυθμιστεί), ώστε η ηλεκτρική λειτουργία να είναι πάντα διαθέσιμη, ενώ η μπαταρία φορτίζεται και με την τεχνολογία αναγεννητικής πέδησης.

Μπορεί να κάνει έως και 80 χλμ μόνο με ρεύμα

Η υβριδική δομή της τεχνολογίας BYD DM-i, η οποία βασίζεται στην ηλεκτρική ενέργεια, δίνει προτεραιότητα στην εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, στην αθόρυβη και απρόσκοπτη εμπειρία οδήγησης, καθώς και στην υψηλή απόδοση. Το όχημα μπορεί να επιτύχει κατανάλωση καυσίμου μόλις 0,9 λτ./100 χλμ.στην έκδοση Boost και 1,2 λτ./100 χλμ. στην Design (συνδυασμένες τιμές βάσει WLTP). Η συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας για την έκδοση Boost είναι 21 kWh/100 χλμ. και για την Design 23,5 kWh/100 χλμ.. Οι αντίστοιχες τιμές κατά την οδήγηση στην πόλη είναι 14,5 kWh/100 χλμ. για την έκδοση Boost και 16,1 kWh/100 χλμ. για την Design.
Επίσης, το BYD SEAL U DM-i προσφέρει ανέμελες μετακινήσεις. Η τετρακίνητη έκδοση Design έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 70 χιλιομέτρων (WLTP), εξασφαλίζοντας συνολική αυτονομία 870 χιλιομέτρων (WLTP). Η προσθιοκίνητη έκδοση Boost προσφέρει 80 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής οδήγησης, εξασφαλίζοντας συνολική αυτονομία 1.080 χιλιομέτρων (WLTP).
 
Το BYD SEAL U DM-i συνδυάζει την ισχύ με την αποδοτικότητα σε κάθε μετακίνηση. Με συνολική ισχύ συστήματος έως 238 kW (324 PS), υπόσχεται μια δυναμική εμπειρία οδήγησης με υψηλή απόδοση ισχύος, γρήγορες επιταχύνσεις και άμεση απόκριση. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το BYD SEAL U DM-i ορίζει τα πρότυπα. Με την εκπληκτικό χρόνο των μόλις 5,9 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, το SEAL U DM-i Design είναι πολύ πιο γρήγορο από παρόμοια οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. 

Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει μέσα σε 35 λεπτά

Όπως όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα BYD που προσφέρονται στην Ευρώπη, το BYD SEAL U DM-i είναι στάνταρ εξοπλισμένο με τη μοναδική, και απαλλαγμένη από κοβάλτιο, τεχνολογία Blade Battery της BYD, η οποία αναπτύχθηκε από την εταιρεία με πρωταρχικό στόχο τη βελτιστοποίηση της ασφάλειας, της ανθεκτικότητας, της μακροζωίας, της απόδοσης και της αξιοποίησης του χώρου. Η μπαταρία αποτελείται από πολλές λεπτές επιμήκεις κυψέλες, οι οποίες στην πραγματικότητα μοιάζουν με λεπίδες.
 
Επιπλέον, χρησιμοποιεί φωσφορικό σίδηρο λιθίου (LFP) ως υλικό καθόδου με στόχο την αύξηση της ασφάλειας, της ανθεκτικότητας και της θερμικής σταθερότητας. Το εξαιρετικό επίπεδο ασφάλειας της μπαταρίας τύπου “Blade Battery” αποδεικνύεται από το γεγονός ότι υπερβαίνει τις απαιτήσεις της διαδικασίας δοκιμών “Nail Penetration Test”, όπως αποκαλούνται. Πρόκειται για τους πιο αυστηρούς τρόπους δοκιμής της θερμικής διαφυγής της μπαταρίας, οι οποίοι προσομοιώνουν τις συνέπειες ενός σοβαρού τροχαίου ατυχήματος.  Όλες οι εκδόσεις του BYD SEAL U DM-i προσφέρουν τριφασική φόρτιση ΑC στα 11 kW και DC στα 18 kW. Ο χρόνος φόρτισης DC (30-80%) είναι μόλις 35 λεπτά.

Σελ.
2
Ο σχεδιασμός και οι τιμές του BYD Seal U DM-i
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις